Jump to content

Claude.

Moderator: Juridic
  • Posts

    1904
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Other groups

Claude. last won the day on March 7 2021

Claude. had the most liked content!

6 Followers

About Claude.

  • Birthday 04/05/1978

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.rpg.b-zone.ro/players/general/Claude.
  • Skype
    no
  • Steam ID
    no
  • Discord
    no
  • Instagram
    no

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Real name
    Claudiu
  • RPG1 Nickname
    Claude.
  • RPG2 Nickname
    Claude.
  • CS 1.6 Nickname
    Claude.

Recent Profile Visitors

3314 profile views

Claude.'s Achievements

Experienced

Experienced (11/14)

  • 60 Consecutive Logs Rare
  • 300 Reactions Given Rare
  • 100 Reactions Given Rare
  • 50 Reactions Given Rare
  • 10 Reactions Given Rare

Recent Badges

252

Reputation

  1. Claude.

    1st: @ Noris5 - First place: 302.000$ + Half Raport 2nd: - @ DrMikano - Second place: 200.000$ + Rank 6 skin 3rd: - See you again with new missions!
  2. Nick:Claude... Rank:5 Ma învoiesc la: War Data in care se tine activitatea:5.12.2022 Motiv: Nu ma pot prezenta la war. Numarul de invoiri din aceasta saptamana 1/2 Alte precizari:bafta
  3. • Nick: Claude. • Rank: SF Under Boss • Date of test: 04/12/2022 • Candidate: ruukREVENIREA • Score (x/3): 0/3 • Observed by: (only for new testers): - • Anything else?: Welcome
  4. Event #4: 04.12.2022 - Protect the VIP Organizer -> @ Claude. Winner for Hidden color: Flep Proofs: Click & click
  5. Noul BMW XM a intrat pe linia de asamblare a uzinei din Spartanburg, Statele Unite ale Americii. SUV-ul german este echipat cu un sistem de propulsie plug-in hybrid care dezvoltă, momentan, 653 de cai putere. BMW XM a debutat la finalul lunii septembrie. Acum, constructorul german de automobile anunță că SUV-ul a intrat în producție la uzina din Spartanburg, Statele Unite ale Americii. Tot aici sunt produse SUV-urile X5, X6 și X7. SUV-ul XM este echipat cu un sistem de propulsie plug-in hybrid format dintr-un motor V8, de 4.4 litri, și o unitate electrică. Ansamblul dezvoltă în total 653 de cai putere și 800 Nm. Pachetul este completat de o baterie cu o capacitate de 25.7 kWh. Autonomia în modul pur electric este de până la 88 de kilometri (WLTP). Anul viitor, BMW XM va fi disponibil și într-o versiune Label Red care va oferi 750 de cai putere și 1.000 Nm. În România, noul BMW XM pornește de la 170.000 de euro. Potrivit reprezentanților companiei, în țara noastră au fost vândute deja 15 exemplare.Pachetul este completat de o baterie cu o capacitate de 25.7 kWh. Autonomia în modul pur electric este de până la 88 de kilometri (WLTP). Anul viitor, BMW XM va fi disponibil și într-o versiune Label Red care va oferi 750 de cai putere și 1.000 Nm. În România, noul BMW XM pornește de la 170.000 de euro. Potrivit reprezentanților companiei, în țara noastră au fost vândute deja 15 exemplare. Automarket
  6. Ordinul nr. 6253/2022 prevede aprobarea Schemei de ajutor de minimis pentru sprijinirea participării întreprinderilor în cadrul consorţiilor regionale pentru învăţământ dual, constituite pentru implementarea proiectelor din cadrul apelului “Programul – pilot pentru dezvoltarea consorţiilor regionale pentru învăţământ dual”, finanţat prin Planul naţional de redresare şi rezilienţă. Această schemă are ca obiectiv încurajarea participării întreprinderilor în cadrul consorţiilor pentru organizarea activităţilor şi a spaţiului de lucru, pentru susţinerea elevilor/studenţilor pentru învăţământul dual, în vederea pilotării rutei complete de învăţământ dual. Schema se adresează întreprinderilor care implementează un rezultat relevant pentru scopul şi obiectivele proiectului – pilot de dezvoltare a consorţiului pentru învăţământul dual, care derivă din calitatea de partener în cadrul unui consorţiu beneficiar al finanţării prin apelul lansat prin Ghidul pentru Programul – pilot pentru dezvoltarea consorţiilor regionale pentru învăţământ dual, conform contractului de parteneriat încheiat pentru constituirea consorţiului şi conform acordului de parteneriat încheiat pentru implementarea proiectului. Prezenta schemă se aplică pentru o perioadă de minimum 3 ani universitari/şcolari, între 1 septembrie 2023 şi 30 iunie 2026, până la epuizarea bugetului alocat. LexCafe
  7. Înalta Curte de Casație și Justiție a fost sesizată în vederea pronunțării unei unei hotărâri prealabile privind unele dispoziții din Codul penal. Se au în vedere dezlegarea următoarei chestiuni de drept: 1. Dacă normele care reglementează efectul întreruptiv de prescripţie al actelor de procedură sunt norme de drept substanţial susceptibile de a fi aplicate ca lege penală mai favorabilă sau norme de drept procesual supuse principiului “tempus regit actum”. 2. Dacă art. 155 alin. (1) din Codul penal, în forma în vigoare în perioada 26.06.2018 – 30.05.2022, este susceptibil de a fi aplicat ca lege penală mai favorabilă. Conform practicii judiciare, într-o primă orientare, majoritară, s-a apreciat că normele care reglementează efectul întreruptiv de prescripţie al actelor de procedură sunt norme de drept substanţial susceptibile de a fi aplicate ca lege penală mai favorabilă, consecinţa fiind că dispoziţiile art. 155 alin. (1) din Codul penal, în forma în vigoare în perioada 26.06.2018 – 30.05.2022, sunt susceptibile de a fi aplicate ca lege mai favorabilă. Într-o altă opinie s-a apreciat că normele care reglementează efectul întreruptiv de prescripţie al actelor de procedură sunt norme de drept procesual, supuse principiului tempus regit actum, considerându-se că art. 155 alin. (1) din Codul penal în forma în vigoare în perioada 26.06.2013 – 30.05.2022 nu este susceptibil de a fi aplicat ca lege penală mai favorabilă. Prin Decizia nr. 67/2022, publicată în Monitorul Oficial nr. 1141/2022, ÎCCJ admite sesizarea și constată că: 1. Normele referitoare la întreruperea cursului prescripţiei sunt norme de drept penal material (substanţial) supuse din perspectiva aplicării lor în timp principiului activităţii legii penale cu excepţia dispoziţiilor mai favorabile. 2. Instanţa care soluţionează contestaţia în anulare nu poate reanaliza prescripţia răspunderii penale, în cazul în care instanţa de apel a dezbătut şi a analizat incidenţa acestei cauze de încetare a procesului penal în cursul procesului anterior acestei din urmă decizii. LexCafe
  8. Name: Claude. • Rank: SF Under Boss (6) • Statistics: Click here. • Member with less than 15 hours played: 1 • Member with less than 8 hours played: - • Proof (Optional): - • Anything Else?: Good luck in new month.
  9. Ferrari a fost nevoită să oprească temporar comenzile pentru noul SUV de performanță Purosangue. Datorită cererii foarte mari pentru primul SUV al mărcii italiene, lista de așteptare se întinde pe următorii 2 ani. Ferrari Purosangue, primul SUV al mărcii de la Maranello, a făcut furori la momentul lansării sale din septembrie. Noul model s-a bucurat imediat de o cerere foarte mare din partea clienților, în ciuda prețului său de 390.000. Cererea a fost atât de mare, încât la nici două zile de la dezvăluirea oficială au apărut zvonuri și informații că Ferrari ar urma să oprească temporar comenzile pentru noul model din cauza acestui lucru. Acum, producătorul italian a confirmat că Purosangue nu mai poate fi comandat în acest moment. Ferrari nu a precizat câte cereri s-au înregistrat pentru noul Purosangue. Cu toate acestea, constructorul menționează faptul că numărul de cereri este atât de mare, încât lista de așteptare a ajuns să se întindă pe următorii 2 ani. Ferrari încă nu a livrat niciun exemplar Purosangue până în acest moment. „Nu este un secret că am oprit comenzile pentru Purosangue”, a declarat Enrico Galliera, șeful departamentului comercial și de marketing al mărcii pentru publicația Drive. „Am avut un interes atât de mare fără să livrăm o singură mașină. Am luat o decizie pe care am crezut-o că este în concordanță cu poziția Ferrari și a modelului”, a încheiat acesta. Într-adevăr, livrările noului SUV de performanță vor începe abia de anul viitor. Potrivit mărcii, producția lui Purosangue ar urma să reprezinte 20% din producția totală în viitorul apropiat. Asta înseamnă că unul din 5 modele Ferrari va fi reprezentat de noul SUV. Ferrari Purosangue vine cu un motor V12 aspirat natural de 6.5 litri, care livrează 725 de cai putere și 716 Nm. Cu acest propulsor, Purosangue atinge 100 de km/h în 3.3 secunde și o viteză maximă de 310 km/h. Așa cum am spus, noul model pleacă de la 390.000 de euro. Automarket
  10. Potrivit unui nou raport întocmit de publicația Consumer Reports, Ford Mustang Mach-E nu se mai află pe lista modelelor recomandate în Statele Unite. Crossover-ul electric ocupase anterior prima poziție în clasamentul celor mai bune mașini din 2022. Pe piața din Statele Unite, Ford Mustang Mach-E trece printr-o perioadă dificilă. Reputația crossover-ului electric produs de Ovalul Albastru a scăzut după ce mai mulți clienți au raportat probleme tehnice. Unele dintre acestea au dus inclusiv la campanii de rechemare pentru Mustang Mach-E. Acum, potrivit unui studiu nou realizat de publicația americană Consumer Reports, Ford Mustang Mach-E nu mai figurează deloc pe lista de modele noi recomandate. În acest studiu sunt raportate problemele de fiabilitate la modele noi din partea clienților. Potrivit noului studiu, mai mulți clienți Mustang Mach-E au raportat probleme pe partea electrică, probleme la baterie și la încărcarea acesteia, precum și defecțiuni la ecranul central pentru sistemul multimedia. Interesant este că Mustang Mach-E ocupase anterior prima poziție în clasamentul celor mai bune mașini electrice din acest an, lista fiind realizată de aceeași publicație. Astfel, Ford Mustang Mach-E devine primul și singurul model electric de până acum care nu mai este inclus pe lista celor mai bune modele noi. Automarket
  11. În anul 2023, MIPE va oferi românilor vulnerabili, din fonduri europene, sprijin pentru plata facturilor la energie în valoare de 700 lei de 2 ori/ an. Cardurile pentru încasarea ajutoarelor vor fi emise și distribuite de Compania Națională Poșta Română, iar listele cu beneficiari vor fi întocmite de Ministerul Muncii și Solidarității Sociale. Sprijinul acordat populației vulnerabile pentru compensarea prețurilor la energie va fi în valoare nominală de 1.400 lei, poate fi utilizat până la data de 31 decembrie 2023 și va fi acordat pe loc de consum/gospodărie vulnerabilă, în două tranșe, astfel: -700 lei/semestru, se acordă în luna februarie 2023 pentru perioada 01.01.2023 – 30.06.2023; -700 lei/semestru, se acordă în luna septembrie 2023 pentru perioada 01.07.2023 – 31.12.2023. Conform propunerii de ordonanță, vor beneficia de măsură: a) pensionarii sistemului public de pensii, pensionarii aflați în evidența caselor de pensii sectoriale și beneficiarii de drepturi acordate în baza legilor cu caracter special, plătite de casele teritoriale de pensii/casele de pensii sectoriale, cu vârsta egală sau mai mare de 60 de ani și ale căror venituri lunare realizate sunt mai mici sau egale cu 2.000 lei, precum si pensionarii cu pensie de invaliditate, indiferent de vârstă și ale căror venituri lunare realizate sunt mai mici sau egale cu 2.000 lei; b) persoanele – copii și adulți – încadrate în grad de handicap grav, accentuat sau mediu, ale căror venituri proprii lunare realizate sunt mai mici sau egale cu 2.000 lei; c) familiile beneficiare de alocație de susținere a familiei, în conformitate cu Legea nr. 277/2010, cu modificările și completările ulterioare; d) familiile și persoanele singure care au stabilit dreptul la ajutorul social, în condițiile Legii nr. 416/2001 privind venitul minim garantat, cu modificările și completările ulterioare. LexCafe
  12. Guvernul a publicat lista actelor pe care le va discuta în ședința de astăzi: I. PROIECTE DE ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ 1. PROIECT DE ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ pentru completarea cadrului legal de promovare a utilizării energiei din surse regenerabile, precum şi pentru modificarea unor acte normative 2. PROIECT DE ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 111/2010 privind concediul şi indemnizaţia lunară pentru creşterea copiilor 3. PROIECT DE ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice (PRIMĂ LECTURĂ) II. PROIECTE DE HOTĂRÂRI DE GUVERN 1. PROIECT DE HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr.1198/2012 privind desemnarea infrastructurilor critice naţionale 2. PROIECT DE HOTĂRÂRE DE GUVERN privind modificarea art. 8 din Hotărârea Guvernului nr. 147/2022 pentru aprobarea schemei “Ajutor de minimis pentru aplicarea programului de susţinere a producţiei de usturoi”, precum şi pentru stabilirea unor măsuri de verificare şi control al acesteia în anul 2022 3. PROIECT DE HOTĂRÂRE DE GUVERN privind aprobarea Programului ,,Henri Coandă” 4. PROIECT DE HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 403/2017 privind aprobarea Programului de granturi pentru cercetare-dezvoltare şi inovare ,,Grantul pentru tineri cercetători REGELE CAROL I” 5. PROIECT DE HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea Acordului dintre Guvernul României şi Organizaţia Naţiunilor Unite pentru Educaţie, Ştiinţă şi Cultură (UNESCO) privind reînnoirea Centrului Internaţional pentru Pregătire Avansată şi Cercetare în Fizică (CIFRA) ca centru de categoria a 2-a sub auspiciile UNESCO, semnat la Paris la 7 iulie 2022. LexCafe
  13. A fost aprobată Metodologia privind constituirea consorţiilor pentru învăţământ dual. Conform Ordinului nr. 6216/2022 consorţiul pentru învăţământ dual este o structură partenerială fără personalitate juridică, cu denumire proprie, constituită în baza unui contract de parteneriat. Consorţiul este o formă de asociere fără scop patrimonial, cu rolul de a contribui la dezvoltarea învăţământului dual, cu rute complete, pentru calificări cerute pe piaţa muncii, şi are o denumire proprie stabilită de părţi prin contractul de parteneriat. Scopul Consorţiului constă în creşterea calităţii formării elevilor/studenţilor în raport cu nevoile pieţei muncii, prin creşterea numărului de domenii şi calificări şi de competenţe ale pieţei muncii, identificate şi previzionate, precum şi prin asigurarea unui parcurs educaţional dual complet pentru elevii înscrişi în învăţământul dual de nivel preuniversitar. LexCafe
  14. in urmă decizii.Ordinul nr. 6253/2022 prevede aprobarea Schemei de ajutor de minimis pentru sprijinirea participării întreprinderilor în cadrul consorţiilor regionale pentru învăţământ dual, constituite pentru implementarea proiectelor din cadrul apelului “Programul – pilot pentru dezvoltarea consorţiilor regionale pentru învăţământ dual”, finanţat prin Planul naţional de redresare şi rezilienţă. Această schemă are ca obiectiv încurajarea participării întreprinderilor în cadrul consorţiilor pentru organizarea activităţilor şi a spaţiului de lucru, pentru susţinerea elevilor/studenţilor pentru învăţământul dual, în vederea pilotării rutei complete de învăţământ dual. Schema se adresează întreprinderilor care implementează un rezultat relevant pentru scopul şi obiectivele proiectului – pilot de dezvoltare a consorţiului pentru învăţământul dual, care derivă din calitatea de partener în cadrul unui consorţiu beneficiar al finanţării prin apelul lansat prin Ghidul pentru Programul – pilot pentru dezvoltarea consorţiilor regionale pentru învăţământ dual, conform contractului de parteneriat încheiat pentru constituirea consorţiului şi conform acordului de parteneriat încheiat pentru implementarea proiectului. Prezenta schemă se aplică pentru o perioadă de minimum 3 ani universitari/şcolari, între 1 septembrie 2023 şi 30 iunie 2026, până la epuizarea bugetului alocat. LexCafe
  15. Înalta Curte de Casație și Justiție a fost sesizată în vederea pronunțării unei unei hotărâri prealabile privind unele dispoziții din Codul penal. Se au în vedere dezlegarea următoarei chestiuni de drept: 1. Dacă normele care reglementează efectul întreruptiv de prescripţie al actelor de procedură sunt norme de drept substanţial susceptibile de a fi aplicate ca lege penală mai favorabilă sau norme de drept procesual supuse principiului “tempus regit actum”. 2. Dacă art. 155 alin. (1) din Codul penal, în forma în vigoare în perioada 26.06.2018 – 30.05.2022, este susceptibil de a fi aplicat ca lege penală mai favorabilă. Conform practicii judiciare, într-o primă orientare, majoritară, s-a apreciat că normele care reglementează efectul întreruptiv de prescripţie al actelor de procedură sunt norme de drept substanţial susceptibile de a fi aplicate ca lege penală mai favorabilă, consecinţa fiind că dispoziţiile art. 155 alin. (1) din Codul penal, în forma în vigoare în perioada 26.06.2018 – 30.05.2022, sunt susceptibile de a fi aplicate ca lege mai favorabilă. Într-o altă opinie s-a apreciat că normele care reglementează efectul întreruptiv de prescripţie al actelor de procedură sunt norme de drept procesual, supuse principiului tempus regit actum, considerându-se că art. 155 alin. (1) din Codul penal în forma în vigoare în perioada 26.06.2013 – 30.05.2022 nu este susceptibil de a fi aplicat ca lege penală mai favorabilă. Prin Decizia nr. 67/2022, publicată în Monitorul Oficial nr. 1141/2022, ÎCCJ admite sesizarea și constată că: 1. Normele referitoare la întreruperea cursului prescripţiei sunt norme de drept penal material (substanţial) supuse din perspectiva aplicării lor în timp principiului activităţii legii penale cu excepţia dispoziţiilor mai favorabile. 2. Instanţa care soluţionează contestaţia în anulare nu poate reanaliza prescripţia răspunderii penale, în cazul în care instanţa de apel a dezbătut şi a analizat incidenţa acestei cauze de încetare a procesului penal în cursul procesului anterior acestei din urmă decizii. LexCafe
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.