Jump to content

Claude.

Moderator: Juridic
  • Posts

    1774
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Other groups

Claude. last won the day on March 7 2021

Claude. had the most liked content!

6 Followers

About Claude.

  • Birthday 04/05/1978

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.rpg.b-zone.ro/players/general/Claude.
  • Skype
    no
  • Steam ID
    no
  • Discord
    no
  • Instagram
    no

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Real name
    Claudiu
  • RPG1 Nickname
    Claude.
  • RPG2 Nickname
    Claude.
  • CS 1.6 Nickname
    Claude.

Recent Profile Visitors

3026 profile views

Claude.'s Achievements

Experienced

Experienced (11/14)

  • 60 Consecutive Logs Rare
  • 300 Reactions Given Rare
  • 100 Reactions Given Rare
  • 50 Reactions Given Rare
  • 10 Reactions Given Rare

Recent Badges

240

Reputation

  1. • Name: Claude. • Rank: SF Under Boss (6) • Statistics: • Member with less than 15 hours played: 1 • Member with less than 8 hours played: 0 • Proof (Optional): - • Anything Else?: Members who do not appear do not have a minimum of 30 days in the faction. Good Luck in current month.
  2. Reprezentanții Formulei 1 anunță 6 curse de sprint începând cu sezonul 2023. Etapele unde se vor desfășura acestea vor fi anunțate ulterior. Sesiunile de sprint au fost introduse în 2021. Anul trecut au avut loc în cadrul etapelor din Marea Britanie, Italia și Brazilia și a însemnat că sesiunea de calificări a fost mutată în ziua de vineri, iar, sâmbătă, piloții au luat parte într-o cursă de 100 de kilometri în urma căreia s-a definitivat grila pentru cursa propriu zisă de duminică. Văzând succesul de care s-au bucurat, reprezentanții Formulei 1 au decis ca, începând cu sezonul 2023, să existe 6 sesiuni de sprint. Etapele vor fi anunțate ulterior. "Sunt bucuros să confirm că vor exista 6 curse de sprint începând cu sezonul 2023, construind pe succesul noului format introdus pentru prima oară în 2021," a declarat președintele F1, Stefano Domenicali. În 2023, Formula 1 va avea un program încărcat având în vedere că vor exista 24 de etape în calendarul oficial. Automarket
  3. BMW a anunțat prețurile pentru noul SUV plug-in hybrid XM în România. Acesta pornește, la noi în țară, de la 170.051 euro cu TVA inclus. Constructorul german de automobile a lansat, după o lungă campanie de promovare, noul XM: primul model electrificat dezvoltat de divizia de performanță M. Acesta vine echipat cu un sistem de propulsie plug-in hybrid compus dintr-o unitate V8 twin-turbo, de 4.4 litri, un motor electric și o baterie de 25.7 kWh. În total, ansamblul dezvoltă 653 de cai putere și 800 Nm cuplu. În aceste condiții, SUV-ul bavarez atinge 100 de km/h în 4.3 secunde, iar viteza maximă este limitată la 250 km/h. Pentru că vorbim despre un plug-in hybrid, noul BMW XM poate parcurge până la 88 de kilometri în modul pur electric, viteza maximă în acest caz fiind de 140 km/h. În toamna anului viitor, XM va primi o versiune și mai puternică. Denumită XM Label Red, aceasta va oferi 748 CP și 1.000 Nm cuplu. Acum, constructorul din Munchen anunță lista de prețuri aferentă pieței din România. De aici aflăm că noul BMW XM pornește, la noi în țară, de la 170.051 euro cu TVA inclus. Primele exemplare vor ajunge în showroom-urile din întreaga lume în primăvara anului 2023. AutoMarket
  4. Constructorul italian de automobile a publicat primele imagini și informații despre noul Urus S, un înlocuitor pentru "vechea" versiune de bază a SUV-ului italian. Motorul V8 dezvoltă 666 de cai putere. În vara acestui an, producătorul din Sant'Agata Bolognese a prezentat, cu ocazia Concursului de Eleganța Pebble Beach, noul Urus facelift. Publicul a avut ocazia să admire versiunea de top Urus Performante, cu ai săi 666 de cai putere. Acum, Lamborghini lansează noul Urus S, considerat a fi înlocuitorul "vechii" versiuni de bază. Așadar, pentru prima dată, SUV-ul italian va fi comercializat în două versiuni: Performance și S. Noul Lamborghini Urus S păstrează motorul V8 de 4.0 litri, twin-turbo, de pe Urus Performance. Unitatea dezvoltă 666 de cai putere și 850 Nm. Există, desigur, câteva diferențe între cele două. Spre exemplu, Urus S nu are acele componente care îi permit lui Urus Performante să fie mai ușor cu 47 de kilograme. Astfel, performanțele sunt puțin schimbate. Repriza 0-100 de km/h durează 3.5 secunde (3.3 pentru Performante), iar viteza maximă rămâne neschimbată: 305 km/h. Totodată, sprintul de la 0 - 200 km/h durează 12.5 secunde. Clienții au la dispoziție jante noi, cu diametrul de 22 și 23 de inch, plafon din fibră de carbon expusă, finisaje mate sau lucioase pentru terminațiile sistemului de evacuare și o capotă din carbon care integrează prize de aer de culoare neagră. Automarket
  5. Constructorul de la Mioveni anunță că a asamblat 3 milioane de motoare TCe în cadrul departamentului Motoare al Uzinei Mecanice și de Șasiuri. Prima generație de motoare TCe, deci pe benzină, a intrat pe linia de asamblare a Uzinei Mecanice și Șasiuri Dacia de la Mioveni (UMCD) în 2012. A doua iterație, actuala, a intrat în producție șase ani mai târziu. Acum, Dacia anunță că a asamblat motorul TCe cu numărul 3 milioane în această locație. Unitatea în cauză este este un TCe ECO-G, cu alte cuvinte poate fi alimentat atât cu benzină cât și cu GPL. Motorul, cu 100 CP și 170 Nm, va echipa un Logan Prestige care fi livrat unui client din România. Potrivit constructorului român, deținut de gigantul francez Renault, peste 40% din producția realizată de UMCD echipează vehicule produse la Mioveni. Propulsoarele TCe merg și către export, la uzinele pe care Renault le deține în Franța, Slovenia și Turcia. Pe lângă modelele Dacia, motoarele TCe echipează și alte modele precum Renault Clio și Nissan Micra. Automarket
  6. Indienii de la Tata Motors prezintă noul model cu zero emisii Tiago.ev, dezvoltat special pentru piața locală. Autonomia este cuprinsă între 255 și 315 kilometri, în funcție de bateria pentru care se optează. Constructorul indian de automobile Tata Motors lansează un nou model cu zero emisii, dezvoltat special pentru piața locală din India. Prețul de pornire este echivalentul a 10.370 de dolari, la cursul de schimb din prezent. Noul Tata Tiago.ev, pentru că acesta este numele lui, vine echipat cu un singur motor electric, care dezvoltă 75 de cai putere și 114 Nm. Potrivit constructorului, repriza 0 - 60 km/h durează 5.7 secunde. Versiunea de bază, denumită Tiago.ev XE, are o baterie de 19.2 kWh și o autonomie de până la 255 de kilometri (ciclul MIDC din India). Clienții au la dispoziție și o baterie mai mare, de 24 kWh, disponibilă pentru versiunile superioare. Acestea pot parcurge maxim 315 kilometri cu o singură încărcare. La o stație rapidă, este de ajuns să aștepți 30 de minute pentru o autonomie de 110 kilometri. Automarket
  7. Președintele României, Klaus Iohannis, a semnat miercuri, 28 septembrie 2022, următoarele decrete: Decret privind promulgarea Legii pentru respingerea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 90/2018 privind unele măsuri pentru operaționalizarea Secției pentru investigarea infracțiunilor din justiție; Decret privind promulgarea Legii pentru aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 87/2021 privind completarea art. 3 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 82/2016 pentru aprobarea Statutului special al funcției publice specifice de inspector social și pentru modificarea și completarea unor acte normative. LexCafe
  8. Schema de ajutor de stat având ca obiectiv sprijinirea investiţiilor destinate promovării producţiei de energie din surse regenerabile pentru consum propriu la nivelul întreprinderilor a fost aprobată de Ordinul nr. 2615/2022. Acordarea finanţării se va realiza sub rezerva aprobării modificării de către Comisia Europeană a Programului operaţional Infrastructură mare 2014 – 2020 pentru asigurarea eligibilităţii activităţilor finanţate în baza prezentei scheme, precum şi a bugetului asociat acesteia. OUG nr. 112/2022 prevede că bugetul alocat pentru finanţarea măsurilor de eficienţă energetică/utilizarea surselor regenerabile de energie este de 350.000.000 euro asiguraţi din fonduri externe nerambursabile, în cadrul POIM, din surse alocate în cadrul Fondului de coeziune, pentru perioada de programare 2014 – 2020, la care se adaugă cofinanţare asigurată din bugetul de stat în sumă de 61.764.000 euro prin bugetul MIPE, cu posibilitate de supracontractare conform Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 40/2015 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014 – 2020. LexCafe
  9. În Monitorul Oficial nr. 945/2022 a fost publicat Ordinul nr. 2812/2022 privind aprobarea Planului de vaccinare în contextul răspândirii globale a cazurilor de variola maimuţei. Conform planului vaccinul împotriva variolei maimuţei se administrează ca măsură de profilaxie postexpunere. Vaccinul se administrează la persoanele identificate în cadrul anchetelor epidemiologice – contacţii cazurilor confirmate de îmbolnăvire, în primele 4 – 14 zile de la expunere precum şi personalului medico – sanitar în situaţia de expunere accidentală. În situaţia expunerii la infecţia cu variola maimuţei, vaccinarea postexpunere a persoanelor asimptomatice cu vârsta mai mare de 18 ani trebuie efectuată cât mai devreme posibil, respectiv trebuie administrată prima doză de vaccin în termen de 4 zile de la expunere, pentru a preveni boala. Potrivit noutăţilor, dacă prima doză de vaccin nu se administrează în intervalul cuprins între 4 şi 14 zile, boala poate să nu fie prevenită, dar severitatea simptomelor poate fi redusă. Pentru finalizarea imunizării de bază este necesară o a doua doză de vaccin la un interval de 28 de zile. Menţionăm că vaccinul nu este autorizat pentru administrarea la femeile însărcinate sau pentru copii şi adolescenţi, întrucât nu sunt disponibile date din studii pentru aceste categorii de persoane. LexCafe
  10. A fost aprobată Schema de ajutor de stat pentru sprijinirea IMM-urilor şi a întreprinderilor mari în implementarea unor măsuri de îmbunătăţire a eficienţei energetice a clădirilor industriale şi construcţiilor anexe şi a clădirilor pentru prestări servicii şi construcţii anexe la nivelul întreprinderilor în cadrul Programului operaţional Infrastructură mare 2014 – 2020. Ordinul nr. 2614/2022 prevede că fondurile alocate în cadrul schemei de ajutor de stat sunt asigurate prin Programul operaţional Infrastructură mare 2014 – 2020, din surse alocate în cadrul Fondului de coeziune. Acordarea finanţării se va realiza sub rezerva aprobării modificării de către Comisia Europeană a Programului operaţional Infrastructură mare 2014 – 2020 pentru asigurarea eligibilităţii activităţilor finanţate în baza prezentei scheme, precum şi a bugetului asociat acesteia. LexCafe
  11. Hotărârea Congresului Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolvenţă din România nr. 3/2007 privind aprobarea Statutului privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă şi a Codului de etică profesională şi disciplină ale Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolvenţă din România a fost modificată de Hotărârea nr. 2/2022. Uniunea îşi asigură resursele financiare din venituri proprii, donaţii, legate şi sponsorizări din partea persoanelor fizice şi juridice din ţară şi din străinătate, alte venituri conform prevederilor legale. Practicianul în insolvenţă nu îşi poate organiza şi desfăşura activitatea concomitent în mai multe forme de organizare şi nu poate avea calitatea de asociat decât într-o societate profesională, cu excepţia constituirii de filiale ale SPRL, în care este partener. Preşedintele Uniunii este ales de Congresul Uniunii dintre membrii Uniunii pentru un mandat de 4 ani. Un membru al Uniunii poate avea cel mult două mandate ca preşedinte al Uniunii, cu excepţia situaţiei în care din motive obiective nu se poate organiza congresul în vederea alegerii Consiliului naţional de conducere al Uniunii. LexCafe
  12. Regulamentul nr. 1659/2022 prevede cerinţele echivalente pentru introducerea în Uniune a fructelor de Citrus sinensis Pers., originare din Israel, având în vedere riscurile prezentate de Thaumatotibia leucotreta. Autoritatea Europeană pentru Siguranţa Alimentară (denumită în continuare “autoritatea”) a efectuat o evaluare a riscurilor de marfă prezentate de fructele de Citrus spp. importate din Israel. Evaluarea respectivă a vizat probabilitatea absenţei organismelor dăunătoare în ceea ce priveşte organismul dăunător specificat. În plus, au fost furnizate recomandări cu privire la modalităţile de îmbunătăţire a abordării sistemice a Israelului. Israelul şi-a adaptat abordarea sistemică ţinând seama de aceste recomandări. Printre cerinţe se numără şi practicile sanitare care vizează combaterea organismului dăunător specificat. Practicile respective includ cel puţin îndepărtarea şi distrugerea imediată a fructelor specificate căzute şi infestate din arbori, precum şi eliminarea plantelor-gazdă sălbatice ale organismului dăunător specificat din situl de producţie şi din zonele învecinate. Toate fructele specificate rămase au fost îndepărtate din siturile de producţie la sfârşitul sezonului de vegetaţie. LexCafe
  13. Ordinul nr. 186/2022 prevede abrobarea Normelor de securitate radiologică în practicile de radiologie de diagnostic şi radiologie intervenţional. Normele se aplică practicilor de radiologie de diagnostic şi radiologie intervenţională, în ceea ce priveşte expunerea medicală, expunerea profesională, expunerea populaţiei şi securitatea instalaţiilor radiologice medicale utilizate. Unitatea medicală trebuie să se angajeze într-o politică efectivă de protecţie şi securitate radiologică printr-un angajament scris care stabileşte importanţa primordială a securităţii şi protecţiei radiologice în practica de radiologie de diagnostic şi radiologie intervenţională şi recunoaşte că obiectivul principal este diagnosticul medical, starea de sănătate şi securitatea pacientului în timpul efectuării expunerii medicale. LexCafe
  14. Dacia Spring s-a dovedit a fi un real succes pe piața din România. Mulți o folosesc ca a doua mașină, pentru oraș, pe când alții nu se tem să plece cu ea la nici drum lung. Avantajul celor care și-au cumpărat prima Dacia pe baterii este că pot să o încarce mai ieftin decât cei care au mașini cu motor termic, iar unii dintre proprietari pot face asta chiar acasă la ei. În 2021, aproape o treime din vehiculele livrate au ajuns în posesia unor clienți din București şi din județul Ilfov. Volume semnificative au fost înregistrate şi în județele Timiș, Iași, Cluj şi Brașov. Majoritatea covârșitoare a clienților (95%) au dorit să dispună şi de sistemul de încărcare rapidă la bornă de curent continuu, alături de sistemul de încărcare la priză standard de 220V, oferite opțional. Modelul este echipat in serie cu un cablu mode 3 (7KW AC) pentru Wall box. Dacia Spring are o baterie de 27,4 KWh Dacia Spring dispune de un motor electric de 33 KW (45 CP), cuplat cu o baterie de 27,4 KWh care asigură o autonomie de 230 km conform ciclului WLTP și de 305 km conform ciclului WLTP City (care cuprinde doar partea urbană a ciclului omologat). Modelul beneficiază, în serie, de numeroase echipamente de siguranță, printre care: limitator de viteză, ABS, ESP, repartitor electronic al forței de frânare, 6 airbag-uri, apel de urgență (buton SOS), aprindere automată a farurilor și frânare automată de urgență. Plinul pentru Dacia Spring Conform unei analize publicate de Newsweek.ro, plinul pentru Dacia Spring costă 19 lei la Hidroelectrica (0,69 lei/kWh), până la 145 lei la Enel („Enel Fix Relaxat”, 5,30 lei/kWh), minimum 80 lei la EON Energie („E.ON Cool Electric”, 2,93 lei/kWh), 92 lei la RCS & RDS SA („Oferta client casnic”, 3,37 lei/kWh) și 125 lei cu abonament „CEZ Rezidențial” (4,56 lei/kWh). Cei care încarcă prin intermediul celor de la Engie trebuie să știe că oferta „Serviciu Universal” duce plinul la un cost de 127 lei, iar cu oferta „Ampero Verde eFresh” 163 lei. Prin We Power Team SRL plinul unei Dacia Spring ajunge la 304 lei. Promotor
  15. Un BMW scăpat de sub control a lovit mulțimea de pe margine. Totul a avut loc la un eveniment auto din Suceava. Evenimentele auto au loc tot mai des și ne bucură să vedem și unele organizate. Este foarte bine că oamenii își aduc mașinile în cadrul unor medii controlate, acolo unde se pot bucura de ele fără să pună în pericol alți participanți la trafic sau chiar pe ei. Câteodată se întâmplă și evenimente nefericite, iar în cazul de față se putea întâmpla și mai rău. Regulile de securitate precare și lipsa de experiență pot duce la dezastre. La un pas de tragedie din cauza unui BMW scăpat de sub control În cadrul unui eveniment care a avut loc în județul Suceava, putea avea loc o tragedie. Clipul ne arată două BMW-uri aliniate la start. Un BMW M6 și un Seria 3 E36. Aceștia iau startul, dar suprafața aerodromului Floreni nu pare a fi în cea mai bună stare. Astfel, șoferul BMW-ului M6 a scăpat mașina de sub control și a derapat. În primă fază, mașina a avut tendința să pornească spre dreapta, acolo unde se afla și o parte dintre spectatorii prezenți la eveniment. Văzând acest lucru, cel din spatele volanului a încercat să corecteze, dar în zadar. Mașina a zvâcnit spre stânga, iar partea din spate a continuat să derapeze. Apoi a trecut razant pe lângă spectatorii de pe margine, rupând bariera creată din stâlpi și bandă de delimitare. Spectatorii s-au dat din calea mașinii, fugind în ce direcție au putut. doar unul dintre ei nu a fost atât de norocos. Este vorba despre un bărbat care se afla într-un cărucior cu rotile. El a fost măturat de mașina scăpată de sub control, fiind aruncat pe o distanță de câțiva metri. Astfel de evenimente demonstrează cât de ușor se poate transforma ceva care este, în aparență, inofensiv, în tragedii cu pierderi omenești. Promotor
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.