Jump to content

Claude.

Moderator: Juridic
  • Posts

    1640
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Other groups

Claude. last won the day on March 7 2021

Claude. had the most liked content!

6 Followers

About Claude.

  • Birthday 04/05/1978

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.rpg.b-zone.ro/players/general/Claude.
  • Skype
    no
  • Steam ID
    no
  • Discord
    no
  • Instagram
    no

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Real name
    Claudiu
  • RPG1 Nickname
    Claude.
  • RPG2 Nickname
    Claude.
  • CS 1.6 Nickname
    Claude.

Recent Profile Visitors

2817 profile views

Claude.'s Achievements

Experienced

Experienced (11/14)

  • 60 Consecutive Logs Rare
  • 300 Reactions Given Rare
  • 100 Reactions Given Rare
  • 50 Reactions Given Rare
  • 10 Reactions Given Rare

Recent Badges

240

Reputation

  1. Nick: Claude. Rank: 6 Ma învoiesc la: sedinta / Antrenament / War: War Data in care se tine activitatea: 17/08/22 Motiv: Plecat de acasa Numarul de invoiri din aceasta saptamana 1 Alte precizari: nu s acasa
  2. Nick: Claude... Rank: 4 Ma învoiesc la: sedinta / Antrenament / War: Wars Data in care se tine activitatea: 12.08.2022 Motiv: nu stiu daca ajung Numarul de invoiri din aceasta saptamana: 1/2 Alte precizari:
  3. Nick: Claude... Rank: 4 Ma învoiesc la: sedinta / Antrenament / War: Wars Data in care se tine activitatea: 10.08.2022 Motiv: sunt plecat de acasa Numarul de invoiri din aceasta saptamana: 1/2 Alte precizari:
  4. Nick: Claude... Rank: 4 Ma învoiesc la: sedinta / Antrenament / War: Wars Data in care se tine activitatea: 10.08.2022 Motiv: sunt plecat Numarul de invoiri din aceasta saptamana: 1/2 Alte precizari:
  5. Nick: Claude... Rank: 4 Ma învoiesc la: sedinta / Antrenament / War: Wars Data in care se tine activitatea: 08.08.2022 Motiv: sunt plecat Numarul de invoiri din aceasta saptamana: 1/2 Alte precizari:nu sunt sigur
  6. Nick: Claude... Rank: 4 Ma învoiesc la: sedinta / Antrenament / War: Wars Data in care se tine activitatea: 05.08.2022 Motiv: Dupa ora 15 00 plec de acasa plus de asta vine ploaie si nu am semnal bun Numarul de invoiri din aceasta saptamana: 1/2 Alte precizari: Poate ajung la primul.
  7. După luni de speculații cu privire la viitorul modelelor legendare Dodge Challenger și Dodge Charger, compania americană a confirmat, oficial, faptul că acestea vor deveni pur electrice. Transformarea nu va afecta doar modelele de top, precum versiunile Hellcat. Conform unui răspuns oficial oferit de un purtător de cuvânt site-ului Motor1.com, toate modelele Challenger și Charger vor avea trenuri de rulare electrice. Inițial, diferite surse din industrie au susținut că doar purtătoarele insignelor „Hellcat” vor migra către o platformă electrică, având în vedere cifrele uriașe de putere și cuplu cu care ne-au obișnuit de-a lungul timpului. Aceleași surse pretindeau că motoarele Hemi vor fi păstrate pentru versiunile mai „liniștite” din gamă. Ei bine, conform celor de la Dodge, acest lucru nu se va întâmpla, iar următoarele versiuni Challenger și Charger vor folosi o platformă nouă, renunțând într-un final la cea pe care sunt construite acum, care datează din 2005. Un concept care prefațează viitoarele modele electrice va fi lansat în următoarele săptămâni iar versiunea de producție va fi prezentată în 2024. Între timp, Dodge lucrează la o versiune cu 900 de cai putere a V8-ului care animează modelele Challenger și Charger în acest moment, pentru a oferi fanilor un model special care să marcheze sfârșitul unei ere. automarket
  8. Autoritățile din Ungaria au anunțat, în acest weekend, că prețurile plafonate pentru combustibili nu vor mai fi valabile pentru companii, cu două excepții: taximetre și agricultură. Anunțată cu surle și trâmbițe în luna noiembrie, anul trecut, de către guvernarea Orban, măsura de plafonare a prețurilor pentru combustibili la pompă s-a dovedit a fi una extrem de păguboasă pentru țara vecină. La momentul plafonării inițiale, guvernul a decis ca prețul maxim cerut de către benzinarii din Ungaria să fie de 480 de forinți per litru, deși oameni din industrie au avertizat că discrepanța de aproape 300 de forinți față de prețul real nu avea cum să fie susținută pe termen lung. Practic, clienții au plătit echivalentul a 6.3 lei per litru de motorină, în condițiile în care prețul real ar fi fost de aproximativ 9 lei per litru. După câștigarea alegerilor din Ungaria, noul guvern Orban revine asupra deciziei, din moment ce țara vecină a început să aibă probleme cu aprovizionarea, companiile preferând să facă afaceri cu alte state, la prețul corect. Astfel, după limitarea vânzării de combustibil cu preț plafonat doar către mașinile înmatriculate în Ungaria (pentru a combate turismul carburanților), acum doar persoanele fizice mai pot alimenta cu prețul plafonat. În același timp, guvernul a decis eliberarea unor cantități importante de combustibil din rezerva strategică a statului, pentru a combate penuria. Tot în această săptămână, șeful companiei MOL, cea mai mare companie petrolieră din Ungaria, a contestat măsurile guvernului Orban, public, într-o ieșire atipică pentru țara vecină. Acesta a avertizat despre o iminentă penurie de motorină, din cauza refuzului furnizorilor de a mai vinde combustibil pentru piața maghiară. automarket
  9. Producătorul german de automobile Volkswagen a anunțat că a demarat producția de serie a electricului ID.4 la fabrica din SUA. Astfel, uzina din orașul Chattanooga (statul Tennessee) devine cea de-a cincea unitate de producție la nivel global pentru modelul cu emisii zero. Celelalte sunt situate la Emden, Zwickau (ambele Germania), Anting și Foshan (China). În același timp, ID.4 devine, astfel, primul automobil electric pe care constructorul din Wolfsburg îl produce pe teritoriul Statelor Unite ale Americii. Volkswagen va produce 7.000 de ID.4 pe lună în 2022 „Tocmai începem să scriem un nou capitol pentru Volkswagen în America și este în mare măsură o poveste americană. Nu am putea fi mai mândri să vedem această viziune realizată astăzi cu modelul nostru emblematic ID.4. Acesta reprezintă o altă piatră de hotar în strategia noastră de electrificare a gamei pentru piața din SUA, dar și la nivel global”, a declarat Thomas Schäfer, președintele Volkswagen. Linia de asamblare de la Chattanooga este rezultatul unei investiții în valoare de 800 de milioane de dolari. Sit-ul a primit o facilitate dedicată exclusiv producției de baterii și va primi celule de la fabrica SK Innovation situată în statul american Georgia. Aceasta este cea de-a șasea locație în care Volkswagen produce vehicule electrice la nivel global. Volkswagen ID.4 a devenit rapid cel mai popular model electric al Grupului Volkswagen. Acesta s-a vândut până în prezent în 190.000 de unități la nivel global de la lansarea sa, în 2021. Reprezentanții mărcii își propun să crească capacitatea de producție ID.4 la noua uzină din Chattanooga. Astfel, până la sfârșitul acestui an, VW dorește să producă 7.000 de vehicule pe lună, iar producția va continua să crească în 2023. Clienții care au comandat mașina se pot aștepta ca acestea să fie livrate încă din luna octombrie. Pentru început, VW ID.4 va fi produs atât în versiuni cu tracțiune spate, cât și cu tracțiune integrală la Chattanooga. Ambele vor folosi o baterie de 82 kWh (77 kWh net). Spre sfârșitul anului, producătorul auto intenționează să vândă o variantă cu tracțiune spate și acumulator de 62 kWh, la un preț mai mic. promotor
  10. Dacia Spring este foarte îndrăgită în rândul românilor. Este atât de îndrăgită încât există persoane care și-ar da la schimb Mercedesul pentru a intra în posesia micului model electric. Acesta nu este primul anunț de acest gen. Nu cu mult imp în urmă, un proprietar de BMW oferea mașina sa la schimb pe o Dacia Spring. Pe OLX am mai găsit un astfel de anunț, unul în care un proprietar își vinde Mercedesul, dar ia în considerare și un schimb cu un exemplar al electricei autohtone. În anunț este vorba despre un Mercedes E350 Coupe, din anul 2011. Mașina are 75.784 de kilometri parcurși, ceea ce este destul de puțin, ținând cont de vârsta mașinii. Proprietarul Mercedesului precizează că este unicul proprietar al mașinii și că taxele și mentenanța sunt în perfectă ordine. Sub capota acestei mașini se află un motor V6 de trei litri, pe motorină, ce dezvoltă 231 de cai putere. Motorul este legat la o cutie automată în șapte rapoarte. Mercedes Clasa E, la schimb cu Dacia Spring Mercedesul listat pe OLX poate fi cumpărat cu 22.200 de euro. Mașina are o sumedenie de dotări, fiind o echipare AMG. Printre acestea se numără un interior din piele crem, senzori de parcare față-spate, plus o cameră de marșarier, dar și o suită întreagă de sisteme de asistență. Se pare că acest propietar de Mercedes este dispus să renunțe la confortul brandului de lux pentru modesta electrică produsă de Dacia. „Accept ca variante doar Dacia Spring. Rog seriozitate, fara alte cereri de schimburi sau negocieri”, scrie acesta în anunțul listat. De asemenea, el mai spune și că mașina are schimburile la zi și că este foarte bine întreținută. Promotor
  11. Volkswagen plănuiește să vândă uzina din orașul rusesc Kaluga, iar un producător auto din Kazahstan ar putea fi un potențial cumpărător. O sursă anonimă, familiarizată cu intențiile companiei, citată de Reuters, a declarat că Volkswagen își va finaliza planurile pentru această unitate până la sfârșitul anului. Într-un răspuns trimis prin e-mail, purtătorul de cuvânt al Volkswagen, Nicolai Laude, a declarat: ”Monitorizăm în mod constant evoluțiile actuale și luăm în considerare diverse scenarii viitoare. Cu toate acestea, nu a fost luată nicio decizie”. Volkswagen a anunțat în luna martie că producția la fabricile sale din Kaluga și Nijni Novgorod va fi suspendată până la noi ordine din cauza sancțiunilor occidentale impuse în urma invaziei Rusiei în Ucraina, iar exporturile de vehicule către Rusia vor fi oprite cu efect imediat. Se zvonește că uzina din Kaluga ar putea fi cumpărată de Asia Auto din Kazahstan, care are sediul în orașul Oskemen din estul țării. Aceasta are o licență pentru a produce atât mașini Volkswagen, cât și Skoda. Volkswagen are aproximativ 4.200 de angajați la uzina din Kaluga De asemenea, compania germană are un acord contractual pentru a asambla mai multe dintre modelele sale la uzina din Nijni Novgorod, deținută de grupul GAZ. La începutul lunii iulie, un sindicat rus a declarat că Volkswagen va închide uzina din Nijni Novgorod și va muta echipamentele la Kaluga. La momentul respectiv, compania a refuzat să comenteze această afirmație. Vânzările de mașini noi în Rusia au scăzut cu 82% în iunie față de anul precedent, reflectând sancțiunile care afectează aprovizionarea cu piese de schimb. Industria auto din Rusia aproape că s-a oprit de când Moscova a trimis trupe în Ucraina, pe 24 februarie. promotor
  12. Prima mașină care a traversat noul pod Pelješac a fost un exemplar de Rimac Nevera. Podul unește părțile sudice ale Croației cu restul teritoriului statului. Podul Pelješac a fost, în sfârșit, inaugurat, iar compania Rimac a luat parte la ceremonia de deschidere. Rimac Nevera a devenit prima mașină care a traversat vreodată noul pod de 525 de milioane de euro. Podul are o lungime de 2.140 de metri și unește părțile de sud ale Croației cu restul țării, care este intersectată de o fâșie îngustă, aparținând de Bosnia și Herțegovina, chiar la sud de acest nou pod. Rimac Nevera este prima mașină desenată, proiectată și produsă în Croația. De asemenea, este prima astfel de mașină omologată pentru piețele Uniunea Europeană și SUA. Producția hypercar-ului electric a început în urmă cu puțin timp, chiar în decursul lunii iulie. Primul exemplar de Nevera, model care a început producția de serie, a traversat podul Pelješac, recent terminat, într-o ceremonie de deschidere spectaculoasă, purtând plăcuțele de înmatriculare croate. Rimac Nevera intră în cărțile de istorie La volanul mașinii s-a aflat inginerul șef al proiectului Nevera, Matija Renić. El a făcut parte din proiect încă din prima zi și a supravegheat dezvoltarea lui Nevera în ultimii doi ani. Sub coordonarea lui, a fost adus în producție primul hypercar complet electric din lume. Rimac Nevera este cea mai rapidă mașină de producție din lume. Cele patru motoare electrice dezvoltă 1.914 CP și o lansează de la 0 la 100 km/h în mai puțin de 2 secunde. „Încă de la început, Grupul Rimac a fost mândru de rădăcinile sale croate. Hypercar-ul nostru complet electrică, Nevera, poartă numele unui tip de furtună găsit în largul coastei croate, iar limbajul său de design încorporează semne subtile din cap către cravată, care a fost popularizat de membrii armatei croate în secolul al XVII-lea. Ne place să vedem Croația dezvoltându-se în continuare, prin urmare suntem mândri că am luat parte la deschiderea Podului Pelješac – un alt proiect care contribuie la viitorul acestei țări”, a declarat Mate Rimac, CEO al Grupului Rimac. Podul Pelješac a fost lansat oficial cu o ceremonie de deschidere, care a durat o zi întreagă, pe 26 iulie. În mod normal, podul nu este deschis traficului pietonal. Ceremonia a început cu o cursă de alergare de 5,5 km, care a cuprins și lungimea de 2,1 km a podului. Ziua s-a încheiat cu spectacole de muzică live și un foc de artificii. Deschiderea oficială a podului de către traficul rutier a fost dată de modelul Rimac Nevera. promotor
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.