Jump to content

Tocmai au iesit foarte multe informatii despre Inelul lui Elden


 Share

Recommended Posts

Похоже, амбициозная Elden Ring выйдет не раньше следующей весны

 

Un interviu cu IGN ne oferă detalii despre lumea deschisă, progresia, multiplayer și multe altele.

 

 

 

În urma trailerului epic al Elden Ring , directorul jocului și CEO-ul FromSoftware, Hidetaka Miyazaki, au acordat primul său interviu detaliat despre joc. Puteți citi totul despre IGN aici , dar am ales câteva dintre cele mai interesante lucruri pe care Miyazaki le-a spus mai jos și ce ar putea însemna pentru joc.

 

Jucătorii pot invoca spiritele dușmanilor morți

 

Se pare că există un aspect „de colecționat” în convocarea spiritului, iar Miyazaki speră că jucătorii vor descoperi altele care se potrivesc stilului lor de joc sau care arătau cool. Miyazaki spune: „... avem, de asemenea, o serie de elemente [alternative], cum ar fi posibilitatea de a convoca spiritele dușmanilor decedați și de a le folosi ca aliați în lupte”.

 

Nu suntem siguri ce fel de reguli se aplică sistemului, cum ar fi frecvența cu care poți invoca și pe cine poți colecta, dar suntem în jos pentru niște Pokémon Cavaler Disgraced. 

 

Și există citații online

 

Fantomele albastre văzute în trailerul dezvăluit erau de fapt convocări NPC, dar cooperativa online este acolo: „Bineînțeles, în Elden Ring, veți putea în continuare să convocați colegi jucători pentru joc cooperativ”. 

 

Nu se menționează încă PvP, dar degetele încrucișate.

 

Personajul jucător este o listă goală

 

În mod obișnuit, cu jocurile FromSoft, deși Sekiro a fost o excepție, personajul jucătorului este deja o listă destul de goală, dar lista va deveni mai goală, cumva. Miyazaki spune, în comparație cu jocurile anterioare Souls, că acestea sunt „puțin mai mult ca o listă goală pe care jucătorul să se proiecteze”. 

 

Creatorii de personaje din FromSoft sunt, de asemenea, întotdeauna hilar, așa că așteptăm cu nerăbdare acest lucru.

 

Există șase domenii principale, fiecare fiind domeniul unui personaj de șef semizeu

 

Există un traseu aparent proiectat prin ele, dar "există o mulțime de moduri diferite în care puteți aborda fiecare zonă. Și există multă libertate în ceea ce privește ordinea în care abordați și diferite zone."

 

Fiecare zonă găzduiește propria temniță mai tradițională, unde probabil vom face lucrurile cu sufletele mai tradiționale. Probabil că Arm King (tipul din arme și antagonistul principal din trailer) este un astfel de semizeu, un copil al reginei Marika care guvernează în The Lands Between. Va fi o explozie să ne întâlnim cu restul echipajului.

 

JgWg6fvSufYC65Yo3uFfwF-970-80.jpg

 

 

Stealth sună exact ca Sekiro

 

Miyazaki explică modul în care lumile stealth din Elden Ring și sună destul de familiar. "Ești capabil să te ghemui, poți să te strecori și să fii detectat mai puțin ușor în iarbă lungă, de exemplu."

 

Și da, loviturile din spate sunt recompensa ta pentru că te-ai strecurat în mod special. Nu sunt multe de adăugat la asta, în afară de faptul că simpla mecanică stealth a lui Sekiro pare o potrivire evident bună pentru o aventură în lume deschisă.

 

Sună ca ceva ce ar spune un Mimic

 

"Probabil că nu veți găsi Mimics în exact aceeași formă. Este o lume diferită de Dark Souls, dar sperăm să vă oferim surprize într-un fel, să spunem așa."

 

Deci nu vei fi mâncat de un cufăr. Dar dacă nu există un fel de obiect aparent inofensiv pe care să-l numească jucători nebănuși, am fi surprinși.

 

Există un fel de mecanic de progresie de bază, dar nu este înviere

 

Referindu-se la mecanicul de înviere al lui Sekiro, Miyazaki spune: „Avem câteva elemente în Elden Ring, care provin dintr-un tip similar de rasă”. Totuși, el îl asigură pe intervievator că nu este înviere, așa că suntem curioși să știm ce metode pentru a înfrânge moartea FromSoft a gândit de data aceasta. 

 

Există o zonă de hub clasică, similară cu Shrine Firelink

 

Așa cum este cazul fiecărui joc modern Souls, vom avea o casă și vatră la care ne vom întoarce. Părerea lui Elden Ring asupra unui hub principal aparent se află aproape de centrul hărții, locul de unde se ramifică fiecare dintre cele șase zone principale. Presupunem că va fi undeva în jurul Erdtree, dacă acesta este cazul. 

 

Există mult mai multe de găsit decât cele șase temnițe principale

 

Pe lângă cele șase temnițe semnate, lumea deschisă a Elden Ring va avea o „mare varietate de catacombe, castele și cetăți” împrăștiate pe hartă. Miyazaki spune că acestea variază

foarte mult și în ceea ce privește scala. Știm la ce să ne așteptăm în temnițele mari, așa că să sperăm că FromSoft a ascuns unele dintre cele mai ciudate surprize ale sale în proiectele opționale. 

 

Există un sistem de călătorie rapid

 

Călătoria rapidă a revenit, dar nu știm în ce formă. Are sens, având în vedere distanțele mari pe care cu siguranță nu vrem să le reșapăm de o sută de ori, chiar dacă priveliștea este frumoasă. 

 

Personalizarea caracterelor și a construcțiilor este foarte profundă

 

Progresia sună mult mai deschisă decât jocurile recente Souls, cu capacitatea de a „schimba liber abilități între o mare varietate de arme”. Miyazaki spune că există în jur de 100 de abilități în total, ceea ce ne are deja mintea în funcțiune. 

 

Aceste abilități sunt probabil o extensie a sistemului Battle Arts de la Dark Souls 3, care a dat fiecărei arme propria înflorire. Sistemul magic este deschis și fiecărui personaj, așa că atâta timp cât aceste 100 de abilități sunt suficient de distincte, Elden Ring va scoate la iveală mai multe noutăți decât un pictor Warhammer 40K care nu are cu cine să se joace.

 

2nDLGVEcNJxWZVbjjn5QkF-970-80.jpg

 

 

Vom avea mai multe modalități de a ne vindeca, deoarece călătoriile vor fi mult mai lungi

 

"Există, de asemenea, mai multe resurse pentru a-ți recupera sănătatea pe drum, întrucât vei lupta pentru o perioadă mai lungă decât înainte."

 

O tendință notabilă în jocurile Soulsborne a fost să fii mai generos cu obiecte de vindecare fără a compromite provocarea. Când Demon's Souls a lansat să aibă suficientă iarbă (obiectul vindecător al acelui joc) a fost un coșmar, în măsura în care Fromsoft l-a remediat mai târziu pentru a fi mult mai abundent, apoi a proiectat sistemul Estus refolosibil pentru Dark Souls. Așadar, așteptați-vă ca Elden Ring să fie foarte generos cu sucul de vindecare, chiar dacă șefii vă omoară indiferent.

 

Rezistența este, dar mai puțin importantă

 

Iată una ciudată. Rezistența, de obicei centrală în procesul de luare a deciziilor de la o secundă la alta, în lupta Sufletelor, ia loc pe spate. Miyazaki spune: „Am vrut să-l facem să se simtă mai puțin restrictiv și să contribuim la acel nivel de libertate mai mult decât titlurile noastre anterioare”.

 

Este greu să știi ce să faci din asta, dar suntem siguri că Miyazaki știe cel mai bine.

 

Metode de livrare tradiționale clasice CONFIRMATE!

 

Este liniștitor să știi că FromSoftware păstrează lucrurile subtile. Miyazaki vrea să „păstreze acel sentiment al jucătorului care descoperă lucruri pentru ei înșiși și se bucură de descoperirea lumii atât în ceea ce privește acțiunea, cât și narativul pentru ei înșiși”.

 

Deci, așteptați descrieri de articole. O mulțime de descrieri de articole. Și pentru a studia podeaua foarte bună, am văzut în remorcă câteva ore. Cel mai bine obțineți diploma de istorie a artei acum, înainte de 21 ianuarie.

 

Sursa

Edited by TLG William
Link to comment
Share on other sites

  • Ailime locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.