Jump to content

Overwatch crossplay este o mizerie confuză până acum


 Share

Recommended Posts

UoTHLqHjG3ikm7opnp8hTF-1024-80.jpg

 

 

Crossplay funcționează așa cum este publicat, dar unii jucători de consolă rămân în praf.

 

Hei, știai că jocul încrucișat a venit la Overwatch săptămâna aceasta? Pentru prima dată de la lansarea sa din 2016, este acum posibil să vă grupați cu muguri de consolă / PC și să intrați în orice mod (atâta timp cât nu este competitiv). Dacă sunteți un jucător pe PC, probabil că v-ați jucat cu consolele de câteva zile fără să știți.

 

Nu te învinovățesc că nu ai observat. Este surprinzător de greu să-ți dai seama ce jucători din lobby-ul tău joacă pe o platformă diferită, iar regulile pentru când platformele pot juca împreună sunt mult mai complicate decât practic orice alt joc de tip crossplay. Deja provoacă un pic de confuzie în comunitate. Cea mai comună neînțelegere de până acum se întâmplă atunci când jucătorii de console se potrivesc cu jucătorii de PC și sunt plăcut surprinși că jocul se simte în continuare echilibrat față de utilizatorii mouse-ului și tastaturii. În realitate, cei mai mulți dintre acești jucători nu joacă deloc împotriva jucătorilor de pe PC, ci doar cred că sunt, deoarece interfața de utilizare a lui Overwatch este obtuză.

 

Jucătorii de pe consolă nu se pot potrivi cu jucătorii de pe PC decât dacă au un prieten cu PC în petrecerea lor când începe meciurile. Orice grup cu playere de PC intră automat în „pool-ul de PC-uri”. Orice alt tip de jucător sau grup poate juca doar cu alte console, în special cu PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series S / X și Nintendo Switch.

 

Pentru a înrăutăți lucrurile, Overwatch nu prezintă niciunul dintre aceste detalii despre matchmaking în joc - trebuie să citiți un FAQ dedicat pentru a afla aceste lucruri. Overwatch urmează, de asemenea, tendința din ce în ce mai populară de a face mai greu de spus când jucătorii multiplataforma sunt în jocul tău. Nu există nicio indicație a unei prezențe încrucișate pe tabela de marcaj sau oriunde pe ecranul de după meci. Trebuie să apelați meniul Social (acel ecran pe care îl folosesc ocazional pentru a schimba canalele vocale) și să căutați micul simbol crossplay lângă numele jucătorilor. Simbolul nu vă spune pe ce platformă se află, ci doar că nu sunt pe a dvs.

 

 

 

 

Este o mulțime de urmărit, dar nu fără niciun motiv - Blizzard încearcă să păstreze Overwatch la fel de corect ca întotdeauna, aducând platformele împreună și îmbunătățind timpul de coadă. Gândul este frumos, dar sincer, acest lucru este imposibil într-un FPS.

 

Ultimii ani au dovedit că există câștigători și învinși clari atunci când vine vorba de jocuri încrucișate. Jucătorii de șoareci vor avea întotdeauna un avantaj în fața controlerelor, iar cu cât un shooter este mai competitiv, cu atât devine mai vizibil acest decalaj de abilități. Acesta este motivul pentru care pool-ul de PC-uri al Overwatch este înconjurat de pool-ul all-together-console-funtime. Este un spațiu diferit, mai nemilos, pe care jucătorii de consolă îl pot opta doar grupându-se cu un prieten PC.

 

Este greu de văzut cum orice jucător de consolă ar trebui să se distreze bine în grupul de PC-uri, mai ales că singurul avantaj pe care îl are regulatorul, asistența la obiectiv, este oprit automat. Blizzard a decis să scoată în afara legii asistența la obiectiv în numele corectitudinii (dacă jucătorii mouse-ului nu primesc ajutor cu scopul, de ce ar trebui controlerele?), Dar așa cum au subliniat jucătorii de consolă frustrați, jocul încrucișat este inerent distorsionat în favoarea PC-ului oricum. Call of Duty: jocul încrucișat al Warzone permite asistenței de vizionare a jucătorilor controlerului, iar jucătorii PC se plâng adesea că asistența este prea bună la distanță mică, dar având în vedere lista de spălări a bonusurilor pe care jucătorii PC le beneficiază (un framerate deblocat, un glisor FOV, opțiuni video adecvate și șoareci), este într-adevăr o mare problemă? Blizzard spune da.

 

Desigur, jucătorii de consolă au opțiunea de a se îndepărta de mulțimea de PC-uri și de a se bucura de baza de jucători nou extinsă. Dar chiar și acest lucru poate fi problematic pentru jucătorii de pe cea mai obscură și (bănuiesc) platformă a lui Overwatch, Nintendo Switch. Experiența consolei Overwatch este mai mult sau mai puțin aceeași, indiferent de cutia Sony sau Microsoft, dar versiunea Switch rulează la 30 fps blocat. Aceasta este jumătate din frecvența de 60 fps blocată a PS / Xbox, un dezavantaj major într-un shooter în mișcare rapidă. Este posibil ca jucătorii Switch să decidă că dezavantajul nu merită și să dezactiveze jocul încrucișat. Din păcate, utilizatorul Reddit ulemann123 a încercat acest lucru și a găsit știri descurajante:

 

3pGqplY.png

 

 

Dacă jocul încrucișat este dezactivat, timpii de coadă de redare rapidă pe comutator sunt de până la opt până la cincisprezece minute pentru a juca un singur meci. Se pare că, dacă jocul încrucișat este activat în mod implicit, jucătorii care îl opresc sunt automat în minoritate. Este un timp absurd de așteptat, dar dacă vor să joace un meci casual pe picior de egalitate, acum este singura opțiune. Din câte îmi dau seama, timpii de așteptare erau deja mai lungi pe Switch decât orice altă platformă, așa că mulți ar putea crede că dezavantajul de performanță merită.

 

Deci cine sunt câștigătorii aici? PlayStation și Xbox playere, în principal. Acestea sunt platformele care se pot bucura acum de timpi de coadă universal mai rapizi (în teorie), fără prea multe întreruperi ale echilibrului (cu excepția cazului în care fac alegerea de a intra în grupul de PC-uri, atunci e cam rahat).

 

Nici pentru jucătorii PC nu este rău. A avea opțiunea de a mă grupa cu prietenii pe care nu i-am putut până acum este minunat! Nu am avut momente de coadă considerabil mai rapide, dar am observat că meciurile sunt ușor mai ușoare atunci când grupul meu de prieteni pe tot PC-ul se potrivește cu jucătorii de consolă din cealaltă echipă. Singurul rid este că jucătorii de pe PC nu pot dezactiva jocul încrucișat, așa că nu am control asupra numărului de jucători de consolă care vor apărea în echipa mea (și, din păcate, vor îngreuna câștigarea).

 

Este un lucru bun faptul că Overwatch crossplay este în versiune beta, deoarece ar putea folosi o anumită reglare. Blizzard spune că ascultă feedback și își propune să îmbunătățească funcția care merge mai departe. Între timp, îmi cer scuze pentru orice jucător de controler pe care l-am făcut praf săptămâna trecută, mai ales dacă sunteți pe Switch.

 

Sursa

Link to comment
Share on other sites

  • Ailime locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.