Georgel112 Posted September 2, 2021 Share Posted September 2, 2021 Salut cum as putea sa imi recuperez un cont de jucător, daca acesta are 2FA si nu mai pot accesa 2fa ptr ca dispozitivul pe care se afla s-a stricat si nu-l pot repara(doar pe acel dispozitiv aveam 2FA instalat). Sugestii si ce ar trebui sa fac. Mulțumesc Link to comment Share on other sites More sharing options...
AIM Hawkeye Posted September 2, 2021 Share Posted September 2, 2021 Poți să faci un ticket pe shop.b-zone.ro și să îi explici lui Kelton situația pe care o ai. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheTom Posted September 2, 2021 Share Posted September 2, 2021 1 hour ago, Georgel112 said: Salut cum as putea sa imi recuperez un cont de jucător, daca acesta are 2FA si nu mai pot accesa 2fa ptr ca dispozitivul pe care se afla s-a stricat si nu-l pot repara(doar pe acel dispozitiv aveam 2FA instalat). Sugestii si ce ar trebui sa fac. Mulțumesc Salut! Daca intradevar iti apartine contul si poti dovedi asta, poti face un ticket la sectiunea support si sa explici situatia acolo. -> https://forum.b-zone.ro/support/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaban Posted September 2, 2021 Share Posted September 2, 2021 Salut, În cazul în care pierdeți telefonul pe care aveți activat 2FA-ul pentru conturi, ștergeți aplicația sau alte lucruri similare, veți rămâne blocați în afara conturilor. Puteți folosi codul QR sau cheia secretă pentru a activa autentificatorul pe un dispozitiv secundar sau puteți pur și simplu face o poză la QR ori salva cheia secretă undeva unde nu v-o poate găsi altcineva pentru a adăuga autentificatorul pe un nou telefon în caz că rămâneți fără cel vechi. Rețineți faptul că acel QR cât și cheia secretă ar trebui cunoscute doar de către proprietarul contului. Dacă le oferiți altor persoane vor avea acces și acestea la cont dacă vă cunosc parola. Doar Adminii de Level 6 pot dezactiva manual 2FA-ul de pe un cont, însă situațiile în care vom interveni vor fi foarte limitate și numai prin prezentarea de dovezi concrete că nu s-a întâmplat nimic fraudulos cu contul respectiv și că vă aparține cu adevărat. Așadar vă sugerăm să aveți grijă de telefoane, să-l dezactivați dacă știți că urmează să vă schimbați telefonul deoarece nu vom interveni pentru toți dintre voi. Ai aici mai multe detalii despre asta https://forum.b-zone.ro/topic/438040-2fa-autentificare-in-doi-pasi/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheTom Posted September 3, 2021 Share Posted September 3, 2021 @St4cky Cei care răspund întrebărilor sunt obligaţi să se asigure că nu a mai fost postat un răspuns identic. Încălcarea regulii duce la primirea unui avertisment. Ai copiat pana si "la sectiunea support" de la mine, why? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheTom Posted September 6, 2021 Share Posted September 6, 2021 Topic inactiv, closed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.