xXDeYuXx Posted March 30, 2022 Share Posted March 30, 2022 De-a lungul timpului, brandurile din industria auto au găsit diferite metode pentru a se diferenția de rivali și pentru a oferi arome unice produselor lor. Tocmai de aceea, în momentul în care te urci într-o mașină germană poți recunoaște ușor atmosfera, iar atunci când te urci într-o mașină japoneză ești întâmpinat de ceva complet diferit. Mazda este un constructor cu multă experiență în spate, un constructor cu origini modeste, dar care a lucrat ani la rândul la șlefuirea imaginii pe care o are în acest moment. În ultimii ani, chiar și ultra conservatorismul lor a evoluat, iar mașinile produse de Mazda au acum un design unic, atrăgător, ce combină impecabil elemente clasice, cu modernitatea cerută de clienți. Pentru anumite modele, producătorul japonez face, uneori, eforturi suplimentare, iar CX-5 este unul dintre acestea. SUV-ul vârf de gamă la noi în România este privit de unii clienți drept nava amiral a producătorului din Hiroshima, iar vânzările celei mai recente iterații nu au dezamăgit. Cu toate acestea, Mazda CX-5 a intrat în al 10-lea an de producție, iar asta aduce unele îngrijorări pe de o parte, dar și maturitatea și siguranța în execuție a unui maestru Takumi. Un produs rafinat în atâția ani nu are cum să nu se ridice la înălțimea așteptărilor. Dar mai este CX-5 un punct de referință în segment după un deceniu? Reușește faceliftul aplicat anul trecut să mențină în viață unul dintre cele mai populare produse ale japonezilor? Sursa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claude. Posted April 5, 2022 Share Posted April 5, 2022 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts