Jump to content

Este inceputul unei noi ere. Lotus prezinta oficial primul sau SUV


TLG Piciu
 Share

Recommended Posts

lotus-eletre-e1b50fd870e38e9d12-940-0-1-95-1.thumb.webp.7ced0e5fcb85e948a683b4cde55016c9.webp

Nota de plata nu reprezinta - pentru moment, decat un mare mister, insa startul livrarilor a fost programat abia pentru 2023, se precizeaza intr-un comunicat de presa.

La aproape un an de la debutul ultimei sale masini acompaniate de o unitate pe benzina, compania Lotus bifeaza o noua lansare istorica - celebrul producator din Anglia prezentand publicului larg, zilele acestea, primul sau SUV. Botezat Eletre, respectivul autoturism masoara peste cinci metri in lungime si este asamblat pe o platforma dedicata - a tinut sa anunte marca detinuta de Grupul Geely.

Construita din fibra de carbon si aluminiu, neobisnuita creatie beneficiaza de doua motoare electrice si o putere minima de 600 de cai - ce ii va permite, cu pedala de acceleratie la podea, sa sprinteze de la 0 la 100 de kilometri pe ora intr-un timp mai mic de trei secunde si, totodata, pana la o viteza de top de circa 260 de kilometri pe ora, dupa cate se pare.
Acelasi Lotus Eletre se va mai putea lauda si cu o baterie cu o capacitate mai mare de 100 kWh - astfel ca primul SUV din istoria marcii cu sediul in Norfolk ar trebui sa parcurga pana la 600 de kilometri cu o singura incarcare. Multumita arhitecturii de 800 V, 20 de minute la o statie de 350 kW se vor traduce - conform unui comunicat oficial de presa, printr-o autonomie de aproximativ 400 de kilometri.

Daca vine vorba - in schimb, despre partea estetica, respectiva masina se remarca in special prin luminile de zi extrem de subtiri, instalate deasupra farurilor dotate cu matrice de LED-uri, insa nici jantele din aliaj insotite de un diametru maxim de 23 de inch sau eleronul destinat plafonului si realizat din doua segmente plutitoare nu vor trece neobservate.

Noul autoturism a mai pregatit - mentioneaza Lotus, si un plafon panoramic, o grila frontala activa, camere ce inlocuiesc oglinzile laterale si blocuri optice posterioare unite, acestora alaturandu-li-se, de cealalta parte a portierelor, o plansa de bord cu trei display-uri diferite. Din peisaj nu lipsesc - de asemenea, nici instrumentele de bord digitale ori instalatia audio cu pana la 23 de difuzoare si 2.160 W.

Lista ingredientelor ce compun reteta neobisnuitei creatii cuprinde inclusiv scaune fata multifunctionale, locuri spate individuale - despartite de o consola centrala de dimensiuni generoase, echipata cu un ecran urias, volan cu patru spite si o forma hexagonala, afisaj pe parbriz cu realitate augmentata, tenhologie LIDAR, update-uri de la distanta s.a.m.d.

Sursa:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.