Jump to content

CR-V Hybrid Racer: Honda transformă CR-V într-o mașină de curse cu motor hibrid de 800 CP


Claude.
 Share

Recommended Posts

https%3A%2F%2Fwww.promotor.ro%2Fwp-content%2Fuploads%2F2023%2F02%2Fcr-v-hybrid-racer-honda-transforma-cr-v-intr-o-masina-de-curse-cu-motor-hibrid-de-800-cp1.jpeg

 

Honda a dezvăluit noul CR-V Hybrid Racer, o mașină de curse veritabilă care impresionează din toate punctele de vedere. Constructorul nipon ne spune că CR-V Hybrid Racer a fost gândit precum un “laborator de teste”, fiind dezvoltat într-un singur exemplar unicat. Potrivit Motor1, modelul este echipat cu un șasiu tubular și cu o unitate de motorizare hibridă, capabilă să livreze 800 de cai putere.  

 

CR-V Hybrid Racer este opera a mai multor departamente a celor de la Honda de peste Ocean, rezultatul fiind unul spectaculos atât din punct de vedere al designului, cât și la capitolul tehnic. Este un vehicul demonstrativ, care nu va putea fi văzut în showroom-urile Honda. În schimb, va putea fi admirat în cadrul curselor de mașini, acolo unde se va și descurca de minune, fără îndoială!  

 

Din punct de vedere tehnic, CR-V Hybrid Racer se poate lăuda cu un șasiu tubular, cu o serie întreagă de elemente realizate din fibră de carbon și cu mai multe componente ale caroseriei împrumutate de la actualul CR-V pe care îl știm cu toții. Constructorul nipon a mai echipat modelul cu un sistem de frânare preluat de la NSX de specificație GT-3.  

 

Viitorul sistem de propulsie din IndyCar Lucrurile stau și mai interesant atunci când ajungem la capitolul motorizare, cu atât mai mult cu cât vorbim despre viitorul sistem de propulsie pe care îl vom vedea începând cu anul 2024 la mașinile ce concurează în IndyCar.

 

 În cazul lui Honda CR-V Hybrid Racer, sistemul hibrid pe care îl menționam la începutul acestui material este compus dintr-o unitate V6 cu capacitate de 2.2 litri, unitate MGU, precum în Formula 1, și un supercondensator. Împreună, întreg sistemul se poate mândri cu o putere totală de 800 de cai, ceea ce nu este deloc puțin. Transmisia este asigurată prin intermediul unei cutii Xtrac cu șase rapoarte.

 

ProMotor

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.