Jump to content

Triumph Modern classics la clasa 400 : Speed și Scrambler X!


KOPPEN
 Share

Recommended Posts

Triumph-Speed-400-and-Scrambler-400-X-16.thumb.jpg.e0a2ceaae9947b161c56d276686184b0.jpg

 

 

Speed 400 și Scrambler 400 X sunt cele mai noi modele Triumph. Ele se vor alătura din 2024 gamei producătorului britanic.

 

Speed 400 este un roadster din seria modern classics, o variantă mai mică și mai accesibilă a modelelor Speed Twin 900 și 1200. Scrambler 400 X se inspiră din modelele Scrambler 900 și 1200, cu un stil care merge înapoi în timp până în anii ’50 ai secolului trecut.

 

 

Triumph-Speed-400-and-Scrambler-400-X-9.thumb.jpg.429417a0ee25d6cf1f71f636e03242a1.jpg

 

Ambele motociclete au fost dezvoltate de la zero, iar propulsorul monocilindric DOHC este complet nou. Acesta are 398 cmc, este răcit cu lichid, produce 40 de cai putere și un cuplu de 37.5 Nm. Dar, de dragul tradiției, propulsorul include și aripioare de răcire, care întăresc aspectul clasic. Cutia de viteze are șase rapoarte.

 

 

Triumph-Scrambler-400-X-Static-1.thumb.jpg.e359989d8c0080a8d19f49a332ec77ba.jpg

 

Iată și înălțimile șeilor: Speed 400 – 790 mm, Scrambler 400 X – 835 mm. Greutatea în ordine de mers este de 170 și respectiv 179 de kilograme.

Speed 400 rulează pe roți de 17 inch și beneficiază de o furcă inversată tip big piston de 43 de mm și un mono-amortizor cu rezervor extern. Geometria șasiului este specifică unui roadster, ampatamentul fiind unul scurt. Frâna față include un etrier radial cu patru pistonașe și un disc de 300 mm, cu furtun împletit.

 

 

Triumph-Speed-400-Static-5.thumb.jpg.f394d8ad497d57edda73049dc7ec5998.jpg

 

Scrambler 400 X are un ampatament mai mare, o suspensie cu cursă mai lungă și o roată față de 19 inch.Pedala de frâna este mai mare, scărițele sunt poziționate mai sus și sunt mai aderente, iar discul de frână este de 320 de mm,  plăcuțele fiind alese specific pentru un răspuns progresiv în off-road.

 

 

Triumph-Speed-400-Details-7.thumb.jpg.da8741520404d0b5666da93910871b23.jpg

 

Ambele motociclete se bucură de dotări moderne: accelerație ride by wire, sisteme de control al tracțiunii, sistem ABS cu două canale, decuplabil în cazul lui Scrambler 400 X, display LCD cu buton de scroll, port USB-C. Menționăm și ambreiajul tip torque assist, util la mersul în regim stop/start și pe retrogradările de trepte și luminile full LED.

 

 

Triumph-Scrambler-400-X-Details-11.thumb.jpg.62341a9b942cc5aed42fee1ac3ffd20b.jpg

 

Triumph Motorcycles a pregătit un set de 25 de accesorii pentru cele două motociclete, despre care spune că vor fi  vândute la un preț competitiv care va ține cont de cel al rivalilor actuali.

 

 

Triumph-Scrambler-400-X-Details-1.thumb.jpg.b30de41c4bffbcfe685eeb137dd45688.jpg

 

Speed 400 și Scrambler 400 X vor fi lansate mai întâi în India, pentru ca din 2024 să fie disponibile pe piața globală. Cele două motociclete au fost proiectate în Hinckley, dar producția va cădea în sarcina Bajaj, India, dar și a fabricilor Triumph din această țară și din Thailanda.

 

 

Triumph-Scrambler-400-X-Details-6.thumb.jpg.cf84056fd562c898f422ea7aefb482bb.jpg

 

 

SURSA: click

Link to comment
Share on other sites

  • KOPPEN locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.