Jump to content

KOPPEN

Social Media
  • Posts

    4634
  • Joined

  • Days Won

    6

Other groups

KOPPEN last won the day on November 30 2022

KOPPEN had the most liked content!

About KOPPEN

Contact Methods

  • Website URL
    https://b-zone.ro/?pag=1
  • Discord
    KOPPEN#1069

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

17673 profile views

KOPPEN's Achievements

Mentor

Mentor (12/14)

  • 10 Reviews Rare
  • 5 Reviews Rare
  • 400 Topics Rare
  • 1 Review Rare
  • 60 Consecutive Logs Rare

Recent Badges

478

Reputation

  1. Potrivit unor informații noi, BMW lucrează la o versiune nouă a SUV-ului XM. Noul model ar urma să primească un motor hibrid cu 6 cilindri, iar acesta va fi disponibil exclusiv pe piața din China. În toamna anului trecut, constructorul bavarez a prezentat noul SUV de lux XM, dezvoltat integral de divizia de performanță M. Pentru început, modelul va fi disponibil în două versiuni diferite. Prima, deja lansată, primește un propulsor hibrid plug-in, alcătuit dintr-un motor V8 de 4.4 litri cuplat la un motor electric. În total, propulsorul livrează 653 de cai putere. Cea de-a doua versiune, botezată Label Red, va avea tot un propulsor PHEV cu motor V8, dar care va dezvolta 750 de cai putere. Acest model va lua startul în celebra urcare de la Pikes Peak în luna iunie. Acum, însă, au apărut informații neoficiale despre o nouă versiune pentru SUV-ul de performanță. Potrivit publicației Bimmer Today, BMW ar urma să introducă o versiune cu un motor hibrid cu 6 cilindri. Botezată XM 50e, această versiune urmează să fie disponibilă, pentru început, pe piața din China. Propulsorul său ar urma să dezvolte 571 de cai putere. Mai mult, această versiune va oferi o autonomie de maxim 80 de kilometri în modul de rulare electric, iar consumul în regim mixt va fi de numai 2 litri/100 de kilometri. Deocamdată, nu se știe dacă viitoarea versiune va fi vândută și în alte piețe din lume. SURSA: click
  2. Conform CEO-ului Volkswagen, Thomas Schaefer, viitorul iD.1, cel mai accesibil model electric al companiei germane, ar putea fi construit în India. Volkswagen a dezvăluit acum o săptămână planuri pentru lansarea unui model electric accesibil, cu un preț de pornire de sub 20.000 de euro. Viitorul iD.1 ar urma să fie cu adevărat urmașul lui Beetle, o mașină care a pus numele Volkswagen pe tapetul industriei auto pentru totdeauna, mulțumită prețului său mic, care a transformat-o într-un best-seller pe parcursul unor zeci de ani. Ei bine, Volkswagen plănuiește să revină la această rețetă, conform CEO-ului companiei. În timpul prezentării conceptului iD.2all, șeful din Wolfsburg a oferit câteva informații suplimentare despre platforma pe care va fi construit următorul model, ce alte mașini se vor folosi de ea și unde vor fi construite. De exemplu, predictibil, platforma folosită de iD.2all va fi utilizată și de constructorii din grup, Skoda și Cupra pentru alte modele similare, dar și de Volkswagen pentru un model mai accesibil, respectiv iD.1. Acesta din urmă va trebui să aibă un preț de pornire de sub 20.000 de euro iar pentru a atinge această țintă, ținerea costurilor sub control va fi esențială. În acest scop, mașina ar putea fi asamblată în India. „Există aproape o obligație pentru noi să facem acest lucru corect. Aceasta este adevărata Liga Campionilor. Trebuie să facem o mașină care să fie accesibilă”, a declarat Thomas Schaefer. Șeful Volkswagen a mai precizat că pentru a ține costurile sub control „fie rezolvi ghicitoarea economiei de scală, fie reduci bateria, fie faci parteneriate pentru a scala și mai mult producția. Nu am rezolvat încă asta.” SURSA: click
  3. Mercedes-Benz pregătește versiunea electrică a Clasei G. SUV-ul EQG va fi un off-roader complet electric, bazat pe faimosul SUV. Mercedes-Benz Clasa G este unul dintre cele mai iconice SUV-uri de piață, numărându-se printre cele mai capabile vehicule în teren accidentat. În curând va primi și o versiune complet electrică, care se va numi EQG. Mercedes continuă să testeze viitoarea versiune electrică a Clasei G, dar nu întotdeauna testele decurg fără incidente. Un prototip al viitorului EQG a fost văzut recent pe Nurburgring, fiind supus unor ture de testare, dar vehiculul pare că a suferit o defecțiune. Filmarea care surprinde prototipul noului Mercedes-Benz EQG a fost publicată pe canalul de YouTube Carspotter Jeroen. În timp ce prototipul SUV-ului electric era împins pe virajele circuitului de curse din German, a apărut o defecțiune tehnică. Videoclipul distribuit pe YouTube arată cum SUV-ul a fost tras pe marginea circuitului. Prototipul de Mercedes-Benz EQG a început să scoată sunete ciudate În timp ce mașina era parcată într-un refugiu de pe marginea circuitului, aceasta a început să scoată sunete metalice stridente, de parcă ceva s-a fi rupt. Același sunet persistă și în momentul în care șoferul de la volanul mașinii încearcă să o miște înainte. Mașina rămâne staționată în acel refugiu în așteptarea ajutoarelor. Persoana care a filmat întreaga întâmplare spune că mecanicii au fost chemați la fața locului. El nu a înregistrat acea parte „din respect pentru angajați”, dar încă se pot auzi câteva sunete ciudate provenind de la prototipul parțial camuflat. Noul Mercedes-Benz EQG va arăta aproape identic cu versiunea cu motoare cu combustie internă. Bineînțeles, vor exista anumite trăsături de design care să deosebească versiunea electrică de cea termică. Defecțiuni pot avea loc în timpul testelor, iar acesta nu este neapărat un lucru rău. Producătorul se poate ocupa de aceste probleme pentru a nu apărea în versiunea care va ajunge la clienți. Ce credeți că a cedat la acest prototip de EQG? VIDEO SURSA: click
  4. Kawasaki a înregistrat marca „HySE”, care are ca logo o picătură de apă, „purtată” de două roți. Asta dacă ar fi să ne exprimăm poetic. În practică, apa este și singura emisie produsă de un motor cu hidrogen. După zeci de ani în care am fost ancorați ca și consumatori în paradigma combustibililor fosili, iată că brusc lucrurile au devenit foarte interesante: asistăm la o cursă între electrificare, combustibili sintetici și hidrogen.Și pentru că marile companii se pricep la strategii ceva mai bine decât politicienii, nici una nu își pune ouăle într-un singur coș. Un proiect pe care l-am urmărit deja de doi ani este sport-tourer-ul propulsat de un motor experimental cu hidrogen, cu injecție directă, supralimentat, al celor de la Kawasaki. Această soluție a fost aleasă deoarece, în scopul obținerii unei puteri similare cu cea dezvoltată de un motor care funcționează pe benzină, este nevoie de mai mult aer și de injectarea directă a hidrogenului în cilindru. Și aici ajungem la partea (și) mai interesantă. Unde păstrezi hidrogenul? Mai ales că acesta nu e privit tocmai cu simpatie de către marele public. Este suficient să rostești numele Hindenburg, care a fost inocat deja de câțiva binevoitori în cazul Kawasaki Hy SE. Ei bine, hidrogenul va sta în valize! Da, mă refer la cele două valize ale motocicletei, fiecare dintre acestea încorporând cinci butelii de hidrogen! Ai rămas fără hidrogen, schimbi butelia! Iar de butelii se va ocupa nimeni alta decât Toyota, care atenție, a început lucrul la un orășel care va funcționa în totalitate pe baza unor pile de combustie cu hidrogen! Așa că, niște butelii nu ar trebui să fie ceva prea complicat pentru Toyota! De menționat că și Yamaha, Subaru și Mazda sunt integrate în acest proiect, companiile producătoare de motociclete ducând trena în ceea ce privește propulsoarele. Și, pentru că redactez acest articol în week-end, îmi permit să spun că toate aceste corporații japoneze lucrează cot la cot, nu se văd drept concurente acerbe și, cel mai important, nu își bagă bățul în roată cu reciprocitate, așa cum parcă am mai văzut prin alte spații geografice… De curiozitate, am cercetat și chestiunea siguranței utilizării hidrogenului lichid și, potrivit Washington State University, lucrurile se prezintă surprinzător de bine. Armata SUA a desfășurat un număr de teste în care a detonat pur și simplu diverse recipiente cu hidrogen, comparativ cu kerosen, pentru a se vedea efectele, constatându-se , în linii mari că flama se disipează rapid, iar containerul nu explodează ci este mai degrabă sfâșiat. Dacă ești cumva un nerd, poți să îți petreci sâmbăta dimineața citind acest interesant articol despre cât de sigur e hidrogenul ca și combustibil. Aramata americană s-a jucat și cu un RPG și apoi C4, pentru a observa cât de sigure sunt rezervoarele de hidrogen (pe câmpul de luptă) și a fost mulțumită, așa că nu ar trebui să îți faci prea mari griji în cazul unui Kawasaki H2 pe hidrogen. SURSA: click
  5. AGON by AOC, brand-ul de monitoare pentru gaming și accesorii IT al celor de la AOC, lansează cel mai nou model din seria AGON 5: AG325QZN/EU de 31,5″ (80 cm). Monitorul dispune de un panou Fast VA, care poate funcționa la o rată de refresh de 240 Hz și are un raport de contrast de 3000:1 și certificare DisplayHDR 400. Modelul oferă timpul de răspuns GtG de până la 1 ms și MPRT de 0,5 ms, reflectând faptul că a fost construit pentru a fi folosit în jocuri competitive. Datorită dimensiunilor sale impunătoare, AG325QZN/EU se potrivește unor scenarii multiple de utilizare, de la PC-uri de gaming la configurații de couch-gaming sau simulatoare dedicate. Mai mult spațiu de desfășurare În timp ce jucătorii de titluri first person shooter preferă ecrane de dimensiuni mai mici (27″ sau chiar 24″) pentru a se concentra mai bine asupra întregii acțiuni, gaming-ul competitiv acoperă o gamă variată de genuri, în care un ecran de 32″ poate oferi un avantaj. Titlurile de acțiune/RPG, jocurile de luptă, jocurile de strategie în timp real sau jocurile de simulare pot beneficia de o dimensiune mai mare a ecranului pentru a afișa mai bine detaliile complexe și pentru a crea o atmosferă mai captivantă. Ecranul de 31,5″ oferă mai mult spațiu de desfășurare, păstrând în același timp aspectul obișnuit 16:9, ceea ce face ca tranziția să fie ușoară pentru jucători. AG325QZN/EU dispune de o rezoluție QHD (2560×1440), care reprezintă un balans optim între detalii bogate și frame rate ridicat. GPU-urile moderne pot atinge mult mai ușor 240 fps la o rezoluție 1440p în multe jocuri, în comparație cu mult mai solicitantul 4K. Datorită combinației dintre rata de refresh ridicată și rezoluția QHD, AG325QZN/EU este un monitor de de care gamerii se pot bucura o perioadă îndelungată. Răspuns rapid pentru acțiune rapidă Monitorul utilizează un panou Fast VA, care oferă timpi de răspuns rapizi (până la 1 ms GtG și 0,5 ms MPRT) și diferite opțiuni de reglaj precum modul overdrive în mai multe trepte, astfel încât jucătorii pot modifica cu precizie capacitatea de reacție a monitorului în funcție de preferințele lor, pentru a obține o experiență fără ghosting. Suportul Adaptive-Sync asigură mișcare fără efectele de tearing sau stuttering. În timp ce, pe un monitor de 60 Hz, utilizatorul va vedea un nou cadru la fiecare 16 ms, acest interval este redus la doar 4 ms pe un monitor cu rată de reîmprospătare de 240 Hz. Un monitor flexibil În afara sesiunilor de gaming, dimensiunea mare a ecranului de 31,5″ se pretează și pentru sarcinile productive zi cu zi. Suprafața mare a ecranului le permite utilizatorilor să deschidă și să utilizeze simultan mai multe ferestre ale aplicațiilor. Datorită certificării VESA DisplayHDR 400, AG325QZN/EU poate reda conținutul HDR din videoclipuri și jocuri. Ecranul are unghiuri largi de vizualizare (178/178°), iar luminozitatea de vârf de 400 nits permite utilizarea sa în spații interioare luminoase. De asemenea, sunt incluse un hub USB 3.2 cu patru porturi și un port USB upstream către PC, oferind utilizatorilor posibilitatea să conecteze perifericele direct la monitor. La fel ca și alte modele AGON 5, noul monitor prezintă un design elegant, cu margini foarte subțiri. Suportul metalic ergonomic cu reglaje pentru înclinare (-5/23°), înălțime (150 mm), pivotare (-20/20°) și rotire (90°) permite o utilizare confortabilă pentru orice persoană, în orice ocazie. Preț și disponibilitate Monitorul AGON AG325QZN/EU va fi disponibil începând cu luna aprilie la prețul recomandat de 2849 lei. SURSA: click
  6. Ben Affleck și Matt Damon sunt doi actori faimoși care sunt cei mai buni prieteni încă de pe vremea când erau niște necunoscuți. Cei doi au apărut recent într-un episod din The Bill Simmons Podcast și au povestit cum au folosit împreună, la un moment dat, același cont bancar. „Era neobișnuit, dar aveam nevoie de bani pentru audiții”, a spus Damon. „Aveam de gând să ne ajutăm și să fim acolo unul pentru celălalt. Tu nu vei fi singur. Eu nu voi fi singur. Să mergem și să facem asta împreună”, a adăugat Affleck. După fiecare rol primit, banii intrau în contul comun. După ce a apărut în „Geronimo: An American Legend”, Damon a virat 35.000 de dolari în cont. Banii nu puteau fi folosiți pentru orice. Erau permise deplasările pentru audiții, cheltuieli cu jocuri video sau 10 dolari puteau fi schimbați în mărunțiș necesar pentru plata parcărilor sau folosirea de telefoane publice. Cei doi au spus că au încercat să permită și cumpărarea de bere, dar acest lucru „nu a funcționat”. Ben Affleck și Matt Damon promovează în această perioadă noul lor film „Air”, despre relația dintre compania Nike și marele jucător de baschet Michael Jordan. În film mai apar Viola Davis, Jason Bateman și Chris Tucker. „Air” ajunge în cinematografe în aprilie. Affleck și Damon au câștigat un Oscar împreună pentru scenariul filmului „Good Will Hunting”. Trailerul oficial al filmului „Air”: SURSA: click
  7. Nick: @ KOPPEN Data: 26/03/2023 Am dat test cu (link de la cont): https://www.rpg2.b-zone.ro/players/general/criss_18 Desfăşurare: x/3 - x/6 Rezultat: Respins Alte precizări: Nesustinere test in termen limita - https://streamable.com/yt7lh0
  8. Nick: @ KOPPEN Data sancţionării: 26.03.2023 A fost sancţionat membrul: madalinN. Sancţionat cu: Verbal Warning Motivul: Report #85777 Dovada (opţional, după caz): Website. Alte precizări: Noroc!
  9. Voturile pentru saptamana 27.03.2023 - 02.04.2023 au inceput! Va rog sa postati mai jos respectand modelul din topic, noua culoare pe care o doriti.
  10. Sesiunea de recrutare - 22.03.2023 Repartizarea candidaţilor: Adinaaaaa -> Rain.BOW [Victor] -> GeorgeNJ10 ANDREIaza. -> criss_18 ANDREIaza. -> Dragos7FB Spx -> Armani. DequaL[Junior] -> Strike. zewTs. -> GAbY61
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.