Jump to content

Timp rămas până la zilele B-Zone

V-am pregătit o mulțime de evenimente. Click aici

La mulți ani B-ZONE!

V-am pregătit o mulțime de evenimente. Click aici

Pentru doar 10.000 de dolari, Roush transformă noul Ford Mustang într-o bestie cu peste 800 CP


RW YuukiKING
 Share

Recommended Posts

https%3A%2F%2Fwww.promotor.ro%2Fwp-content%2Fuploads%2F2024%2F07%2Fpentru-doar-10-000-de-dolari-roush-transforma-noul-ford-mustang-intr-o-bestie-cu-peste-800-cp-video-4.png

 

Kit-ul creat de Roush Performance pentru noul Mustang conferă modelului american un boost de peste 300 CP și costă 10.000 de dolari.

 

Noul Ford Mustang nu este o mașină slabă, fiind oferit cu un motor V8 de 5.0 litri, care dezvoltă 486 CP. Însă, dacă nici acești aproape 500 CP nu sunt suficienți, Roush Performance oferă un kit de supraalimentare pentru motorul V8 Coyote.

Roush Performance și Magnuson Superchargers au creat un nou kit de supraalimentare pentru Ford Mustang GT 2024, care promite o putere similară cu cea a noului Mustang GTD pentru doar o fracțiune din preț.

 

Odată montat acest compresor mecanic, Mustang GT poate dezvolta până la 821 CP, potrivit Roush Performance. De asemenea, cuplul maxim crește până la 853 Nm. Astfel, avem de-a face cu o creștere de 335 CP și 264 Nm, comparativ cu un Mustang GT standard.

 

Roush Performance poate extrage peste 800 CP din noul Ford Mustang

 

Roush nu a dezvăluit și o listă detaliată cu toate piesele folosite în acest pachet, dar specifică faptul că folosește ca bază un compresor Eaton TVS R2650 cu admisie frontală două intercoolere. Kitul include, de asemenea, o pompă de intercooler Bosch PCE, un schimbător de căldură mare, rampe de combustibil speciale și injectoare de combustibil cu două conuri cu plăci de direcție optimizate.

 

Acest pachet ce mărește puterea noului Ford Mustang este lansat sub forma Limited Edition Phase 2, cu un preț de 9.995 de dolari. Nu este un preț mic, dar puterea crește semnificativ.

 

De asemenea, compania anunță că va lansa anul acesta și versiunile obișnuite pentru Phase 2 și Phase 1. Pentru acestea nu au fost comunicate prețurile, dar vor funcționa atât pentru mașinile cu transmisie manuală, cât și pentru cele echipate cu cutia automată cu 10 rapoarte.

 

 

Sursa

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.