Jump to content

The Elder Scrolls V: Skyrim.


Axl Rose
 Share

Recommended Posts

18315975123460306911.png

 

 

In Skyrim, Bethesda promite ca fiecare lupta va fi interesanta, sau ca cel putin suficient de diferita incat sa nu devina repetitive. Printre schimbari se numara imposibilitatea de a mai merge cu spatele si ataca in acelasi fel ca pe vremuri. Viteza de miscare a personajului este scazuta atunci când incearca sa mearga in marsarier, asa ca pentru a fugi, jucatorul chiar va trebui sa intoarca spatele si sa o ia la sanatoasa.

 

In luptele efective, o lovitura puternica va fi suficienta pentru a darama un personaj la pamant sau sa il faca sa isi piarda echilibrul. Camera va sari de colo colo si dezorientarea va intra in efect, lucru ce va rezulta in transformarea chiar si a armelor cu potential de daune mic in instrumente foarte periculoase, daca sunt folosite asa cum trebuie.

 

Pentru a preveni pierderea echilibrului, loviturile pot fi blocate in mod activ, fie cu un scut, fie cu o arma de doua maini, intr-un mod similar cu cel de la Mount&Blade. Tinerea butonului de blocare apasat mereu nu va fi de ajutor, pentru ca astfel se declansează un atac diferit menit sa prinda inamicul prin surpriza, cu un scut in dinti.

 

Arcurile vor deveni mult mai periculoase, Bethesda luand un exemplu de la o modificare a lui Oblivion si marind potentialul lor pentru daune, permitand nimicirea unui inamic dintr-o singura sageata. Sagetile insa vor fi mai greu de gasit, iar un arcas nu va fi prea bine echipat pentru lupta corp la corp.

 

Pumnalele, cele mai inutile arme din seria The Elder Scrolls, vor deveni foarte puternice folosite in combinatie cu noul sistem de furisat.

 

O noua stare de alerta, intre detectat si nedetectat, va aduce si multe oportunitati de a planta o lama in ceafa cuiva, pentru daune de 10 ori mai mari decât in mod obisnuit. Numarul ar putea scadea in versiunea finala.

 

In cele din urma, pe partea de magie, cand vei incendia pe cineva cu o bila de foc, va lua foc si chiar va arde. Fiecare element magic are parte de un efect sau o stare caracteristica, permitând o diferentiere mult mai mare intre vraji.

 

Si ce vor insemna toate acestea pentru Skyrim? Cu putin noroc, o libertate mai mare in ceea ce priveste alegerea unei metode viabile de lupta.

Sursa.

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.