Jump to content

Hyundai i10 Facelift


ShlomY
 Share

Recommended Posts

Am testat în premieră Hyundai i10 facelift

 

Cel mai mic model din gama Hyundai a primit un facelift. Avem acum faruri alungite şi un interior revizuit. Dar spiritul micuţei citadine a rămas neschimbat.

 

65011549994774633792.jpg

 

 

Hyundai i10 este o maşină de oraş. Este mică, o poţi parca oriunde dar oferă loc pentru patru persoane şi un pic de bagaj. Am condus prima dată un i10 la lansarea internaţională din Italia. Cel mai mic model din gama Hyundai înlocuia atunci modelul Getz. Mi-a plăcut atunci faptul că maşina mergea excelent pentru clasa sa. Nu îţi dă senzaţia de "coajă goală" pe care o lasă multe din modelele concurente.

 

Faceliftul actual a modificat partea frontală în principal. Nu mai avem faţa simpatică de buburuză rotunjită. Avem acum faruri diferite şi un look ceva mai agresiv, atât cât permite clasa mini. La interior, modificările sunt vizibile la planşa de bord. Au dispărut indicatoarele analogice pentru carburant şi temperatura lichidului de răcire şi a apărut un display cu indicator digital pentru benzină şi indicator pentru schimbarea de treaptă. În plus pe consola centrală a apărut mufa USB plus AUX. Înainte de facelift, exista doar o mufă AUX amplasată chiar în zona cd-player-ului. Modelul testat de noi era echiparea Classic News, adică versiunea de top. Aceasta are turometru, geamuri electrice faţă şi aer condiţionat şi ABS.

 

81995626730018584537.jpg

 

 

Pentru i10 facelift există o singură motorizare pe benzină disponibilă în oferta Hyundai România . Aceasta este un motor cu patru cilindri de 1,1 litri ce dezvoltă 69 CP. Unica motorizare este disponibilă cu două nivele de echipare. Am regăsit aceeaşi maşină fâşneaţă pe care mi-o aminteam. Motorul este suficient de potent pentru a te strecura fără probleme prin traficul bucureştean. Deşi este o maşină de clasă mini, i10 poate primi fără probleme la bord 4 persoane şi un pic de bagaj. Spaţiul la interior este mai mare decât pare la prima vedere.

 

30866599505889490071.jpg

 

Motorul de aproape 70 CP este un pic anemic în prima parte a plajei de turaţii dar devine apoi mai ceva mai vioi în partea de sus. Cutia de viteze manuală are doar cinci trepte dar sunt suficiente. Levierul este mic şi amplasat în partea de sus a consolei. Cursa este destul de amplă dar precisă.

 

Nu ne place faptul că rezervorul de carburant are doar 35 de litri dar acest lucru este justificat de dimensiunile mici ale automobilului.

 

La drum i10 se descurcă fără problme atât în oraş cât şi în afara lui. Suspensia este suficient de confortabilă iar habitaclul suficient de spaţios poate primi chiar şi patru persoane. Am scos i10+le la plimbare până la Ploieşti şi se simte ca o maşină normală. Doar zgomotul din habitaclu este cam mare la viteze mai ridicate.

 

91037257575050165459.jpg

 

Mai multe imagini:

51103701452899619317_thumb.png 35447319844132869761_thumb.png 42328145161111080128_thumb.png 72268797480453864451_thumb.png 68238948632382141000_thumb.png

 

73681447047399898336_thumb.png 74146841281302434247_thumb.png 13129055612230011021_thumb.png 14519237823636876759_thumb.png 70769228772310983286_thumb.png

 

58975891302861904769_thumb.png 89301527770505152585_thumb.png 24686270294388126809_thumb.png 44900196305609043474_thumb.png 53071171830815630766_thumb.png

 

Sursa: Promotor

Link to comment
Share on other sites

M-ai bine am vedea Hyundaiuri pe strada decat 10000000 de Loganuri.

 

Mie mi se pare o masina destul de simpla,economica,buna de oras, si m-ai ales pentru femei. Bft

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.