Jump to content

Mercedes-Benz C 63 AMG Coupe


Guest WhiskY
 Share

Recommended Posts

Guest WhiskY

Mercedes-Benz C 63 AMG Coupe

Oficial

 

În sfârşit, cei de la Mercedes-Benz pot fi mulţumiţi, deoarece se pot mândri cu un rival direct pentru temutul BMW M3 Coupe: noul C 63 AMG Coupe.

31424369444793529938.jpg

După apariţia celui mai mic coupe din gama sa, Mercedes-Benz C-Class Coupe, era cazul să vedem şi cea mai puternică versiune a acestuia, semnată, evident, de departamentul sport AMG: Mercedes-Benz C 63 AMG Coupe.

55369249657561718562.jpg

Din punct de vedere vizual, vorbim doar de tuşe mai sportive, aspectul lui C 63 AMG Coupe prezentând mai multă agresivitate faţă de un C-Class Coupe normal, care mizează mai mult pe eleganţă. Spoilerul frontal al lui C 63 AMG Coupe arată mai brutal, iar cel din spate dispune de un difuzor şi pune în evidenţă cele 4 evacuări ovale.

<embed width="500" height="326" src="

http://cache.apropo.ro/4d8726503529d/videoplayer.swf?key=dc4968bf21bd5b6868447e341b09acca&autostart=false" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.adobe.com/go/getflashplayer" allowfullscreen="true" autoplay="false" />

Capota portbagajului primeşte două nervuri paralele, la fel ca şi versiunea C 63 AMG Sedan, iar garda la sol coborâtă evidenţiază setul de jante speciale AMG, de 18", încălţate cu pneuri 235/40 R 18 în faţă, respectiv 255/35 R 18 pe spate. În plus, grila a fost simplificată, iar carcasele oglinzilor laterale sunt negre.

22665659766307666644.jpg

nteriorul lui Mercedes-Benz C 63 AMG Coupe nu aduce surprize faţă de versiunea sedan: ambianţă sportivă, inserţii din fibră de carbon, combinaţie de tapiţerie M-B Tex/DINAMICA sau pedalier perforat din aluminiu. Modificarea majoră faţă de versiunea sedan ţine de numărul de locuri: în spate sunt doar două, iar pentru un acces facil scaunele faţă beneficiază de un sistem EASY-ENTRY automat.

Pachetul tehnic al lui Mercedes-Benz C63 AMG Coupe este şi el cunoscut de pe versiunea sedan, fiind vorba de un V8 aspirat de 6,3 litri, cu o putere de 457 CP/6.800 rpm şi un cuplu de 600 Nm/5.000 rpm - valori mai bune decât ale V8-ului de 4,0 litri de pe BMW M3, care are 420 CP/8.300 rpm şi un cuplu de 400 Nm/3.900 rpm.

69910671476640709578.jpg

Cutia de viteze este una automată cu 7 trepte AMG SPEEDSHIFT MCT 7, având patru moduri de funcţionare, care pot fi selectate de la un buton din interior: "S", "S+", "M" şi "C" (Controlled Efficiency). Dacă ultimul mod de funcţionare privilegiază un consum cât mai redus de carburant, primele trei moduri se adresează pasionaţilor de adrenalină, scurtând timpii de schimbare a treptelor, la regimuri superioare de turaţie. Nu lipseşte funcţia RACE START, pentru un demaraj cât mai bun.

Suspensia lui Mercedes-Benz C 63 AMG Coupe beneficiază şi ea atât de setări sport, cât şi de mici modificări ale configuraţiei, la fel ca în cazul berlinei - în partea din faţă s-a adoptat o arhitectură cu trei braţe independente, iar arcurile şi amortizoarele sunt proiectate special pentru un bun compromis între sportivitate şi confort. Şi direcţia AMG SPEED-SENSITIVE este modificată, oferind o mai bună precizie faţă de celelalte versiuni, în timp ce sistemul de control al stabilităţii ESP are o funcţie "SPORT", dar poate fi şi complet scos din funcţiune, pentru senzaţii cât mai tari pe circuit.

58062481496418591421.jpg

Ca performanţe, Mercedes-Benz C 63 AMG Coupe nu are cum să dezamăgească: viteză maximă limitată electronic la 250 km/h şi un demaraj 0-100 km/h în 4,4 secunde (cu 0,2 secunde mai rapid decât BMW M3 Coupe DKG). Însă lucrurile nu se opresc aici: cei interesaţi pot opta pentru un pachet de upgrade a motorului, AMG Performance, care duce puterea motorului la 487 CP (adică un surplus de 30 CP), iar demarajul 0-100 km/h scade la 4,3 secunde.

Pentru moment, se cunoaşte doar preţul de bază în Germania pentru Mercedes-Benz C 63 AMG Coupe: 72.950 euro (faţă de 68.750 euro pentru BMW M3 Coupe). Pachetul AMG Development Package mai reclamă circa 7.000 euro suplimentari, în timp ce lista de dotări opţionale de lux este destul de lungă.

04684893829648035025.jpg

 

Sursa : Promotor

Edited by WhiskY
Link to comment
Share on other sites

Macar daca tot au modificato si in partea frontala , puteau totusi sa ii schimbe "fundul" cu un design m-ai reusit... :| parerea mea...

 

In rest masina e de vis !

Edited by bvH
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.