Jump to content

Las Venturas Taxi - Discuții | Discussions


Alexander
 Share

Recommended Posts

Să mă lămurească și pe mine Rizi sau Shobo. În regulament NU precizează nicăieri că trebuie să punem /fare 0 pentru membrii familiei Tattaglia, doar că ei ne protejează și dacă avem de raportat pe cineva să punem pe lista lor neagră. Astăzi dă [L]Lypton /service taxi, preiau comanda, ma duc pană la el ( eu fiind in LS el în LV ) și când ajung la el intra în taxi după care iese și-mi zice "Post!", eu ce să înțeleg? Spuneți-mi dacă am greșit cu ceva anume, și dacă da faceți vă rog update la regulament/info .

 

 

13426259335071201414_thumb.png

Edited by DlRazvan
Link to comment
Share on other sites

Să mă lămurească și pe mine Rizi sau Shobo. În regulament NU precizează nicăieri că trebuie să punem /fare 0 pentru membrii familiei Tattaglia, doar că ei ne protejează și dacă avem de raportat pe cineva să punem pe lista lor neagră. Astăzi dă [L]Lypton /service taxi, preiau comanda, ma duc pană la el ( eu fiind in LS el în LV ) și când ajung la el intra în taxi după care iese și-mi zice "Post!", eu ce să înțeleg? Spuneți-mi dacă am greșit cu ceva anume, și dacă da faceți vă rog update la regulament/info .

 

 

13426259335071201414_thumb.png

 

Îmi răspunde și mie careva aici ? :|

Link to comment
Share on other sites

Deci andr3i96 am vorbit azi cand am iesit afara cu Bobo.

A zis ca-ti mai acorda 24 de ore pentru ami da banii.

Daca nu vei fii sanctionat cu ban permanent sau periodic.

A zis ca va decide el !

Deci ai de ales :

1. sa pierzi cont lvl 15

2. sa returnezii bani.

 

Eu am mers pe incredere cu tine dar vad ca esti scarba !

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.