Jump to content

Might & Magic Heroes VI


Greet
 Share

Recommended Posts

Deşi are 12 ani de la apariţie, Heroes III este încă cel mai jucat titlu din serie, fiind considerat ca balanţa aproape perfectă între strategia pe ture şi partea de dezvoltare RPG a eroului. Totuşi, Heroes a trecut demult de epoca 2D, intrând în cea 3D odată cu jocul cu numărul cinci. Acum, Heroes VI este o nouă etapă în viaţa seriei, una pe care veteranii o reneagă, iar jucătorii casual s-ar putea să o aprecieze.

În termeni narativi, avem de-a face cu povestea unei întregi generaţii din dinastia Griffin, conducători umani ai tărâmului Ashan. Începutul îl are în prim-plan pe ducele Slava, ca apoi o neaşteptată trădare să mute focusul pe cei cinci copii şi moştenitori ai săi, Anton, Kiril, Anastasya, Sandor şi Irina. Avem deci cinci campanii principale, plus una de final în care vei juca sfârşitul aferent aliniamentului eroului (Blood sau Tears, rău sau bun). Povestea nu este extrem de complexă, nici profundă, dar are momente surprinzătoare şi e de preferat să iei campaniile în ordinea jocului (chiar dacă ele sunt deblocate de la început) pentru a înţelege mai bine lucrurile.

 

might-magic-heroes-vi-2011-10-17-21-01-13-46.jpg?width=640&height=480

 

 

Din păcate, toată campania single-player trebuie să suporţi vocile nepotrivite şi dialogurile cu amuzament cam forţat; colac peste proverbiala pupăză, eroii principali mai au şi nume ruseşti (nu, producătorii nu mai sunt Nival, deci nu sunt slavi), total pe lângă ideea de univers fantasy în care se desfăşoară acţiunea (în mod bizar, restul eroilor secundari au nume foarte potrivite).

Gameplay-ul a rămas din fericire fidel ideii originale de TBS, cel puţin la suprafaţă. Pe hartă, eroul călătoreşte prin munţi, păduri, prin subteran sau pe apă, colecţionând obiecte şi resurse pentru a-şi dezvolta castelul şi armata. Luptele se desfăşoară în ecrane separate, pe o grilă ca de şah, în care monştrii lovesc pe rând, iar eroul participă indirect cu o magie sau o lovitură de sabie pe tură.

might-magic-heroes-vi-2011-10-23-17-03-02-87.jpg?width=640&height=480

 

 

La nivel vizual, castelele sunt cel mai mare minus, aspectul interior fiind doar o poză, departe de modelul spectaculos şi interactiv din Heroes V. În rest, meniurile, deşi nu tocmai intuitive, sunt destul de uşor de stăpânit, iar peisajele chiar au ceva de spus mai ales când vine vorba de Sanctuary sau de zonele subterane stăpânite de demonii Inferno.

La final, veteran sau nu al seriei, Might&Magic Heroes VI nu trebuie ratat. Are o gamă de probleme tehnice, bug-uri, misiuni ce nu pot fi terminate, omoară conexiunea Internet, dar şi 40 de ore de campanie şi poveste interesantă, Hot Seat şi un multiplayer bogat în personalizare şi personalitate. Speranţa moare ultima, astfel că nu pot decât să sper că add-on-ul care va veni sau jocul şapte vor invăţa din greşelile jocului de faţă.

 

Cerinţe minime de sistem:

Intel Pentium Core 2 Duo E4400 2.0 GHz,

1 GB RAM (Windows XP) / 1.5GB RAM (Vista / Windows 7),

512 MB Video |

Platforma: PC

 

 

 

Sursa:

go4games.ro

Link to comment
Share on other sites

Cu adevarat un joc special

 

Am jucat primele 2 parti si sunt geniale , nu consuma mult din resurse .

 

Foarte interesant "4'ul" , pacat ca nu-mi merge.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.