Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Model Nume: NeutRu Rang: 3 Vreau în echipa: SWAT Motivul: Simt nevoia de o schimbare Alte precizări: Nu
  3. CATI BANI A PRODUS BENZINARIA FLINT COUNTY SF INTR-UN AN? | SA-MP #404 https://youtu.be/KYfDG9cRFAU
  4. Nume: Clau[D]iu Rank: 5 Am dat test cu: Robin Data testului: 19.09.2025 Admis/Respins: Admis Rezultat la proba de arme: 6/8 Alte precizari: Bine ai venit in echipa SWAT !
  5. Today
  6. Nume: Robin. Rang: 4 Vreau in echipa: ROADS/SWAT: SWAT Motivul: Mi-am facut treaba de politist rutier si simt ca este nevoia de ceva nou si cu mai multa actiune. Alte precizari: Multumesc pentru atentie.
  7. Nick: TheWhiteR@m Rank: 4 Am dat test cu: CLS63AMG Data: 19.09.2025 Rezultat proba teoretica: 1.5/3 Rezultat proba armelor: 4/6 Rezultat proba practica: 0/1 Rezultat final (Admis/Respins): Admis Observator: ForTuNN Alte mentiuni: Bine ai venit!
  8. Nume în joc: MotoRider_MotoVlog Contractul ales: https://imgur.com/a/fXJn7uy
  9. Reputation

    786 Fantastic
  10. Discord ID: sarthak8090 The reason why you wanna change your name: I've changed my in-game name. Rank/Ranks owned: Hitman Member Peaceful Faction Member RPG profile link: https://www.rpg.b-zone.ro/players/general/Doctor_Doom Proof with the other person's name(if someone has stolen your name): N/A Desired name: Doctor_Doom
  11. Nick: Valent1nn Rank: 4 Am dat test cu: Robertt. Data: 19.09.2025 Rezultat proba teoretica: 1/3 Rezultat proba armelor: 4/6 Rezultat proba practica: 0/1 Rezultat final (Admis/Respins): Admis Observator: ForTuNN Alte mentiuni: Welcome!
  12. Nume în joc: RAZVAN_ Contractul ales: https://imgur.com/a/UJazPDe
  13. Nick: savantulalecsqq Rank: 6 Am dat test cu: zeni Rezultatul probei teoretice: 1/3 Rezultatul probei practice: 5-1 Rezultat(Admis / Picat) : admis Alte precizari:
  14. Apple pregătește lansarea primului MacBook Pro cu ecran OLED și suport touch, iar producția în masă e programată pentru 2026, conform analistului Ming-Chi Kuo. Informația nu e tocmai surprinzătoare, mai ales după ani în care utilizatorii au cerut o interfață mai apropiată de cea a iPad-ului, în special pentru taskuri ce țin de creativitate sau multitasking. Mai jos avem detalii! Ce e interesant la modelul pregătit pentru 2026 e faptul că va folosi tehnologia on-cell touch, adică senzorii tactili vor fi integrați direct în stratul superior al ecranului. Asta ar însemna că vom primi un panou mai subțire, ce oferă timpi de reacție rapizi la atingere. E o abordare ceva mai elegantă și mai eficientă fața de cea „clasică”, unde stratul tactil e de obicei separat de panou în sine. Sursele din lanțul de aprovizionare indică faptul că Samsung va fi furnizorul principal pentru aceste panouri OLED. Asta înseamnă că vom primi un panou de top, cu contrast excelent și culori vibrante. În același timp, Apple lucrează la un MacBook mai ieftin, care ar urma să fie lansat în ultimul trimestru din 2025. Acesta va folosi un procesor de iPhone 16 Pro, dar nu avea suport tactil. Totuși, Apple analizează posibilitatea de a adăuga funcția într-o versiune viitoare, în 2027. Despre noile MacBook Pro cu cip M5 se vorbea inițial pentru finalul lui 2025, dar acum toate indiciile arată că Apple le va lansa abia în 2026. Atunci ar avea loc și această „tranziție” spre OLED și ecran tactil. Rămâne de văzut dacă cele spuse de Ming-Chi Kuo se adeveresc. Cel mai probabil, după lansările din acest an, un nou eveniment important va avea loc în primăvara anului 2026. sursa
  15. ASUS adaugă o nouă gamă de desktop-uri business în portofoliu. În România tocmai a debutat seria de PC-uri ExpertCenter P700, disponibilă în două formate: Mini Tower (PM700MK) și Small Form Factor (PM700SK). Producătorul susține că aceste modele sunt concepute pentru sarcini de business moderne, cu accent pe aplicații AI, colaborare online și securitate enterprise, fără a compromite silențiozitatea sau fiabilitatea. Mai jos avem detalii! ExpertCenter P700 poate fi configurat cu procesoare din seria AMD Ryzen AI 300, până la modelul 7 350, care include o unitate dedicată pentru sarcini de inteligență artificială (50 TOPS NPU). Pe partea grafică, utilizatorii au opțiuni de la GeForce RTX 3050 și 5060, până la RTX A400 pentru scenarii profesionale. Memoria ajunge până la 64 GB DDR5 (5600 MHz), iar stocarea suportă combinații de SSD PCIe 4.0 (până la 1TB) și HDD de până la 2TB. Un aspect interesant este sistemul de răcire. ASUS utilizează un heatpipe-uri din cupru și un ventilator silențios cu flux direcționat, care permite menținerea unui TDP de până la 45W fără throttling. Producătorul afirmă că sistemul rămâne sub 31 dB chiar și în sarcină, ceea ce îl face potrivit pentru medii profesionale unde zgomotul contează. Pe partea de colaborare, desktop-urile sunt echipate cu platforma Copilot+ PC și aplicația ASUS AI ExpertMeet. Oferă funcții de transcriere, rezumat automat al întâlnirilor și subtitrări în timp real. Totul e gândit pentru o integrare cât mai fluidă în activitățile de zi cu zi din companiile moderne. În ceea ce privește securitatea, ASUS oferă suita ExpertGuardian, cu TPM 2.0, BIOS Self-Recovery, criptare, slot Kensington și un abonament McAfee+ Premium inclus pentru 12 luni. Carcasele sunt certificate MIL-STD 810H, ceea ce adaugă o notă de rezistență în utilizare. Seria ExpertCenter P700 va fi disponibilă în România de la începutul anului viitor. Prețurile pornesc de la 3549 lei (model PM700MK cu Ryzen AI 5, 16 GB RAM, 512 GB SSD), respectiv 3469 lei pentru PM700SK cu specificații similare. sursa
  16. Pentru un smartphone de sub 1500 de lei, Motorola moto g86 Power stă OK la conectivitate. Menţionăm din start WiFi 6 dual-band plus 5G. Avem suport nano-SIM, eSIM și ca poziționare globală apare GPS, GLONASS, GALILEO, BDS și QZSS. Mai punem la socoteală și NFC-ul pentru plată cu telefonul, Bluetooth 5.4 cu A2DP și LE, plus portul USB-C 2.0 de la bază. Apelurile se aud rezonabil de tare şi clar. Am testat viteza 5G în SpeedTest folosind rețeaua Orange iar prin zona centrală din Timişoara am urcat la 423 Mbps la download și 63 Mbps la upload. Rezonabil pentru un centru aglomerat, plin de oameni. La testul Wi-Fi am revenit la Bucureşti, pentru o probă acasă şi am obţinut în reţeaua Digi, cu un abonament de 1 Gbps, 337 Mbps la download şi 375 Mbps la upload. În setări vei găsi opțiuni pentru Bluetooth, Android Auto, NFC și tot aici ai Smart Connect prin care poți partaja ușor fișiere de pe mobil pe PC și totodată poți gestiona notificările de pe telefon. sursa
  17. Xiaomi a lansat în Europa un nou telefon accesibil astăzi. E vorba despre Redmi 15C 5G, model ce aduce câteva upgrade-uri față de varianta 4G a terminalului, în special pe partea de conectivitate și procesare. Rămâne un model accesibil, primește baterie de 6000 mAh și un display generos. Mai jos avem detalii! Redmi 15C 5G vine pe nuanțele Midnight Black (negru), Dusk Purple (roz / violet), respectiv Mint Green (verde). E fabricat din policarbonat, cântărește 211 grame și măsoară 173,2 x 81 x 8,2 mm. E puțin mai gros și mai mare față de varianta 4G, astfel că accesoriile nu se vor potrivi pentru ambele modele, deși terminalele adoptă un design similar. Telefonul aduce un display LCD de 6.9 inch în diagonală, cu rezoluție HD+ doar, dar refresh rate de 120Hz. Primește o baterie de 6000 mAh, se încarcă la 33W pe fir, iar pentru extra-rezistență la stropi de apă și praf primește certificare IP64. Sub capotă găsim un procesor MediaTek Dimensity 6300 (6nm), 4 GB de memorie RAM și 128 GB sau 256 GB de stocare. Camera principală folosește un senzor de 50 MP cu deschidere F/1.8 și oferă filmare Full HD la 30 FPS. Cea frontală are 8 MP și e integrată în decupaj picătură. Primim jack de 3.5 mm pentru căști, radio FM, slot dedicat pentru carduri microSD. sursa
  18. În cel mai recent episod al podcastului Promotor, „Podcast cu Prioritate”, găzduit de Marius Vișan, am avut onoarea(și, sincer, plăcerea) să-l avem ca invitat pe Vlad Micșunescu, unul dintre cei mai respectați jurnaliști auto de la noi din țară. Cunoscut pentru cunoștințele sale în domeniu și pentru faptul că nu se ferește să spună lucrurilor pe nume, discuția a fost directă, onestă și plină de idei care merită ascultate până la capăt. Una dintre observațiile principale lansate de Vlad în cadrul podcastului, s-a referit la dependența exagerată a constructorilor auto de ecranele tactile. Potrivit lui Vlad, lipsa unor comenzi fizice simple și eficiente face experiența de condus mai greoaie și chiar neplăcută. Mai multă tehnologie, mai puțin control? O discuție necesară despre ecranele tactile Vlad Micșunescu subliniază că producătorii ar trebui obligați prin lege să integreze controlere tactile. Acesta dă ca exemplu BMW, care oferă de ani buni un asemenea sistem, dar și Mazda, unde, deși mulți critici îl consideră depășit, s-a dovedit în practică mult mai eficient ca o interfață exclusiv touch. „[…] o rotiță cu care să prinzi toate meniurile fără să trebuiască să folosești funcția de touch pentru că ameliorează foarte mult experiența chiar dacă ai de intrat în 5 meniuri succesive. Mulți înjură sistemul Mazda, dar în realitate durează trei secunde să faci orice. Vrei o melodie? Două secunde. Vrei să reglezi clima? Instant. Și asta contează enorm, mai ales pe drumurile noastre pline de gropi. Încearcă să alegi un post de radio pe un touchscreen când îți sare degetul din cauza denivelărilor…”, a adăugat el. Observațiile sale pun reflectorul pe o tendință riscantă: designul așa zis futurist care sacrifică funcționalitatea. Da, ecranele tactile arată modern și dau impresia de tehnologie avansată, dar în realitate obligă șoferul să își ia ochii de la drum pentru cele mai banale comenzi. sursa
  19. Kia lansează noul hatchback K4 în Europa, o mașină de dimensiuni medii, care vrea să acopere o zonă de piață din ce în ce mai aglomerată. Nu este un model revoluționar, care să schimbe regulile jocului, dar este un model sincer și corect. Exterior și interior Kia K4 vine echipat cu un sistem digital integrat format din trei ecrane, un panou de bord de 12,3 inch, display tactil pentru infotainment de 12,3 inch și un ecran separat de 5,3 inch pentru climatizare. Toate sunt gestionate prin interfața Connected Car Navigation Cockpit, care integrează navigația, multimedia și setările mașinii. Apple CarPlay și Android Auto wireless sunt oferite standard, iar încărcarea wireless pentru telefon este disponibilă pe versiunile superioare. La exterior, mașina adoptă un design curat, expresiv și chiar puțin agresiv. Se combină linii moderne cu accente care țin de moda actuală din industrie, precum plafonul cu efect vizual „plutitor”, mânerele ușilor din spate ascunse în montantul C și semnătura de lumini „Star Map”, inspirată de la modelul EV9. Este un design chiar reușit și coerent în contextul estetic al mărcii. Ce oferă K4 din punct de vedere tehnic și la capitolul siguranță Gama de motorizări disponibilă la lansare include un motor pe benzină de 1.0 litri T-GDI, care dezvoltă 115 cai putere și este cuplat standard la o transmisie manuală cu șase trepte. Acest motor poate fi ales și în versiune mild-hybrid, caz în care este disponibil cu o transmisie automată cu dublu ambreiaj și șapte trepte. O a doua opțiune este motorul pe benzină de 1.6 litri T-GDI, oferit exclusiv cu transmisie automată cu dublu ambreiaj și șapte trepte, în variante de putere de 150 sau 180 de cai. Pentru cei interesați de variante electrificate mai serioase, Kia anunță că în 2026 va fi introdusă o versiune complet hibridă. Sistemele de asistență acoperă tot ce se așteaptă în segmentul actual: monitorizare unghi mort cu cameră, frânare automată de urgență, cruise control adaptiv, menținere pe bandă și asistent pe autostradă. Ce este și ce nu este Kia K4 este un model care își propune să ofere un echilibru între confort, dotări și design modern, fără să exagereze cu pretențiile. K4 poate fi o alegere potrivită pentru cei care caută un hatchback spațios, bine echipat și cu o estetică actualizată. Concluzia? K4 este un model care nu încearcă să impresioneze cu orice preț, ci să fie o opțiune echilibrată. E un hatchback cu gândire practică, cu mai mult decât destule detalii moderne încât să țină pasul cu piața. sursa
  20. După o perioadă destul de liniștită pe piața europeană, Mitsubishi pare hotărât să reintre în jocul mare al electrificării cu un model complet nou: Eclipse Cross Electric. Este vorba despre un SUV compact, cu cinci locuri, care vine cu o promisiune importantă: autonomie mare, tehnologie modernă și un stil adaptat cerințelor actuale. Un detaliu important este că modelul va fi produs în Franța, în uzina ElectriCity Douai, una dintre fabricile moderne ale Alianței Renault-Nissan-Mitsubishi, specializată pe mașini electrice. Producția locală înseamnă, teoretic, timpi de livrare mai buni în Europa și un control mai bun al calității. Rămâne de văzut dacă se va și reflecta în prețuri competitive. Autonomie, încărcare și tot ce ne interesează la o mașină electrică Eclipse Cross Electric folosește platforma CMF-EV, aceeași pe care o regăsim la Renault Megane E-Tech sau Nissan Ariya. Bateria de 87 kWh ar trebui să ofere o autonomie de până la 600 km, conform standardului WLTP. Mașina se poate încărca la stații rapide de până la 150 kW în curent continuu, ceea ce înseamnă o încărcare decentă în 30-40 de minute, în funcție de condiții. Motorul electric dezvoltă 218 CP și 300 Nm, cifre decente pentru un SUV de clasă medie, fără ambiții sportive, dar suficient de capabil pentru mersul zilnic. Interior modern cu ecrane masive Interiorul promite să fie modern și bine echipat. Mașina vine cu un acoperiș panoramic cu sticlă care își schimbă transparența, iluminare ambientală și un sistem multimedia cu Google integrat, actualizări de software prin internet și conectivitate wireless pentru Android Auto și Apple CarPlay. Pe hârtie, oferă cam tot ce ar trebui să aibă un model electric în 2025. La capitolul siguranță, Mitsubishi se laudă cu peste 20 de sisteme de asistență pentru șofer, precum frânare automată în caz de urgență sau cruise control adaptiv. Nu știm însă câte vor fi disponibile standard pe noul Eclipse Cross Electric. Ce reprezintă mai exact noul Eclipse și cât costă Prețul pentru Eclipse Cross Electric nu a fost anunțat, dar cei de la Mitsubishi vor trebui să fie atenți aici. Va concura cu modele deja populare precum Kona Electric sau Peugeot e-3008, iar dacă nu se poziționează corect, riscă să fie trecut cu vederea. Pe scurt, Mitsubishi vine cu un SUV care bifează majoritatea cerințelor actuale, gândit pentru era modernă, a eficienței, a electrizării și a tehnologiei. De ani buni nu mai are nimic din spiritul modelului vechi, în două uși, cu care am crescut mulți dintre noi, dar are un rol total diferit, deși păstrează numele. Aduce o autonomie mare, dotări mai mult decât decente și o abordare practică, adaptată cerințelor de zi cu zi. E un model cu șanse mari să prindă la public, dacă Mitsubishi acționează corect. sursa
  21. Deși Dacia Bigster încă este un model nou, abia apărut, internetul a început deja să o transforme în ceva mai dur, mai agresiv și mai pregătit de aventură. În niște imagini-render recent postate de cei de la Redust pe Facebook vedem un Bigster echipat cu un nou bodykit, ce duce ultimul model de la Dacia direct în zona SUV-urilor de off-road serios. Din poze, pare că Bigster poartă mai multe piese și accesorii deja existente în catalogul de off-road al celor de la Redust, așa că, această interpretare digitală e, teoretic, realizabilă. Dacia Bigster își dă jos hainele de oraș Cei de la Redust au transformat compet noul Bigster. Acum nu mai e o Dacie de oraș. Caroseria vine într-o culoare desert-tan, cu accente negre mate și detalii care parcă te roagă să o iei prin munți. Pe capotă se remarcă o priză de aer masivă, care adaugă agresivitate vizuală, dar și o posibilă funcționalitate pentru răcire, sau cel puțin o iluzie convingătoare. Aripile sunt par lărgite, cu protecții late care se continuă pe praguri, iar barele față și spate au un design industrial, ca să înghită pietre, gropi și gheață fără să clipească. Jantele de 16 inch poartă niște anvelope groase, gata de mers oriunde. Aceste jante, ca majoritatea pieselor și accesoriilor ce alcătuiesc acest bodykit sunt disponibile în catalogul de off-road al celor de la Redust. Pe plafon întâlnim un portbagaj robust, cu o bară LED integrată. Fratele mai mare și rău al Dusterului Dacă Dusterul era fratele mic, curajos și săritor, acest Bigster e fratele mai mare, veteran din Legiunea Străină, cu barbă, bocanci și un playlist plin de riff-uri de Metallica. Dacă cu Duster plecai la munte, cu Bigsterul din imagini fugi de civilizație când lucrurile o iau razna. Totuși, noile imagini sunt doar o viziune despre cum ar putea arăta un Bigster într-o versiune extremă de off-road. Dar chiar și așa, nu va mai dura mult până când lumea chiar va începe să își modifice Bigsterul. Pare un model cu un adevărat potențial pentru modificări, cum e si Dusterul. Deși sunt niște mașini deja destul de capabile și în forma în care ies din fabrică, cred că ne-ar plăcea la toți să le vedem și modificate, atât timp cât sunt făcute cu gust. sursa
  22. Nume: B.R.S Rank: 3 Numărul interviului: 1312 Data acordării interviului: 19.09.20252 Dovadă cu regulile impuse pe [/l]: https://imgur.com/a/0N92r3R Dovadă cu [/livemembers]: https://imgur.com/a/EN0smvR Poze din timpul interviului [3-5]: https://imgur.com/a/TvgUjEY Alte precizări: Baftă!
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.