Jump to content

Kristi72

Discord Supervisor
  • Posts

    4125
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    17

Other groups

Kristi72 last won the day on February 3

Kristi72 had the most liked content!

About Kristi72

  • Birthday 04/05/2003

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.rpg2.b-zone.ro/players/general/Kristi72
  • Skype
    Kristi72

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Rm.Valcea

Previous Fields

  • Real name
    Cristi

Recent Profile Visitors

9115 profile views

Kristi72's Achievements

Mentor

Mentor (12/14)

  • 100 Topics Rare
  • 3000 Posts Rare
  • 50 Topics Rare
  • 10 Polls Rare
  • 1 Poll Rare

Recent Badges

666

Reputation

  1. Samsung a început livrările seriei Galaxy S25 la începutul acestei luni, însă unii utilizatori timpurii au semnalat probleme legate de performanța camerei. Numeroase postări pe Reddit și pe Samsung Community au evidențiat un fenomen de banding (apariția unor dungi vizibile în locul unor tranziții line de culori), care afectează toate cele trei modele din serie. Deși problema nu pare să fie una răspândită, Samsung a confirmat că este conștientă de existența unui „număr limitat de cazuri” și că deja a implementat o soluție. Cel mai probabil, aceasta este inclusă în actualizarea software care a fost deja lansată în Coreea de Sud și urmează să fie disponibilă la nivel global. Fenomenul de banding este cel mai vizibil în fotografiile realizate în modul Night Mode, în special în scenele de amurg sau răsărit, unde orizontul apare distorsionat prin linii orizontale și verticale. În schimb, alte moduri foto funcționează normal, ceea ce sugerează că problema este legată de post-procesarea imaginilor realizate cu expunere lungă, nu de hardware. Unii utilizatori au raportat că fenomenul apare și pe Galaxy S25+, iar dungile sunt vizibile în special spre marginile fotografiilor. Deoarece problema nu se reproduce în alte moduri foto, este evident că aceasta este o eroare software, nu un defect al senzorului camerei. Un purtător de cuvânt Samsung a confirmat că firma a investigat rapoartele și a dezvoltat o actualizare software care elimină eroarea. Primul update pentru seria Galaxy S25 a început deja să fie distribuit astăzi și, cel mai probabil, conține și remedierea acestei probleme. Trebuie spus şi că Samsung Galaxy S24 a mai primit la început de februarie o actualizare de 24 de GB. Sursa
  2. Dacă în China smartphone-ul Xiaomi 15 Ultrase lansează pe data de 26 februarie, ce se întâmplă cu debutul global? Astăzi avem și confirmarea acestei lansări, pregătite pentru târgul de tehnologie MWC 2025 din Barcelona. Ca reminder, am văzut recent și mostre pe timp de noapte, iar alături de vestea dezvăluită acum avem la pachet și noi randări ale cameraphone-ului. Ziua de 2 martie trebuie notată în calendar, pentru că este momentul în care Xiaomi va organiza un eveniment special de presă chiar cu o zi înainte de startul MWC, semn că show-ul ar putea avea loc chiar în Barcelona. Xiaomi 15 Ultra va fi un cameraphone, iar camera uriașă din spate îl dă de gol, alături de abordarea dual-tone ca de aparat foto. Avem ecran micro quad-curbat, camera selfie integrată în decupaj bulină și butoanele de volum, power pe partea dreaptă - situate pe o ramă complet plată. Curios faptul că nu avem aici un buton de cameră precum este trendul, mai ales că valențele telefonului pe partea foto vor fi scoase în prim-plan. Ca dotări așteptăm de aici un procesor Snapdragon 8 Elite, iar camera din spate cu 50 mpx wide (1-inch) + 50 mpx ultra-wide + 50 mpx telephoto + 200 mpx telephoto periscop. Sursa
  3. FacebookTwitterPinterestGoogle+ Infinix Hot 50 Pro 4G are o talie de doar 7.4 mm. Beneficiază, asemeni variantei Pro+ din serie, de arhitectură TitanWing pentru componentele interne. Practic vorbim aici despre o placă de bază optimizată, componentele interne fiind reduse în dimensiune pentru a obține o talie subțire și elegantă. Telefonul măsoară 167 x 76.4 x 7.4 mm și cântărește 190 de grame. Are parte de certificare IP54 pentru rezistență la stropi de apă și praf. Se simte bine în timpul utilizării, greutatea e bine echilibrată, iar terminalul e ergonomic datorită taliei înguste. Are corp fabricat din policarbonat, doar în partea din față existând sticlă. Display-ul măsoară 6.78 inch în diagonală și mă bucură faptul că avem margini destul de înguste aici. Primim o cameră selfie integrată în decupaj bulină, iar în spate apare un modul alungit ce implică 3 senzori foto. De jur împrejurul său apare o ramă metalică cu mici striații ce oferă un look elegant terminalului. A sosit la noi pe nuanța Sleek Black, dar se vinde și în variantă Glacier Blue. Aduce un senzor pentru amprente optic, iar butoanele pentru volum și cel on / off sunt amplasate lateral, în partea dreaptă. E un design axat pe eleganță și funcțional, care te va mulțumi dacă cauți un telefon cu display mare și baterie generoasă. Sursa
  4. FacebookTwitterPinterestGoogle+ Deși vorbim despre un telefon midrange de sub 1200 lei, Infinix Hot 50 Pro 4G aduce un display AMOLED. E vorba despre un panou generos, de 6.78 inch în diagonală, cu refresh rate de 120Hz și rezoluție Full HD+ (1080 x 2436 pixeli). Are margini înguste, cameră selfie integrată în decupaj bulină, senzor pentru amprente optic. Panoul oferă unghiuri largi de vizualizare și afișează 1 miliard de culori. Nu am avut probleme cu acesta, iar experiența livrată a fost exemplară. În ceea ce privește testele, folosind luxmetrul am atins o luminozitate de 1015 LUX. E o valoare bună, întrecem modele precum Motorola Moto G84, Samsung Galaxy A55, Motorola Edge 50 Pro, chiar Galaxy S24 FE de la Samsung. Suntem însă sub terminale ca Honor Magic7 Lite, Nothing Phone (2a) și flagship-uri precum OnePlus 13, Samsung Galaxy Z Flip6, Xiaomi 14. In zona de setări apar o mulțime de opțiuni, inclusiv pentru personalizarea Always on Display. Putem seta temperatura culorii după bunul plac, să alegem dintre modurile „Bright Colored” și „Original Color”. Apare și o opțiune pentru protejarea ochilor (Eye Care), care diminuează din emisia de lumină albastră. Refresh rate-ul oscilează între 60Hz, 90Hz și 120Hz. Sursa
  5. Industria auto din România a înregistrat o scădere semnificativă a producției în ianuarie 2025. Potrivit datelor oficiale publicate de ACAROM, în această perioadă au fost produse un număr de 39.463 de autoturisme, marcând o diminuare de -19% comparativ cu ianuarie 2024, când au fost fabricate 48.728 de unități. Dintre autoturismele produse, 22.165 de unități au fost asamblate la uzina DACIA din Mioveni, în timp ce 17.298 de unități au fost fabricate la uzina FORD OTOSAN din Craiova. Scădere a înmatriculărilor de autoturisme noi Piața auto locală a fost, de asemenea, afectată de o scădere a înmatriculărilor de autoturisme noi. În ianuarie 2025, acestea au atins un volum de 11.920 de unități, cu -6,38% mai puține față de aceeași lună a anului precedent. Creștere ușoară pe segmentul second-hand Pe segmentul autoturismelor second-hand înmatriculate pentru prima dată în România, trendul a fost unul pozitiv. În ianuarie 2025, volumul acestora a atins 27.537 de unități, înregistrând o creștere de +0,5% față de aceeași perioadă a anului trecut. Clasamentul mărcilor de autoturisme noi înmatriculate în ianuarie 2025 DACIA – 4.010 de unități; TOYOTA – 948 de unități; SKODA – 892 de unități; VOLKSWAGEN – 838 de unități; RENAULT – 726 de unități; HYUNDAI – 677 de unități; MERCEDES – 487 de unități; FORD – 460 de unități; BMW – 447 de unități; SUZUKI – 354 de unități. Industria auto din România se confruntă cu provocări importante, iar aceste date reflectă schimbările din piață la începutul anului 2025. Tendințele următoare vor depinde de evoluția cererii interne și externe, precum și de factorii economici globali. Sursa
  6. Primele schițe cu conceptul ce va da naștere celei mai accesibile mașini electrice Volkswagen au fost publicate. Mașina de serie va fi lansată în 2027 și va costa aproximativ 20.000 de euro. La începutul acestei luni, Volkswagen a publicat prima imagine teaser cu viitorul său model electric accesibil, care va reprezenta intrarea în gama de electrice ID. Acum, producătorul german a publicat și primele schițe de design oficiale ale conceptului ID. Every1, care va debuta în primăvara acestui an, potrivit Carscoops. Succesorul lui Volkswagen Up! a fost anunțat inițial în data de 5 februarie cu un teaser care nu dezvăluie prea multe, în afară de faruri și puțin de masca frontală. Însă, recent, compania a distribuit câteva schițe pe rețelele de socializare, dându-ne o idee mai bună despre designul exterior al conceptului ID. Every1 ce va fi prezentat în luna martie a acestui an. Conceptul pentru Volkswagen ID.1 va fi prezentat în primăvara acestui an Cu toate că Volkswagen nu a confirmat în mod explicit numele modelului, compania a lăsat câteva indicii pe social media. Teaserul original conținea un denumirea ID. One, în timp ce hashtagul folosit pe Instagram pentru schițe sugerează că viitorul conceptul s-ar putea numi „ID. Every1” – în concordanță cu ID. 2all Concept, prezentat în 2023. Cele două modele vor fi intrarea în gama de mașini electrice Volkswagen, cu prețuri de aproximativ 20.000 de euro, respectiv 25.000 de euro. Noile schițe au fost create de Andreas Mindt, șeful de design de la Volkswagen. Noul model va folosi o versiune scurtată a platformei MEB a Grupului Volkswagen, pe care o va împărți cu fratele mai mare, ID.2. De asemenea, aceeași bază ar putea fi folosite pentru vehicule electrice similare entry-level de către Skoda și Seat, împărțind mai multe componente pentru a ajuta la reducerea costurilor de producție. Sursa
  7. FacebookTwitterPinterestGoogle+ OPPO Find N5 a primit multe leak-uri și teasere oficiale în ultimele săptămâni, iar astăzi oficialii companiei decid să ne răsfețe cu un video unboxing, asta după ce ieri seară am descoperit că rebranding-ul OnePlus nu va sosi în 2025, dintr-un motiv sau altul. Ne rămâne să aflăm dacă Find N5 vine sau nu global. Revenind însă la unboxing, acesta a fost postat pe Weibo și avem în față cel mai subțire pliabil carte al momentului, la doar 8.93 mm pliat. În cutie avem pentru început telefonul, alături de o husă , cablul de alimentare și manuale. Sunt 3 variante de culoare, alb, negru sau violet, iar o altă dezvăluire a clipului este greutatea pliabilului - de doar 229 grame. Este cu 2 grame mai greu decât un smartphone standard precum este iPhone 16 Pro Max și cu 3 grame mai ușor decât un Galaxy S24 Ultra. Ca dotări vom găsi aici un procesor Snapdragon 8 Elite, plus certificări IPX6, IPX8 și IPX9. Să vedem și ce are de oferit la nivel de cameră. Sursa
  8. FacebookTwitterPinterestGoogle+ OPPO pregăteşte un eveniment care ni-l va aduce în prim plan pe Reno 13, o serie de telefoane midrange, care vor sosi şi pe piaţa de la noi, după ce au fost deja lansate în China şi India. Seria va include modelele Reno 13, Reno 13 Pro, Reno 13 F şi Reno 13 Pro FS. Iar astăzi am pus mâna pe preţurile lor. Zvonacul Sudhanshu afirma că Reno 13 va porni de la 549 de euro, iar mai jos găsiţi frumos defalcate toate variantele de telefon, cu preţurile asociate: De vreme ce aceste telefoane sunt deja disponibile în China şi India, avem destule informaţii despre ele. Spre exemplu ştim că Reno 13 şi Reno 13 Pro vin cu rama din aluminiu aerospaţial şi au procesoare MediaTek Dimensity 8350. Au şi certificare tripla IP, IP66, IP68 şi IP69. Plus camere triple de 50 de megapixeli şi camere selfie de 50 MP. Bateriile merg până la 5800 mAh, cu încărcare la 80W. Ecranul este un Smart Adaptive AMOLED la 120 Hz, iar ColorOS 15 vine cu funcţii AI. Reno 13 F are ecran OLED de 120 Hz, procesor Snapdragon 6 Gen 1, camera principală de 50 de megapixeli şi baterie de 5800 mAh, cu încărcare la 45W. Reno 13 FS a rămas singurul misterios. Sursa
  9. FacebookTwitterPinterestGoogle+ La început de săptămână avem vești bune pentru cei care urmăreau sosirea lui vivo X200 Pro pe plan local, flagship-ul cu abilități foto de top și hardware de ultimă generație. De astăzi îl avem listat în oferta unui retailer de încredere, motiv pentru care punem la cale un articol dedicat Preț și Disponibilitate. Toate detaliile sunt mai jos! Ca reminder, avem aici un flagship în toată regula, rival de OPPO Find X8 Pro. Are ecran mare LTPO AMOLED de 6.78 inch cu rezoluție FHD+ și rată de refresh de 120Hz. Vine cu procesor Dimensity 9400 la bord, alături de GPU Immortalis-G925 și 12 sau 16 GB RAM și până la 1 TB stocare rapidă UFS 4.0. Avem și telemetru laser, optică ZEISS plus import 3D LUT. Smartphone-ul livrează difuzoare stereo, WiFi7, NFC, emițător infraroșu și un port USB Type-C 3.2 la bază. Mai apare și un scanner de amprente ultrasonic sub ecran, iar bateria este impresionantă, de tip Si/C și cu 6000 mAh. Suportă încărcare la 90W pe fir, 30W wireless. Îl găsești pe negru, gri, albastru sau alb. Sursa
  10. Kia EV3 este cel mai nou membru al familiei de modele electrice a producătorului coreean. Dezvoltat pe o platformă tehnică dedicată mașinilor cu zero emisii, noua Kia EV3 promite autonomii impresionante și versatilitate sporită. Noul model electric al producătorului coreean este disponibil acum și în România, iar noi am luat la test un exemplar pentru a vedea ce oferă, dar și câți kilometri poți parcurge în regim de iarnă cu o singură încărcare. Mașina testată de noi a fost echipată cu bateria mică, de 58,3 kWh (brut), despre care producătorul spune că poate asigura o autonomie maximă de 435 km în regim WLTP. Mai există un acumulator, mai mare, ce măsoară 81,4 kWh (brut). Pentru acea configurație, Kia declară o autonomie maximă de 590 km. Indiferent de capacitatea bateriei sau de nivelul de echipare ales, toate mașinile folosesc un singur motor electric ce produce 204 CP și 283 Nm. Vom vedea și versiuni cu două motoare electrice și tracțiune integrală, dar la o dată ulterioară. Variantele cu baterie mică pot sprinta de la 0 la 100 km/h în 7,4 secunde, în timp ce mașinile echipate cu bateria mare au nevoie de 7,7 secunde pentru aceeași repriză. Kia EV3 se integrează perfect în mediul urban, dar nu dezamăgește nici în afara acestuia Kia a transpus limbajul de design al SUV-ului electric de clasă mare, EV9, într-un format mult mai compact. Măsurând doar 4,3 metri în lungime, ampatamentul lui EV3 este comparabil cu ceea ce vedem pe un SUV precum Kia Sportage, spre exemplu. De asemenea, EV3 este lat de 1,85 metri și înalt de 1,56 metri. Noua filosofie de design de la Kia se bazează pe suprafețe și linii drepte, iar proporțiile pătrățoase ale mașinii o fac să pară mai mare decât este de fapt. Platforma dedicată generează spațiu suficient pentru până la cinci pasageri, iar portbagajul măsoară 460 de litri. Acesta este completat de un spațiu de depozitare montat sub capota din față ce oferă 25 de litri suplimentari. În condiții de iarnă, noi am reușit să extragem o autonomie maximă de aproximativ 340 km. Am preluat mașina cu bateria încărcată la 90%, iar cu această valoare am putut parcurge 300 km. Ne așteptăm ca în condiții mai blânde, autonomia mașinii să depășească 400 km. În cazul în care bateria mică nu oferă suficientă autonomie, puteți opta pentru acumulatorul mai mare. Mașina din prezentarea noastră este un exemplar în echiparea Earth II, aproape complet echipat, al cărui preț de listă este de aproximativ 44.000 de euro, înainte de reducerile prin Programul Rabla Plus. Sursa
  11. Chevrolet a prezentat conceptul său electric pentru NASCAR. Blazer EV.R împarte doar designul cu versiunea de serie, însă mecanica nu are nimic în comun cu cea a mașinii de serie. După ce Ford a dezvăluit conceptul electric bazat pe Mustang Mach-E, Chevrolet nu stă pe gânduri și prezintă candidatul său. Blazer EV.R este prototipul de NASCAR electric, cu peste 1.300 CP, care are în comun cu versiunea de serie doar numele. Chevrolet și-a prezentat prototipul Blazer EV.R NASCAR înainte de lansarea din acest an a cursei Daytona 500. Prototipul furnizează peste 1.300 CP cu ajutorul a trei motoare electrice cu șase faze care se rotesc instantaneu până la 15.000 rpm, alimentate de o baterie de 78 kWh răcită cu lichid. Construit pe baza șasiului și componentelor de suspensie ale mașinilor Next Gen NASCAR, Blazer EV.R transmite toată puterea la asfalt printr-un sistem de tracțiune integrală programabil și anvelope Goodyear Racing Eagle. Chevrolet a lucrat îndeaproape cu NASCAR și alți producători cu privire la parametrii și elementele tehnice ale prototipului. Chevrolet Blazer EV.R – Prototipul dezlănțuit ce dezvoltă 1.300 CP „Deși vom continua să concurăm cu tehnologia noastră V8 dovedită și câștigătoare în NASCAR pentru anii următori, căutăm în mod continuu modalități de a îmbunătăți combinația de putere, durabilitate și eficiență pentru a transfera datele de la circuitul de curse la showroom, mai ales pe măsură ce susținem gama Chevy de vehicule electrice de consum”, a declarat Eric Warren, director executiv pentru competițiile globale de sport cu motor pentru General Motors. „Acest program a fost o oportunitate excelentă cu NASCAR de a proiecta o nouă caroserie de vehicul utilitar crossover și de a aduce elemente de design de la Blazer EV SS”, a declarat Phil Zak, director executiv, Chevrolet Global Design. Inginerii GM au reușit să ducă prototipul de la concept la realitate, apoi să efectueze o serie de ture în mod fiabil în ritmul cursei în timpul testelor de luna trecută, care s-au desfășurat la Carolina Motorsports Park din Kershaw, Carolina de Sud. În spatele volanului a fost Justin Allgaier, pilot pentru Team Chevy, campion NASCAR Xfinity Series 2024. Sursa
  12. Producătorul german plănuiește să își reducă forța totală de muncă până în 2029. Circa 1.900 de angajați vor fi concediați în această perioadă. Porsche plănuiește să renunțe la 1.900 de angajați, în următorii patru ani, din cadrul întregii structuri. Decizia a fost luată după ce un program care a început deja a fost stabilit a fi insuficient, a declarat joi un purtător de cuvânt al companiei pentru Reuters. Producătorul german de automobile își propune să reducă numărul de locuri de muncă de la principalele sale locații din sud-vestul Germaniei, Stuttgart-Zuffenhausen și Weissach, cu 15% până în 2029. Porsche, companie deținută majoritar de Volkswagen AG, a declarat că nu poate anunța nicio concediere forțată în baza unui acord de salvgardare a locației valabil până în 2030. Acesta a inițiat deja procesul în 2024 prin nereînnoirea contractelor a 1.500 de angajați pe durată determinată, în timp ce alți 500 se apropie acum de final, a spus purtătorul de cuvânt. Porsche va renunța la 1.900 de locuri de muncă până în 2029 „Doar asta nu este suficient: Comitetul executiv și Comitetul de întreprindere au decis, prin urmare, un program de reducere a aproximativ 1.900 de locuri de muncă în întreaga companie în următorii ani”, a spus purtătorul de cuvânt într-un comunicat emis. Compania se bazează, de asemenea, pe fluctuațiile naturale, schimbările demografice și o abordare restrictivă pentru ocuparea posturilor vacante și angajarea de personal nou, a adăugat purtătorul de cuvânt. „Porsche este încă într-o poziție relativ bună. Dar sunt multe provocări de depășit – cum ar fi accelerarea întârziată a electromobilității sau condițiile geopolitice și economice dificile”, a spus purtătorul de cuvânt. Sursa
  13. @ Kovac Ai realizat misiunea corect! Vei primi 2 Puncte de Promovare. Felicitari!
  14. FacebookTwitterPinterestGoogle+ Ziua de 13 înseamnă gaming pentru realme, zi în care lansează iată smartphone-ul realme GT 7 Pro Racing Edition. Are multe în comun cu modelul GT 7 Pro anunțat în noiembrie anul trecut, chiar și procesorul Snapdragon 8 Elite. Sunt însă schimbări ce țin de baterie, cameră, cât și stocare, respectiv ecran, iar noi le descoperim în rândurile de mai jos. Pe partea de dotări întâlnim aici un ecran Samsung Eco2 OLED Plus de 6.78inch ce oferă rezoluție FHD+, rată de refresh de 120Hz și este și LTPO. Avem 12 sau 16 GB RAM plus 256 GB/512 GB stocare flash UFS 4.1, fără slot microSD, iar revenind la ecran, acesta găzduiește și un scanner de amprente ultrasonic sub. Primim cameră frontală de 16 mpx, iar în spate un setup dual de 50 mpx wide, PDAF, OIS + 8 mpx ultra-wide, filmarea urcând până la 4k 60fps. realme mai aduce pe acest smartphone difuzoare stereo, WiFi 7, USB-C, NFC, emițător infraroșu și o baterie generoasă de 6500 mAh cu încărcare la 120W. Noutatea este suportul pentru încărcare bypass, ceea ce înseamnă că la gaming poți conecta telefonul și folosi energie direct de la priză, ca la un PC. Prețul de pornire este de 405 euro și avem și certificare IP68/69. Sursa
  15. Zilele trecute cei de la Apple au lansat pe piață o nouă pereche de căști wireless in-ear pentru sportivi și anume modelul Powerbeats Pro 2, succesor pentru modelul original din 2019. Avem de-a face cu un model flagship aici, având ca noutate design-ul actualizat și senzor de puls. Cât costă aflăm din articolul Preț și Disponibilitate de față. Noile căști sosesc pe negru, violet, alb sau portocaliu și au un design mai sportiv, corp rigid și un cadru din aliaj de titaniu și nichel pentru zona cârlig ce stă peste ureche. Carcasa este cu 33% mai mică decât anterior, se încarcă wireless, iar căștile sunt cu 20% mai ușoare decât Pro-ul din 2019, având și certificare IPX4 Primim monitorizare puls prin intermediul unui senzor optic, un amplificator upgradat și transducer în două straturi (componenta care transformă semnalul electric în sunet). Avem procesor Apple H2 de pe AirPods Pro 2, ANC, mod transparență și Spatial Audio cu Head Tracking. Mai bifăm și Adaptive EQ plus sunet loseless low-latency. Autonomia este de 8 ore per cască și ajunge la 36 de ore cu tocul de alimentare, asta cu ANC. Fără avem 10 ore, respectiv 45 de ore. Sursa
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.