Jump to content

Happy Valentine's Day to all! Mai multe detalii aici

Clanin3

RPG2 Administration - Senior
  • Content Count

    3140
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Clanin3 last won the day on January 8 2019

Clanin3 had the most liked content!

Community Reputation

452 Impeccable

About Clanin3

Contact Methods

  • Website URL
    www.google.com

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Real name
    Alex
  • RPG1 Nickname
    -
  • RPG2 Nickname
    -
  • MIX Nickname
    clanin3
  • CS 1.6 Nickname
    -

Recent Profile Visitors

2470 profile views
  1. Clanin3

    Din pacate am avut mancarimi o luna intreaga din cauza sexului neprotejat.
  2. Clanin3

    Topic inactiv.
  3. Salut! In acest topic vă voi prezenta structurile de decizie si structurile repetitive. 1. Structuri de decizie (if, else, elif) Structura generala: a. IF if expresie: //instructiuni Daca expresia are valoarea 1, atunci se vor executa toate instrucțiunile din interiorul structurii IF. Exemplu 1: x = 3 if x == 3: print("x=3") În următorul exemplu inițializăm variabila x cu numărul întreg 3, iar mai apoi verificăm dacă x este egal cu 3. Valoarea expresiei este 1, așadar se va afișa mesajul "x=3" pe ecran. Exemplu 2: x = 3 if x != 3: print("x=3") În acest exemplu inițializăm, din nou, variabila x cu numărul întreg 3, iar apoi verificăm daca x este diferit de 3. Valoarea expresiei este 0, așadar nu se va afișa nimic pe ecran. b. ELSE if expresie: //instructiuni else: //alte instructiuni Daca expresia are valoarea 0, atunci se vor executa toate instrucțiunile din interiorul structurii ELSE. ! Structura "ELSE" nu poate fi folosită fără structura IF. ! Structura "ELSE" poate lipsi în prezenta structurii "IF", însă invers niciodată. Exemplu 1: x = 2 if x > 0: print("Pozitiv.") else: print("Negativ sau nul.") În acest exemplu x primește valoarea 2, iar mai apoi se verifică dacă este mai mare decât 0. Valoarea expresiei este 1, așadar se va afișa pe ecran "Pozitiv.". Exemplu 2: x = -2 if x > 0: print("Pozitiv.") else: print("Negativ sau nul.") În exemplul acesta x primește valoarea -2, iar apoi se verifică dacă este mai mare decât 0. Expresia are valoarea 0, așadar se va afișa "Negativ sau nul." c. ELIF - ELIF este echivalentul structurii else if din C/C++. if expresie1: //instructiuni1 elif expresie2: //instructiuni2 else: //instructiuni3 Daca expresie1 are valoarea 0, se va evalua expresie1. Daca expresia expresie1 are valoarea 1, atunci se vor executa toate instructiunile din interiorul acestei structuri. Daca niciuna din expresii nu are valoarea 1, atunci se vor executa instrucțiunile din structura ELSE. Exemplu 1: x = 14 if x > 0: print("Pozitiv.") elif x == 0: print("Nul.") else: print("Negativ") În următorul exemplu, valoarea primei expresii este 1, așadar nu se vor mai testa următoarele expresii și va fi afișat pe ecran mesajul "Pozitiv.". Exemplu 2: x = 0 if x > 0: print("Pozitiv.") elif x == 0: print("Nul.") else: print("Negativ") În următorul exemplu, valoarea primei expresii este 0, așadar se va testa următoarea expresie. Expresia (x==0) are valoarea 1, așadar se va afișa mesajul "Nul.". Exemplu 3: x = -39 if x > 0: print("Pozitiv.") elif x == 0: print("Nul.") else: print("Negativ") În acest exemplu, ambele expresii au valoarea 0, așadar se va afișa mesajul "Negativ" din structura ELSE. 2. Structurile repetitive (while, for) a. WHILE while expresie: //instructiuni Exemplu: a = 0 b = 10 while a <= b: print(a) a+=1 În acest exemplu se vor afișa toate numerele din intervalul [a;b] (INTERVAL INCHIS). Cât timp expresia are valoarea 1, se va afișa valoarea lui a, iar mai apoi a va fi adunat cu 1. După ce expresia va avea valoarea 0, programul va părăsi structura WHILE si va continua să execute următoarele instrucțiuni. b. FOR for i in range(a, b, pas): //instructiuni Cu ajutorul acestei structuri, se vor executa instructiunile cât timp i se află în intervalul [a; b). După fiecare executare, i va fi adunat cu variabila pas. Acesta poate lipsi, iar atunci pasul va fi 1. Numarul a poate lipsi și el, iar atunci a va fi considerat 0. O formă mai ușoară pentru i ∈ [0; b), i+=1 la fiecare set de instructiuni din for executat. for i in range(b): //instructiuni Exemplu: a=3 b=7 for i in range(a,b): print(i) În acest exemplu se vor afișa toate numerele întregi din intervalul [3;7). * Dacă există greșeli, aștept reply în acest topic sau un PM.
  4. Clanin3

    de ce pare cunoscuta?
  5. Clanin3

    meh, decent.
  6. stii sa programezi cartofi in ulei?

    1. Clanin3

      Clanin3

      fac programari la dentist. Vrei si tu?

  7. Mare programmer ești tu :))

    1. Clanin3

      Clanin3

      da, oricine poate sa scrie if(conditie) {}, dar doar eu stiu scrie

      if (conditie):

          #ceva

       

  8. Congrats

    1. Show previous comments  1 more
    2. TLG Kweb.
    3. TLG Matrix

      TLG Matrix

      Pentru prostul anului sau?

    4. TLG Kweb.

      TLG Kweb.

      moderator forum, inca n a primit premiul mentionat de tine =))))

  9. Clanin3

    bea cafea, da-ti cu apa rece pe față și mănâncă între timp ce inveți ceva snacks-uri.
  10. Clanin3

    Seara faina! Cum va merge?
  11. Clanin3

    Nici nu te-ai chinuit sa editezi ceva, e foarte ok. Oricum, windows 7 nu mai beneficiaza de suport din partea Microsoft. Teoretic, "e mort".
  12. Clanin3

    amuzant.
  13. Clanin3

    Salutare! În acest topic vă voi prezenta modalitatea de a parcurge un tablou în C#. Pentru început, după cum bine știti (sau nu), in C/C++ un tablou se definește astfel: TIP_DATE nume[lungime]; //tablou unidimensional TIP_DATE nume[lungime][lungime2]; //tablou bidimensional În C#, definirea este puțin diferită, mai precis se face astfel: TIP_DATE[] nume = new TIP_DATE[lungime]; //tablou unidimensional TIP_DATE[,] nume = new TIP_DATE[lungime, lungime2]; //tablou bidimensional, lungime2 = coloana lungime = rand Pentru a da valori unei "căsuțe" din tablou, se poate proceda precum în C/C++: 1. Tablou unidimensional //tablou unidimensional: TIP_DATE[] nume = new TIP_DATE[lungime]; nume[indice] = valoare //indice < lungime De exemplu, definim un tablou unidimensional de tip INT de lungime 10. Initializăm căsuța cu indicele 0 cu valoarea 13. Programul va afișa valoarea dată. using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text; using System.Threading.Tasks; namespace ConsoleApp1 { class Program { static void Main(string[] args) { int[] n = new int[10]; n[0] = 13; Console.WriteLine(n[0]); Console.ReadKey(); } } } 2. Tablou bidimensional //tablou bidimensional TIP_DATE[,] nume = new TIP_DATE[lungime, lungime2]; nume[indice1,indice2] = valoare; //indice1 < lungime indice2 < lungime2 De exemplu, definim un tablou bidimensional de tip INT cu 3 randuri si 2 coloane. Initializăm căsuța cu indicele 0,1 cu valoarea 1990. Programul va afișa valoarea dată. Parcurgerea si citirea unui tablou se realizeaza astfel: 1. Tablou unidimensional: TIP_DATE[] nume = new TIP_DATE[lungime]; for(int i = 0; i<lungime; i++) { //initializari } foreach(TIP_DATE numeVar in nume) { //afisari sau prelucrare numeVar } Exemplu: using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text; using System.Threading.Tasks; namespace ConsoleApp1 { class Program { static void Main(string[] args) { int[] n = new int[10]; for (int i = 0; i < 10; i++) { Console.WriteLine("n[" + i + "] = "); n[i] = Convert.ToInt32(Console.ReadLine()); } foreach (int i in n) { Console.Write(i + " "); } Console.ReadKey(); } } } 2. Tablou bidimensional TIP_DATE[,] nume = new TIP_DATE[lungime, lungime2]; for(int i = 0; i<lungime; i++) { for(int j = 0; j<lungime2; j++) { //initializari } } for(int i = 0; i<lungime; i++) { for(int j = 0; j<lungime2; j++) { //prelucrare sau afisare nume[i,j] } } Exemplu: using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text; using System.Threading.Tasks; namespace ConsoleApp1 { class Program { static void Main(string[] args) { int[,] n = new int[3, 2]; for(int i = 0; i<3; i++) { for (int j = 0; j < 2; j++) { Console.WriteLine("n[" + i + ", " + j + "] = "); n[i, j] = Convert.ToInt32(Console.ReadLine()); } } for (int i = 0; i < 3; i++) { for (int j = 0; j < 2; j++) { Console.Write(n[i, j] + " "); } Console.Write('\n'); } Console.ReadKey(); } } }
  14. Clanin3

    am ras fiindca mi s-a intamplat
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.