-
Posts
411 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
Other groups
Kled last won the day on October 22
Kled had the most liked content!
About Kled
Recent Profile Visitors
2133 profile views
Kled's Achievements
-
69 Pier Mobs - Membri si sanctiuni - Members and sanctions
Kled replied to Explosive's topic in 69 Pier Mobs
Nick: Kled. Rank: Leader Membrul sanctionat: EliasSenzatye Sanctiune: FW Dovada: Evidenta war 20.11.2024 Alte precizari: - -
Evidenta wars 20/11/2024 Evidenta pe 500 secunde. Membrii invoiti: Baroc robert.baroc stephi Membrii cu inactivitate: Koppen_RPV Membrii banati: N/A War 1: EliasSenzatye Sanctiuni: EliasSenzatye - Absent 1/1 - Faction Warn.
-
Evidenta wars 19/11/2024 Evidenta pe 500 SF/300 LS secunde. Membrii invoiti: EliasSenzatye stephi Membrii cu inactivitate: Koppen_RPV Membrii banati: N/A War 1: Toti membrii si au facut secundele. War 2: Toti membrii si au facut secundele. Sanctiuni: N/A
-
Sportiva germană a trecut recent printr-un facelift atât tehnologic, cât și estetic, iar noi am luat la test noul pentru a vedea exact cum a evoluat Porsche 911 în 2024. Cu o istorie ce se întinde pe mai bine de 60 de ani, Porsche 911 a devenit una dintre acele mașini cult pentru pasionați. Cea mai nouă generație (992) a fost introdusă în 2018, iar actualizarea de anul acesta aduce o serie de modificări estetice, dar mai ales tehnice. Pentru prima oară în istorie, modelul german a primit o motorizare hibridă, care a debutat pentru varianta 911 GTS. Noul 911 Carrera GTS folosește un motor boxer, cu șase cilindri, de 3.6 litri, cuplat cu două motoare electrice. Unul dintre motoare este integrat în turbocompresor și produce 15 CP. Al doilea motor electric este montat în cutia de viteze automată PDK și conferă un boost de 54 CP și 150 Nm. Noi am testat actualizarea modelului în versiunea sa de bază, Carrera, care păstrează motorul boxer de 3.0 litri ce dezvoltă acum 394 CP și 450 Nm cuplu maxim. Chiar și versiunea aceasta poate sprinta de la 0 la 100 km/h în 4,1 secunde și poate atinge o viteză maximă de 294 km/h. Designul Porsche 911 evoluează subtil La exterior, mașina ar putea părea identică cu versiunea pre-facelift, însă există câteva diferențe cu care putem deosebi un 992.1 de un 992.2. Odată cu facelift-ul, farurile LED Matrix devin dotare standard pentru Porsche 911. În partea din față putem observa și noua bară de protecție redesenată, în timp ce în spate 911 beneficiază de o nouă bandă LED, sub care regăsim logo-ul Porsche iluminat. În standard, Porsche 911 este echipat cu jante de 19 inch în față și 20 de inch în spate. Opțional, clienții pot alege jante de 20 de inch pentru puntea față și de 21 de inch pentru puntea spate, așa cum a avut și mașina testată de noi. De asemenea, exemplarul pe care l-am avut la dispoziție a fost echipat și cu pachetul estetic Sport Design, care conferă mașinii un aspect mai agresiv. Iar pentru a completa exteriorul mai dinamic, mașina a fost echipată și cu sistemul sport de evacuare, cu valve care variază intensitatea sunetului în funcție de modul ales. Turometrul clasic dispare de la interiorul noului 911 Cea mai mare schimbare suferită de 911 facelift la interior este reprezentată de dispariția turometrului clasic. Acum, toate versiunile vor fi echipate cu un instrumentar de bord complet digital. Acesta măsoară 12,6 inch în diagonală și dispune de șapte afișaje diferite din care șoferul poate alege. De asemenea, mașinile nu vor mai fi pornite cu ajutorul cheii, din partea stângă a volanului, ci cu printr-un buton montat acolo unde ar fi fost contactul. Pentru început, noul Porsche 911 va putea fi comandat în format Coupe, Cabrio sau Targa. Deocamdată, toate versiunile vor fi echipate cu transmisia automată PDK dar, din 2025, va fi disponibilă și transmisia manuală, pentru doritori. Exemplarul testat de noi a avut un preț de listă de 183.000 de euro cu TVA inclus. Sursa
-
Noua generație Mercedes-Benz CLA va fi prezentată în curând, iar producătorul german mizează pe un nou model multi-energie, pe care îl va vinde atât în formă pur electrică, cât și cu o motorizare hibridă pe benzină. Producătorul german pregătește lansarea noii generații CLA, model ce va fi prezentat în următoarele luni și care va fi prima mașină construită pe o platformă nou dezvoltată. Potrivit Autocar, noul Mercedes-Benz CLA va fi disponibil în două variante pur electrice, dar clienții vor putea alege și o motorizare hibridă complet nouă. Prima mașină ce va folosită noua platformă MMA de la Mercedes-Benz a fost dezvoltată, în primul rând, ca vehicul electric. Multe dintre ideile de design și soluțiile tehnice au fost inspirate de conceptul EQXX. Totuși, pentru că producătorul este conștient de situația actuală a pieței auto și de adopția scăzută a modelelor electrice, va oferi noul model și cu o nouă motorizare hibridă pe benzină, ce promite eficiență demnă de cea a unui motor diesel. Mercedes-Benz țintește o autonomie maximă de peste 750 km pentru noul CLA electric Mercedes-Benz anunță că această nouă motorizare mild-hybrid de 1.5 litri va fi disponibilă în trei trepte de putere: 136 CP, 163 CP și 190 CP, aceasta din urmă fiind și singura ce poate fi cuplată la un sistem de tracțiune integrală. Motorul electric și invertorul sunt integrate într-o nouă transmisie automată cu opt trepte și dublu ambreiaj. De asemenea, Mercedes spune că ar putea exista versiuni cu puteri diferite ulterior. În ceea ce privește trenurile de rulare pur electrice, știm că noul CLA electric va oferi, cel puțin la momentul lansării, două variante. Cele două variante de baterie vor măsură 58 kWh, respectiv 85 kWh (capacitate netă), iar CLA va dispune de o arhitectură pe 800V, care va asigura puteri de încărcare de până la 320 kW. Mercedes-Benz nu a dezvăluit care va fi autonomia maximă de care este capabil noul său model, însă țintește sus. Producătorul german spera ca varianta cu baterie mare să poată parcurge peste 750 km cu o singură încărcare. Mercedes spune că noul motor spate, care dispune de o transmisie cu două viteze, oferă o eficiență sporită, ceea ce va ajuta în obținerea rezultatului dorit. Deocamdată, prototipurile noii generații Mercedes-Benz CLA se află sub camuflaj, însă vom face cunoștință cu noul model la începutul anului viitor. Sursa
-
Noua generație a SUV-ului MG HS a fost testată recent de organizația Euro NCAP. Modelul a obținut 5 stele la testele de siguranță. MG HS a primit o nouă generație în vara acestui an, promițând mai multe dotări și eficiență pe lângă designul actualizat. De asemenea, mașina oferă și un nivel înalt de siguranță, lucru pe care îl arată și testele efectuate de Euro NCAP. După cum bine știm, testele de siguranță Euro NCAP analizează mai multe aspecte, printre care protecția la impact a adulților și copiilor, protecția pietonilor, dar și eficiența sistemelor de asistență cu care mașina este echipată. Lansat în luna iulie a acestui an, noul MG HS a introdus un nou design, fiind o cu totul altă platformă. Și se pare că noul model al producătorului britanic, acum sub patronat chinez, a reușit să obțină scoruri respectabile pentru toate categoriile de testare. Noua generație MG HS a obținut 5 stele la testele de siguranță Euro NCAP SUV-ul a fost cotat cu 90% pentru protecția ocupanților și cu 85% pentru protecția copiilor. De asemenea, MG HS a fost punctat cu scorul de 83% pentru protecția pietonilor, iar suita de sisteme de siguranță înscris un calificativ de 74%. Toate modelele din gama HS beneficiază de un pachet MG Pilot îmbunătățit, care include caracteristici precum frânarea activă de urgență cu detectarea pietonilor și bicicliștilor, asistența la menținerea benzii de rulare cu sistem de avertizare la părăsirea benzii, detectarea unghiului mort cu asistență la schimbarea benzii, alerta de atenție a șoferului, avertizarea de coliziune frontală, alerta de trafic transversal din spate și avertizarea de ușă deschisă ca standard. Modelele MG HS cu transmisie automată sunt, de asemenea, echipate cu Adaptive Cruise Control și Traffic Jam Assist. În România, MG oferă două motorizări pentru noul HS, cel puțin pentru moment. Motorizarea de bază este o unitate pe benzină, de 1,5 litri, care produce 169 CP și 275 Nm. Aceasta este cuplată cu o transmisie automată cu dublu ambreiaj, permițând mașinii să accelereze de la 0 la 100 km/h în 9,4 secunde. Cealaltă variantă este reprezentată de un hibrid cu încărcare la priză. La baza acestuia stă tot un motor de 1,5 litri pe benzină, dar care produce 142 CP, fiind combinat cu un motor electric de 209 CP. MG HS PHEV folosește o baterie de 24,7 kWh, iar producătorul spune că autonomie în modul pur electric poate ajunge la 120 de kilometri. Sursa
-
La fiecare schimbare de sezon, foarte mulți șoferi înlocuiesc anvelopele de vară cu cele de iarnă și invers. Această înlocuire e recomandat să se facă la vulcanizări sau service-uri autorizate. Însă, e nevoie să echilibrezi roțile de fiecare dată când schimbi anvelopele de sezon? Pentru că iarna, când asfaltul este rece, anvelopele de vară sunt ineficiente. Și devin chiar periculoase și își pierd aderența imediat pe drumurile acoperite cu zăpadă, gheață sau polei. Iar vara, cauciucurile de iarnă devin rigide, ceea ce le reduce mult din aderență. Deci, sunt la fel de periculoase, de aceea trebuie înlocuite, sezonier, anvelopele de vară cu cele de iarnă sau invers. E nevoie să echilibrezi roțile de fiecare dată când schimbi anvelopele de sezon? O roată este dezechilibrată atunci când centrul de greutate este deplasat, raportat la centrul ei de rotație. Dezechilibrul unei roți poate fi static, ceea ce înseamnă că în interiorul anvelopei se găsește un punct mai greu. Asta face ca întreaga roată să nu se rostogolească în mod uniform pe asfalt. Atunci când pe laturile medianei din lateral, unde se unesc janta și anvelopa, apare o greutate care nu este egală, se produce un dezechilibru dinamic. După ce anvelopele se montează pe jantele mașinii, echilibrarea se face prin egalizarea greutății roților. Practic, în acest fel se asigură o rotație corectă a acestora. Așadar, de fiecare dată când sunt montate anvelopele de sezon pe jante, trebuie făcută o echilibrare a roților. Acesta e singurul mod prin care te poți asigura că montajul e corect și roțile au dinamica potrivită. Cum se face echilibrarea roților Echilibrarea roților se face prin montarea roțile pe un aparat care se rotește și determină unde există dezechilibre. Aparatul indică, apoi, unde trebuie montate contragreutăți, special concepute, din plumb. Recomandarea specialiștilor este ca echilibrarea să se facă atât la înlocuirea anvelopelor de sezon, cât și periodic. Deci, în cazul șoferilor care au anvelope all-season, de exemplu, echilibrarea roților ar trebui făcută la fiecare 15.000 de kilometri. Utilizarea unor roți care nu au fost echilibrate poate duce, printre altele, la: vibrații în timpul mersului; pierderea aderenței; pierderea controlului direcției la viteze mai mari; uzura neuniformă a anvelopelor; uzura accentuată a amortizoarelor, rulmenților sau a întregului sistem de direcție. Trepidațiile nejustificate în timpul mersului sunt primul semn că roțile trebuie echilibrate. Atunci când trepidațiile se simt pe volan, roțile din față necesită o echilibrare urgentă. Iar când aceste trepidații se simt în scaun, cel mai probabil e necesară o reechilibrare a anvelopelor din spate. Sursa
-
Numele tau: Kled. Rank-ul tau: Coronas (7) Playerul testat: Pheno Scorul la teorie (x/3): N/A Scorul la practic (x/5): N/A Raspuns final (Admis - Respins) : Admis Alte specificatii: Noul sublider.
-
Evidenta wars 14/11/2024 Evidenta pe 500 secunde Membrii invoiti: EliasSenzatye nicusor.tma22 Membrii cu inactivitate: Koppen_RPV stephi Membrii banati: N/A War 1: Toti membrii si au facut secundele. Sanctiuni: N/A
-
Evidenta wars 13/11/2024 Evidenta pe 30 (spawnkill) secunde Membrii invoiti: N/A Membrii cu inactivitate: Koppen_RPV stephi Membrii banati: N/A War 1: Toti membrii si au facut secundele. Sanctiuni: N/A
-
69 Pier Mobs - Membri si sanctiuni - Members and sanctions
Kled replied to Explosive's topic in 69 Pier Mobs
Nick: Kled. Rank: Leader Membrul sanctionat: KingRny Sanctiune: Uninvite 60fp (Banat) Dovada: Website (banlist) Alte precizari: Jucatorul a fost banat pentru aimbot. -
Evidenta wars 11/11/2024 Evidenta pe 500 secunde Membrii invoiti: N/A Membrii cu inactivitate: Koppen_RPV stephi Membrii banati: KingRny War 1: Toti membrii si au facut secundele. Sanctiuni: N/A
-
69 Pier Mobs - Membri si sanctiuni - Members and sanctions
Kled replied to Explosive's topic in 69 Pier Mobs
Nick: Kled. Rank: Leader Membrul sanctionat: cristian@septaru Sanctiune: Uninvite 60fp (Banat) Dovada: Website (banlist) Alte precizari: Jucatorul a fost banat pentru aimbot. (scos automat de sistem) -
69 Pier Mobs - Membri si sanctiuni - Members and sanctions
Kled replied to Explosive's topic in 69 Pier Mobs
Nick: Kled. Rank: Leader Membrul sanctionat: Daulama Sanctiune: Uninvite 60fp (Banat) Dovada: Website (banlist) Alte precizari: Jucatorul a fost banat pentru aimbot. -
Numele tau: YuukiKING Rank-ul tau: 6 Playerul testat: YoIonutz Scorul la teorie (x/3): 3/3 Scorul la practic (x/5): - Raspuns final (Admis - Respins) : Respins Alte specificatii: Mult succes data viitoare.