Jump to content

Recrutăm designeri audio și video. Aplicați aici

Recrutăm designeri grafici. Aplicați aici

 

TLG YuukiKING

Discord Team
  • Content Count

    640
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

TLG YuukiKING last won the day on November 30 2020

TLG YuukiKING had the most liked content!

Community Reputation

110 Extraordinary

About TLG YuukiKING

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.rpg2.b-zone.ro/players/general/Yuukiking
  • Discord
    YuukiKING#0043
  • Instagram
    hara.cristian

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Tg.Carbunesti Jud Gorj Romania
  • Hobbies
    👑Playing Video Games👑
    👑Making Videos👑
    👑Learning Web Design👑

Previous Fields

  • Real name
    Cristian
  • RPG2 Nickname
    YuukiKING

Recent Profile Visitors

4515 profile views
  1. IKEA a prezentat astăzi un dispozitiv inedit, boxa WiFi SYMFONISK, care are şi rol de ramă foto şi vine cu tehnologie acustică Sonos. Gama SYMFONISK ne e familiară, după ce am văzut lămpi de noptieră din acest brand, care aveau şi rol de boxă. Brandul SYMFONISK defineşte de altfel produsele elegante cu redare acustică high end şi care se integrează discret în casele noastre. SYMFONISK Picture Frame WiFi Speaker vrea să fie o operă de artă elegantă, care reda şi muzica. În mod interesant, produsul nu e o ramă foto tradiţională, neavând un ecran şi neputând nici a primi fotografii pe exterior. IKEA vinde practic un soi de tablou cu parte frontală înlocuibilă. Acolo avem o protecţie textilă pentru boxele de la interior şi la debut poţi cumpăra o faţadă albă sau neagră, cu desene geometrice. De partea de acustica se ocupă Sonos şi ne putem conecta prin aplicaţia Sonos de pe telefon la acest dispozitiv. Alimentarea se face de la priză printr-un cablu de 3.5 m şi puteţi să vă conectați la Internet inclusiv via Ethernet. Mai mult de atât, SYMFONISK Picture Frame poate alimenta alte boxe identice printr-un cablu dedicat. Puteţi şi sincroniza două boxe de acest tip pentru redare stereo. Avem parte şi de suport AirPlay 2 şi Spotify Connect, iar utilizatorii pot agăţa acest dispozitiv ca un tablou pe perete, dacă doresc. Include un carlig magnetic pentru ataşare mai uşoară pe perete şi picioruşe din cauciuc dacă vreţi să îl puneţi pe mobilier. În spate se găsesc butoane de play/pauză şi volum. Dispozitivul măsoară 41 centimetri în lăţime şi 57 de centimetri în înălţime. Grosimea este de 6 centimetri. Produsul costă 179 de euro, iar panourile frontale cu rol de operă de artă costă 17 euro. Sursa
  2. Chiar astăzi aflam că Honor urmează să lanseze un prim smartphone pliabil, din seria Magic. Totuși, acela ar fi programat pentru primul trimestru al anului 2022. Până atunci, compania mai are de dezvăluit smartphone-urile din seria Honor 50, dar și noi terminale din seria Magic. E vorba despre Honor Magic 3, un flagship care ar urma să debuteze în luna august a acestui an. Avem detalii mai jos. Noutățile sosesc de pe Weibo, prin intermediul zvonacului Digital Chat Station. Acesta afirmă că Honor urmează să lanseze smartphone-ul Magic 3. În mod interesant, acesta ar avea la interior un nou procesor de la Qualcomm. Mai exact, ar fi vorba despre Snapdragon 888 Pro. Până acum auzisem de Snapdragon 888+, 895, dar niciodată de “Pro”. Am putea vorbi totuși de același procesor, cunoscut sub denumiri diferite. Zvonacul afirmă că acest CPU ar avea un nucleu nou-nouț, X1, tactat la o frecvență de 3.0GHz. În alte cuvinte, ar fi tot un cipset Snapdragon 888, dar tactat la o frecvență mai mare, îmbunătățit. În plus, CEO-ul companiei a confirmat recent că se lucrează la noi smartphone-uri din seria Magic, unul dintre ele urmând să fie un flagship foarte puternic. Reținem totuși că este vorba despre un zvon neconfirmat încă. Momentan compania are în plan lansarea seriei Honor 50 și nu se știe dacă vor debuta prea curând modelele flagship. Producătoul tocmai a obținut dreptul de a folosi procesoare Qualcomm, dar și serviciile Google pe telefoanele lor. Sursa
  3. 15 iunie este o zi importantă pentru realme, care a lansat global telefonul de gaming realme GT 5G, aducând în prim plan şi strategia sa din zona smart home. Cu această ocazie am asistat şi la debutul unui aspirator robot inteligent, cunoscut drept realme TechLife Robot Vacuum. Avem detalii mai jos. Aspiratorul Robot Vacuum este primul produs realme din nouă gama TechLife. Este şi primul produs AIoT al companiei şi foloseşte 38 de senzori pentru a se orienta, dar şi multe alte funcţii. Include un senzor LiDAR, tehnologie utilizată de automobilele inteligente şi în acest caz ajutând la creşterea preciziei de navigare în locuinţă. Aparatul va scana la 360 de grade mediul din jur şi asta durează doar o secundă. Robot Vacuum poate evalua poziţiile relative cu o precizie de 98%. Aspiratorul vine cu o baterie de 5200 mAh, are o putere de 3000 Pa şi un nivel de zgomot de doar 55 dB. Rezervorul sau are o capacitate de 600 ml, iar rezervorul pentru apa este de 300 ml. Puteţi controla dispozitivul din aplicaţia realme Link, iar utilizatorii pot alege chiar comenzi vocale prin Alexa sau Google. Robot Vacuum are o înălţime de 10 cm, design elegant şi vine cu multiple moduri de aspirare şi curăţare, pe care le găsiţi în aplicaţia Link. Noul produs are preţul recomandat de 299 de euro la nivel european. Sursa
  4. realme a anunțat astăzi mult așteptatul flagship realme GT 5G, un smartphone cu design inspirat de supermașini care a primit deja un review detaliat din partea noastră. De asemenea, tot astăzi am aflat că producătorul urmează o strategie rapidă pentru următorii 5 ani. Compania dorește să își diversifice portofoliul cu produse AIoT. Astfel, alături de smartphone a debutat și un nou aspirator robot, dar și realme Watch 2 și Watch 2 Pro, două smartwatch-uri cu autonomie generoasă și preț accesibil. Despre acestea vorbim în rândurile de mai jos. realme Watch 2 Pro are un display de 1.75 inch în diagonală cu rezoluție de 320 x 285 pixeli. Este vorba despre un panou LCD cu luminozitate de 600 nits și refresh rate de 30Hz. Ceasul dispune și de certificare IP68 pentru rezistența la apă și praf, dar și de o baterie de 390 mAh la interior. Autonomia ajunge astfel până la 14 zile. Similar cu alte smartwatch-uri, acesta oferă un senzor pentru măsurarea tensiunii arteriale, dar și unul SpO2 pentru măsurarea nivelului de oxigen din sânge. De asemenea, smartwatch-ul poate urmări ciclurile de somn, pașii, caloriile consumate și distanța parcursă de către utilizator. În plus, acesta are GPS și oferă 90 de moduri diferite pentru sport. Printre acestea se află activități precum alergat în aer liber, mers, fotbal, baschet, badminton, săritul coardei, dar și alte sporturi. realme Watch 2 Pro se conectează facil la smartphone-uri prin aplicația realme Link, oferind notificări în timp real pentru aplicații și apeluri. Tot astăzi a fost prezentat și ceasul realme Watch 2. Acesta oferă aceleași funcții precum modelul Pro, dar el are un ecran de 1.37 inch în diagonală. Acesta oferă o autonomie de 12 zile, senzor pentru măsurarea oxigenului din sânge și poate măsura ritmul cardiac. Asemeni modelului Pro, este rezistent la apă IP68. Ambele smartwatch-uri beneficiază de peste 100 de fețe pentru ceas, iar o serie dintre acestea au fost proiectate de Grafflex, un artist cu influență globală în artă stradală și graffitti. realme Watch 2 Pro se va comercializa la prețul de 74.99 euro, în timp ce realme Watch 2 va fi comercializat la suma de 54.99 euro. Sursa
  5. Honor e pe cai mari acum după desprinderea de Huawei pe final de 2020. Poate folosi procesoare Qualcomm, Play Store şi servicii Google şi pe lângă seria Honor 50 care va sosi în curând, ne pregăteşte şi un pliabil. Numele Honor Magic Fold circulă în ultimele zile, în relaţie cu acest nou venit. Cele mai noi informaţii provin de la DSCC (Display Supply Chain Consultants), afirmând că Honor plănuieşte să lanseze propriul său telefon pliabil în următorul an. Designul va fi unul pliabil spre interior, după modelul Galaxy Fold şi Galaxy Z Fold 2 5G. Huawei Mate X a fost un telefon pliabil spre exterior de exemplu. DSCC afirma că noul dispozitiv va urma îndeaproape pliabilele de la Google, Oppo, Vivo şi Xiaomi, care vor sosi în perioada următoare. Mai toate ar trebui să ajungă pe piaţa în a doua parte a lui 2021. Honor ar viza de fapt un debut în trimestrul 1 din 2022. Acesta va fi primul telefon pliabil de la Honor şi va fi dezvoltat complet independent fata de Huawei. Teoretic Honor nu poate împrumuta tehnologia şi designul lui Huawei Mate X2, de exemplu. Există riscul de a fi puşi pe lista neagră a americanilor dacă o fac şi e o chestiune de percepţie publică, compania încercând să pară separată complet de Huawei. Mai aflăm că noul terminal va folosi panouri pliabile de la BOE și Visionox şi aşteptam ca muchiile ecranului să fie foarte înguste, conform surselor. Apropo aceiaşi experţi de la DSSC aflam că Galaxy Z Fold 3 va avea o cameră selfie sub ecran şi va aduce un panou cu peliculă cu 40% mai groasă decât cea de pe Z Fold 2, din cauza mecanismului aferent lui S-Pen. Sursa
  6. Xiaomi a organizat la sfârșitul lunii martie un mega eveniment în cadrul căruia a dezvăluit o mulțime de terminale, atât flagship, cât și midrange. Atunci au debutat oficial smartphone-uri precum Xiaomi Mi 11 Ultra, MI 11 Lite și Mi 11 Pro, dar și primul telefon pliabil al companiei - Mi Mix Fold. Acum, la câteva săptămâni distanță, au apărut primele informații despre următorul telefon pliabil al companiei. Avem detalii mai jos. Se pare că al doilea terminal pliabil de la Xiaomi este cunoscut după numărul de cod J18s, conform zvonacului Digital Chat Station. Potrivit acestuia, smartphone-ul ar urma să fie dezvăluit la sfârșitul acestui an, în trimestrul 4. Aspectul nu ar fi neapărat diferit, urmând să fie similar cu Mi Mix Fold. Totuși, Xiaomi ar urma să îmbunătățească sistemul de balamale. Din spusele zvonacului, terminalul ar urma să aibă atât un ecran exterior, cât și unul interior cu refresh rate crescut. De asemenea, la interior s-ar afla procesorul Snapdragon 888 și o baterie de 5000 mAh, cel puțin într-o eventuală unitate de test. Cel mai probabil, versiunea finală va sosi cu un CPU Snapdragon 888+ sau Snapdragon 895, despre care au apărut zvonuri în ultima perioadă. Tot Digital Chat Station mai spune că ecranul flexibil de pe Xiaomi J18s este produs de către Samsung Display. Refresh rate-ul acestuia ar fi de 120Hz. În mod suprinzător totuși, display-ul exterior ar avea o cameră selfie ascunsă sub acesta. De asemenea, acest ecran ar avea refresh rate de 90Hz. Mai aflăm detalii și despre camera terminalului. Acesta ar avea un setup de camere triplu cu senzor principal de 108 MP și unul încă necunoscut pe bază de lentile lichide. Se alătură acestora și un senzor ultrawide. Cel mai probabil, vom afla mai multe detalii despre viitorul telefon pliabil Xiaomi în următoarele săptămâni. Sursa
  7. Xiaomi s-a remarcat în industria software mobilă încă din 2010, atunci când compania a dezvoltat MIUI. Pe atunci interfața era revoluționară, se dezvoltau o mulțime de ROM-uri custom, pentru alte modele, dar și launchere care încercau să imite UI-ul. În 2021 interfața MIUI încă se regăsește pe telefoanele Xiaomi, Poco și Redmi, însă utilizatorii nu sunt neapărat mulțumiți de aceasta. Câteva bug-uri și-au făcut apariția în cazul software-ului, încă de la MIUI 12, iar MIUI 12.5 nu pare să rezolve problemele. Astăzi aflăm că Xiaomi a creat un grup special software pentru a rezolva bug-urile și problemele întâmpinate de utilizatori. Avem detalii mai jos. Astăzi, managerul general pe departamentul MIUI Experience în cadrul Xiaomi, a anunțat că au creat “MIUI Pioneer Group”. Grupul de dezvoltatori software funcționează de mai bine de o săptămână. Membrii acestui grup vor fi responsabili pentru rezolvarea mai multor tipuri de probleme întâmpinate de utilizatorii MIUI. De asemenea, progresul și informațiile despre bug-urile rezolvate vor fi postate pe forumul Mi Community. Chiar dacă mișcarea nu pare extraordinară, este un pas înainte pentru software-ul MIUI. Utilizatorii de telefoane Xiaomi au întâmpinat multe probleme în ultima perioadă, mai ales de la debutul MIUI 12.5. Printre acestea se numără bula Messenger care are un aspect pătrat, imposibilitatea de a închide notificarea YouTube și diverse blocări în cazul aplicațiilor de socializare precum Snapchat. Companii rivale precum OPPO sau Vivo, au rezolvat problemele software recent, odată ce au intrat și pe alte piețe. De exemplus, ColorOS este una dintre cele mai bune interfețe Android, iar Funtouch OS este mult mai bine optimizat față de versiunile precedente. Pe de altă parte, Samsung a început să-și actualizeze terminalele mult mai rapid, iar One UI aduce multe îmbunătățiri, fără prea multe probleme, inclusiv pe telefoanele midrange. În plus, compania a anunțat că va oferi 4 ani de update-uri de securitate pentru multe dintre terminalele sale. Sperăm totuși ca Xiaomi să-și rezolve problemele software, fiind singurul dezavantaj momentan în cazul telefoanelor sale, după actualizarea la MIUI 12.5. Sursa
  8. A trecut ceva vreme de când nu am mai vorbit despre Motorola în acelaşi context cu un telefon pliabil. Moto RAZR 5G are aproape un an de la debut şi ne întrebam unde este succesorul său. Azi apar primele informaţii şi aflăm că mai avem ceva de aşteptat, dar ar putea merita. Motorola şi-a prezentat primul telefon pliabil în 2019, Moto RAZR 2019, care era mai degrabă un telefon experimental midrange, cu câteva compromisuri. Apoi a venit Moto RAZR 5G, cu upgrade-uri de cameră şi mici modificări de design, precum faptul că a renunţat la cititorul de amprente de pe "bărbie". Mecanismul balamalei devenea mai rezistent, iar conectivitatea urca la 5G. Asta se întâmplă în septembrie 2020. Acum suntem în iunie 2021, cu zero semne, scăpări şi indicii cu privire la un nou Moto RAZR. Informaţiile ne vin totuşi de la insiderul din segmentul display-urilor Ross Young. El afirmă că Motorola RAZR 2 ar fi în pregătire, dar nu pentru 2021, ci pentru 2022. Motorola pierde un tren, pentru că piaţa încă nu e aglomerată, în zona telefoanelor cu clapeta care se şi pliază. Practic e doar Motorola care concurează cu Samsung şi ale sale Z Flip-uri. Un Z Flip 3 vine în august, dar Moto se păstrează pentru la anul. MOTO RAZR 2 va sosi în a doua jumătate a lui 2022, iar sursa afirma că va avea un design regandit. Judecând după actualele trenduri, ar trebui să îi crească diagonală şi pentru ecranul intern şi cel extern, să avem o balama şi mai rezistentă, poate refresh rate crescut şi cu siguranţă un CPU mai puternic decât cele din seria 6xx sau 7xx. Nu ar strica şi un upgrade de cameră, deşi nici cea singulară de pe Moto RAZR 5G nu era de lepădat. Sursa
  9. Vei fi surprins, dar punctele negre de pe parbriz și geamurile laterale sunt elemente foarte importante pentru mașină. Aceste puncte negre sunt alăturate unei benzi negre, care este în esență o vopsea ceramică procesată termic împreună cu sticla. Aceasta creează o suprafață adezivă, asigurând astfel o conexiune fermă între parbriz și vehicul. Ce importanță au punctele negre de pe parbriz? Punctele negre și banda neagră din jurul parbrizului sunt imposibil de îndepărtat de pe sticlă sau răzuită mecanic. Sunt suprafețe mai aspre decât sticla în sine, deci este mai bine atașată de lipici. Această bandă este folosită pentru lipirea sticlei pe caroserii mașinii. Punctele în sine nu sunt la fel de importante ca banda opacă neagră. Prin urmare, servește nu numai pentru o mai bună aderență a adezivului, ci și pentru acoperirea acestuia, deoarece ar fi vizibilă prin sticlă transparentă. Suprafața opacă acționează și ca un scut pentru radiațiile ultraviolete, care ar putea deteriora adezivul mai repede. Banda neagră este o barieră vizuală pentru adeziv Așadar, funcția principală a acestei zone negre de pe marginea parbrizului și a altora geamuri ale mașinii, este de a preveni radiația ultravioletă să corodeze chitul. Parbrizul trebuie ținut într-un suport etanș. Expunerea zilnică a sticlei la căldură poate avea consecințe asupra siguranței celor din mașină, așa că trebuia conceput ceva rezistent pentru a împiedica geamul să cadă. Punctele negre au o semnificație estetică Punctele negre de lângă aceste benzi au într-adevăr o semnificație estetică, arată mai bine atunci când sticla se schimbă treptat de la negru la transparență, și nu brusc. Sursa
  10. În cadrul parteneriatului, Kia va oferi gama sa de automobile 100% electrice – inclusiv modelele e-Niro și e-Soul – pentru șoferii Uber. Aceștia vor beneficia de oferte speciale. Parteneriatul transformă Kia într-un furnizor principal de automobile electrificate pentru sectorul de transport de tip „ride hailing”. Noile parteneriate de mobilitate fac parte din strategia revoluționară Plan S dezvăluită de Kia la începutul acestui an, care urmărește ca modelele eco-friendly să acumuleze o cotă de 40% din toate vânzările Kia la nivel global până la sfârșitul anului 2030. Ca parte a strategiei Plan S, Kia va atinge un obiectiv global anual de vânzări de 880.000 de unități pentru toate automobilele electrice și 1.6 milioane de unități pentru mașinile eco-friendly până la sfârșitul deceniului. Procesul de dezvoltare al Kia se concentrează pe popularizarea automobilelor electrice Compania intenționează să-și consolideze gama globală de produse prin introducerea a 11 modele noi BEV până în 2026, dintre care șapte vor fi dezvoltate folosind platforma avansată E-GMP (Electric-Global Modular Platform). Aceste noi modele vor include o gamă de automobile pentru pasageri, SUV-uri și monovolume în mai multe segmente, fiecare încorporând tehnologii de vârf pentru autonomie extinsă și încărcare de mare viteză. Uber vizează reduceri ale emisiilor de carbon, având planuri de a deveni o platformă de mobilitate cu zero emisii în toată Europa până în 2030. Compania și-a anunțat ambițiile de a utiliza peste 100.000 de automobile electrice în toată rețeaua sa din Europa până în 2025. Ca parte a acestui obiectiv, jumătate din kilometrii parcurși de șoferii Uber până în 2025 în șapte mari orașe europene – Amsterdam, Berlin, Bruxelles, Lisabona, Londra, Madrid și Paris – vor fi parcurși cu automobile cu zero emisii. Kia și Uber vor dezvolta campanii educaționale și de marketing comune, pentru a promova automobilele electrice pentru șoferii Uber. Kia va oferi test-drive-uri pentru a le permite șoferilor să cunoască de aproape automobilele 100% electrice, cu zero emisii, ale mărcii. Sursa
  11. Star Assembly și Star Transmission, subsidiarele Daimler de la Sebeș și Cugir, sunt piloni cheie în rețeaua globală de producție powertrain Mercedes-Benz Cars și numără în prezent peste 3.000 de angajați. În cadrul Star Assembly sunt asamblate cutii de viteze automate cu dublu ambreiaj în șapte și opt trepte. Tot aici sunt asamblate și transmisiile cu nouă trepte de viteză pentru Mercedes-Benz. La sediul Star Transmission sunt produse roți dințate, componente prelucrate mecanic pentru motoare, transmisii, țevi de înaltă presiune și sisteme de direcție. Aici funcționează Centrul de Tehnologii, precum şi un spațiu de instruire. Subsidiara Star Assembly a fost înființată în anul 2013 la Sebeș. Lansarea producției cutiei de viteze automate cu cinci trepte s-a realizat în același an. Totodată, la Sebeș a fost deschisă prima și singura locație din rețeaua de producție powertrain Mercedes-Benz Cars care produce noua transmisie în opt trepte cu dublu ambreiaj. Producția cutiei de viteze automată nouă trepte, 9G-Tronic, este realizată în același spațiu. Cu sprijinul Guvernului României, Star Transmission este una dintre primele companii din România care oferă un sistem de învățământ dual. Cât câștigă un angajat la subsidiarele Daimler din România? Site-ul Undelucrăm.ro oferă câteva detalii despre cât câștigă angajații care lucrează la subsidiarele Daimler din țara noastră. Astfel, un Inginer de Planificare cu 4 ani experiență are un salariu lunar net de 3.700 lei, la care se adaugă un bonus de 800 lei pe lună, precum și tichete de masă. Un Inginer Automatist poate avea un salariu lunar net de 4.900 de lei. Un Inginer de Proiect cu doi ani experiență poate avea un salariu lunar de 2.800 de lei. La acestea se mai pot adăuga și bonuri de masă. Un Specialist Inginerie Industrială poate câștiga, după cinci ani de experiență, un salariu de 3.800 lei pe lună. La această sumă se adaugă și bonuri de masă lunare, precum și alte bonusuri care pot ajunge și la 4.000 lei pe an. Undelucram.ro este o comunitate online dedicată atât angajaților, cât și angajatorilor din România. Platforma are peste 350.000 de membri activi. Acești lasă recenzii care cuprind evaluări ale mediului de lucru, evaluări ale salariilor și a beneficiilor primite. Sursa
  12. În perioada 7 – 13 iunie polițiștii rutieri au acționat la nivel național pe tronsoanele de drum cu risc rutier ridicat, pentru prevenirea și combaterea principalelor cauze generatoare de accidente rutiere grave. În această săptămână, celor care au încălcat legislația, polițiștii le-au aplicat 42.840 de sancțiuni contravenționale. Dintre acestea, 42.702 sancțiuni contravenționale au fost aplicate pentru nerespectarea regulilor privind circulația pe drumurile publice. Sancțiunile au fost acordate după cum urmează: -12 sancțiuni au fost acordate pentru conducerea pe drumurile publice a unui autovehicul pentru transport persoane, de către o persoană aflată sub influența băuturilor alcoolice; -379 pentru abateri de la normele legale privind efectuarea transportului public autorizat de persoane; -14.774 pentru nerespectarea regimului legal de viteză; -434 pentru neacordarea priorității de trecere pietonilor; -312 pentru neacordarea priorității de trecere vehiculelor; -2.335 pentru abaterile săvârșite de pietoni. Nici bicicliștii nu au scăpate de sancțiuni Au mai fost aplicate 1.857 de sancțiuni contravenționale pentru abaterile săvârșite de bicicliști, 614 pentru abateri ale căruțașilor, 637 pentru depășiri neregulamentare, 506 pentru conducerea pe drumurile publice a unui autovehicul de către o persoană aflată sub influența băuturilor alcoolice, precum și 20.842 de sancțiuni pentru alte abateri prevăzute de codul rutier. Au fost reținute 4.394 de permise de conducere Totodată, au fost reținute, în vederea suspendării exercitării dreptului de a conduce, 4.394 de permise de conducere, dintre care 1.808 pentru depășirea cu mai mult de 50 km/h a vitezei maxime legal admisă. 516 de permise au fost retrase pentru conducerea pe drumurile publice a unui autovehicul de către o persoană aflată sub influența băuturilor alcoolice, 646 pentru depășire neregulamentară, 325 pentru neacordarea priorității de trecere vehiculelor, 437 pentru neacordarea priorității de trecere pietonilor, 662 pentru nerespectarea altor norme rutiere care atrag suspendarea dreptului de a conduce. De asemenea, au fost retrase 1.669 de certificate de înmatriculare, pentru conducerea unor autovehicule având defecțiuni tehnice sau neîndeplinirea unor obligații legale. Tot în perioada 7 – 13 iunie au fost constatate 620 de infracțiuni: -61 de infracțiuni acordate pentru punerea în circulație sau conducerea unui vehicul neînmatriculat; -247 pentru conducerea unui vehicul fără permis de conducere; -257 pentru conducerea unui vehicul sub influența alcoolului sau a altor substanțe; -22 pentru refuzul sau sustragerea de la prelevarea de mostre biologice; -33 pentru alte infracțiuni contra siguranței circulației pe drumurile publice. Au mai fost constatate și 185 de infracțiuni de altă natură. Sursa
  13. Compania germană Dräxlmaier va investi 200 de milioane de euro în fabrica din Timișoara, în următorii șase ani, pentru a produce baterii pentru mașini electrice, a anunțat luni primarul orașului Dominic Fritz. Peste 1.000 de locuri de muncă pentru specialiștii din industria auto vor fi create în următorii ani. „Timișoara va produce baterii pentru automobile electrice din întreaga lume. Prin investiția Companiei Dräxlmaier, de 200 de milioane de euro în următorii șase ani în e-mobilitate, pe care am avut bucuria să o anunțăm astăzi, orașul nostru se poziționează ca un jucător important pe piața națională și europeană a tehnologiilor verzi. Sper ca această investiție să atragă după sine și alte proiecte în acest domeniu, dar și forță de muncă înalt calificată pentru cele 1.000 de locuri de muncă pe care compania germană le va crea în Timișoara. Le urez succes și îi asigur de tot sprijinul Primăriei Timișoara. Sper ca în curând să-l felicit și pe primul timișorean care va conduce o mașină electrică dotată cu o baterie fabricată la Timișoara”, a scris Dominic Fritz pe Facebook. În România vor fi produse baterii Li-Ion pentru mașini electrice Proiectul va fi realizat în mai multe etape și presupune construirea a peste 40.000 de mp de zone de producție, depozite și clădiri de birouri. Dräxlmaier Timișoara va produce aici componente electronice și de înaltă tensiune. Datorită noilor produse E-mobility, numărul tehnologiilor de producție va crește masiv. Un punct culminant este viitorul sistem de asamblare a bateriilor pentru mașinile hibrid ale unui producător de automobile premium începând cu 2022, relatează Economedia. Dräxlmaier nu este primul producător care anunță fabricarea bateriilor Li-Ion în România. Prin conexiunile sale cu industria auto mondială este, însă, cel mai apropiat de introducerea în producție a mașinilor electrice cu baterii Made in Romania. Rombat, furnizorul național de baterii, a anunțat de asemenea că va produce baterii Li-Ion în fabrica sa de lângă București, începând din această toamnă. Rombat nu a anunțat însă niciun contract cu producătorii de mașini electrice. Sursa
  14. Polițiștii de frontieră din cadrul Punctului de Trecere a Frontierei Sculeni (județul Iași) au descoperit la controlul de frontieră și reținut pentru continuarea cercetărilor un autoturism marca Mercedes Benz, care figura ca fiind bun căutat în vederea confiscării, alertă introdusă de autoritățile din Germania. Polițiștii au fost întrucâtva descumpăniți, fiind vorba de un model vechi din generația W210, fabricat între 1995 și 2003. „În data de 13 iunie a.c., în jurul orei 11.30, la Punctul de Trecere a Frontierei Sculeni – I.T.P.F. Iași, s-a prezentat pentru efectuarea formalităţilor de control necesare trecerii frontierei, un cetăţean ieşean, în vârstă de 41 de ani, la volanul unui autoturism marca Mercedes Benz E320, cu numere de înmatriculare specifice Germaniei, an de fabricaţie 2000. Existând suspiciuni cu privire la situaţia juridică a autoturismului în cauză, colegii noștri au efectuat verificări suplimentare şi au constatat că acesta figurează ca bun căutat în vederea confiscării, alertă introdusă de autorităţile din Germania”, se arată într-un comunicat al Poliției de Frontieră. Motivul pentru care hoții fură mașini vechi: Nu e vorba de valoarea sentimentală Valoarea mașinii a fost estimată la 10.000 de lei, ceva mai mult de 2.000 de euro, o sumă care nu ar trebui să justifice efortul hoților de a fura o astfel de mașină. Cu toate acestea, acest Mercedes nu este singura mașină veche furată de hoții de mașini. Anul trecut, polițiștii de frontieră au remarcat o scădere a valorii mașinilor furate pe care hoții de mașini încearcă să le aducă în țară. Totuși, de ce au ajuns hoții atât de jos? De cele mai multe ori, mașinile care par fără valoare au o valoare foarte mare. Pe lângă faptul că mașinile mai vechi sunt, de regulă, mult mai ușor de furat, acestea pot fi folosite pentru comiterea de infracțiuni. Multe mașini vechi, dar aflate într-o stare bună de funcționare, sunt folosite de traficanții de frontieră pentru activități de contrabandă. Aceste mașini pot fi abandonate fără regrete atunci când traficanții sunt urmăriți de polițiști. Sursa
  15. Polițiștii din Cugir au reușit documentarea activității infracționale a unor bărbați bănuiți de furturi de catalizatoare auto. Doi dintre aceștia au fost arestați. Au fost recuperate 27 astfel de piese auto și a fost indisponibilizată suma de 10.000 de euro. La data de 10 iunie 2021, polițiștii din Cugir, sub coordonarea Parchetului de pe lângă Judecătoria Alba Iulia, au reușit identificarea unui bărbat de 30 de ani, din Strehaia, județul Mehedinți. Bărbatul a încercat să părăsească țara cu o mașină încărcată cu catalizatoare auto Acesta a fost depistat în timp ce încerca să părăsească țara cu un autoturism în care se aflau catalizatoare auto, pentru care nu a putut prezenta documente legale și în legătură cu care exista suspiciunea că provin din furturi, o parte fiind săvârșite pe raza orașului Cugir, de doi tineri de 18 și 23 de ani, din oraș. Cu ocazia percheziției în autoturism au fost identificate 27 de catalizatoare auto. Asupra bărbatului care încerca să le scoată din țară a fost găsită și suma de 10.000 de euro, care a fost indisponibilizată, în vederea continuării cercetărilor. Acesta a fost reținut, pentru 24 de ore, iar în cursul zilei de 12 iunie a fost prezentat Parchetului de pe lângă Judecătoria Alba Iulia și ulterior judecătorului de drepturi și libertăți din cadrul Judecătoriei Alba Iulia, care a dispus cercetarea sa în stare de arest preventiv. Din cercetări a rezultat că o parte din piesele auto ar proveni din furturi, săvârșite de pe raza orașului Cugir, de cei doi tineri, de 18 și 33 de ani, din Cugir, care ar fi fost sprijiniți în valorificarea pieselor de un tânăr de 25 de ani, din Sebeș, care ar fi intermediat predarea lor bărbatului din Strehaia. Percheziții efectuate la începutul lunii iunie La data de 3 iunie 2021, polițiștii au efectuat 4 percheziții, în Cugir și Sebeș și au ridicat, în vederea continuării cercetărilor, dispozitive de tăiere, obiecte vestimentare, telefoane și cartele SIM care ar fi fost folosite în activitatea infracțională. La aceeași dată, tânărul de 33 de ani a fost reținut, iar, ulterior, magistrații au dispus, față de acesta, măsura preventivă a arestului la domiciliu. Cercetările sunt continuate pentru stabilirea întregii activități infracționale a persoanelor vizate de anchetă și identificarea eventualilor complici. Sursa
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.