Jump to content

A I i n

Discord Team
  • Posts

    684
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Other groups

A I i n last won the day on November 18 2021

A I i n had the most liked content!

About A I i n

  • Birthday 05/30/2004

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Acasa
  • Hobbies
    Gaming

Previous Fields

  • Real name
    Alin
  • RPG1 Nickname
    _Alin
  • RPG2 Nickname
    P3psii

Contact Methods

  • Steam ID
    STEAM_0:1:96208465
  • Discord
    Alin#6128

Recent Profile Visitors

1878 profile views

A I i n's Achievements

Regular

Regular (8/14)

  • 30 Consecutive Logs Rare
  • 14 Consecutive Logs Rare
  • 7 Consecutive Logs
  • 50 Reactions Given Rare
  • 100 Reactions Given Rare

Recent Badges

348

Reputation

  1. A I i n

    Salut, @ Kaneki. ! Gradul de Peaceful Faction Member ti-a fost acordat. O zi buna!
  2. Evidenta refacuta, nu pot da edit la comentariul de mai sus. Daca sesizati o greseala, contactati-ma printr-un PM pe forum sau pe Discord (Alin#3839).
  3. [img]https://i.imgur.com/37c5IR8.png[/img] Daca sesizati o greseala, contactati-ma printr-un PM pe forum sau pe Discord (Alin#3839)
  4. Invoiri acceptate: @ MR.EXO @ AIM Marki @ Dews. @ Hawktor ToV @ ToVarasu' Jiuu @ Wenk69 @ StefanBogdan @ Sider @ KASPERCOREE @ ShlomY Invoiri respinse: @ Pikovit - Ai dreptul la doar o invoire pe luna. Daca sesizati o greseala, contactati-ma printr-un PM pe Forum sau pe Discord (Alin#3839)
  5. A I i n

    I’m crying because it’s true
  6. Începând cu ianuarie 2022, toate comenzile noi pentru Berlingo VP sau SpaceTourer vor putea fi efectuate numai pentru versiunea 100% electrică. Aceasta devine singura ofertă disponibilă la comandă pentru cele două modele. Marca Citroen ia astfel o decizie care accelerează electrificarea modelelor sale, în beneficiul clienților și al mediului. Strategia vizează modelele Berlingo VP si SpaceTourer. Versiunile termice vor fi disponibile în continuare pentru gama de vehicule utilitare și pentru destinații din afara Europei. Având în vedere situația legată de producție, ultimele comenzi plasate în 2021 pentru versiunile termice vor fi livrate în Europa în cursul anului 2022. Clienții de Berlingo VP însă își pot comanda în Romania o versiune cu motor termic dar exclusiv cu omologare N1. Citroen e-Berlingo oferă performanțe identice cu cele propuse de versiunea termică, fără niciun fel de compromisuri. Prin spațiul interior, modularitatea și caracterul practic propuse, modelul răspunde tuturor nevoilor. e-Berlingo este disponibil în 2 versiuni de lungime, putând găzdui până la 7 persoane la bord. Motorul electric cu 136 CP și o viteză de 130 km/h a lui Citroen e-Berlingo oferă o pornire lină grație cuplului motor disponibil imediat. Condusul este fluid și silențios, fără vibrații și fără emisii de CO2. e-Berlingo este echipat cu baterie litiu-ion de 50 kWh ce oferă o autonomie de până la 280 km, pentru trasee zilnice fără griji. Poate fi reîncărcat până la 80% în 30 de minute la o stație publică de încărcare rapidă de până la 100kW și în aproximativ 7 ore la un Wallbox monofazat de 7,4kW ce poate fi instalat cu ușurință de utilizatorii unui ludospace care locuiesc adesea la o locuință individuală. Citroen e-SpaceTourer este un monovolum de mari dimensiuni, modern și versatil ce poate găzdui fără probleme la bord între 6 și 9 persoane. Cu cele 3 versiuni de lungime și posibilitățile de amenajare a interiorului, e-SpaceTourer oferă o nouă soluție 100% electrică pentru utilizările profesioniștilor și familiilor. Monovolumul electric adaugă calităților oferite de SpaceTourer toate avantajele modelelor electrice în ceea ce privește confortul și condusul responsabil și economic. Modelul permite o mare libertate de mișcare pentru un grup de mai multe persoane cu cele două niveluri de autonomie: până la 230 km (ciclul WLTP) cu bateria de 50 kWh și până la 330 km cu bateria de 75 kWh. Oferă aceeași ușurință la încărcare ca și e-Berlingo, precum și plăcerea de a conduce în modul electric. Sursa
  7. Subaru a prezentat la Salonul Auto de la Tokyo conceptul STI E-RA. Acesta este propulsat de patru motoare care produc o putere de 1.088 CP. Vedeta standului niponilor din capitala niponă a fost dezvoltat în colaborare cu celebra divizie de motorsport Subaru Tecnica International. Subaru STI E-RA țintește recordul pe Nurburgring Conceptul STI E-RA (n.n. – Electric Record Attempt) este alimentat de patru motoare, poziționate lângă fiecare dintre cele patru roți. Astfel, vehiculul cu zero emisii utilizează o tehnologie complexă de vectorizare a cuplului pe ambele punți. Propulsoarele dezvoltate și furnizate de Yamaha generează o putere totală de 800 kW, adică 1.088 de cai-putere. Acestea sunt alimentate de o baterie litiu-ion, care are o capacitate de 60 kWh. Din punct de vedere estetic, STI E-RA Concept afișează un look foarte agresiv, care nu diferă de cel al prototipurilor de curse. La partea frontală se remarcă farurile cu lumini de zi LED în forma literei C, un splitter pronunțat și deschideri pe pasajele roților din față pentru un plus de aerodinamică. Se mai remarcă priza de aer uriașă de pe capotă și sigla STI luminată în roșu. La spate găsim un eleron posterior masiv și un difuzor supradimensionat deasupra căruia a fost montată aceeași siglă STI. Cei de la Subaru vor testa noul lor concept pe circuitele din Japonia. Apoi, va urma o serie de teste pe legendarul circuit Nurburgring Nordschleife. Scopul final este acela ca noul STI E-RA să încerce să străbată toți cei 20,8 kilometri ai unui tur de circuit în „iadul verde” sub 6 minute și 40 de secunde. Reprezentanții mărcii asiatice spun că STI E-RA îi va ajuta să obțină informații referitoare la noile tehnologii. Într-o eră neutră din punct de vedere al emisiilor de CO2, acest lucru va fi posibil prin participarea în noua competiție FIA E-GT. Sursa
  8. Așa cum a promis, producătorul nipon de automobile Honda a adus la Salonul Auto de la Tokyo un prototip al viitoarei generații Civic Type R. Cu acest prilej, japonezii au publicat și un teaser video cu sedanul lor de performanță. Noua Honda Civic Type R va debuta în prima jumătate a anului 2022 În filmulețul dat publicității apare un prototip Civic Type R, în timpul testelor efectuate pe legendarul circuit de la Suzuka. Mașina este acoperită cu un model de camuflaj roșu, negru și alb, care a fost special creat pentru sportiva producătorului japonez. Cu toate acestea, sunt vizibile clar câteva dintre detaliile estetice ale noului model de la Honda. Astfel, se pot observa blocurile optice față/spate, grila radiatorului, jantele finisate în negru mat, cele trei țevi ale sistemului de evacuare montate central în difuzor și eleronul posterior. Constructorul nu a dezvăluit nici de această dată specificațiile tehnice. Dar, foarte probabil, modelul va prelua motorul cu patru cilindri turbo de 2,0 litri de pe generația anterioară. Propulsorul produce o putere maximă de 310 CP și 400 Nm de cuplu. Resursele sunt trimise către puntea față prin intermediul unei cutii de viteze manuale cu șase trepte. Noua Civic Type R își va face debutul oficial în prima jumătate a acestui an. Sursa
  9. Marca franceză Bugatti este recunoscută pentru hypercar-urile sale exclusiviste, foarte puternice și foarte scumpe. De aceea, producătorul din Molsheim a surprins în momentul în care a dezvăluit în cadrul CES 2022 de la Las Vegas o trotinetă electrică. Trotineta are un design simplu și curat, care se bazează pe linii și culori specifice limbajului modern de design al producătorului din Hexagon. Dacă vrei un scuter electric în nuanța de albastru Bugatti, atunci această trotinetă este exact ceea ce cauți. Motor electric de 700 W și autonomie de 35 km Vehiculul electric pe două roți prezentat de Bugatti la show-ul tehnologic din Nevada este disponibil și în nuanțele argintiu și negru sunt. Designul „aerodinamic” folosește un cadru din aliaj din magneziu pentru a menține greutatea la aproximativ 16 kg. Trotineta beneficiază de roți de 9 inch, care oferă o manevrabilitate excelentă pentru înălțimea ei. Dispune de un motor electric de 700 W care oferă suficientă putere pentru a putea urca o rampă cu un grad de înclinare de până la 15 grade. Unitatea este asociată unei baterie de 36 V și 10 Ah, care oferă o autonomie de aproximativ 35 de kilometri în condiții normale de utilizare. Acumulatorul este detașabil și poate fi reîncărcat de la o priză standard de perete în aproximativ 4 ore. Trotineta este dotată cu un display digital pe care sunt afișate autonomia bateriei și viteza de deplasare. Trotineta dispune de lumini de semnalizare, iar platforma este iluminată cu LED-uri albe. La partea din spate se găsește un mini proiector care proiectează pe sol celebra monogramă „EB”. Acestea sunt inițialele fondatorului mărcii franceze, Ettore Bugatti. Trotineta este capabilă să transporte adulți cu o greutate corporală de de până la 110 kg. Performanțele sunt „demne” de un Bugatti. Există trei moduri de condus: Economy, City și Sport. Odată activate, acestea oferă o viteză maximă de 15 km/h, 20 km/h și 35 km/h. Clienții vor avea la dispoziție o funcție de control al vitezei de croazieră. Trotineta are un sistem de frânare dublu cu ABS electronic pe roata din spate.. Trotineta a fost construită în colaborare cu Bytech, o companie americană care se descrie drept „un trendsetter activ în industria accesoriilor mobile”. Compania newyorkeză comercializează de la suporturi pentru telefoanele mobile până la boxe Bluetooth. Practic, trotineta electrică realizată cu Bugatti reprezintă o nouă provocare pentru cei de la Bytech. Sursa
  10. ASUS lansase deja generaţia ASUS ROG Phone 5, cu o cameră triplă în spate şi o cameră selfie surprinzător de bună, de 24 MP. ASUS ROG Phone 5s pare să preia aceiaşi senzori, fără diferenţe. E vorba despre o cameră principală de 64 MP, cu deschidere F/1.8 şi PDAF, pixeli de 0.8 microni şi mărime a senzorului de 1/1.73 inch. Apoi vine o cameră de 13 MP ultrawide, cu deschidere F/2.4 şi unghi de 125 de grade. A treia cameră este cea Macro, de 5 MP, cu deschidere F/2.0, apoi vine bliţul LED. Camera filmează 8K la 30 FPS, dar şi în 4K la 60 FPS. Video-review ASUS ROG Phone 5s, secțiunea Cameră Senzorul principal este unul Sony IMX686, cu tehnologie Quad Bayer, dar fără stabilizare optică. Acest senzor se mai găsea şi pe ASUS ZenFone 8, ASUS ZenFone 7, Nubia Red Magic 5S şi ROG Phone 3. Funcţiile camerei includ mod Portrait, Timelapse, Night Mode, Panorama, dar şi modul Pro, cu care umbli la balans de alb, expunere, ISO, shutter, focalizare. În faţă se afla o cameră selfie de 24 MP, integrată fără breton, orificiu sau alte sacrificii de design. Pur şi simplu strica simetria unei frunţi mai groase, unde îţi odihneşti degetele când te joci. Are deschidere F/2.5, nu are autofocalizare şi filmează Full HD. Hai să vedem cum stăm cu galeria foto! Fotografiile au fost realizate la începutul lunii decembrie, dar un decembrie călduros şi însorit, aşa că o să vedeţi destule poze supraexpuse, în bătaia soarelui. Selfie-urile sunt foarte clare şi detaliate, pielea e undeva între smooth şi realistă, la nivel de pori. Îmi place cum au fost redaţi ochii, în detalii bogate şi exprimând suficiente emoţii. A doua colecţie de selfie-uri are o cromatică excelentă: la soare pielea e galbenă nu albă, nasul e puţin mai roşu, ca şi obrajii, iar fundalul e natural estompat. Îmi văd toţi porii şi ridurile de expresie, dar şi scamele de pe geaca. Văd şi o mică abatere la Bokeh deasupra capului meu, cu blur aplicat aiurea, uitând de acele crengi de copac. Sunt surprins să văd o cameră ultrawide de calitate pe acest smartphone, fără vreo abatere de la culori şi detalii şi peste ce ne-a oferit Nubia Red Magic 6 Pro la acest capitol, de exemplu. Puncte bonus pentru nuanţele de roşu de la jucăriile pentru copii, care rămân de un roşu pragmatic, nu se duc spre roz sau vişiniu. Chiar şi cu soarele în faţă nu am remarcat artefacte sau reflexii aiurea şi umbrele sunt corect redate. Cerul arată bine, vegetaţia e de un verde plăcut şi nu văd prea multe deformări de subiecţi pe lateral. Am încercat şi nişte poze cu aspect 16:9, dar e ceva zgomot în ele la distanţe de peste 2-3 metri şi parcă le prefer pe cele clasice 4:3. Zoom-ul pe la 2-3X e acceptabil, dar Macro-urile nu prea m-au mulţumit. Avem rate-uri de Bokeh şi la busturile de statuie, cameră uitând să blureze şi ramura din spate. A se remarca şi răceala culorilor ce apare când soarele intra în nori spre final de galerie. Tot spre final am apreciat frunzele cele pergamentate de toamnă şi iarna, dar şi arborele cu coroana uriaşă, care încape în cadru doar cu captura ultrawide. De apreciat auriul copacului capturat la final şi vă las să savuraţi în galerie şi nuanţele viu colorate ale trenuleţului de jucărie de lângă carusel. Aici am văzut prima dată culori mai calde la camera principală şi mai reci la cea ultrawide. Sunt impresionat de cameră selfie în primul rând, apoi de cea principală şi apoi de cea ultrawide. Ar putea fi cele mai bune de la ASUS de până acum, în zona de gaming. Ne mutăm la Timişoara şi vedem ce ştie camera în condiţii low light. În primul rând uitaţi de cameră ultrawide, ea produce rezultate albastrii sau verzui. Camera principală se descurcă ceva mai bine, dar e mai aproape de telefoanele midrange decât de cele flagship. Nu mă înţelegeţi greşit, capturează destulă lumină şi capturile sunt clare şi nu sunt exagerate sursele de lumină, dar e şi destul de mult zgomot la distanţă. Zoom-ul nu impresionează, nici focalizarea de aproape, iar la testul cu farmacia Catena, logo-ul e prea intens redat. Îmi place totuşi cum cade lumina pe clădirea cu uşa deschisă din spate. Galbenul dat de lumini e unul plăcut, nu e muştar, nu e icter. Sursa
  11. ASUS ROG Phone 5s împarte multe din dotări cu ASUS ROG Phone 5, dar face upgrade-uri la capitole cheie: CPU, touch sampling rate de exemplu. Pentru început vine cu acelaşi panou RGB customizabil în spate, pe care îl puteţi ilumina în culorile dorite. Apoi avem butoanele laterale tactile "trăgaci" utile pentru jocuri, pentru nitro în Asphalt şi pentru drift, dar şi pentru tras şi pus ţintă în PUBG. Video-review ASUS ROG Phone 5s, secțiunea Hardware Continuăm cu ecranul AMOLED de 6.78 inch, cu rezoluţie de 2448 x 1080 pixeli, refresh rate de 144 Hz, suport HDR10+ şi protecţie Gorilla Glass Victus. Marele său update faţă de ROG Phone 5 e faptul că acum are touch sampling rate de 360 Hz în loc de 300 Hz. La interior apare procesorul Qualcomm Snapdragon 888+ în loc de Snapdragon 888, cu acelaşi GPU Adreno 660. Telefonul se găseşte cu multiple configuraţii, de la 8 GB RAM la 16 GB şi de la 128 GB stocare la 512 GB. Noi avem versiunea cu 16 GB RAM şi 512 GB stocare la test. Ca de obicei slotul microSD nu apare în ecuaţie. Ce are totuşi e jack-ul audio, dar şi un set de difuzoare stereo frontale. Primim şi clasică deja baterie de 6000 mAh, cu încărcare pe fir la 65W, dar şi încărcare inversă la 10W, dându-i telefonului rol de power bank. La conectivitate bifăm Wi-Fi 6e, Bluetooth 5.2, 5G, dar şi GPS dual band, Glonass, BDS, Galileo, QZSS şi GNSS. Avem NFC pentru plăti, un port USB-C 2.0 jos şi un USB-C 3.1 lateral. Nu uităm de securitate, cu un cititor de amprente optic integrat în ecran. Cât despre camere, în faţă se afla o cameră selfie de 24 MP, iar în spate aceeaşi cameră triplă ca la ROG Phone 5, cu aceşti senzori: 64 MP principal, 13 MP ultrawide şi 5 MP Macro, cu bliţ LED la pachet şi filmare 8K la 30 FPS. Sursa
  12. Daca sesizati o greseala, contactati-ma printr-un PM pe forum sau pe discord (Alin#6666)
  13. Invoiri acceptate: - @AIM Doo - @Greet - @Aim Stevensen - @S4F Taaz.rtv - @South Guta - @Alexp21 - @Pikovit - @Andrei Legend - @19Dani.T - @South Staicu - @ShubhaM ToV - @Weeld Invoiri respinse: - @LDV AleKs. NC - Ai fost prezent la activitate - @Hawktor ToV - Ai fost prezent la activitate - @Blue.Stefan - Ai fost prezent la activitate - @ShlomY - Ai fost prezent la activitate - @Dews. - Ai fost prezent la activitate - @MaNNu. ToV - Ai fost prezent la activitate Daca sesizati o greseala, trimiteti-mi un PM sau contactati-ma pe discord (Alin#6666)
  14. - Nume: .AIin - Rank: 5 - Candidat: Dann - Data si ora: 14.01.2021 // 15:48 - Rezultat proba teoretica: 0/3 - Rezultat proba practica: 10/10
  15. - Nume: .AIin - Linkul catre profilul de website / RPG bar: - Tipul de interviu dorit: Normal - Numele celorlalți participanți (dacă există): Dabro - Linkul catre profilul de website al participanților / RPG bar: - Am luat la cunoștință regulile prezentate pe prima pagină: Da - Alte precizări: -
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.