Jump to content

Ediția 5 pentru sugestii sa-mp a fost deschisă. Postați sugestiile aici

Recrutăm designeri audio și video. Puteți aplica aici

 

ZDMarian

Member
  • Content Count

    107
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About ZDMarian

  • Rank
    Take away my internet
  • Birthday 08/03/2002

Contact Methods

  • Website URL
    None
  • Skype
    None
  • Steam ID
    None
  • Discord
    MarianCM#4512
  • Instagram
    zdmarian

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Romania, Constanta

Previous Fields

  • Real name
    Marian
  • RPG1 Nickname
    None
  • RPG2 Nickname
    MarianCM
  • CS 1.6 Nickname
    None

Recent Profile Visitors

195 profile views
  1. ZDMarian

    Foarte frumos, asta chiar e un quest diferit fata de restul, la cat mai multe.
  2. ZDMarian

    Bine ai venit pe comunitatea B-Zone, sper sa te distrezi.
  3. ZDMarian

    Doresc cu numele: MarianCM Lucrarea: V2
  4. ZDMarian

    Cu totii cunoastem pe cineva de genul asta
  5. ZDMarian

    "Nu eram eu pe cont, frate." =]]]]]
  6. Cum arată un Matiz după impactul cu un BMW X3 FOTO Marți, 12 ianuarie 2021, a avut loc un accident de circulație pe DJ 106, în zona localității Nocrich (Sibiu). Șoferul unui autoturism condus pe direcția Agnita – Sibiu nu a păstrat distanța de siguranță în mers și a intrat în coliziune cu autoturismul condus regulamentar în fața sa. În urma impactului a rezultat vătămarea corporală a șoferului și a pasagerului din turismul condus regulamentar (Daewoo Matiz), 74, respectiv 70 de ani, sibieni, care au fost transportați la spital. Aceștia erau conștienți în momentul în care au fost preluați de personalul de la ambulanță. Celălalt conducător auto, aflat în BMW X3, are 42 de ani, și este din județul Vâlcea ISU Sibiu anunță că a intervenit de urgență cu 2 echipaje SMURD pe DJ 106, intrarea in localitatea Nocrich la un accident rutier produs între două autoturisme. La fața locului s-au acordat îngrijiri medicale pentru două persoane implicate care au fost transportate la UPU Sibiu, conștiente cu traumatisme cranio-cerebrale. Sursa
  7. Primele detalii despre modelul de performanță Hyundai KONA N. Este primul SUV al brandului N Hyundai a dezvăluit primele detalii despre viitorul membru al gamei N. KONA N este primul model de clasa SUV din cadrul diviziei de performanță a producătorului. „Suntem încântați să utilizăm rețeta de succes a modelelor i30 N și i20 N, pentru unul dintre cele mai populare SUV-uri de pe piață în acest moment: KONA”, a declarat Andreas-Christoph Hofmann, Vice President of Marketing & Product – Hyundai Motor Europe. Hyundai Kona N va avea un motor turbo de 2,0 litri KONA N va fi echipat cu un motor turbo de 2,0 litri, cuplat la o transmisie cu dublu ambreiaj umed în 8 trepte (N DCT), pentru o experiență dinamică de condus. La fel că toate celelalte modele ale gamei N, KONA N va dispune de funcții dedicate pentru ajustarea performanței, precum sistemul „Launch Control”. „Este primul model de clasa SUV al brandului N”, a menționat Till Wartenberg, Vice President and Head of N Brand Management and Motorsport Sub-division – Hyundai Motor Company. „Autovehiculul va oferi o experiență plăcută de condus atât pe drumurile publice, cât și pe circuit.” Obiectivul Hyundai pentru anul 2021 este de a extinde portofoliul diviziei N, cu scopul de a oferi pasionaților o gama cât mai variată de autovehicule sportive. Mai multe detalii vor fi dezvăluite în perioada următoare. Gama N l-a primit de curând și pe Hyundai i20 Hyundai a prezentat în luna octombrie 2021 modelul i20 N. Acesta oferă clienților o experiență sportivă la volan. i20 N are că sursă de inspirație i20 WRC, un autovehicul pentru circuit care are la baza versiunea standard i20. i20 N este echipat cu un motor GDi de 1,6 litri cu turbocompresor, asociat unei transmisii manuale în șase trepte (6 MT). Motorul dezvoltă 204 CP și cuplu maxim de 275 Nm. Având o greutate de doar 1.190 kg, la fel că versiunea i20 WRC, raportul putere – greutate este unul dintre cele mai performanțe din această clasa. i20 N atinge viteză maximă de 230 km/ h și ajunge de la 0 la 100 km/ h în doar 6,7 secunde. Sursa
  8. Multumim pentru informatia oferita, dar imi permit sa completez putin post-ul zicand urmatoarele: 1. Atentie mare la filtrul de polen Daca filtrul de polen este colmatat ( infundat ) geamurile nu se vor mai dezaburii, iar interiorul masinii se incalzeste mult mai greu. 2. Foarte important este sa protejati stergatoarele de parbriz, eu folosesc niste huse anti-inghet. 3. In functie de masina pe care o aveti, va recomand sa aveti grija la frana de mana, puteti avea surpriza inghetarii cablului. Cred ca este suficient sa lasi masina in treapta 1 sau a 2a. Si in ultimult rand, fiti prudenti si aveti grija de voi, niciodata nu stiti ce se poate intampla. Sanatate.
  9. Foarte util post-ul, unii dintre noi iti suntem recunoascatori pentru informatia oferita. Dar eu unul mi-am achizitionat un set de Huse Anti-Inghet pentru Stergatoare, am dat undeva la 35-40 RON pe ele si isi fac treaba foarte bine. Sunt un fel de manusi in care se introduc stergatoarele dupa care le poti lasa in pozitia lor normala, iar cand vii sa masina sa pelci, ridici stergatorul, scoti husa, pui stergatorul in pozitia initiala si poti pleca.
  10. Celebra mașină inteligentă KITT se vinde la licitație. Este mașina lui David Hasselhoff. Celebra mașină inteligentă KITT din filmul cu același nume se vinde la licitație. Este chiar mașina lui David Hasselhoff, cu toate că exemplarul licitat nu a participat la filmările lui Knight Rider. Starul seriei Knight Rider se desparte de partenerul său din filmul care a aprins imaginația unei întregi generații în anii ’80. Mașina, despre care spune că este perfect funcțională, poate fi licitată pe site-ul LiveAuctioneers, alături de alte obiecte din colecția personală a actorului David Hasselhoff. Ofertele sunt așteptate până pe data de 23 ianuarie. Mașina se află în Marea Britanie, iar David Hasselhoff o va livra personal celui care va câștiga licitația. Acesta va trebui să plătească însă costurile de livrare, după cum se specifică în anunț. Având la bază un Pontiac Firebird Trans Am, KITT este descris ca fiind perfect funcțional, cu toate că anunțul nu spune dacă este vorba de un exemplar original Knight Rider sau de o replică. Cu cât se vinde la licitație celebra mașină inteligentă KITT În serial, KITT (inițialele Knight Industries Two Thousand) dispune de numeroase gadgeturi, printre care protecție antiglonț, un aruncători de flăcări, propulsie reactivă și un sistem de control cu inteligență artificială care îl tachina frecvent pe Michael Knight, personajul interpretat de Hasselhoff. 23 de astfel de mașini au fost construite pentru serial. Una dintre ele a fost avariată serios pe parcursul filmărilor. După finalizarea filmărilor, 17 dintre cele 22 rămase au fost distruse. Alte cinci au fost folosite ulterior în scopuri promoționale. Prețul de la care a pornit licitația de pe LiveAuctioneers a fost unul destul de ridicat – 175.000 de dolari. Mult mai impresionantă este suma la care s-a ajuns în prezent, după ce șapte doritori și-au înregistrat ofertele. Aceasta este de 500.000 de dolari, dar ar putea urca la valori și mai mari, dat fiind că mai sunt 11 zile până la desemnarea câștigătorului. Acesta va fi anunțat în seara zilei de 23 ianuarie (ora 19:00 a României). Serialul a rulat între 1982 și 1986, având 90 de episoade întinse pe patru sezoane. Pentru un serial TV din acea perioadă, Knight Rider a fost destul de scurt, dar a devenit rapid un clasic. În același timp, KITT și-a câștigat un loc privilegiat în cultura auto a vremii, alături de mașina timpului DeLorean din serialul Back to the Future. Serialul Knight Rider a fost difuzat în România după Revoluție, dar asta nu l-a făcut mai puțin popular. Sursa
  11. Brandul britanic Aston Martin revine în competiţia de Formula 1, în parteneriat cu compania americană Cognizant, prezentă şi pe piaţa din România. Brandul britanic Aston Martin revine în competiţia de Formula 1, în parteneriat cu compania americană Cognizant, prezentă şi pe piaţa din România prin intermediul Cognizant Softvision. „Întoarcerea Aston Martin la Formula 1, după mai mult de 60 de ani, este un moment de referinţă în istoria sportului. Toată lumea ştie deja ce semnifică Aston Martin, dar echipa de Formula 1 ne va permite să ducem esenţa mărcii spre noi orizonturi, construind pe bazele solide puse de echipele anterioare. Sunt extrem de mândru că putem începe acest nou capitol cu sprijinul Cognizant”, a declarat Lawrence Stroll, Preşedinte al echipei Aston Martin Cognizant Formula One. În martie, compania va dezvălui maşina creată la sediul global al Aston Martin din Gaydon, Warwickshire, şi va prezenta piloţii: de patru ori campion mondial, Sebastian Vettel, şi multiplu ocupant de podium la Grand Prix-uri, Lance Stroll. Din noua poziţie, Cognizant va juca un rol cheie în transformarea digitală a noului proiect. „Suntem absolut încântaţi să fim Title Partner al echipei Aston Martin Cognizant Formula One ™. Brandurile noastre globale au multe în comun. Amândouă sunt branduri inovatoare, orientate spre viitor, cărora le place să se mişte rapid, să rămână focusate şi să ia iniţiativă. Înţelegem puterea incredibilă a tehnologiilor avansate de astăzi şi cum să le valorificăm pentru a crea experienţe unice pentru clienţi. Suntem încântaţi de promisiunea acestui parteneriat puternic şi reciproc benefic.”, spune Brian Humphries, CEO Cognizant. Grupul de IT american a intrat pe piaţa din România în 2018 prin achiziţia firmei locale Softvision. Cognizant Softvision dezvoltă soluţii şi produse digitale complete şi este unul dintre cei mai mari angajatori de tehnologie din România. La finalul anului 2020, a ajuns la 2.000 de angajaţi, în studio-uri din Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Timişoara şi Baia Mare. Tot la finalul anului 2020, Cognizant Softvision a primit premiul pentru „Cel mai mare angajator din IT în pandemie” la Gala ZF. Sursa
  12. Nio, „Tesla din China”, companie ale cărei acţiuni au urcat cu 1.640% în ultimul an, se aliază cu Nvidia pentru producţia de maşini electrice autonome. Acţiunile, plus 10% Producătorul de maşini electrice Nio (simbol bursier NIO), companie ale cărei acţiuni au avut o explozie de 1.640% în ultimele 12 luni pe fondul atractivităţii sectorului de autoturisme electrice în rândul micilor investitori, a prezentat la evenimentul Nio Day, organizat în weekend în oraşul Chendgu din vestul Chinei, un autoturism electric cu o autonomie de 1.000 de kilometri şi totodată a anunţat un parteneriat cu producătorul de plăci video Nvidia. Astfel, compania din China, cunoscută în cercurile de investitori ca Tesla din China, şi una dintre cele mai performante acţiuni de pe Wall Street în anul 2020, va folosi tehnologia Nvidia pe autoturisme pentru conducerea autonomă, scrie presa internaţională. Reacţia investitorilor a fost pozitivă astfel că luni după-amiază acţiunile NIO aveau un raliu de 10% la circa 64 de dolari pe acţiune, adică o valoare de piaţă de 100 de miliarde de dolari pentru companie. Pe de altă parte acţiunile Nvidia urcau cu 4% la 551 de dolari, echivalentul a 342 miliarde de dolari în capitalizare. Noul autoturism – de tipul Sedan – va avea un preţ de pornire de circa 58.000 de dolari, scrie agenţia de presă Thomson Reuters. Sursa
  13. Cel mai tare BMW F10 nu este 520d!Si nici 535d! El se numeste BMW 550 xi de 450 CP Fanii BMW F10 din Romania sunt fermecati de motorizarea L4 de 1998 cmc diesel. Ei bine, acest motor fie ca se numeste N47 sau B47 ramane doar UNUL ECONOMIC si atat pentru ca nu ofera performante decente din nici un punct de vedere. Sunt vorbe care spun ca acest diesel este bun doar cand echipeaza modele precum Seria 1 120d pentru ca acolo vorbim de o masina compacta cu o greutate la gol cu pana la 300 de kg mai usoara decat ceea ce vedem pe un Seria 5 F10. In realitate cel mai bun motor care a echipat de serie un BMW F10 este cel intalnit pe modelul 550xi! Nu aducem aminte de M5 pentru ca este mult prea rar si in mare parte are aceelasi motor cu acest 500xi. Tehnic vorbim de un V8 de 4.4 litri care ofera o putere maxima de 450 CP si un moment motor de 650 Nm ( Soc si Groaza aproape cat un M50d cu patru turbine care permite masinii sa atinga 100 de km/h in doar 4.4 secunde. Adica, in timp ce un F10 520d ajunge la 100 de km/h un F10 550xi ajunge la 180 de km/h. Sursa
  14. Istoria se repetă. Ce se întâmplă cu Formula 1 în 2021? Istoria se repetă. Sezonul 2021 din Formula 1 începe cu o amânare. Marele Premiu al Australiei, prima cursă programată pentru anul acesta, se va disputa la o dată ulterioară. Prezența Chinei în calendarul oficial este sub semnul întrebării. Calendarul oficial al sezonului 2021 de Formula 1 include un număr record de curse, 23. Competiția se va relua cu o săptămână de întârziere. Marele Premiu al Australiei nu se va mai desfășura pe 21 martie, așa cum fusese programat inițial. FIA a hotărât reprogramarea sa în noiembrie. Piloții vor lua startul anul acesta în Bahrein pe 28 martie. Pentru moment, China este sub semnul întrebării din cauza restricțiilor de călătorie în vigoare în 2021. Oficialii FIA și autoritățile chineze discută multiple posibilități de organizare a cursei în țara în care a izbucnit pandemia de coronavirus. Se ia în calcul reprogramarea acestei etape. Locul ei în calendar va fi luat de Imola. Organizatorii speră ca anul acesta să revină în tribune suporterii competiției. Anul trecut, Formula 1 a fost prima competiție internațională care s-a reluat după izbucnirea pandemiei, cu o întârziere de aproximativ patru luni și cu numeroase restricții. Dar puține au fost circuitele care și-au deschis porțile pentru suporteri. “Pandemia globală nu ne-a permis încă să revenim la o viață normală. Dar am arătat, în 2020, că putem concura în siguranță. Avem experiența și planurile pentru a organiza un nou sezon”, spune Stefano Domenicali, președinte Formula 1. Calendar Formula 1 în sezonul 2021 28 martie – Bahrein (Sakhir) 18 aprilie – Italia (Imola) 2 mai – locație nestabilită 9 mai – Spania (Barcelona) 23 mai – Monaco (Monaco) 6 iunie – Azerbaijan (Baku) 13 iunie – Canada (Montreal) 27 iunie – Franța (Le Castellet) 4 iulie – Austria (Spielberg) 18 iulie – Regatul Unit (Silverstone) 1 august – Ungaria (Budapesta) 29 august – Belgia (Spa) 5 septembrie – Olanda (Zandvoort) 12 sepembrie – Italia (Monza) 26 septembrie – Russia (Sochi) 3 octombrie – Singapore (Singapore) 10 octombrie – Japonia (Suzuka) 24 octombrie – SUA (Austin) 31 octombrie – Mexic (Mexico City) 7 noiembrie – Brazilia (Sao Paulo) 21 noiembrie – Australia (Melbourne) 5 decembrie – Arabia Saudită (Jeddah) 12 decembrie – Abu Dhabi (Yas Marina) Calendarul sezonului 2021 de Formula 1 poate suferi modificări în funcție de evoluția situației epidemiologice. Sursa
  15. Marian Godină îi pune la zid pe șoferii care fac această greșeală O situație frecvent întâlnită în trafic îi pune în dificultate pe foarte mulți șoferi. Aceștia reacționează adesea disproporționat fără să înțeleagă că cei care încalcă legea sunt chiar ei. Marian Godină îi pune la zid pe șoferii care fac o greșeală frecventă în trafic. Este vorba de foarte răspânditele cazuri ale intersecțiilor semaforizate dotate cu semafor verde intermitent pentru cei care fac la dreapta. Exasperat fără doar și poate de reacțiile necuviincioase ale șoferilor ajunși în această situație, Marian Godină s-a gândit că poate ajuta cu educația rutieră a celor care nu cunosc regulile de circulație. „De câte ori plec cu mașina, pentru a ieși din cartierul în care locuiesc, ajung în intersecția din fotografie. Pentru cei care nu sunt din Brașov, este vorba de o stradă cu trei benzi pe sens unic. După cum se vede foarte clar în imaginea capturată de pe Google Maps, banda din stânga este destinată virajului la stânga, banda din mijloc este pentru direcția înainte, iar banda din dreapta este pentru direcția înainte și la dreapta”, scrie Godină pe blogul personal. Intersecția este una semaforizată, existând semafor pentru virajul la stânga și pentru înainte, iar pentru virajul la dreapta este verde intermitent, adică permite trecerea, dar cu cedarea trecerii. După cum se poate vedea și din imaginea Google Street View, banda din dreapta e destinată atât direcției înainte cât și virajului la dreapta, tocmai pentru a nu se aglomera foarte mult banda din mijloc. Cu toate acestea, cei care așteaptă la semafor pe banda din dreapta sunt claxonați de cei care vor să facă dreapta. Marian Godină despre șoferii care fac această greșeală: Melteni care nu pricep „Vine în spatele meu melteanul care vrea să facă dreapta și, cum el are verde intermitent, se pune pe claxonat. La început un claxon scurt, cât să mă facă atent că nu m-am încadrat bine, iar apoi uită să mai ia mânuța de pe claxon. Pe lângă faptul că a claxona în orașe e interzis, cu unele excepții, omul nu pricepe că banda aia e și pentru înainte și că verdele ăla intermitent e pus acolo ca să poți trece în caz că ești primul la semafor, nicidecum pentru a se înghesui toți ceilalți pe o singură bandă ca să treci tu”, explică Marian Godină. Potrivit Codului Rutier, singurul caz în care șoferii aflați pe prima bandă sunt obligați să facă dreapta este atunci când banda respectivă este marcată ca atare. În caz contrar, șoferii care circulă pe direcția înainte pot ocupa oricare dintre benzile de circulație, inclusiv prima bandă. Șoferii care claxonează pentru a-l determina pe cel din față să treacă de semaforul cu semnal verde intermitent pot fi sancționați cu patru sau cinci puncte-amendă, adică pot primi amenzi cuprinse între 580 și 725 de lei. După cum se precizează în Regulamentul de aplicare a Codului rutier, șoferilor le este interzis “să folosească în mod abuziv mijloacele de avertizare sonoră”. Sursa
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.