Jump to content

TLG BLack

Donator
  • Content Count

    1369
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

294 Extraordinary

About TLG BLack

  • Rank
    Head Leader
  • Birthday 01/19/1996

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Germany
  • Hobbies
    Curse (Legale/ilegale), Viteza maxima pe autobahn, Dependet de Viata, Iubitor de oameni, Om cu suflet si cu inima buna.
    Tenis de camp, basket, footbal,BodyBuilding(6 ani cu justred), Sa imi fac prieteni "de omenie"

Contact Methods

  • Skype
    Privat

Previous Fields

  • Real name
    Un nume cunoscut.

Recent Profile Visitors

6891 profile views
  1. Ma gandeam sa va transmit un mesaj, check about. Salut pe toata lumea si pe toti prieteni, va urez succes sa va gasiti locul potrivit in viata..

    1. ExteeL

      ExteeL

      Bafta in viata prietene.

    2. TLG GetoDac

      TLG GetoDac

      Respect omule!

  2. sal baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ma mai stii? Sunt Toni26 de pe 2, nabul ala care a picat la teste RDT =))

  3. Ceva amintiri:

    , Este frumos sa va mai aduceti aminte unde erati odata. Primul ss la /stats :))http://postimg.org/image/9jvik4hg7/ , De acolo a inceput totul.
  4. TLG BLack

    Cate zile pe saptamana mergi la sala?: 6 Grupe musculare lucrate/zi: Luni: Piept + Abdomen (Pentru mijloc) + trices (funie) , Biceps (Super serie - 4 seri le imparti in 2, 30-30 de repetari) Marti: Picioare + Abdomen(Partea Stanga+ Dreapta ) + trices (Bara), Biceps (Super Serie) Miercuri: Spate + Antebrat + Triceps (Bara in V) + Abdomen (Partea de sus a Abdomenului, cele 4 patratele, celealte 2 merg in ziua cand fac traing pentru V), Biceps (Super Serie) Joi: Biceps + Triceps(Full, toate odata) + Abdomen (Definirea V-ului). Vineri: Umeri,Trapez,Abdomen (Full, toate sunt in jur de 15 exerciti, dar eu mereu le schimb). Sambata: Circuit, ce include acesta? Toate grupele musculare (Picioare,Piept, Triceps, Biceps,Spate,Antebrat,Trapez,Umeri,Abdomen..restu optional) Aici eu imi aleg un aparat sau exercitiu pentru grupa musculare la care fac, iar acolo fac 4 seri - 15-20 de repetari. Am vazut si eu pe multi facand odata pe saptamana Abdomen...dar nu stiu cum il pot defini intr-un singur antrenament? Aici e raspunsul, trag mult odata si nu da raspuns abdomenul, pentru ca le fac la olalta toate grupele de pe abdomen. Pentru un abdomen sexi(cum spun fetele), lucrati din greu pe el, nu se defineste ca si Pieptu, bicepsu etc.. E munca, o sa va arat un video cu un abdomen full. Puteti vedea si partea de sus de pe coaste, sa format muschiul, deci fiti atenti cum va dezvoltati abdomenul.
  5. TLG BLack

    Pentru definire se baga cu numarul mediu de greutati care le poti duce(chiar daca faci 8-9 repetari), revi la ganterele de fitness si executi cel putin 15 repetari cu kg intre 5-8 kg. Atunci cu adevarat o sa te definesti, iar muschi nu trebuie fortati, va spun ca am vazut si eu oameni care au fortat muschiul si li sau rupt...alti au facut ruptura la muschi...chiar un coleg am avut asa, iar unul (de la sala) se fortase la muschi si ia puscat muschiu drept de la piept (totul sa reface cu operatie, dar acel muschi nu va mai putea fi dezvoltat)....e de necrezut dar nici odata nu fortati muschiu cu greutati peste masura, mai bine cu mai putin si multe repetari...da rezultate mai bune. Iar in cazul discurilor, puneti maximul de greutati pe bara. Faceti cate repetari puteti, dupa scadeti din 5-5..pana ajungeti la bara. Si veti realiza ca nici cu bara nu o sa mai puteti baga 15 repetari.. E munca grea pentru a putea fi cineva in acest domeniu...dar o sa primiti rezultat foarte bune daca munciti cu o motivatie. Good Luck.
  6. TLG BLack

    Bun, am venit să vă prezint un antrenament pe care-l practic eu pentru a dezvolta muşchii abdominali. După ce am urmărit mai multe exerciţii de la mai mulţi culturişti, am reuşit să fac un "mix" al acestor exerciţii. În primul rând dacă vreţi să vi se vadă acel "Six Pack", trebuie să scăpaţi de grăsimea abdominală. Cum puteţi face acest lucru? Păi, antrenamentele trebuie să fie mai intense, pauzele să fie scurte şi concentrararea mai mare şi prin diferite exerciţii cardio. Pentru început am să vă prezint exerciţiile cardio pe care le fac eu. - Bandă Eu alerg pe bandă cu viteza 10, cinci minute de sprint, după care, merg cu viteza 4 şi înclinaţie 15, încercaţi să faceţi aceste chestii din cinci în cinci minute, cinci minute fugiţi sprint cu viteza 10 şi înclinaţie 0 după cinci minute alergaţi cu viteza 4 şi înclinaţie 15. În aproximativ 20-30 de minute ar trebui să ardeţi ~300 calorii. - Bicicletă Bicicleta e bună pentru a încălzii puţin picioarele, dar nu prea faci mult efort, lucrează mai mult picioarele. Recomand să faceţi exerciţiul pentru bandă. După ce am rezolvat cu partea de cardio, urmează să facem exerciţiile pentru abdomen. Am să vă dau link-urile şi am să specific care exerciţii le practic eu. http://www.culturism.ro/antrenament/exercitii-abdomen.html De aici am selectat: Crunch-ul şi Crunch-ul pentru oblici. De aici am selectat primul şi al doilea exerciţiu. Până acum avem 3 exerciţii, acum să vi-l prezint pe al patrulea, şi ultimul. Se va face pe banca pe care se împinge la piept, ţineţi mâinile pe bară, la unghiul care trebuie pentru a împinge la piept. Ridicaţi picioarele şi atingeţi cu genunchii bara şi după, lasaţi încet picioarele jos. Exerciţii sunt destule, vă recomand aceste exerciţii pentru că eu am văzut rezultate după ele. Faceţi câte 15-20 de repetări la fiecare exerciţiu şi 4 serii. (15/20 repetări odată = o serie.) Aceste exerciţii eu le practic din două în două zile. Ca să scăpaţi de grăsimea de pe abdomen vă trebuie o alimentaţie sănătoasă şi echilibrată. Acest exerciţiu pentru abdomen se va face la sfârşitul antrenamentului (dacă există) şi se începe cu exerciţiile cardio şi după exerciţiile pentru abdomen. P.S. Încercaţi să nu consumaţi mai mult de 700 de calorii la o masă, recomandat ar fii să aveţi 5 sau 6 mese pe zi, ele să fie din două-n două ore sau din trei în trei ore, seara încercaţi să mâncaţi ceva mic, de exemplu: un măr, 200g pepene verde sau un pahar cu lapte. Articole care să vă ajute la alimentaţie: http://www.culturism.ro/antrenament/un-antrenament-si-un-plan-alimentar-pentru-incepatori.html http://www.culturism.ro/antrenament/plan-de-antrenament-si-alimentatie-pentru-arderea-grasimii.html http://www.culturism.ro/antrenament/ce-trebuie-sa-stii-cand-esti-in-perioada-de-definire-musculara.html
    1. Andreiutzuuu

      Andreiutzuuu

      Remember Dragon Head [TLG]BLack

      Remember Mountain Master Andreiutzuuu/PopCorn/Gaby/JustRed

      Remember White Paper Fan avK25

       

       

      Remember Old Red Dragon Triad.

    2. TLG BLack

      TLG BLack

      Timpul si lucrurile se schimba, azi e pace, maine e razboi.

  7. Talk..

    1. Show previous comments  1 more
    2. Andreiutzuuu

      Andreiutzuuu

      Remember TLG BLack

       

    3. BigBoss

      BigBoss

      Ti-am dat + elisei, imi ramai dator cu un "senvici" la bizo.

    4. TLG BLack

      TLG BLack

      10+ = 1 spic =))

      Darius, poate mergi pe jos de acum incolo in Mystique.

  8. New Acquisition :Xhttp://imgur.com/a/FoP8S#T8l6gc9 (Good By B-zone). Last Connection :D

    1. Show previous comments  11 more
    2. MUIE GIOVHANNI CONFIRMED

      MUIE GIOVHANNI CONFIRMED

      Si tie!

       

      Sa o bagi in primul stalp de-l vezi =)).

    3. MrYonutz

      MrYonutz

      in 10 ani sa ajunga la 28? in maxim 5 ani o sa fie 20 de mii.

    4. TLG BLack

      TLG BLack

      Ionut sunt destule ma..si Q7, pentru ala am optat prima data, gasesti la germani cu 50.000 km si la 25 de mii, la roman e in jur de 20 de mii dar frecat bine..nu se poate compara.

      Andy, sa mi-o freci..

       

  9. TLG BLack

    @, Felicitari pentru functie, cam tarziu, dar merita. Sti ca ti-am promis. Bafta cu factiunea.
  10. 20.09.2012 22:19 - 26.01.2014 - GOOD LUCK RPG2, Remember [TLG]BLack / BLack!

    1. Show previous comments  11 more
    2. TLG BLack

      TLG BLack

      Multumesc Frumos!

      Va doresc Succes si voua.

    3. ToTo Official

      ToTo Official

      Sterge din pm-uri.

    4. Trip.

      Trip.

      Bafta mai departe boss! Si eu am renuntat la RPG 2, numai are rost.

       

  11. TLG BLack

    Acesta este ultimul meu post aici! Va doresc Succes in continuare!!
  12. TLG BLack

    Nickname-ul celui sanctionat: Wyorel. Rank-ul: 3 Sanctiunea aplicata: FactionWarn Motivul: Reclamatie Data sanctionari: 26/01/2014
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.