Jump to content

Nea Mirel Wanted. Detalii aici

 

Aplicațiile pentru gradul de VIP pe forum au fost deschise. Aplicați aici

Sugestiile pentru serverele de sa-mp au fost deschise. Postați aici

Stafful Discord organizează un concurs de desenat. Detalii aici

Recrutăm Designeri Audio și Video. Detalii aici

Dark Night

Discord Supervisor
  • Content Count

    2469
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

350 Impeccable

About Dark Night

  • Rank
    Discord Moderator Supervisor

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Real name
    Radu
  • RPG1 Nickname
    Dark_Night
  • RPG2 Nickname
    Dark_Night

Contact Methods

  • Discord
    Dark_Night#3367

Recent Profile Visitors

9234 profile views
  1. Dark Night

    Cererea ta nu conține Discord ID. Ai timp 24 de ore să modifici altfel aceasta va fi respinsă!
  2. Trevor Milton, fondatorul startup-ului producător de vehicule electrice și cu motoare pe hidrogen Nikola, a demisionat după acuzațiile de fraudă pe care i le-a adus companiei un short-seller. Milton deținea funcția de președinte executiv. El a părăsit și consiliul director al companiei. Recent, firma Hindenburg Research a acuzat startup-ul că a mințit în legătură cu tehnologia pe care o deține și că a ascuns multe probleme. Cea mai importantă acuzație adusă este că Nikola a filmat, într-o reclamă, unul dintre camioanele sale în timp ce cobora o pantă, deoarece nu era capabil să se deplaseze folosind propriul sistem de propulsie. Compania a lăsat, însă, se se înțeleagă că vehiculul, un prototip, este funcțional. Startup-ul este acuzat și că a susținut că a dezvoltat tehnologii esențiale – precum baterii și invertoare – care sunt produse, de fapt, de alte companii. Scandalul a izbucnit la scurt timp după ce Nikola a anunțat un parteneriat cu gigantul General Motors. În urma acestuia, urma ca GM să dețină 11% din Nikola Motors și să construiască în fabricile sale vehiculul pickup Badger dezvoltat de startup. Fondatorul Nikola a anunțat că se va apăra de aceste „acuzații false” din afara companiei. Milton deține peste 20% din acțiunile Nikola, companie evualuată în acest moment la 13 miliarde de dolari. Nikola este anchetată de SEC Firma este anchetată în acest moment de către arbitrul pieței financiare din SUA, Securities and Exchange Commission (SEC), pentru fraudă. Compania a atras foarte mulți investitori după ce a fost listată pe bursă. Hindenburg Research a profitat de pe urma scăderii acțiunilor Nikola, în urma dezvăluirilor făcute. Un short-seller împrumută acțiuni pe care apoi le vinde imediat. Dacă titlurile scad, short-seller-ul înregistrează profit, deoarece returnează titluri mai ieftine. Sursa
  3. Clienții Samsung din Europa sunt nemulțumiți de mai mulți ani, întrucât compania oferă aici smartphone-uri echipate cu chipset-uri proprietare Exynos, considerate mai puțin performante decât alternativele cu Snapdragon de la Qualcomm. Anul viitor însă, acest lucru ar putea fi un avantaj, întrucât primele zvonuri și teste cu chipset-ul Exynos 1000, așteptat să debuteze pe seria Galaxy S21, sugerează că acesta ar putea fi mai puternic decât alternativa Snapdragon 875. Primele teste sugerează că Exynos 1000 întrece Snapdragon 875 Noi informații despre Exynos 1000 au fost publicate pe un forum sud coreean, unde utilizatorii susțin că au găsit online teste cu Galaxy S21, echipat cu ambele variante de chipset. De asemenea, rezultatele sunt comparate apoi și cu cele obținute de un alt telefon încă nelansat: Xiaomi Mi 11, care vine tot cu Snapdragon 875. Dintre toate însă, modelul Galaxy S21 cu Exynos este cel mai performant în testele GeekBench: Samsung Galaxy S21 Exynos – Single-Core: 1.302 / Multi-Core: 4.250 Samsung Galaxy S21 Snapdragon – Single-Core: 1.159 / Multi-Core: 4.090 Xiaomi Mi 11 Snapdragon – Single-Core: 1.102 / Multi-Core: 4.113 Aceste rezultate nu prezintă diferențe majore între chipset-uri, unele rezultate putând fi chiar în marja de eroare, însă pun procesorul Exynos 1000 într-o lumină mai bună. Motivul pentru care Samsung va avea un chipset puțin mai puternic pare să fie legat de noile nuclee Cortex-X1, pe care Samsung a decis să le tacteze mai sus decât Qualcomm pe Snapdragon 875. Acest lucru ar putea să însemne că ambele folosesc aceleași nuclee, dar și că modelul Exynos ar putea consuma mai multă energie electrică atunci când este folosit la capacitate maximă. Desigur, rezultatele testelor pe dispozitive care nici măcar nu au intrat în producție și care folosesc două chipset-uri încă neanunțate în mod oficial nu sunt tocmai concludente. Rămâne de văzut ce optimizări software și hardware vor face Samsung și Qualcomm înainte de lansarea pe piață a acestor procesoare. Cert este că diferențele între modele ar putea fi mai mici, sau chiar în favoarea Exynos începând cu anul viitor. Sursa
  4. Funcționând deopotrivă ca un scut foarte eficient și armă de temut, brevetele pot fi folosite de companii precum Huawei pentru a-și garanta drepturi exclusive de folosire a unor inovații reale, dar și pentru a sabota în avans exercițiul creativ pentru orice companie rivală. Presupunând că bugetul alocat pentru astfel de „inițiative” este suficient, inginerii unei companii de talia Apple, Samsung sau Huawei pot transpune orice design sau tehnologie într-un brevet recunoscut pe plan local sau internațional, rămânând să decidă mai târziu dacă includ sau nu inovația respectivă într-un produs comercial. Alternativ, brevetul respectiv rămâne o veritabilă capcană pentru oricine vine cu o idee similară, de exploatat cu ajutorul avocaților. Huawei Mate 40 ar putea avea cameră foto în formă de cruce Oricât de banală ar părea, dispunerea camerelor foto în formă de cruce, cu blitz-ul LED în centru, , reprezintă din punct de vedere legal o inovație veritabilă, nimeni altcineva având idea să breveteze acest concept, până acum. Huawei a depus brevetul în octombrie anul trecut la Administrația Națională a Proprietății Intelectuale din China (CNIPA), documentul publicat pe data de 18 septembrie având nu mai puțin de 24 de pagini. Potrivit brevetului, partea frontală a smartphone-ului este complet ocupată de ecran și nu există niciun semn al unei camere pop-up. În plus, lipsa decupajului sau perforație indică folosirea unei camere selfie poziționată sub afișaj. Forma pătrată a senzorului inferior de pe spatele telefonului confirmă că este o cameră cu zoom în stil periscope. Prevăzând pentru orice situație, autorii brevetului au descris trei iterații ale aceluiași design, cu modulul camerei din spate plasat în poziția dreaptă, centrală și stângă în partea din spate sus. Interesant este faptul că designul brevetat vine în continuare cu un buton de pornire și un buton de volum pe marginea dreaptă. Există chiar și un buton suplimentar în partea stângă. În partea de sus, vine cu o mufă audio de 3,5 mm și un microfon. Marginea de jos găzduiește slotul pentru cartelă SIM, difuzorul și un port USB Type-C. Deși brevetul acordat nu constituie o garanție implicită, probabil că următorul flagship Huawei Mate 40 chiar va veni cu acest design, variațiile prevăzute în brevet lăsând loc pentru o gamă completă de telefoane Huawei cu camere foto în formă de cruce. Sursa
  5. Mașinile Tesla pot fi configurate cu Autopilot, o funcție de condus asistat care permite autonomie de nivel 2. Această opțiune combină mai multe moduri de condus asistat pentru a controla mașina pe anumite secțiuni de drum și întotdeauna sub supervizarea șoferului. Mulți proprietari de Tesla uită că mașina nu se poate conduce singură și își pun astfel viața lor și a altor participanți la trafic în pericol lăsând volanul în mâinile software-ului. Recent, în Canada, un șofer a fost oprit de poliție pe autostradă, după ce a adormit la volan într-o Tesla Model S, în timp ce autopilotul conducea cu 150 de km/h. Șoferul avea scaunul în poziție orizontală, lăsând mașina să se conducă singură la viteză de 140 km/h Se pare că acest eveniment a avut loc pe 9 iulie, însă abia acum a intrat în atenția presei. Poliția din Canada a primit plângeri despre o mașină condusă într-un mod periculos pe Autostrada 2 lângă Ponoka, Alberta. Era vorba despre un vehicul Tesla Model S, model 2019, care mergea singură pe autostradă, conform plângerilor. Adevărul este că șoferul, un bărbat de 21 de ani și pasagerul, erau amândoi cu scaunele în poziție orizontală și păreau să doarmă. Asta la viteză de 140 de km/h. Atunci când Poliția a intrat în urmărire, încercând să atragă atenția șoferului cu semnale luminoase și sonore, mașina a început automat să accelereze, așa cum este programat software-ul pentru a evita o coliziune din spate. Astfel, mașina a atins viteza de 150 km/h, înainte ca șoferul să preia din nou controlul și să oprească vehiculul. În urma acestui incident, bărbatul a avut permisul suspendat timp de 2 de ore și a fost apoi acuzat de condus periculos pe drumuri publice. Poliția dă însă vina pe șoferi, care sunt prea încrezători în sistemele automatizate ale mașinilor, nu pe Tesla, care promite că mașinile lor pot să se conducă singure. „Chiar dacă producătorii noilor vehicule au integrat sisteme de siguranță pentru a preveni șoferii să profite de pe urma acestor sisteme din vehicule, acelea sunt doar sisteme suplimentare de siguranță. Acestea nu sunt sisteme care permit mașinilor să se conducă singure, iar șoferii au în continuare responsabilitatea în condus.” A declarat Gary Graham, șeful Serviciilor de Trafic din Alberta. În trecut, utilizarea necorespunzătoare a funcțiilor Autopilot au dus la accidente grave, care s-au soldat și cu decese. De asemenea, în urmă cu câțiva ani, o mașină autonomă Uber a călcat un biciclist care traversa o autostradă. Sursa
  6. Mi 10T Pro va fi noul smartphone din gama high-end de la Xiaomi, care urmează să se lanseze foarte curând. Chiar dacă știm deja câteva detalii foarte importante despre acest model, precum o mare parte din configurația hardware și avem deja fotografii care dezvăluie design-ul noului model, prețul este în continuare o necunoscută. Sau cel puțin era până acum, întrucât avem o fotografie care sugerează că Mi 10T Pro va avea un preț puțin mai mare decât ne-am fi așteptat. O fotografie dezvăluie la ce preț va fi lansat modelului Mi 10T Pro Modelul Xiaomi Mi 10 a fost unul dintre cele mai accesibile smartphone-uri premium din 2020, oferind specificații de top, comparabile cu cele ale concurenței, dar la aproape jumătate de preț. Modelul Mi 10T Pro va încerca să facă ceva similar, dar numai în contrast cu modele ultra-premium precum Galaxy Note20 Ultra. Telefonul este așteptat cu Snapdragon 865, un ecran Full HD+ la 144 Hz adaptiv și cu un acumulator de 5.000 mAh, cât și cu un sistem de camere avansat, cu un senzor principal de 108 megapixeli. De altfel, acel senzor de 108 megapixeli de la Samsung se regăsea și pe modelul original și este unul „înfrățit” cu cel de pe dispozitivele Galaxy S20 Ultra și Note20 Ultra. În mod normal nu am lua în seamă o fotografie cu o listă de specificații și un preț, însă sursa este contul de Weibo Digital Chat Station, care oferă din când în când informații despre dispozitive mobile încă nelansate. Astfel, putem cel puțin să încadrăm aceste informații la zvonuri probabile, dacă nu chiar la informații 100% sigure. Xiaomi Mi 10T Pro și modelul Mi 10T standard urmează să fie anunțate oficial în următoarele câteva săptămâni, având în vedere cantitatea de informații despre acestea care tot apar în mediul online în ultimele câteva zile. Sursa
  7. Este un lucru bine cunoscut faptul că telefoanele Apple își mențin prețul mai bine în timp decât modelele cu Android de la alți producători, însă în ultimii ani, chiar și acestea au început să scadă mai repede pe piața second hand. Un nou studiu de la Decluttr pune în perspectivă cât din valoarea originală își păstrează smartphone-urile atât din gama iPhone, cât și de la alți producători proeminenți precum Samsung, Google, OnePlus și Huawei. Unul dintre modele a reușit să piardă 91% din valoare după numai 12 luni. Prețul modelelor Apple continuă să scadă mai lent Chiar dacă nu mai sunt atât de „valoroase” ca înainte, iPhone-urile își mențin în continuare valoarea mai bine decât alte brand-uri. Graficul de mai jos de la Decluttr spune că un iPhone își pierde în medie cam jumătate din valoare după primele 12 luni și cam 67% după doi ani. În comparație, telefoanele Samsung scad cu 67% după primul an și cu 80% după doi ani. Cele care își pierd cel mai repede valoarea par să fie modelele OnePlus, care scad cu 72% în primul an și 83% după cel de-al doilea. Totuși următorul grafic demonstrează un trend îngrijorător pentru anumite modele de smartphone-uri. Pentru că seria iPhone 11 și alte variante mai noi abia împlinesc un an, graficul folosește telefoane lansate în 2018 pentru acest studiu. În timp ce modelul iPhone XS Max și-a păstrat cel mai bine valoarea după un an, alte dispozitive precum Pixel 2 sau modelele OnePlus au depășit chiar și media producătorilor lor. OnePlus 5, după numai un an de la lansare costa la revânzare doar 9% din costul inițial, în medie, arată Decluttr. La momentul respectiv, producătorul chinez lansa modele mai ieftine de smartphone-uri, iar acestea erau înlocuite la șase luni cu alte modele la fel de ieftine. Astfel, după un an, telefonul era deja vechi cu două generații, fiecare generație scăzând semnificativ în preț după fiecare lansare. În cazul modelelor Google Pixel, acestea s-au confruntat cu probleme cu display-urile, probleme de performanță și de autonomie, reputația lor ducând la devalorizare rapidă. Aceste valori ar putea fi în favoarea celor care caută telefoane ieftine Concluzia acestui studiu este ca dacă plănuiți să cumpărați un telefon nou care să își păstreze cât mai mult din valoarea originală la revânzare, Apple și Samsung sunt cele mai bune alegeri. Dispozitivele Google, OnePlus și Huawei nu vor mai valora foarte mult după un an sau doi, dacă plănuiți să faceți upgrade. Totuși, pe partea cealaltă, dacă sunteți în căutarea unui smartphone performant la un preț mic și nu vă deranjează un model second hand de anul trecut, modelele care își pierd cel mai repede valoarea ar putea fi cele pe care să le căutați, întrucât vă vor oferi cele mai înalte performanțe, la cel mai accesibil preț. Sursa
  8. Dark Night

    Misiunea de la Nea Mirel care a fost de zilele comunității a fost o reușită, așa că ar fi mișto să rămână în joc la fel cum ați făcut cu misiunile de la Dimitri Petrenko, cu măcar 20k și 10mp sau cum doriți voi.
  9. Dark Night

    Propun modificarea sistemului PUBG în așa fel încât să fie sub formă de eveniment special organizat de adminii care au SEO. În momentul de față sistemul ăsta este mort, abia joacă lumea pe acolo din an în paști, așa dacă e rulat sub formă de comandă și cu un premiu mare, o să își dea jucătorii interesul în a juca. Hărțile și evenimentele de la B-Olympics să fie și acestea sub formă de evenimente speciale organizate de adminii care au SEO. Acestea un mod de joc mișto și consider că trebuie să le joace cu toții într-un număr mai mare, nu 2-4 din fiecare clan/facțiune, fie că nu e olimpiada sau jucătorii nu se află în facțiuni/clanuri să participe la acestea.
  10. Tesla va actualiza Model 3, mai multe schimbări fiind date ca sigure de un blogger chinez. Iată care sunt noutățile pregătite de Tesla pentru Model 3. Tesla Model Y, SUV-ul compact al americanilor, folosește o platformă tehnică similară cu a lui Model 3. Cu toate acestea, SUV, lansat pe piață mai târziu, este superior tehnologic sedanului din care este derivat. Pentru a corecta acest lucru, Tesla va introduce mai multe schimbări, care includ un interior îmbunătățit și o pompă de căldură pentru sistemul de climatizare. Tesla Model 3 nu este chiar un model vechi, fiind introdus pe piață în 2017, chiar dacă livrările masive au început abia din 2018. Chiar dacă este cam devreme pentru un facelift, Tesla este cunoscut ca un producător care aduce îmbunătățiri constante mașinilor sale, fără să aștepte perioade tipice pentru industria auto – 3 ani pentru un facelift, 6 ani pentru un model nou. Care sunt dotările cu care Tesla va actualiza Model 3 Cu toate acestea, noutățile cu care a fost lansat Tesla Model Y își vor face apariția și pe Model 3, după cum a anunțat pe platforma Weibo un blogger chinez. Între noutățile pregătite a fi introduse pe modelele produse la fabrica Tesla din China se numără un nou volan, Center Console 2.0, blocuri optice redesenate în față și spate, ornamente negre în locul celor cromate, un hayon acționat electric, sistem de climatizare cu octovalvă și pompă de căldură și geamuri duble, pentru protecție acustică superioară. Potrivit bloggerului, aceste schimbări vor fi implementate cât de curând, inclusiv pe modelele produse în Statele Unite, la fabrica din Fremont. Model Y oferă deja multe dintre aceste noutăți așteptate pe Model 3. Tesla și-a făcut un obicei din a introduce schimbări modelelor sale produse în China, înainte ca acestea să fie implementate și pe mașinile produse în Statele Unite. Un exemplu este încărcarea inductivă și porturile USB-C care au debutat pe modelul produs în China, fiind introduse pe modelele americane o lună mai târziu. Tesla Model 3 nu are cea mai bună reputație în termeni de fiabilitate, mai mulți posesori raportând incidente în care diferite componente s-au desprins. Dacă un australian a rămas fără spoilerul spate, un englez a avut ghinionul să se trezească cu volanul în mână. Nu în ultimul rând, interfața tactilă a lui Tesla Model 3 a fost votată ca fiind printre cele mai neinspirate trenduri din industria auto. Sursa
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.