Jump to content

Recrutăm designeri audio și video. Aplicați aici

Dark Night

Discord Manager
  • Content Count

    3148
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

471 Impeccable

About Dark Night

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Real name
    Radu
  • RPG1 Nickname
    Dark_Night
  • RPG2 Nickname
    Dark_Night

Contact Methods

  • Discord
    Dark_Night#3367

Recent Profile Visitors

10859 profile views
  1. Dark Night

    Grade acordate.
  2. Între timp pe Discord B-Zone:

     

     

    Vizionare plăcută :)

    1. Show previous comments  2 more
    2. TiG3R

      TiG3R

      La baza film cu hitler... si voi vorbiti de regimul "comunist", damn....

      Asta este strigator la cer.

    3. Dark Night

      Dark Night

      Regimul e hanksist, nu comunist :))

       

    4. TiG3R

      TiG3R

      Eeee, nu mai stiu la ce minut scrie "comunist" :)) penalizare =)) 

  3. Dark Night

    Grad acordat.
  4. Premiera mondiala a noului SUV Hyundai Bayon din segmentul B va avea loc marți, 2 martie 2021, la ora 11:00, in cadrul unui eveniment online. Cu aceasta ocazie, iubitorii mărcii Hyundai vor avea posibilitatea de a admira si o expoziție digitala care reunește piese de arta inspirate de designul modelului Bayon. Bayon se va alătura modelelor Kona, Tucson, Nexo și Santa Fe, completând familia Sport Utility Vehicle din Europa. Autovehiculul integrează noua direcție stilistică Hyundai – „Sensuous Sportiness”, care adaugă valoare emoțională experienței de condus. Bayon se remarcă prin farurile care sunt separate de luminile DRL – o arhitectura care oferă un aspect distinctiv. Dimensiunile generoase sunt accentuate de grila frontală amplă, dar și de banda de admisie a aerului care subliniază lățimea autovehiculului. În partea din spate, grafica orizontala a stopurilor, unite printr-o banda de culoare roșie, evidențiază caracterul robust. Premiera Hyundai Bayon, noul autovehicul de clasa SUV al gamei Hyundai a dezvăluit denumirea noului autovehicul de clasa SUV al gamei – Bayon încă din luna noiembrie 2020. Modelul va fi disponibil pe piață europeană în prima jumătate a anului 2021. Bayon se va alătură modelelor Kona, Tucson, Nexo și Santa Fe, completând familia Sport Utility Vehicle din Europa. Denumirea modelului a avut că sursă de inspirație orașul Bayonne din sud-vestul Franței. Amplasat între Oceanul Atlantic și Munții Pirinei, Bayonne reprezintă destinația perfectă de vacanță pentru activități precum navigație sau drumeții. Cele mai cunoscute modele de clasa SUV ale gamei Hyundai poartă numele diferitelor regiuni din întreagă lume. Printre acestea se numără Tucson (cel mai mare oraș din sudul statului Arizona), Santa Fe (capitală statului New Mexico) și Kona (regiunea cu același nume din Hawaii) și Nexo (denumirea orașului situat pe cea mai populară insula daneză Bornholm). Sursa
  5. Orice șofer a observat la un moment dat că uneori pompele de carburant din benzinării au debit mic, iar alimentarea mașinii durează foarte mult la acestea. Motivele pentru care acest lucru se întâmplă pot fi mai multe, iar unul este îngrijorător. În primul rând cauza poate fi filtrul pompei. Acesta seamănă cu cel de ulei de la mașini. Dacă dispozitivul este înfundat, pompa își ajustează debitul. Ben Thomas, specialist la usttraining.com, spune că aceste filtre ar trebui schimbate cel puțin anual, lucru care nu se întâmplă mereu. În stațiile foarte aglomerate, filtrele ar trebui schimbate la șase luni, potrivit lui. În al doilea rând poate fi o pompă care nu funcționează corect, iar cauzele pot fi multiple. Trebuie precizat că iarna, când este foarte frig, pompele au debit mai mic. Un alt treilea motiv, îngrijorător, este o scurgere de carburant în benzinărie, care se poate petrece pe conducte sau în rezervorul subteran. Pompele au senzori care simt scurgerile și reduc automat debitul. În mod ideal, clienții ar trebui să le spună angajaților din benzinării când pompele nu funcționează corespunzător, deoarece pot ajuta la evitarea unui dezastru. Sursa
  6. Dispozitivele mobile de la Apple sunt cunoscute pentru faptul că nu sunt ușor de reparat acasă. Ba chiar Apple se luptă în instanță în SUA cu susținătorii dreptului la reparații, spunând că simpla operațiune de schimbare a bateriei poate fi periculoasă pentru utilizatorii de rând. În Franța însă, unde compania a mai luat amenzi în diverse situații în care nu respecta drepturile consumatorilor, compania este acum obligată să afișeze indicele de reparabilitate pe pagina produselor. Astfel, clienții vor putea să facă o achiziție mai informată pe baza paginii de produs. Franța obligă toți producătorii să afișeze un „indice de reparabilitate” pe paginile de produs Cei care intră pe site-ul Apple din Franța vor putea vedea noi pictograme în partea de jos a paginilor de produs pentru modele de iPhone și MacBook. Compania este obligată de către autoritățile franceze să afișeze acest „indice de reparabilitate”, care este calculat pe baza unor bareme prestabilite. Scorul final ia în calcul lucruri precum ușurința cu care poate fi dezasamblat produsul, dacă există suport tehnic pentru asta, sau dacă există manuale de reparații disponibile pentru clienți și chiar piese de schimb pe piață. Astfel, pentru modelele iPhone 12, Apple afișează acum pe pagina de produs un indice de 6/10, deci puțin peste medie, însă pentru modelele iPhone 11 sunt afișate scoruri între 4,5 și 4,6. Se pare că modelele mai noi, cu margini drepte, sunt mai ușor de dezasamblat decât variantele iPhone 11, care erau rotunjite peste tot. Mai mult, piesele de schimb pentru iPhone 12 sunt mai ieftine. În cazul computerelor MacBook, scorurile variază între 5,6 și 7 din 10. Modelele mai compacte sunt mai greu de desfăcut, iar multe dintre componentele acestora sunt integrate, făcând reparațiile mai complicate. Indicele de reparabilitate face parte dintr-o inițiativă a autorităților franceze de a reduce nivelul de deșeuri din domeniul produselor electronice. O lege în acest sens a intrat în vigoare la începutul anului, pe 1 ianuarie. Anterior, doar 40% din produsele electronice erau reparate înainte de a fi aruncate, iar autoritățile speră să ca piața de electronice să atingă un nivel de reparații de 60% în următorii 5 ani, afișarea indicelui fiind doar un prim pas în această direcție. Sursa
  7. Așteptat în magazinele din China chiar de săptămâna viitoare, Realme GT aspiră la titlul de flagship killer și încearcă să convingă cu un preț atractiv (raportat la ofertele brandurilor de top). Dezvoltat de Qualcomm pentru echiparea telefoanelor din gama de top, Snapdragon 888 este o soluție costisitoare, dar cu performanțe de invidiat. Sosind la mai bine de un an după modelul Realme X50 Pro, telefonul bazat pe Snapdragon 888 ar urma să fie anunțat pe data de 4 martie cu prețul de 2999 Yuan (463 dolari americani). În ciuda prețului nesperat de mic, restul configurației nu este automat una de compromis, un purtător de cuvânt al companiei excluzând din start formulele low-cost de genul 6GB RAM + 128GB stocare internă. În schimb, versiunea de bază Realme GT va avea cel puțin 8GB RAM, urcând la 12GB RAM pentru variantele mai ine dotate. Rămâne de văzut dacă stocarea internă va porni tot de la 128GB, sau vom avea direct opțiunea de 256GB. Distincția făcută de Realme are un scop precis, pe piață existând deja un telefon cu SD888 chiar mai ieftin (433 dolari americani). Însă rivalul Redmi K40 Pro vine în configurația de bază doar cu 6GB memorie RAM și 128GB stocare internă. Astfel, Realme pare că va încerca să pluseze cu specificații superioare, țintind de fapt prețul modelului Redmi cu 8GB/128GB memorie. Pe lista atuurilor oferite de Realme GT mai intră o interfață de memorie RAM bazată pe cipuri LDPDDR5, stocare internă UFS 3.1, ecran AMOLED cu rată de refresh la 120Hz și un sistem triple-camera cu senzor principal de 64MP. Cert este că Realme GT nu va fi singurul model flagship al producătorului chinez, acesta anunțând trecerea la o strategie dual-flagship care prevede lansarea a încă un produs high-end, după jumătatea anului în curs. Potrivit zvonurilor, perechea lui Realme GT va fi un smartphone centrat pe capabilitățile foto, motorizat de un chipset mai puțin costisitor din seria MediaTek Dimensity. Sursa
  8. Dark Night

    Grad acordat.
  9. Dark Night

    Numele tău: Dark Night Numele jucătorului sancţionat: @ionuthaladytu Data şi ora sancţiunii: 26.02.2021 21:26 Sancțiunea acordată: Avertisment Verbal Motivul sancțiunii: Post simplist. Link către topicul sancţiunii: click Alte precizări: -
  10. Dark Night

    2. Sondajele cer părerea voastră, pe lângă votul în sine, puteţi, în mod civilizat, să vă argumentaţi poziţia. Posturile simpliste vor fi sancţionate cu un avertisment verbal, iar cele injurioase sau provocatoare cu un avertisment.
  11. Profitând de incertitudinile apărute în jurul principalului rival, LG Rollable, OPPO X 2021 reapare sub lumina reflectoarelor arătând un design exotic și aparent pregătit să intre în producția de serie. OPPO și nu Samsung, sau LG, pare că va livra primul flagship veritabil cu ecran care se rulează. Apărut pe scena MWC Shanghai, OPPO nu a ratat oportunitatea de a-și lăuda noua creație, punând sub lumina reflectoarelor în smartphone-concept surprinzător de bine cizelat. Deși pare pregătit să intre în producția de serie cu modelul OPPO X 2021, producătorul chinez ezită să ia decizia cea mare, părând să aștepte momentul potrivit. Spre deosebire de momentul lansării Samsung Galaxy Fold, interesul consumatorilor pentru un concept smartphone cu totul nou nu pare să fie chiar atât de ridicat în momentul de față. Iar dacă pui la socoteală și complicațiile economice ridicate de pandemia COVID-19, inițiativele de mare risc, cum ar fi lansarea unui produs netestat în care s-au investit ani de cercetare și dezvoltare, trebuie cântărite cu atenție. Deși, la prima vedere am putea considera contrariul, OPPO sugerează că dezvoltarea unui telefon cu ecran extensibil acționat prin rulare este mai complicată decât realizarea unui telefon pliabil. Motivul ține de sistemele mecanice care nu se văd. În locul unei balamale unice au un întreg sistem pentru rularea ecranului, cu multiple elemente mobile. Totodată, trebuie luate în considerare și alte aspecte, cum ar fi curbura ideală și sigură pentru ecran, motoarele necesare extinderea și retragerea ecranului, precum și structura de sprijin pentru zona mobilă a ecranului. Fără îndoială, OPPO X1 2021 va fi un produs remarcabil, nu doar prin aspectul său exterior, dar și prin inovațiile tehnice aduse pentru obținerea unui dispozitiv funcțional și fiabil. Sursa
  12. Negociat pentru o perioadă inițială de 5 ani, serviciul de roaming gratuit în rețelele de telefonie mobilă europene va fi nu doar prelungit pentru încă o decadă, ci și îmbunătățit. Toate taxele de roaming au fost abolite în întreaga Europă în iunie 2017, după câțiva ani de reduceri ale prețurilor, dar reglementările vor expira anul viitor. În pregătire pentru reînnoirea de 5 ani, autoritățile UE caută să întărească reglementările care trasează criteriile de funcționare a serviciului de roaming european. Deși mulți operatori de telefonie mobilă s-au opus introducerii sale, serviciul de roaming european a adus numeroase beneficii cetățenilor UE, care-și pot folosi telefoanele mobile fără teama de a fi taxați în mod abuziv la folosirea altor rețele decât cea din țara de origine. Sistemul bazat pe impunerea unor tarife rezonabile și omogene la nivelul întregii Uniuni, garantează inclusiv accesul în roaming la servicii de internet mobil. Comisia Europeană spune că peste 170 de milioane de europeni au beneficiat de condițiile avantajoase negociate, traficul în roaming crescând de 17 ori între 2016 și 2019. Beneficiile economice asociate serviciilor transfrontaliere sunt, de asemenea, un pilon cheie al pieței unice digitale. „Oriunde ne-am afla în Europa, putem să ne întâlnim cu cei dragi, să vorbim despre afaceri și să împărtășim povești pe drum, fără să ne îngrijorăm de facturile costisitoare”, a declarat vicepreședintele european, Margrethe Vestager. „Sfârșitul tarifelor de roaming este un prim exemplu al modului în care UE ține milioane de cetățeni conectați și își îmbunătățește viața. Noile reguli vor păstra serviciul de roaming gratuit și îl vor îmbunătăți și mai mult.” Propunerile Comisiei nu numai că ar extinde aceste dispoziții pentru încă un deceniu, dar ar asigura, de asemenea, că europenii beneficiază de aceeași calitate a serviciilor în altă țară ca și acasă. De exemplu, un abonat 4G din Franța nu ar fi obligat să utilizeze 3G în Austria. UE spune că multe aplicații noi vor necesita conectivitate 5G pentru a funcționa eficient, iar cetățenii trebuie să aibă certitudinea că pot fi folosite atunci când călătoresc. Sursa
  13. Sony a anunțat noua cameră video Full-Frame FX3, integrată în seria Cinema Line. Aceasta este cea mai mică de acest gen și oferă o parte dintre capabilitățile pe care le-a integrat în modelul de top al seriei Alpha, într-un corp compact și la un preț mai mic. Ce lipsește de pe acest model este însă filmarea în 8K, însă compensează cu alte capabilități de top precum înregistrare nelimitată și compatibilitate cu accesorii profesionale. Sony FX3 este o cameră video performantă într-un corp compact Sony FX3 beneficiază de un senzor Full-Frame de numai 10,2 megapixeli, în comparație cu modelele Alpha din ultima vreme care ajung și la 50 megapixeli. Totuși, rezoluția senzorului nu afectează performanța camerei. Aceasta este realizată pentru filmări în 4K, iar pentru această rezoluție avem destui pixeli și pe acest senzor retro iluminat. De altfel, sensibilitatea ISO la 409.600 și plaja dinamică de 15 trepte va oferi destulă libertate în cazurile posibile de utilizare, de la lumină slabă la editare mai ușoară. Procesorul de imagine Bionz XR este un model de top, folosit și pe A1, iar integrarea în gama Cinema Line asigură accesul la profilul de culoare S-Cinetone. Procesorul asigură procesarea materialelor în rezoluție 4K de până la 120 de cadre pe secundă, cu filmare la 60 cadre nelimitată. Asta pentru că la interior există un ventilator activ care răcește componentele interne, spre diferență de modelele Alpha. Extern, camera poate oferi înregistrare pe 16 biți prin port-ul HDMI integrat. Tot procesorul de imagine asigură și stabilizarea avansată a imaginii, cât și realizarea focalizării rapide, care a adus camerele Sony Alpha în topurile videografilor. Avem de a face cu aceleași funcții precum focalizare hibrid, touch tracking și Real-Time AF. FX3 integrează mai multe funcții dedicate profesioniștilor Camera Sony FX3 beneficiază și de un ecran rabatabil pe laterală, ceva ce multe camere ale companiei omit să includă. Forma sa este mai degrabă apropiată de cea a unei camere din gama A6000 sau A7C, însă pentru a găzdui ventilatorul intern, au fost puțin extinse dimensiunile. Ce nu include acest model este un vizor electronic, însă în partea de sus pot fi atașate accesorii extra, precum un mâner, sport pentru microfoane cu XLR sau chiar display-uri externe, mai mari decât cel inclus. Alte funcții profesionale ar fi transferul de date prin Wi-Fi, dar și printr-un adaptor Ethernet care se conectează pe port-ul USB-C, pe lângă transfer-ul al 5 Gbps prin USB-C. De asemenea, camera este compatibilă cu carduri de viteză mare CFexpress Type A, cât și cu carduri SD până la UHS-II. Sony FX3 se lansează în luna martie la un preț de aproximativ 4.000 de euro, adică 22.900 lei în România. Sursa
  14. Ceasurile inteligente de la Huawei din ultimii câțiva ani au devenit foarte populare însă erau în dezavantaj față de modelele populare de la Apple și Samsung, sau de la producătorii care integrează Android Wear. Acestea veneau cu un set de funcții fixe, fără posibilitatea de a instala noi aplicații care să aducă acces la noi servicii sau funcționalități. Huawei a anunțat încă de anul trecut că va permite pe modelele mai noi instalarea de aplicații, grație SDK-ului pentru Harmony OS, iar acum clienții vor putea începe să testeze primele aplicații pentru aceste dispozitive. Huawei Watch GT2 Pro este primul ceas al companiei care permite instalarea de aplicații Prima aplicație nouă pentru ceasurile din gama Huawei Watch GT2 Pro se numește Fitify și este promovată de Huawei drept o demonstrație a ceea ce este posibil cu ajutorul acestui SDK. Aceasta se instalează atât pe ceas, cât și pe telefon și oferă acces la o bază de date de 900 de exerciții, folosind date de la 10 milioane de utilizatori. Aceasta este dezvoltată pentru a beneficia de pe urma Huawei Mobile Services, deci este compatibilă atât cu telefoane Huawei cu servicii Google, cât și cu cele care nu mai au această capabilitate. Există deja o a doua aplicație lansată pentru Watch GT2 Pro care permite utilizatorilor să răspundă la mesaje text. Astfel, acest sistem de operare ajunge pe o treaptă superioară, mai apropiată de dea pe care stă deja concurența și peste cea pe care punem de obicei dispozitivele de tip brățară de fitness. Din păcate însă, doar modelele din gama Watch GT2 Pro primesc acces la noile aplicații pentru ceasuri momentan. Acestea ar putea ajunge însă și pe ceasurile din generația GT2 standard, întrucât la interior oferă același procesor Kirin A1, 4 GB stocare și 32 MB memorie RAM. De altfel, aceste specificații, slabe pe hârtie, sunt și motivul pentru care aceste ceasuri pot oferi până la două săptămâni de autonomie, iar aplicațiile vor trebui făcute în jurul acestor limitări de performanță. Sursa
  15. Proprietarii de automobile Tesla care folosesc pachetele de baterii ale acestora pentru a avea energie electrică în case sau în alte locuri pierd garanția vehiculelor. Anunțul a fost făcut de un service al companiei după ce unele persoane au făcut acest lucru după furtunile din SUA, care au lăsat foarte mulți oameni fără acces la rețeaua de energie electrică. Mașinile Tesla nu sunt echipate pentru a furniza energie în exterior, dar unii proprietari au folosit invertoare. Metoda a fost descrisă de proprietarul de Tesla Bob Schatz pe grupul Tesla Owners Club Portland de pe Facebook. Interdicția apare în documentele Tesla El a folosit pachetul de baterii al mașinii pentru a furniza electricitate pentru centrala pe gaz din casă. „Apoi încă am suficientă (n.e. – energie) pentru frigider și câteva becuri”, a explicat el. În acest caz, Schatz a conectat un invertor de 2.000 wați la bateria de 12 V a mașinii. După câteva zile, mașina l-a alertat pe Schatz că bateria de 12 V trebuie înlocuită. După ce a testat-o, bărbatul a constatat că nu este cazul. Un centru de service Tesla a anunțat că folosirea mașinii în acest mod duce la pierderea garanției. Acest lucru este menționat și în manualul automobilului, care interzice folosirea acestuia ca sursă staționară de energie. Sursa
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.