Jump to content

Curând încep evenimentele lunii Decembrie. Detalii aici

Recrutăm designeri audio și video. Aplicați aici

Dark Night

Discord Supervisor
  • Content Count

    2674
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

401 Impeccable

About Dark Night

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Real name
    Radu
  • RPG1 Nickname
    Dark_Night
  • RPG2 Nickname
    Dark_Night

Contact Methods

  • Discord
    Dark_Night#3367

Recent Profile Visitors

9886 profile views
  1. Octavia este motorul mărcii Skoda, modelul de bază cu cele mai multe vânzări. În anul 2019 a împlinit 60 de ani de la începerea producției, iar tot atunci producătorul ceh a introdus cea mai recentă ediție a bestseller-ului său, a patra generație. Primele exemplare din faimosul sedan al cehilor au ieșit pe poarta fabricii din Mlada Boleslav în ianuarie 1959. Iată 5 lucruri pe care trebuie să le știi despre Skoda Octavia, modelul cu șanse mari să ajungă Mașina Anului 2021 în România. Sedanul de dimensiuni medii și-a câștigat o reputație solidă de-a lungul anilor, devenind o prezență familiară pe străzi. Acum, pentru 2020, există o nouă Skoda Octavia care este mai modernă și mai bine conectată ca niciodată. Pentru că Octavia este o candidată la Mașina Anului 2021 în România am ales să vă prezentăm 5 lucruri inedite despre acest model. Iată care sunt acestea? 1. De ce se numește Skoda Octavia? Numele modelului provine din cuvântul latinesc octavia, care înseamnă al optulea, iar denumirea nu este întâmplătoare. Octavia a fost al optulea model lansat de constructorul ceh după cel de-Al Doilea Război Mondial, dar şi al optulea model Skoda cu suspensie independentă. 2. Ce motorizare avea prima Octavia? Prima versiune Skoda Octavia avea o caroserie în două uşi, iar sub capotă avea un propulsor în patru cilindri cu capacitatea de 1,1 litri, care producea 40 de cai putere. Transmisia în patru trepte trimitea puterea către roţile din spate. Viteza maximă era 110 km/oră, iar consumul mediu de 7,7 litri/100 km. 3. Câte exemplare Skoda Octavia s-au produs până în prezent? Octavia este cel mai popular model Skoda, dar și cel mai bine vândut. De la lansare și până în prezent s-au produs mai bine de 7 milioane de exemplare. 4. Skoda Octavia Mașina Anului: Cât de apreciată este versiunea Combi? Skoda Octavia este cel mai vândut break din Europa și cea mai populară mașină de import din Germania. Prin urmare, cehii au lansat a patra generație, cea mai nouă, mai întâi varianta Combi; hatchback-ul a apărut câteva săptămâni mai târziu. 5. Care este una dintre cele mai importante inovații introduse pe noua generație Octavia? Cea mai nouă generație Octavia primește pentru prima oară faruri Matrix LED (cu câte 22 de elemente per modul). Acest sistem inovator generează un fascicul de lumină format din mai multe segmente care sunt controlate individual. Astfel, faza lungă a farurilor poate fi aprinsă în orice moment, fără să orbească alți participanți la trafic. Sursa
  2. În 2020, dar și înainte, mai multe țări au anunțat planuri prin care doresc să devină neutre din punct de vedere al emisiilor de dioxid de carbon. Mașinile contribuie semnificativ la poluarea aerului, așa că zeci de state au anunțat datele de la care vehiculele tradiționale, cu motoare cu ardere internă, nu vor mai putea fi vândute, noi. Noua Zeelandă este prima țară din lume care a declarat stare de urgență climatică, la propunerea cabinetului condus de prim-ministrul Jacinta Ardern. Ca parte a declarației, aproape toate instituțiile statului vor fi obligate, de acum încolo, să achiziționeze vehicule electrice, iar toate clădirile publice vor trebui să ajungă la un „standard verde”. Guvernul din Noua Zeelandă și-a propus ca sectorul public să devină neutru din punct de vedere al emisiilor de dioxid de carbon în următorii cinci ani. Întreaga țară ar trebui să atingă acest obiectiv până în 2050. În Europa, Marea Britanie a anunțat recent că va interzice vânzarea de mașini noi cu motoare cu ardere internă începând cu 2030, în încercarea de a deveni neutră din punctul de vedere al emisiilor de dioxid de carbon până în 2050. Londra se alătură, astfel, unui grup din care fac parte peste 20 de țări și state care au anunțat astfel de măsuri. Cel mai repede, mașinile noi cu motoare tradiționale vor fi eliminate de pe piață în Norvegia, în 2025. Urmează, măsuri similare, începând cu 2030, în: Marea Britanie, Germania, Islanda, India, Irlanda, Israel, Slovenia, Suedia, Olanda și Danemarca. Aceleași reguli intră în vigoare, în 2035, în China și California. Din 2040 dispar mașinile cu motoare cu ardere internă în: Taiwan, Canada, Franța, Portugalia, Spania și Sri Lanka. În 2050 urmează Japonia și Costa Rica. În SUA, cea mai mare economie a lumii, doar statul California a anunțat măsuri. Guvernatorul Gavin Newsom a anunțat că din 2035 nu vor mai putea fi vândute pe piață vehicule poluante. Sursa
  3. Telefoanele high-end din ultimii câțiva ani au avut prețuri într-o continuă creștere, dar acest lucru s-ar putea opri anul viitor, conform unor noi zvonuri. Următoarele modele de top de la Samsung, cele din seria Galaxy S21, ar putea avea prețuri mai mici decât modelele din 2020. Se pare că scăderea în vânzări a modelelor Samsung de top a afectat direct compania, doar modelele sale din gama mid-range Galaxy A fiind acum foarte populare între utilizatori. Galaxy S21 ar putea intra pe piață la prețuri mai mici decât S20 Conform SamMobile, Samsung pregătește scăderi de preț de peste 100 de dolari pentru fiecare model Galaxy S21 în parte, față de Galaxy S20. De exemplu, modelul de bază Galaxy S21, ar putea avea un preț între 850 și 899 dolari americani, în condițiile în care Galaxy S20 costa, în varianta de bază, 999 dolari anul trecut. De asemenea, Galax S21+ ar putea porni de la 1.049 dolari, în timp ce varianta de top, Galaxy S21 Ultra va costa „doar” 1.300 dolari americani, față de 1.400. Unul dintre motivele pentru care Samsung ar putea scădea prețurile ar putea fi chiar concurența cu Apple, dacă nu obligatoriu cu brandurile din China precum Xiaomi și Oppo. iPhone 12, modelul de bază din noua gamă de telefoane Apple, costă doar 799 dolari americani în varianta de bază și 849 dolari în varianta cu 128 GB stocare. Galaxy S21, la fel ca Galaxy S20, ar putea porni direct de o versiune cu 128 GB stocare, deci ar avea paritate de preț cu Apple la acest nivel de configurație. Totodată, Samsung a promis la lansarea Galaxy S20 FE că va oferi astfel de versiuni mai ieftine ale modelelor sale high-end pentru seriile viitoare. Nu este clar însă dacă acestea vor fi lansate simultan cu gama principală, sau dacă vor întârzia câteva luni, la fel ca până acum. Sursa
  4. Semnalat tot mai mult de utilizatori, un nou bug iPhone 12 se manifestă prin deconectare inexplicabilă de la rețeaua 5G, respectiv 4G LTE. Deși nu este prima generație iPhone cu probleme descoperite post-lansare, iPhone 12 pare să aibă ceva mai multe bug-uri decât seriile anterioare, stângăciile Apple primit atenție aproape constantă pe canalele media. Pe lista defectelor semnalate de grupuri mai mult sau mai puțin numeroase de utilizatori nemulțumiți intră colorarea ecranului în verde (în anumite situații), funcționarea deficitară a interfeței touch, absența mesajelor de notificare și dispariția ocazională a mesajelor. Apple a confirmat deja o parte dintre problemele semnalate, livrând cu promptitudine actualizarea iOS 14.2.1, care ar trebui să le corecteze. Între timp, se pare că o altă problemă afectează întreaga gamă de telefoane iPhone 12. Simptomele reclamate sunt deconectarea neașteptată de la serviciile LTE și 5G, în timp ce utilizatorii sunt în mișcare. Problema este semnalată pe forumurile Apple începând cu luna octombrie, postarea inițială atrăgând peste 500 de răspunsuri care descriu neplăceri asemănătoare. Potrivit unui posesor iPhone 12 Pro, bug-ul se manifestă prin apariția pe ecran a mesajului Your iPhone is not Activated, respectiv, a simbolului No Service în locul barei de semnal. În această situație, singura modalitate pentru restabilirea conexiunii la rețea este pornirea și apoi oprirea modului Avion. Toate încercările de remediere a problemei prin resetarea setărilor de rețea și chiar readucerea telefonului la setările de fabrică au eșuat. Aflată în curs de investigare, problema manifestată prin deconectare intermitentă a telefoanelor iPhone 12 de la rețeaua 5G/LTE pare să fie legată de tranzițiile automate între relee de telefonie mobilă, foarte frecvente în timpul deplasărilor cu mașina. Cel mai probabil, remediul va veni sub forma unei actualizări de iOS, deocamdată neexistând motive pentru suspectarea unui defect hardware. Sursa
  5. Kia a dezvăluit la sfârșitul lunii noiembrie o nouă gamă de sisteme de propulsie pe benzină și mild-hybrid pentru cea mai vândută familie de modele a sa: Ceed. Cu patru tipuri de caroserie și o gamă mai largă de sisteme de propulsie, gama Ceed își întărește poziția pe piață. Noul motor Kia Smartstream T-GDi de 1.5 litri este disponibil pentru toate cele patru versiuni Ceed, ca sisteme convenționale pe benzină sau în noua variantă EcoDynamics+’ mild-hybrid – inclusiv pentru modelele GT-Line. Acesta înlocuiește motorul existent T-GDi de 1.4 litri. Gama revizuită include o nouă opțiune EcoDynamics+ mild-hybrid T-GDi de 1.0 litri pentru modelele Ceed și Ceed Sportswagon. Noul motor T-GDi de 1.5 litri poate fi asociat unei transmisii manuală cu șase trepte (6MT), sau uneia cu dublu ambreiaj și șapte trepte de viteze (7DCT). Producând 160 CP, noul motor T-GDi de 1.5 litri este cu 14% mai puternic decât motorul Kia anterior de 1.4 litri T-GDi (140 CP). Cuplul maxim este, de asemenea, cu 4,5% mai mare – 253 Nm între 1.500-3.500 rpm. Performanțele dinamice ale noului motor T-GDi de 1.5 litri Echipat cu noul motor T-GDi de 1.5 litri, hatchback-ul Kia Ceed poate accelera de la 0 la 100 km/h în 8.4 secunde (echipat cu transmisia manuală) sau 8.6 secunde (echipat cu transmisia 7DCT). Pentru Kia Ceed Sportswagon și ProCeed, sprintul de la 0 la 100 km/h se realizează acum în 8.6 secunde (echipate cu transmisia 6MT) sau 8.8 secunde (cu transmisia 7DCT). Modelele Kia XCeed echipate cu noul motor pot accelera acum de la 0 la 100 km/h în 9.0 și 9.2 secunde (echipate cu transmisia 6MT, respectiv 7DCT). Motorul T-GDi de 1.5 litri este conceput pentru a se integra cu sistemul EcoDynamics + mild-hybrid. Acest sistem de propulsie oferă aceleași performanțe ca și variantele non-hybrid, dar reducând și mai mult emisiile și costurile de funcționare. Sistemul EcoDynamics + mild-hybrid extrage o eficiență mai mare de la motoarele cu ardere internă, furnizând și apoi recuperând energia electrică. Acesta suplimentează cuplul motorului cu puterea oferită de o baterie compactă de 48 volți litiu-ion polimer și extinde perioada de oprire a motorului (off time) cu un nou starter-generator mild-hybrid (MHSG). Sursa
  6. În viitor, mașinile echipate cu tehnologia brevetată de Apple vor putea detecta parbrize auto pe cale să se fisureze și programa în avans înlocuirea la centrul de service. Pornind de la premisa cum că parbrizele auto fisurate reprezintă nu doar un inconvenient estetic, ci și un pericol real pentru siguranța în trafic prin obstrucționarea vizibilității, Apple a dezvoltat o tehnologie care permite detectarea fisurilor aflate la stadiu incipient, înainte ca acestea să se propage. Fie că se produce la contactul cu o pietricică aruncată de anvelopele altui autoturism, ca urmare diferențelor mari de temperatură apărute pe timpul iernii, sau din pricina unui defect de fabricație care se manifestă în timp, fisurarea parbrizului nu este o problemă pe care s-o poți remedia imediat, așa cum ai face cu o anvelopă perforată. Totuși, dacă incidentul produs nu este suficient de puternic pentru a cauza spargerea pe loc, inovația propusă de Apple te poate ajuta să rezolvi problema înainte ca simptomele să apară. Adio parbrize auto fisurate fără avertisment Potrivit descrii furnizate în brevetul acordat pentru Apple, fabricanții de parbrize nu trebuie decât să adauge în structura multi-strat a parbrizelor din sticlă securizată un film suplimentar electroconductor. Idea este împrumutată de la ecranele touch și presupune conectarea noului senzor care acoperă întreaga suprafață a parbrizului la computerul autoturismului. Folosind drept referință semnătura electrică memorată anterior, orice modificare apărută brusc în rezistența filmului prins între cele două foi de sticlă securizată poate indica compromiterea parbrizului. Brevetul prevede ca posibil răspuns afișarea unui mesaj de avertizare în bordului autoturismului și chiar programarea automată a unei vizite la centrul de service, în vederea înlocuirii. Din păcate, de la teorie până la practică este cale lungă, brevetarea acestei inovații de către Apple negarantând și preluarea sub licență de către producătorii auto, mereu preocupați să taie din cheltuielile neesențiale. Sursa
  7. Jucând după regulile impuse de liderul pieței, noul flagship Xiaomi Mi 11 ar putea fi lansat aproximativ simultan cu rivalul Galaxy S21. Anul 2021 va începe în forță pentru marii producători smartphone, decizia Samsung de a urgenta lansarea Galaxy S21 fiind urmată și de alți producători importanți. Dacă seria Mi 11 debutează în ianuarie, ar fi cu o lună mai devreme decât de obicei pentru gama flagship a producătorului chinez. Anterior, Xiaomi a dezvăluit seriile Mi 10 și Mi 9 în luna februarie (2020 și 2019). Ce dotări va avea Xiaomi Mi 11 Cât despre dotările oferite, la fel ca rivalul Samsung, Xiaomi Mi 11 vine motorizat de Snapdragon 875, noul chipset Qualcomm rezervat pentru telefoane de top. Cel puțin în versiunea Pro, telefonul va pune la dispoziție un ecran capabil să folosească rezoluția QHD+ în mod simultan cu rata de refresh la 120Hz, livrând cea mai fluidă experiență vizuală cu putință în sesiunile de jocuri pe Android. Pe lângă îmbunătățirile aduse camerei foto, pe lista noutăților ar putea intra și o implementare Quick Charge capabilă să livreze puteri de până la 120W prin cablul USB-C, respectiv 80W în modul wireless. În aceste condiții, acumulatorul de 4000mAh ar putea fi încărcat de la 0% la 100% capacitate în doar 19 minute. Chiar dacă nu în ianuarie, se pare că și OnePlus va lansa cu o lună mai devreme modelul său flagship, OnePlus 9 fiind așteptat în martie 2021. Sursa
  8. Compania britanică Bulitt Mobile, care produce smartphone-uri sub brandul Caterpillar, se pregătește să lanseze primul model anti-microbian. Modelul CAT S42 este deja foarte rezistent, putând fi spălat cu apă și săpun la robinet de către utilizatori. Începând cu 2021, însă, telefonul va primi un strat suplimentar de protecție împotriva virusurilor și bacteriilor. Terminalul va fi acoperit cu un strat numit Biomaster, care omoară microbii și bacteriile. Materialele din care va fi realizat telefonul vor include ioni de argint, un metal antiviral. Dezvoltatorul Biomaster susține că tehnologia poate reduce cu 80% numărul de bacterii de pe dispozitiv în 15 minute și cu 99,9% în 24 de ore. Bulitt Mobile spune că noul S42 va putea fi spălat în continuare cu apă și săpun, dar și cu substanțe dezinfectante. Terminalul se va adresa persoanelor care lucrează în sistemul sanitar, dar și celor care trebuie să viziteze multe locuri prin prisma locului de muncă. În timpul pandemiei au fost dezvoltate mai multe materiale și soluții anti-microbiene. O echipă de la LAMP Lab din cadrul University of Pittsburgh a dezvoltat un material care nu doar că poate respinge lichidele, precum sângele sau saliva, dar nu le permite nici virusurilor și bacteriilor să adere la suprafața lui. Totodată, o echipă de cercetători de la o universitate din Hong Kong a inventat un strat anti-microbian care poate rezista timp de trei luni pe suprafețele pe care este aplicat. Sursa
  9. 43c738b17972e3adec62a943bb7b9043.thumb.jpg.8d90cfc1ccfec125498d95a49237fe48.jpg

    1. Show previous comments  2 more
    2. Dark Night

      Dark Night

      Oh ok, I think @Jackson Brooklyn will laugh at this meme

    3. Jackson Brooklyn

      Jackson Brooklyn

      :))))))))))))) nice one

       

    4. nWo Mushroom

      nWo Mushroom

      i've been studying cs like for 6 years now, never used a constant in my life. thats something to be proud of

       

  10. Volkswagen ID.3, primul automobil electric realizat de la zero de compania germană, se dovedește a fi un mare succes, pe spesele Tesla. Modelul a ajuns deja în vârful topului celor mai vândute automobile electrice în Europa. Performanțele bune confirmă previziunea făcută în urmă cu câteva luni de dealerii Volkswagen, care erau încrezători că marca germană va depăși „rapid” Tesla pe segmentul de mașini electrice. Volkswagen a vândut 10.475 de unități ID.3 în octombrie 2020, depășind cel mai popular model din luna precedentă, Renault Zoe, cu aproximativ 700 de unități, potrivit Bloomberg. Prin comparație, Tesla a vândut doar 834 de automobile Model 3 luna trecută, în Europa. Vânzările de automobile electrice cresc accelerat pe continent, deoarece multe țări au programe prin care stimulează aceste achiziții. „În fiecare lună vedem recorduri stabilite de vânzările de vehicule electrice”, a declarat Felipe Munoz, analist la firma de cercetare a pieței Jato Dynamics. Tesla, nevoită să își regândească strategia în Europa Munoz crede că modelul de crossover electric pregătit de Volkswagen, ID.4, va fi un succes și mai mare decât ID.3. Pentru a concura mai bine pe piața europeană, Tesla se pregătește, potrivit unor zvonuri, să lanseze un hatchback electric care să concureze cu popularele modele ID.3 și Zoe. ID.3 este primul model dezvoltat de constructorul auto german pe așa-numita modular electric drive matrix (MEB). Volkswagen plănuiește să dezvolte 30 de vehicule electrice pe această platformă și să vândă 20 de milioane de unități MEB până în 2030. Sursa
  11. Volkswagen ID.3, modelul candidat la Mașina Anului 2021 în România, este considerat viitorul brandului Volkswagen. ID.3 stabilește noi standarde în sustenabilitate. Mașina ajunge la clienți cu amprentă neutră de carbon întrucât și producția sa este realizată fără emisii. Volkswagen ID.3 este bazat pe Platforma Modulară pentru Producția de Mașini Electrice (MEB) care exploatează potențialul oferit de mobilitatea electrică. Prim urmare, ID.3 vine cu o autonomie mare a bateriei, un interior spațios și cu un control dinamic al vehiculului. Modelul electric Volkswagen este fără îndoială un „game changer” în domeniul mașinilor cu baterii. Pentru cei care mai au nevoie de dovezi iată cinci dintre ele: Volkswagen ID.3. oferă siguranță de cinci stele La testul de siguranță Euro NCAP (European New Car Assessment Programme – programul european de evaluare pentru autovehicule noi), ID.3 a obținut cel mai mare scor posibil. Auditorii au acordat primului model bazat pe noua configurația electrică (MEB) ratinguri bune la toate criteriile – pentru protecția pasagerilor adulți, a copiilor și a utilizatorilor vulnerabili ai drumurilor, precum și pentru sistemele sale de asistență și de siguranță. Modelul electric a stabilit un record de autonomie Anul acesta mașina electrică a acoperit distanța de 531 de kilometri dintre Zwickau și Schaffhausen (Elveția) cu o singură încărcare. Oficial, modelul are o autonomie de până la 420 kilometri (WLTP). Acest reper a fost depășit cu peste 100 de kilometri – o creștere de 26 procente. ID.3 se produce la fabrica „verde„ de la Zwickau Cu fabrica din Zwickau, Volkswagen a făcut trecerea completă (în premieră) a unei fabrici auto la producția electrică. Aproximativ 1.2 miliarde de euro au fost investiți în acest proiect urmând ca, din 2021, șase modele bazate pe platforma MEB și aparținând brandurilor grupului să fie produse la Zwickau. Toți cei 8000 de angajați implicați în producția electrică au primit calificare de specialitate pentru a lucra cu tehnologie bazată pe voltaj superior. Bateriile lui ID.3 sunt produse cu energie verde Fabrica de la Zwickau, care produce modelele din clasa ID., folosește energie din surse regenerabile, inclusiv bateriile sunt produse cu energie verde. Întregul proces de producție și rețeaua de livrare sunt analizate constant în vederea oportunităților de a reduce emisiile de carbon. Pentru a compensa emisiile inevitabile la nivel de producție, Volkswagen investește în proiecte de protecție a mediului, așa cum este cel de ocrotire a Pădurii Katingan Metaya. Volkswagen ID.3 comunică cu ajutorul luminilor Modul în care ID.3 folosește luminile de interior și de exterior îl face mai atrăgător, acest concept inovator fiind, totodată, un mod de comunicare dintre mașină și șofer foarte simplu și intuitiv. O baterie complet încărcată este indicată de culoarea verde, în timp ce o manevră de frânare este semnalată cu roșu. Banda LED care traversează afișajul digital de bord (Digital Cockpit) îl asistă pe șofer prin schimbarea culorii în funcție de comanda sau manevra efectuată de acesta. Odată instalat pe scaunul șoferului, ID.Light îi semnalizează acestuia că sistemul de conducere a vehiculului este activ și că portierele sunt închise sau deschise. Sistemul accentuează vizual informația transmisă de sistemele de navigație, de conducere asistată, de frânare și de sistemul de comunicare cu telefonul mobil. Sursa
  12. Cel puțin la gama de top, telefoanele Huawei pregătite pentru lansare în 2021 ar putea primi camere foto echipate cu un nou tip de ”lentile lichide”, care îmbunătățesc stabilizarea imaginii și viteza de focalizare. Potrivit informațiilor obținute pe căi neoficiale, lentila inspirată de ochii biologici poate focaliza imaginea în doar câteva milisecunde, egalând viteza ochiului uman. Mai ales în modul de filmare, noul sistem optic ar putea reduce până la un nivel imperceptibil fluctuațiile de claritate a imaginii, manifestate uneori în timp de focalizarea este reajustată pentru a compensa mișcările obiectelor din cadru. Ce avantaje prezintă noul sistem cu lentile lichide Cel puțin în primă etapă, Huawei va nu va folosi această tehnologie pentru camera principală, optând în schimb pentru stabilizarea și focalizarea mai eficientă a pozelor obținute în modul zoom. Spre deosebire de sistemul cu lentilele convenționale, noul design cu ”lentile lichide” nu prevede ajustarea focalizării prin acționarea fizică a unui mecanism care apropie sau depărtează grupul optic de senzorul foto. În schimb, obiectivul fix modifică forma lentilei în mod direct, prin aplicarea unui curent electric de intensitate variabilă. Fiind lipsit de componente în mișcare, sistemul ar trebui să fie mult mai fiabil și rezistent la șocuri puternice, cum sunt cele induse de scăparea telefonului pe jos. Potrivit sursei zvonurilor, Huawei va cupla noul sistem optic bazat pe lentile lichide cu un senzor Sony IMX782, încă neanunțat de producător. Sursa
  13. Având în vedere că există zvonuri care sugerează că anul viitor telefoanele pliabile de la Samsung vor intra în „mainstream”, seria Galaxy Z Fold urmând să înlocuiască pe piață seria Note, nu ne miră faptul că Samsung se pregătește de următoarea inovație în termeni de design și funcționalitate. Câteva imagini promoționale de la Samsung Display, divizia care produce ecranele de pe toate dispozitivele companiei, sugerează că Samsung ar putea merge în două direcții interesante în viitor. Noile ecrane Samsung vor putea fi pliate în multiple feluri Niciunul dintre aceste concepte nu este complet nou, iar acest lucru nu înseamnă că Samsung obligatoriu va oferi astfel de dispozitive în viitorul apropiat. Totuși, demonstrează faptul că Samsung ia în calcul dezvoltarea unor telefoane mai puțin convenționale chiar și decât cele pliabile din prezent precum Galaxy Z Fold și Galaxy Z Flip. TCL, Xiaomi, Oppo și alți producători deja au prezentat astfel de concepte în stadii mai mult sau mai puțin funcționale. Toate dispozitivele care se pliază în mai multe locuri de până acum au fost prezentate într-un stadiu nefuncțional, probabil din lipsă de paneluri OLED care să permită asta. Samsung sugerează că va dezvolta în viitor soluții de acest gen, cât si soluții care să permită rularea unei tablete pentru a ocupa mai puțin spațiu. Chiar dacă produsele finite nu vor ajunge în această formă pe piață, aceste tehnologii ar putea ajunge în diverse feluri. De exemplu, noul model concept de la Oppo, X 2021, se poate extinde pe laterală pentru a transforma un telefon într-o tabletă, folosind un ecran rulabil. Cert este că anul viitor vom începe să vedem mai multe astfel de concepte și poate chiar și dispozitive reale de acest gen, iar Samsung pare să se pregătească cu tehnologiile necesare pentru a putea rămâne o companie competitivă în piață. Sursa
  14. Dark Night

    Numele tău: Dark_Night Numele jucătorului sancţionat: @DeV RCHS Data şi ora sancţiunii: 27.11.2020 ora 13:24 Sancțiunea acordată: Avertisment pentru postul ala in bataie de joc, pentru +1 + Avertisment Verbal Motivul sancțiunii: Posturi aiurea Link către topicul sancţiunii: https://forum.b-zone.ro/topic/433238-aţi-avut-vreodată-permisul-suspendat/?page=2 ; https://forum.b-zone.ro/topic/433242-aţi-condus-vreodată-sub-influenţa-alcooluluidrogurilor/?page=2 Alte precizări: -
  15. Dark Night

    Acest sondaj nu are legătură cu SA:MP. Primești avertisment verbal pentru post aiurea.
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.