Jump to content

[Tutorial] B-Zone Shop (clienti.b-zone.ro) - Ro. & En.


Kelton
 Share

Recommended Posts

B-Zone Shop Tutorial

 

 

Acest tutorial este destinat membrilor comunității care nu știu folosi sau care nu au folosit până acum Magazinul nostru online. Mai jos veți avea informații detaliate pentru acesta.

 

 

I. Înregistrarea unui cont:

____________

 

Pentru înregistrarea unui cont trebuie să intrați pe site-ul clienti.b-zone.ro și să faceți click pe butonul 'Create Account' aflat în partea superioară dreaptă a ecranului.

 

I6z4DTM.png

 

În fereastra următoare trebuie să completați corect câmpurile prezente acolo (mai puțin Company Name și Address 2). Completarea incorectă a acestor câmpuri va duce la o nereușită a comenzilor efectuate de pe acel cont.

 

 

7huSbI1.png

 

 

După ce ați completat corect câmpurile, asigurați-vă că adresa de mail introdusă e una validă și că parola pe care v-o alegeți nu e ușor de ghicit. Acel 'Password Strength' vă va ajuta să vă dați seama cât de puternică e parola voastră. E de preferat să apară cu verde culoarea de acolo, asta înseamnă că aveți o parolă puternică.

 

Înainte de a face click pe butonul 'Click to Continue' și a încheia înregistrarea, mai trebuie să introduceți textul din imagine (care previne înregistrarea boților pe site) și să bifați căsuța că ați citit și că sunteți de acord cu Termenii și Condițiile site-ului, asta nu înainte de a îi citi.

 

 

II. Contul tău:

____________

 

Logarea pe cont se face prin a da click pe butonul 'Sign In'. Vi se va cere adresa de mail cu care v-ați înregistrat contul și parola acestuia. Dacă doriți să vi se rețină parola și să rămâneți logați pe cont bifați căsuța de lângă 'Remember Me'. După completarea acelor câmpuri faceți click pe butonul 'Login' pentru a intra pe contul vostru.

 

TAJQmY4.png

 

În partea superioară a ecranului aveți butoanele de administrare a contului vostru. Mai jos veți găsi prezentat fiecare buton în parte.

 

 

0Acqche.png

 

A. Butonul Home:

____________

 

În această fereastră puteți vedea Ticket-urile voastre de Support active și plățile care trebuie să le efectuați.

 

 

Woak7Y8.png

 

 

B. Butonul My Details:

____________

 

Această fereastră vă permite să modificați detaliile contului vostru. Este împărțită în patru subcategorii:

 

XheBzuX.png

 

B1. My Details:

____________

 

Permite modificarea câmpurilor completate la înregistrarea contului, în cazul în care vi s-a modificat vreuna dintre acele date. După modificare faceți click pe 'Save Changes' pentru a salva modificările.

 

 

B2. Contacts/Sub-Accounts:

____________

 

Permite vizualizarea contactelor sau a condurilor voastre secundare.

 

 

B3. Add New Contact:

____________

 

Permite adăugarea unui cont secundar pe lângă cel principal.

 

 

B4. Change Password

____________

 

Permite schimbarea parolei contului.

 

 

C. Butonul My Services:

____________

 

Vă permite să vizualizați toate comenzile efectuate de pe contul vostru și starea acestora. În funcție de culoare comenzile pot fi: active (verde - comandă a fost efectuată), pending (alb - comanda nu a fost încă preluată), suspended (galben - comanda a fost suspendată), terminated (roșu - comanda a fost închisă).

 

 

naFxiNe.png

 

Dacă faceți click pe butonul din partea dreaptă a comenzii veți putea vedea detalii pentru produsul comandat.

 

 

AdiHhrV.png

 

 

 

D. Butonul My Invoices:

____________

 

Permite vizualizarea plăților efectuate de pe contul vostru împreună cu starea acestora (plătite/neplătite). Făcând click pe 'View Invoice' veți vedea o factură detaliată a plății.

 

 

3lHii2z.png

 

Toate facturile neachitate trebuie achitate până la data văzută sub 'Due Date'. Neachitarea acestor facturi duce la anularea comenzii și dreptului vostru de a efectua alte comenzi.

 

 

E. Butonul My Support Tickets:

____________

 

Permite vizualizarea tuturor ticket-urilor deschise de voi vreodată, împreună cu statul și prioritatea selectată de voi pentru verificarea acelui ticket.

 

 

YVZAIxn.png

 

Ticket-urile cu statutul de 'Closed' au primit deja un răspuns și au fost rezolvate. Cele cu statutul de 'Open' încă nu au primit un răspuns. Pentru a vedea conținutul unui ticket faceți click pe titlul acestuia. Tot acolo puteți adăuga informații suplimentare sau să răspundeți întrebărilor adresate de persoana care vă preia ticketul.

Pentru a deschide un ticket nou faceți click pe butonul 'Submit Ticket' din partea dreaptă a ecranului. Aveți apoi de ales între Transferuri (dacă doriți să transferați credit de pe contul vostru), Tehnic (dacă aveți probleme cu site-ul sau comenzile efectuate) și Validare Plăți (pentru a valida plata voastră prin urcarea unei poze făcute la chitanța de la bancă).

 

 

 

tsRuWub.png

 

Asigurați-vă că oferiți un titlu sugestiv ticketului și că oferiți suficiente informații în el pentru a face munca mai ușoară celui care vă preia ticketul. De asemenea la 'Urgency' selectați 'High' doar dacă e ceva ce necesită atenție imediată, pentru lucruri mărunte folosiți 'Low' sau 'Medium'. Înainte de a da submit nu uitați să introduceți codul din imagine.

 

 

F. Butonul Affiliates:

____________

 

Permite activarea contului de parteneriat cu alte persoane care se înregistrează și cumpără servicii din Shop. Mai exact, la activarea contului contului de 'Affiliate' vei primi un bonus inițial direct de la Shop și pe urmă vei primi 10% din suma achitată pentru servicii de persoanele care s-au înregistrat folosind link-ul tău de 'Affiliate' pe întreaga durată a contului lor. Pentru a-ți activa acest serviciu trebuie să faci click pe 'Activate Affiliate Account'.

 

 

J6vMXHa.png

 

 

După activarea contului veți avea acces la o vedere generală asupra numărului de vizitatori aduși, numărul de înregistrări, rata de conversie, comision care urmează să fie preluat (dacă se efectuează comanda), comision disponibil și suma totală extrasă folosind acest serviciu.

 

Sub acestea veți putea vedea persoanele pe care le-ați adus și câți bani ați câștigat din comenzile lor.

 

Pentru a intra în parteneriat cu persoane și a beneficia de pe comenzile lor tot ce trebuie să faceți este să le dați link-ul de la 'Your Unique Referral Link' și să se înregistreze folosindu-l.

 

 

G. Butonul My Emails:

____________

 

Permite vizualizarea tuturor mailurilor trimise de Shop către voi. E un istoric bun și o măsură de securitate.

 

 

H. Quick Navigation:

____________

 

Permite o navigare rapidă prin Shop și oferă cele mai importante butoane de care aveți nevoie.

 

 

afJZzto.png

 

Portal Home - te trimite la pagina de portal a Shopului.

Client Area - face același lucru ca butonul Home, te trimite la pagina cu Ticket-uri și Plăți în active.

Order - te trimite la pagina unde poți comanda servicii de pe Shop.

Submit Ticket - te trimite la pagina unde poți deschide un Ticket de ajutor.

Knowledgebase - o pagină cu tutoriale pentru Shop. Dacă ai curiozități poți căuta aici un răspuns.

Live Support - când apare Online cu verde, te trimite la o pagină cu un operator cu care poți discuta problema ta și să primești răspuns în timp real.

Add Funds - Adaugi fonduri pe contul tău de pe Shop.

Account Information - prezintă informațiile despre contul tău de pe Shop.

Account Statistics - prezintă statisticile de bază ale contului tău de pe Shop.

 

 

III. Adăugarea de fonduri în cont:

____________

 

Shopul vă oferă informații detaliate despre cum puteți adăuga fonduri contului vostru aici: [RO] Cum pot plăti?.

Pe scurt sunt trei metode de adăugare a fondurilor în contul vostru: SMS , Transfer Bancar și Plata prin Card.

 

 

A. Plata prin SMS:

____________

 

Pentru adăugarea de fonduri prin SMS trebuie să faceți click pe butonul 'Add Funds' din Quick Navigation. La 'Payment Method' selectați 'SMS Payment' iar apoi suma pe care doriți s-o adăugați contului vostru de pe Shop, după care veți face click pe Add Funds. Asigurați-vă că aveți credit și pentru comisioane înainte de a folosi această metodă.

 

 

 

PPtnbRM.png

 

 

În următoarea fereastră trebuie să adăugați numărul vostru de telefon. Veți primi două mesaje care percep un cost suplimentar de 0.10 euro în toate rețelele.

Urmați instrucțiunile primite în SMS-uri. Odată finalizată comanda veți primi fondurile direct în cont.

 

Sw1Raqm.png

 

 

B. Plata cu cardul:

____________

 

Pentru adăugarea de fonduri prin card trebuie să faceți click pe butonul 'Add Funds' din Quick Navigation. La 'Payment Method' selectați 'Card Payment' iar apoi suma pe care doriți s-o adăugați contului vostru de pe Shop, după care veți face click pe Add Funds.

 

 

 

HCg0Uz4.png

 

Plata se poate face numai prin card Visa sau Mastercard.

Completați corect câmpurile cu detaliile cardului vostru. Datele introduse acolo sunt securizate, noi neavând acces la ele. După completare faceți click pe 'Plateste'.

 

 

RfyajSC.png

 

 

C. Plata prin Transfer Bancar:

____________

 

Informații despre această metodă de plată găsiți aici: [RO] Cum pot plăti?

Pe scurt, aveți nevoie de un buletin cu care să mergeți la o sucursală a uneia dintre băncile menționate acolo, cereți formularul, îl completați cu datele prevăzute în link-ul de mai sus, achitați suma băncii, vă întoarceți acasă și scanați chitanța, după care deschideți un Ticket în care o veți atașa.După ce se verifică autenticitatea chitanței veți primi banii în contul de pe Shop.

 

 

IV. Efectuarea unei comenzi:

____________

 

După ce ați învățat cum se folosește contul de pe Shop și ați reușit să adăugați fonduri contului vostru, puteți acum să efectuați comenzi. La 'Quick Navigation' faceți click pe butonul 'Order'.

 

 

 

yFlCXGg.png

 

În continuare va trebui să selectați locația serviciului. Cum noi ne ocupă de Sa-Mp vom selecta link-ul cu 'B-Zone Roleplay'. După selectare veți vedea toate serviciile oferite de serverul de Sa-Mp. După ce v-ați decis care serviciu doriți să-l achiziționați veți face click pe butonul 'Order Now' de sub acel serviciu.

 

 

W4wGzhE.png

 

Următorul pas constă în completarea CORECTĂ a câmpurilor serviciului ales. În imaginea de mai sus s-a ales Schimbare de Hidden. Selectați serverul pe care jucați, în cazul de față schimbarea este pentru serverul B-Zone RPG 1, numele din joc, ID-ul mașinii la care doriți adăugarea/schimbarea culorii hidden și noile culori dorite.

 

ID-ul mașinii se află de pe 'User Panel'-ul serverului pe care jucați. În cazul de față intrați pe www.b-zone.ro/rpg și faceți click pe butonul 'User Panel'. Vă logați cu datele din joc și veți observa la 'Personal Cars Info' ID-ul vehiculului căruia doriți să-i adăugați hidden.

 

ID-urile pentru culorile hidden le găsiți la adresa http://wiki.sa-mp.com/wiki/Color_ID , poza de jos, cea cu culorile pentru Sa-Mp 0.3x. Color 1 e culoarea predominantă (exteriorul) iar Color 2 e culoarea secundară (dunga la Bullet, culoarea interioară la mașini precum Premier, etc.).

 

La achiziționarea acestui serviciu puteți schimba/alege ambele culori hidden la același preț, nu trebuie plătită fiecare separat.

 

După completarea corectă faceți click pe 'add to cart & checkout'.

 

 

n6erIiF.png

 

 

Ultimul pas care trebuie făcut este să verificați dacă toate datele sunt corecte, dacă suma e corectă, să introduceți un Cod Promoțional (în cazul în care s-au anunțat coduri promoționale pe Forum sau Shop pentru a beneficia de o reducere, faceți click pe 'Go' după ce l-ați introdus), să bifați căsuța cu Termeni și Condiții și să faceți click pe butonul 'Complete Order'.

 

După încheierea comenzii va trebui să așteptați să vă fie preluată comanda de către un operator și în maxim 24 de ore veți primi serviciul comandat direct în joc. Nu trebuie să fiți online pentru a primi serviciul. Dacă primiți kick cu motivul 'relog in 2 minutes' sunteți rugați să așteptați 2-3 minute până să reintrați înapoi în joc.

 

Dacă apar probleme în comanda voastră sunteți rugați să deschideți un Ticket.

 

 

9ZTl0y1.png

 

Făcând click pe butonul 'My Services' vezi putea vedea starea comenzii voastre.

 

 

 

 

English

 

 

 

 

This tutorial is destined to members of the community who don't know or didn't use until now our online Shop. Beneath you will have detailed information about it.

 

 

 

I. Account registration:

____________

 

To register an account you need to enter the clienti.b-zone.ro site and click on the 'Create Account' button situated in the right upper part of the screen.

 

I6z4DTM.png

 

In the following window you need to correctly fill all fields presented there (except Company Name and Address 2). Filling incorrectly these fields will mean a failure of your commands made from that account.

 

 

7huSbI1.png

 

 

After you have filled correctly the fields, make sure that the introduced e-mail address is a valid one and that the password you pick is not easy to guess. That 'Password Strength' will help you realize how strong your password is. It is preferable that the color seen there is green, this means that you have a strong password.

 

Before you click on the button 'Click to Continue' and finish the registration, you first have to introduce the text seen in the image (which prevents bots from registering) and tick the box that you have read and agreed with the Terms of Service of the site, but not before you read them.

 

 

II. Your account:

____________

 

To log in you need to click on the 'Sign In' button. You will get asked for the e-mail address with which you registered your account and its password. If you want your password to be remembered and remain logged in you need to tick the box near 'Remember Me'. After you filled in those fields you need to click on the 'Login' button to enter your account.

 

 

TAJQmY4.png

 

In the upper part of the screen you have the administration buttons of your account. Below you will find a presentation for each of those buttons.

 

0Acqche.png

 

A. The Home button:

____________

 

In this window you can see the Support Tickets you have opened and the payments that you need to make.

 

 

 

Woak7Y8.png

 

 

B. Butonul My Details / The My Details button:

____________

 

This window allows you to modify the details of your account. It is divided into four subcategories:

 

 

XheBzuX.png

 

B1. My Details:

____________

 

Allows you to modify the fields filled when you registered your account, in the case in which something has been modified for one of those details. After the modification click on 'Save Changes' to store the changes.

 

B2. Contacts/Sub-Accounts:

____________

 

Allows you to see your contacts or secondary accounts.

 

B3. Add New Contact:

____________

 

Allows you to add a secondary account besides the main one.

 

B4. Change Password

____________

 

Allows you to change your account's password.

 

 

C. My Services button:

____________

 

Allows you to see all your performed orders from your account and their state. Depending on the color the orders may be: active (green - the order has been performed), pending (white - the order hasn't been taken over), suspended (yellow - the order has been suspended), terminated (red - the order has been stopped).

 

 

naFxiNe.png

 

If you click on the button in the right part of the order you can see details about the ordered product.

 

 

AdiHhrV.png

 

 

 

D. The My Invoices button:

____________

 

Allows you to see the payments made from your account and their status (paid/unpaid). Clicking 'View Invoice' you will see a detailed bill of the payment.

 

 

3lHii2z.png

 

All unpiad bills need to be paid until the date seen under 'Due Date'. Not paying these bills will lead to the termination of your orders and your right to make other orders.

 

E. The My Support Tickets button:

____________

 

Allows you to see all tickets opened by you, and also their status and priority that you have selected for the verification of that ticket.

 

 

YVZAIxn.png

 

Tickets with the 'Closed' status already got an answer and have been resolved. Those with the 'Open' status didn't get a response yet. To see the contents of a ticket you need to click on its title. In the same location you can add additional information or answer to the questions asked by the person who took over your ticket.

To open a new ticket you need to click on the 'Submit Ticket' button from the right part of the screen. Then you have to pick between Transferuri / Transfers (if you want to transfer credit from your account), Tehnic / Technical (if you have problems with the site or your orders) and Validare Plăți / Payment Validation (to validate your payment by uploading a picture made to the bill got from the bank).

 

 

tsRuWub.png

 

Make sure you offer a suggestive title for the ticket and that you offer enough information it it to make the work of the person handling the ticket a lot easier. Also at 'Urgency' select 'High' only if your problem needs immediate attention, for small matters use 'Low' or 'Medium'. Before you hit submit don't forget to introduce the code from the image.

 

 

F. The Affiliates button:

____________

 

Allows you to activate the affiliate account with other people that register and buy services from the Shop. More precise, at activating the 'Affiliate' account you will receive an initial bonus directly from the Shop and then you will receive 10% of every payment each costumer you refer to the Shop using the 'Affiliate' link for the entire duration of their hosting account. To activate this service you have to click on the 'Activate Affiliate Account'.

 

 

J6vMXHa.png

 

 

After the account's activation you will have access to a general overview of the number of visitors referred, number of signups, conversion rate, commissions pending maturation (if the payment is taken to the end), available commissions balance and total amount withdrawn.

 

Beneath this you can see the people that you have referred and how much money did their orders earn you.

 

To affiliate with someone and benefit from their orders all you have to do is give them the link from 'Your Unique Referral Link' and let them register using it.

 

 

G. The My Emails button:

____________

 

Allows you to see all mails sent from the Shop to you. It's a good history and safety measure.

 

H. Quick Navigation:

____________

 

Allows a quick navigation through the Shop and offers the most important buttons that you need.

 

 

afJZzto.png

 

 

 

Portal Home - sends you to the portal page of the Shop.

Client Area - does the same thing as the Home button, sends you to the page with active Tickets and Payments.

Order - sends you to the page where you can order services from the Shop.

Submit Ticket - sends you to the page where you can open a Ticket for help.

Knowledgebase - a page with tutorials for the Shop. If you have curiosities you can look here for an answer.

Live Support - when it is Online with green, it sends you to an operator with who you can discuss your problem and get an answer in real time.

Add Funds - you add funds to your Shop account.

Account Information - presents information about your Shop account.

Account Statistics - presents the base statistics of your Shop Account.

 

 

III. Addings funds to the account:

____________

 

The Shop offers detailed information about how you can add funds to your account here: [EN] How to pay?

Shortly there are two methods for foreign members to add funds to their accounts: Bank Transfer and Card Payment.

 

 

A. Card payment:

____________

 

To add funds using card payment you have to click on the button 'Add Funds' from the Quick Navigation. At 'Payment Method' you need to select 'Card Payment' and then enter the sum of money you want to add to your Shop account, after which you click on Add Funds.

 

 

 

HCg0Uz4.png

 

 

Payment can be done only using Visa or Mastercard.

Fill in correctly all fields with your card's details. All data that is introduced is secure, we do not have access to it. After you filled everything in click on 'Plateste' to pay.

 

 

RfyajSC.png

 

 

B. Payment using Bank Transfer:

____________

 

Information about this payment method may be found here: [EN] How to pay?

Basically, you need an ID card, you need to ask for a form to fill, you fill it in with the data provided in the link above, pay the sum to the bank, go back home and scan the payment evidence got from the bank, open a Ticket and upload it there. After the authenticity of your proof is checked you will get the money into your Shop account.

 

 

IV. Making an order:

____________

 

After you have learnt how to use your Shop account and managed to add funds to it, you can now make orders. At 'Quick Navigation' click on the 'Order' button.

 

 

yFlCXGg.png

 

 

Next you have to select the location of the server. Since we are handling Sa-Mp we will select the 'B-Zone Roleplay' link. After you select it you will see all services offered by our Sa-Mp server. After you have decided which service you want to purchase you need to click on the 'Order Now' button under that service.

 

 

W4wGzhE.png

 

 

The next step is filling in CORRECTLY the fields of the selected service. In the above image we picked Hidden Change. Select the server you play on, in this case the change will be on the B-Zone RPG 1 server, your in-game name, the ID of the car you want to add/change the hidden colors and the new colors you want.

 

You can find the vehicle's ID from the server's 'User Panel' you play on. In this case you go to www.b-zone.ro/rpg and click on 'User Panel' the button. Then you log in with your game account's details and you will see under 'Personal Cars Info' the ID of the vehicle you want to add the hidden to.

 

The IDs for the hidden colors can be found at http://wiki.sa-mp.com/wiki/Color_ID , the bellow picture, that with the colors for Sa-Mp 0.3x. Color 1 is the predominant color (exterior) and Color 2 is the secondary color (the stripe from the Bullet, the internal color of cars like Premier, etc.).

 

At the purchase of this service you can change/add both hidden colors for the same price, you don't need to pay them separately.

 

After you correctly filled everything click on 'add to cart & checkout'.

 

n6erIiF.png

 

 

The last step that you need to make is to check if all the data is correct, if the sum is correct, to introduce a Promotional Code (if such codes were announced on the Forum or Shop to benefit of sale-offs, click on 'Go' after you introduced the code), to tick the Terms and Conditions box and click on the 'Complete Order' button.

 

After you have completed your order you need to wait until it is taken over by an operator and in a maximum of 24 hours you will receive the ordered service directly ingame. You don't need to be online to get the service. If you get kicked with the reason 'relog in 2 minutes' you are asked not to join the server for 2-3 minutes.

 

 

9ZTl0y1.png

 

 

Clicking on the 'My Services' button you can see the state of your order.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.