Jump to content

Dezvoltarea lui Titan a fost reluată de la zero


 Share

Recommended Posts

În septembrie 2012, Rob Pardo de la Blizzard Entertainment

a dezvăluit că la Titan, un nume de cod pentru următorul MMO, lucrează peste 100 de oameni. Rob Pardo a precizat că numărul membrilor echipei nu a fost constant, ci a crescut pe parcursul celor patru ani de când a început dezvoltarea jocului (2008).

 

Citând surse apropiate proiectului, Venture Beat

afirmă că echipa producătoare are în prezent doar 30 de membri cărora li s-a încredinţat sarcina de a şterge cu buretele (aproape) toată munca de până acum. Probabil Titan va fi realizat pe un nou motor grafic, iar principiile de joc vor fi adaptate pentru o piaţă în care modelul free-to-play reprezintă regula.

 

Vestea proastă pentru fanii Blizzard este că Titan, asteptat iniţial în 2014 (conform unui roadmap care a fost leak-uit pe internet), va fi lansat cel mai devreme în 2016.

Link to comment
Share on other sites

Sper că nu o să fie aceeaşi chestie ca şi World of Warcraft. Poate de data asta fac şi ei ceva mai de 'Doamne-ajută'. După nume e posibil să fie ceva cu roboți sau poate cu zei. Dar, după realizările celor de la Blizzard, puțin probabil să fie zei.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.