Jump to content

Interviu #6 - Mastertrap21 - Scripter

Blade
 Share

Recommended Posts

După cum am promis, avem interviul alături de @Mastertrap21. "Vizionare" plăcută.

Blade: Salut. Iţi mulţumesc pentru că mi-ai acceptat invitaţia! În primul rând vreau să ne spui numele tău şi cu ce te ocupi?

Mastertrap21: Iti multumesc si eu pentru initiativa de a realiza acest interviu. Numele meu este Madalin si sunt student la Computer Science in Danemarca. Pe B-Zone ma ocup de programarea din spatele serverelor RPG (scripting), de baza de date asociata serverelor, de site-urile RPG si cam tot ce e nevoie pentru ca aceste servere sa functioneze cat mai bine.

Blade: Ce planuri ai după terminarea facultăţii?

Mastertrap21: Deobicei nu imi fac planuri pentru ca viata e imprevizibila si nu se stie ce se va intampla dar ca si dorinte dupa terminarea facultatii mi-ar placea sa ma angajez ca programator aici si in general sa imbin utilul cu placutul, munca cu distractia.

Blade: Ce hobby-uri ai?

Mastertrap21: Imi place sa joc fotbal, sa ascult muzica, am si cantat un pic la chitara dar timpul nu imi permite mai multe.

Blade: Cum îţi împarţi timpul între SA:MP şi facultate?

Mastertrap21: Pai cred ca destul de eficient din moment ce le fac pe ambele cu succes. Dimineata sunt la facultate iar o parte din timpul liber mi-l dedic jocului, defapt comunitatii in general, ca de jucat nu prea mai joc asa activ.

Blade: Legat de comunitate, când te-ai alăturat şi cum ai dat de ea?