arpy299 Posted July 7, 2013 Share Posted July 7, 2013 Sper sa va placa, sunt incepator: Link to comment Share on other sites More sharing options...
nXoiD Posted July 7, 2013 Share Posted July 7, 2013 Sunt destul de frumoase. Imi place in special primele doua, la ultima nu imi place tema, adica e putin cam de copii, dar e cat de cat frumoasa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GF Ionii Posted July 7, 2013 Share Posted July 7, 2013 Primele doua sunt frumoase,a 3-a mi se pare cam de copii Link to comment Share on other sites More sharing options...
arpy299 Posted July 7, 2013 Author Share Posted July 7, 2013 (edited) Sunt destul de frumoase. Imi place in special primele doua, la ultima nu imi place tema, adica e putin cam de copii, dar e cat de cat frumoasa. Primele doua sunt frumoase,a 3-a mi se pare cam de copii Va multumesc mult pentru incurajare! O poza noua:) : Edited July 7, 2013 by arpy299 Link to comment Share on other sites More sharing options...
W i s l e r Posted July 7, 2013 Share Posted July 7, 2013 Felicitari! Deocamdata e bine, succes pe viitor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arpy299 Posted July 7, 2013 Author Share Posted July 7, 2013 Inca o mica creatie.. cam simpla:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ratoiu4 ZEW Posted July 17, 2013 Share Posted July 17, 2013 Cea de-a 2-a poza ti-a iesit foarte bine ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MesTeriK Posted July 21, 2013 Share Posted July 21, 2013 A 2-a poza este bestiala. Thumbs up! Link to comment Share on other sites More sharing options...
B1oS Posted July 27, 2013 Share Posted July 27, 2013 Prima este cea mai frumoasa, a 3-a este de copii... Felicitari oricum, te mai asteptam si cu alte creatii. Link to comment Share on other sites More sharing options...