Jump to content

[B-ZONE TV] The betrayed

F4L BogdiBmx
 Share

Recommended Posts

-Titlul clipului: The betrayed

-Gen: Actiune

-Data: 06.08.2013

-Scurta prezentare: Este prezentata povestea unui om pe nume "Jerry", care se increde intr-o agentie pentru a fi ajutat intr-un caz mai special. Din pacate a fost tradat.

-Link: http://www.youtube.com/watch?v=9nQ2zegkLpI

*Este al doilea clip al meu de genul acesta.

*Am lasat subtitrarea cam mare, iar pe la inceputul clipului sunt 2 situatii in care nu se vad primele litere ale propozitiilor (la full screen). In rest zic ca e ok, astept pareri / critici - sunt incepator.

Este foarte frumos,felicitari continua tot asa,iti voi da + de indata ce voi putea

Este foarte frumos,felicitari continua tot asa,iti voi da + de indata ce voi putea

Multumesc pentru urari!

Este destul de reusit.

Su curios : In ce program il editezi?

Sony vegas pro 11.

Frumos film, felicitari ma! Dar tin minte ca ai mai facut un film acum 6-7 luni... Cum se numea?

Hm... nu mai stiu. A typical day in life of a gangster cred :))

Oricum era pus pe youtube de pe alt cont. Cont care mi-a fost banat, deci nu mai exista filmul.

Helper rpg 1 :D LOL gg in fine!

Filmul este frumos filmat si frumos regizat dar grafica :( deci practic fa ce face asta

Si fal HD si il salvezi cu extensie .WMV (windows media video) si o sa iasa mai bine + ca daca il salvezi cu .wmv din 1 gb il faci de 100 mb si il pui si mai rapid pe youtube ;)

Edited by Ionutz12345

Helper rpg 1 :D LOL gg in fine!

Filmul este frumos filmat si frumos regizat dar grafica :( deci practic fa ce face asta

Si fal HD si il salvezi cu extensie .WMV (windows media video) si o sa iasa mai bine + ca daca il salvezi cu .wmv din 1 gb il faci de 100 mb si il pui si mai rapid pe youtube ;)

Voi tine cont, mersi.

Dar si videoul meu e 720p HD.

Ma gandeam sa-l fac 1080p HD, dar nu aveam chef sa stau 3-4 ore... si asa a durat mult sa se incarce.