Jump to content

TOP 10 maşini second hand de oraş sub 3.000 de euro


RobertCM
 Share

Recommended Posts

*TOP 10 maşini second hand de oraş sub 3.000 de euro*

 

 

 

 

 

 

 

 

Francezii sunt foarte pragmatici, iar pentru traficul urban preferă în general maşini mici de oraş - mai ales dacă e vorba de tineri care nu au ca prioritate spaţiul sau performanţele. Iată ce le recomandăm celor care vor să-şi cumpere din Franţa o maşină second hand bună şi ieftină, până în 3.000 de euro. Din păcate, fără timbrul de mediu inclus, care poate răsturna calculele...

 

 

 

 

 

CITROEN XSARA (1997-2006)

Compacta francezilor are o depreciere mai mare decât merită, în principal din cauza unor probleme apărute la varianta dinaintea faceliftului. Prin urmare, merită căutate exemplare produse după 2000, faceliftul asigurând o fiabilitate mai bună (atenţie, a nu se confunda cu Xsara Picasso, care e un monovolum familist).

 

 

citroen-xsara-1.jpg

 

 

 

 

 

DACIA LOGAN (2005-2009)

Modelul autohton, prima fază (înainte de apariţia faceliftului), e considerat de către francezi una dintre cele mai interesante oferte de maşini second hand accesibile, oferind o bună fiabilitate şi foarte mult spaţiu interior.

 

 

dacia-logan-1.jpg

 

 

 

FIAT PANDA (2003-2009)

Italienii sunt adevăraţi specialişti în maşini de oraş, iar micul Fiat Panda (în lungime de numai 3,5 metri, dar cu 5 uşi) e o citadină care merită atenţia dacă vă interesează să vă strecuraţi cât mai uşor prin traficul aglomerat şi să găsiţi repede un loc de parcare, chiar şi în spaţii foarte restrânse.

 

fiat-panda-1.jpg

 

 

 

FORD FIESTA (1995-2002)

De la început trebuie remarcat că această generaţie Fiesta merită câtă vreme vorbim de varianta facelift, care a început să se producă din 1999. Versiunea dinaintea faceliftului nu este cotată prea bine din cauza multiplelor probleme, dar faceliftul a remediat multe dintre acestea, Fiesta având destule atuuri.

 

ford-fiesta-1.jpg

 

 

 

KIA PICANTO (2004-2007)

Maşinile coreene au, în general, o depreciere mai mare, dar asta nu înseamnă că sunt de evitat, deoarece de multe ori reprezintă surprize plăcute la nivelul fiabilităţii şi a satisfacţiei clientului raportat la costurile de achiziţie şi întreţinere.

 

 

kia-picanto-1.jpg

 

 

 

 

 

PEUGEOT 106 (1991-2003)

Modelul francez se numără printre maşinile second-hand cam vechi, de aceea este recomandabilă alegerea versiunii facelift, care a început să se fabrice din 1996. Se poate alege şi ”fratele” Citroen Saxo, dar, din nou, recomandarea este să vă îndreptaţi spre versiunea facelift, produsă din 1999.

 

peugeot-106-1.jpg

 

 

 

 

PEUGEOT 306 (1993-2002)

Deşi Peugeot 306 a fost construit pe aceeaşi platformă tehnică precum Citroen Xsara, ”leul” compact francez s-a detaşat printr-o ţinută de drum foarte bună, 306 fiind una dintre cele mai dinamice maşini de clasă compactă pe finalul anilor '90. Nu e, însă, o maşină foarte spaţioasă şi nici nu te gratulează cu o ambianţă interioară modernă.

 

 

peugeot-306-1.jpg

 

Peugeot 306 Cabriolet

De remarcat că, în bugetul de 3.000 de euro, poate fi găsită şi varianta cabrio, dar produsă înainte de 1999 (deci pre-facelift). De asemenea, vorbim de motorizarea de bază şi un nivel de echipare spartan, dar, pentru cine vrea să iasă în evidenţă, Peugeot 306 Cabriolet poate fi o ofertă interesantă.

peugeot-306-3.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

RENAULT CLIO 2 (1998-2005)

Cea de-a doua generaţie a lui Renault Clio a rezolvat o problemă a primului Clio: confortul. Practic, comparativ cu rivalii săi din acea perioadă, Renault Clio era printre cele mai confortabile citadine de pe piaţă, atât în mediul urban, cât, mai ales, în afara oraşelor, în condiţiile în care oferea şi o bună ţinută de drum.

 

renault-clio-1.jpg

 

 

 

 

 

 

RENAULT TWINGO (1992-2007)

Pe lângă că e una dintre cele mai simpatice maşini de oraş, Renault Twingo a demonstrat şi continuă să demonstreze un nivel foarte scăzut al costurilor de utilizare şi întreţinere, în condiţiile unei fiabilităţi convenabile - nu are probleme majore, dar nici nu este ocolit de mici inadvertenţe electrice agasante. Oricum, longevitatea sa (15 ani de fabricaţie!) vorbeşte de la sine despre reputaţia câştigată, mai ales în rândul tinerilor.

 

renault-twingo-1.jpg

 

 

 

 

TOYOTA YARIS (1999-2005)

Prima generaţie a citadinei Toyota Yaris a marcat o schimbare radicală pentru constructorul japonez, care a reuşit să influenţeze mult domeniul maşinilor de oraş pe plan european. Deşi cu dimensiuni mai mici decât ale concurenţilor, Yaris a demonstrat în primul rând o fiabilitate foarte bună, precum şi o calitate a fabricaţiei exemplară, alături de idei bune privind modularitatea şi ergonomia interioară.

 

toyota-yaris-1.jpg

 

 

 

 

 

CE ALTE MAŞINI SECOND-HAND LA 3.000 DE EURO RECOMANDAŢI?

 

 

 

 

 

 

 

 

Sursa: http://www.promotor.ro/masini-noi/dosar-analize/top-10-masini-second-hand-de-oras-sub-3.000-de-euro-11399579/pag10

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.