Jump to content

Interviu #12 - Lexutzu - Ex RPG Administrator

Moartea
 Share

Recommended Posts

Dupa cum spuneam, urmatorul interviu este alaturi de marea personalitate Lexutzu.

1. Pentru inceput, o mica prezentare despre tine, cine esti, cu ce te ocupi si toate cele.

- lexutzu: Sunt elev, clasa a 12-a, 19 ani. Ma ocup cu traitul, in timpul liber ma joc League of Legends, si cam atat.

2. Ce ne poti spune despre istoria ta pe comunitatea B-Zone ?

- lexutzu: Am uitat cand a inceput, prima oara am venit pentru serverul de SA:MP, l-am adus pe Stal1n, a tinut serverul de SA:MP alea alea, dupa lucrurile au mers naspa ca na, e good boy dar a trecut prin
momente grele IRL.
M-am ocupat de serverul de GG, lucrurile n-au mers bine cu viziunea mea de dictator si ideea mea de utopie, si, tadadam, am plecat.

3. Poti sa enumeri cateva persoane care ti-au fost alaturi in perioada de inceput a acestei comunitati?

- lexutzu: Nu stiu cum sa-ti raspund la intrebare.
Ar fi Bobo, si cam atat. L-am intalnit pe JustMed p-acolo si cam atat as putea spune.
JustMed a venit mai tarziu daca-mi aduc aminte bine. :-

4. Ce ne poti spune despre situatia serverului de atunci in comparatie cu situatia de acum?

- lexutzu: Well, s-a schimbat, timpul schimba lucrurile. E ok, creste, e uimitor totusi cat de popular a ramas SA:MP-ul. E mult mai bine acuma stii, uita-te la "patch" notes. Se adreseaza multe chestii care
in trecut nu prea erau adresate, cel putin din ce vad cand ma mai uit pe forum, odata la cateva luni. :-

5.Cum ti se pare economia actuala a serverului(inclusiv clienti.b-zone.ro, case pe bani,masini pe bani, etc)

- lexutzu: Uimitoare. Asta e tot ce pot spune. :-

- Moartea: Uimitoare intr-un sens pozitiv sau negativ ?

- lexutzu: Pozitiv, normal.

6. Ce parere ai despre actualul scripter Mastertrap21?

- lexutzu: Isi face treaba, are rabdare cu serverul. Ce-ti poti dori mai mult de atat?

7. Ai avut tentatia de a te reapuca de SA:MP?