Jump to content

The Sims 3


GF suzeTa
 Share

Recommended Posts

84136213721010561379.jpg


Cerinte de sistem:
Windows XP: procesor 2.0 GHz P4 sau echivalent, 1 GB RAM, 128 MB Video Card cu suport Pixel Shader 2.0, ultima veriune DirectX, Microsoft Windows XP Service Pack 2, minim 7.1 GB liberi pe hard disk.
Windows Vista: procesor 2.4 GHz P4 sau echivalent, 1.5 GB RAM, 128 MB Video Card cu suport Pixel Shader 2.0, Microsoft Windows Vista Service Pack 1, minm 7.1 GB liberi pe hard disk.

19363275018618726916.jpg


Mod de joc:
The Sims 3 are o multime de modificari, grafica imbunatatita fata de celelalte versiuni. Modul de joc este diferit si mai comod decat The Sims, sau The Sims 2

Nou in Sims 3:
În The Sims 3, casele şi cartierele simşilor vor face parte dintr-o hartă care va evolua încontinuu. Dacă iniţial, jocul va avea un cartier cu 97 de loturi, cu ajutorul unui “generator” de cartiere, se va ajunge la o adevărată metropolă. Toţi simşii din cartier îşi vor trăi viaţa individual şi vor îmbătrâni indiferent de ce familie va alege jucătorul. “Ce faci în afara casei tale, contează acum la fel de mult ca ceea ce faci în interior” - au declarat editorii jocului. Jocul vine cu o opţiune nouă “Story Progression”, care permite simşilor inactivi din cartier, să se dezvolte în continuare ca şi când cineva i-ar controla, precum să înainteze în vârstă, să se căsătorească, să fie promovaţi la servici, să nască, e.t.c.[5] Sistemul “Wants (nevoi) - Fears (temeri)” din The Sims 2, este acum înlocuit de “Whishes (dorinţe) - Opportunities (oportunităţi)”. Rămâne totuşi dorinţa “supremă”, “Lifetime Wish”.
În locul necesităţilor (Needs), simşii au acum Moodlets, care pot fi pozitive, sau negative. Moodlets implică o serie de activităţi sociale sau emoţionale, precum o masă gustoasă, plăcerea de a sta într-un fotoliu confortabil şi multe altele.
Durata de viaţă a unui sims poate fi aleasă de jucător. Etapele prin care un sims trece de-a lungul vieţii sunt: sugar, bebelaş, copil, adolescent, tânăr adult, adult, bătrân (baby, toddler, child, teen, young adult, adult, elder).
Vor exista şi noutăţi precum setarea unui nivel de dificultate pentru fiecare familie, spitale unde simşii vor putea da naştere şi biciclete pe care simşii vor putea să se plimbe prin cartier. De asemenea, “operele de artă” pe care personajele le pictează, vor putea fi personalizate fiecărui sims în parte. Se vor păstra câteva trăsături din pachetele de extensie (expansion pack) ale Sims2: etapa de viaţă “young adult”, aspiraţiile, inventarele personale şi telefoanele mobile (din University), maşinile personale şi restaurantele (din Nightlife), pescuitul (din Seasons), bijuteriile şi plaja (din Bon Voyage), spălatul pe dinţi şi plafoanele (din Apartment Life)

Crearea unui Sim:
În The Sims 3 jucătorul va avea posibilitatea să creeze simşi complet unici, având în vedere alegerea personalităţii, greutatea, culoarea părului şi frizura, hainele, trăsături rasiale, etc. Simşii vor putea fi musculoşi, graşi sau medii. Structura corpului simşiilor se va putea schimba în joc depinzând de ce şi cât vor mânca. Se vor putea adăuga pistrui, iar tonurile pielii vor fi complexe, nu doar nuanţe, ca în Sims 2. Şi trăsăturile de caracter au fost îmbunătăţite. Bebeluşii vor avea două caracteristici morale de bază şi vor acumula până în stadiul de adult 5 trăsături cu care vor rămâne toată viaţa. Trăsăturile sunt moştenite de la părinţi, însă pot fi influenţate şi de modul de viaţă, iar jocul ne va pune la dispoziţie peste 70 de trăsături din care să alegem. Un sim nu poate fi creat alăturând trăsături contradictorii, iar la fiecare trăstură, se adaugă anumite comportamente. Spre exemplu, simşii neîndemânatici, vor strica adesea lucrurile cu care intră în contact, iar cei foarte impulsivi, îi vor enerva pe cei din jur.

Slujbe:
Slujbele disponibile vor fi ca şi până acum politics, criminal, military, science, chef şi entertainment, însă în Sims 3 fiecare serviciu se va divide în diferite ramuri. Spre exemplu, dacă doi simşi lucrează în acelaşi domeniu, fiecare poate promova în mod diferit şi în momentul în care au atins apogeul, pot primi în continuare măriri de salariu. În plus, simşii vor putea lucra şi part-time sau peste program dacă vor să câştige mai mulţi bani. Fiecare domeniu de lucru are o clădire în oraş. Simşii se pot angaja la un loc de muncă disponibil în respectiva clădire şi chiar dacă în timpul programului de lucru ele sunt ascunse în clădire, jucătorul le poate influenţa comportamentul într-o anumită măsură. Copiii şi adolescenţii vor merge în continuare la şcoală, dar acum îşi pot face temele pe calculator sau cu ajutorul cărţilor din bibliotecă la fel ca în University. Toate slujbele isi pot chema angajatii in plus la munca din cauze de serviciu.

41168141090205652812.jpg
51102918993430970505.jpg
Link to comment
Share on other sites

The sims a fost si este in continuare un joc nemaipomenit un simulator de "real life" este foarte amuzant si nu m-am plictisit deloc de el,nu degeaba este unu din cele mai jucate jocuri pe PC din lume.
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.