Jump to content

Rules Update 5.0


Kelton
 Share

Recommended Posts

Regulamentul Serverului a fost în totalitate restructurat. S-au adăugat clarificări la regulile deja existente și informații suplimentare. De asemenea unele reguli au fost modificate.

 

Vă rugăm să citiți cu mare atenție noul regulament pentru a nu exista probleme sau nemulțumiri pe viitor. Acesta va intra în vigoare din data de 14.01.2015, iar până atunci vom folosi în continuare regulamentul vechi astfel încât toți jucătorii să aibă timp să se familiarizeze cu noul regulament.

 

Regulamentul actual, respectiv regulamentul vechi, îl puteți găsi aici: http://forum.b-zone.ro/topic/7992-regulamentul-serverului-server-rules-valid-until-14012015/

Regulamentul nou care va fi valabil din data de 14.01.2015 îl puteți găsi aici: http://forum.b-zone.ro/topic/251144-new-regulamentul-serverului-server-rules/

 

Administrația B-Zone

English

 

The Server Rules have been totally restructured. We have added clarifications to the already existing rules and additional information. Also some rules have been modified.

 

Please read very carefully the new rules so that there are no problems or concerns in the future. The new rules will be valid from 14.01.2015, and until then we will still use the old rules so that all players have time to get familiar with the new rules.

 

Current rules, respectively the old rules, can be found here: http://forum.b-zone.ro/topic/7992-regulamentul-serverului-server-rules-valid-until-14012015/

The new rules that will be valid from 14.01.2015 can be found here: http://forum.b-zone.ro/topic/251144-new-regulamentul-serverului-server-rules/

 

The B-Zone Administration

 

Link to comment
Share on other sites

Începând de astăzi noul regulament este valid. Pentru cei care nu l-ați citit încă sunteți rugați să o faceți.

 

Administrația B-Zone

English

 

Starting today the new rules are valid. For those of you who didn't read them yet you are asked to do so.

 

The B-Zone Administration

 

Link to comment
Share on other sites

Regulamentul a suferit următoarele modificări, partea cu roșu fiind partea modificată:

 

Coduri:

Prin cod (hack) se înțelege orice program, mod, fișier, extensie, etc., care îți oferă abilități nefirești și dăunătoare jocului celorlalți, un avantaj nefiresc ție sau care perturbă bunăstarea serverului.
Nu permitem așa ceva și sancționăm cu ban 30 de zile de la prima abatere orice cont de minim nivelul 5, respectiv cu ban permanent de la a doua abatere, și ban permanent conturile sub acest nivel (inclusiv ban pe IP).

Notați că nu permitem nici deținerea de coduri în calculatoarele voastre.

 

Moduri:

Prin mod se înțelege orice program, fișier, extensie, etc., care îți oferă abilități nefirești și dăunătoare jocului celorlalți, un avantaj nefiresc ție sau care perturbă bunăstarea serverului.
Modurile care-ți aduc un avantaj destul de mare față de restul jucătorilor sunt interzise, joypad inclusiv, și se sancționează de la kick până la ban 30 de zile în funcție de modul folosit, iar la a doua astfel de abatere se va sancționa cu ban permanent pentru modurile grave.

Notați că nu permitem nici deținerea de moduri grave în calculatoarele voastre.

Dacă nu sunteți în totalitate siguri că modul folosit este permis este indicat să nu-l folosiți.

 

Teste cu TeamViewer:

Adminii își rezervă dreptul de a vă controla calculatorul pentru coduri sau moduri interzise.
Jucătorii își rezervă dreptul de a refuza controlul însă vor fi sancționați cu ban 7 zile și interdicție în ganguri timp de 30 de zile din momentul expirării banului.
Suntem total împotriva jucătorilor care trișează așadar chiar dacă aveți codurile/modurile în calculator și nu le-ați folosit pe serverele noastre tot veți fi sancționați.

 

Necooperarea completă din partea jucătorului va fi sancționată cu ban 7 zile și interdicție în ganguri timp de 30 de zile din momentul expirării banului. Aici se include /q la control, crash, oferirea de date false adminului, ori alte situații similare.

 

Aceste modificări intră în vigoare din acest moment.

 

Vă mulțumim.

English

 

The rules have suffered the following changes, the part in red being the modification:

 

Cheats:

By cheats (hacks) we understand any program, mod, file, extension, etc., that offers you unnatural abilities that are harmful to the other's game play, that offer you an unfair advantage or harm the well being of the server.
We do not allow them and punish their use with a 30 days ban from the first offense on any account with a minimum level of 5, respectively a permanent ban from the second offense, and a permanent ban to accounts under that level (including IP ban).

Note that we do not allow you to own cheats in your computers.

Mods:

By mod we understand any program, file, extension, etc., that offers you unnatural abilities that are harmful to the other's game play, that offer you an unfair advantage or harm the well being of the server.
Mods that bring you a great advantage over the rest of the players are forbidden, joypad included, and the punishment is from kick, warn to ban 30 days depending on the used mod, and for the second offense you will get punished with a permanent ban for severe mods.

Note that we do not allow you to own cheats in your computers.

If you are not totally sure that the mod you use is permitted it is indicated not to use it.

 

TeamViewer Tests:

Admins reserve their right to control your personal computers for cheats or other forbidden mods.
Players reserve their right to refuse the control but they will get banned for 7 days and receive a 30 days interdiction in gangs starting from the moment their ban expires.
We are against players that cheat so even if you have cheats/mods in your computer and did not use them on our servers you will still get punished.

Not fully cooperating with the admin will be punished with a 7 days ban and a 30 days interdiction in gangs starting from the moment your ban expires. This includes but not limited to /q at the control, crash, offering the admin false details, or other similar situations.

 

These modifications are valid from now on.

 

Thank you.

 

Link to comment
Share on other sites

Regulamentul a suferit următoarele modificări, partea cu roșu fiind partea modificată:

 

Reclamații pe website:

Orice reclamație făcută pe vreunul dintre websiteurile serverelor RPG trebuie susținută de dovezi concrete, poze sau video. Toate dovezile de pe server trebuie să includă marcajele serverului cu data, ora, numele jucătorului și al serverului. Ne rezervăm dreptul de a respinge orice dovezi care nu includ toate aceste lucruri.
Se acceptă dovezi concrete din afara serverului, de preferat video, în cazul reclamațiilor pentru afaceri ilegale, spargeri de conturi sau alte încălcări grave ale regulamentului.

În cazul jucătorilor care fac parte dintr-o facțiune sunteți rugați să-i reclamați liderului intrând pe profilul acestora în tabul 'Faction' și făcând apoi click pe textul 'Report this player to faction leader' în cazul încălcărilor regulamentului facțiunii sau încălcări ușoare de regulament al serverului precum limbaj sau DM. Dacă aveți de făcut reclamații mai grave vă rugăm să-i raportați adminilor.

 

În cazul reclamațiilor adresate staffului (lideri, helperi, admini) persoana care face reclamația trebuie să fie implicată în mod direct motivului pentru care face reclamația, altfel aceasta va fi ignorată. Puteți sesiza anumite probleme care nu vă implică în mod direct adminilor printr-un PM și aceștia vor decide dacă este necesar să ia măsuri sau nu.

Ne rezervăm dreptul de a sancționa persoanele care fac reclamații total aiurea, jignesc sau înjură în ele cu warn sau ban de la 1 zi până la permanent în funcție de gravitate.
O dovadă este valabilă cel mult 3 zile. Dacă n-ați avut timp să faceți reclamația în acest timp atunci nu o mai faceți deloc.
Toate dovezile din reclamație trebuie să aparțină persoanei care face reclamații. Doar adminii au dreptul de a acționa pe baza dovezilor altora.
Odată făcută o reclamație unui jucător la facțiune, liderul facțiunii trebuie să răspundă la ea în maxim 48 de ore iar reclamatul se poate apăra în cel mult 24 de ore.

 

 

English

 

 

Website Complaints:

Any complaint made on one of the RPG server websites needs to be supported by concrete evidence, pictures or video.All evidence on the server must include the server's markings with the date, time, account name and server name. We reserve our right to reject any evidence that does not have all of these things.
We accept concrete evidence outside the server, preferably video, in case of complaints for illegal business, account hacking or other serious breaking of the rules.

In case of players that are in a faction you are asked to report them to their leader by entering their profile in the 'Faction' tab and then clicking on the 'Report this player to faction leader' text in case of breaching of faction rules or easy server rules like language or DM. If you have to do more serious complaints then report them to the admins.

 

In case of complaints against the staff (leaders, helpers, admins) the person making the complaint must be directly involved in the reason stated in the complaint, otherwise the complaint will be ignored. You can point out certain problems that do not involve you directly to admins by PM and they will see if they need to take action or not.

We reserve our right to punish people who make stupid complaints, mock or insult in them with warn or ban from 1 day to permanent depending on the situation.
Your proof is only available for 3 days tops. If you didn't have time to make the complain in this time then do not make it at all.
All proof from the complaint must be owned by the person making the complaint. Only admins have the right to act upon other player's proof.
Once you have made a complaint for a player at his faction, the leader must answer it within 48 hours and the reported player can defend himself within 24 hours tops.

 

 

Vă mulțumim.

 

Edited by Kelton
Link to comment
Share on other sites

Regulamentul a suferit următoarele modificări, partea cu roșu fiind partea modificată:

 

5. Înșelătorii și Neatenție / Scams and Negligence

Adminii nu sunt răspunzători de înșelătorii, împrumuturi sau de neatenția jucătorilor.
Dacă aveți de făcut o afacere și vreți să nu existe probleme atunci o faceți numai sub supravegherea unui admin sau helper. Orice afacere neasistată de un membru al staffului se va face pe propria răspundere, fără a primi suport din partea noastră în cazul în care afacerea nu decurge corect.

Cazurile în care adminii vor interveni sunt pentru jucătorii până în level 10 și numai pentru înșelătorii, nu și neatenție. Pentru înșelătoriile legate de clanuri, indiferent că e vorba de afaceri cu clanul (vânzare/schimb) sau cererea unei taxe pentru a oferi diverse servicii legate de clan (invite, rank, clear clan warn, etc.) indiferent de levelul jucătorului înșelat.
Înșelătoriile se pot sancționa cu warn sau ban între 1 și 30 de zile în funcție de decizia adminului și înlăturarea bunurilor de pe cont (inclusiv dacă le-ați transferat pe alte conturi). Adminii își rezervă dreptul de a despăgubi sau nu persoana înșelată.

 

 

Reclamații pe website:

Orice reclamație făcută pe vreunul dintre websiteurile serverelor RPG trebuie susținută de dovezi concrete, poze sau video. Toate dovezile de pe server trebuie să includă marcajele serverului cu data, ora, numele jucătorului și al serverului. Ne rezervăm dreptul de a respinge orice dovezi care nu includ toate aceste lucruri.
Se acceptă dovezi concrete din afara serverului, de preferat video, în cazul reclamațiilor pentru afaceri ilegale, spargeri de conturi sau alte încălcări grave ale regulamentului.

În cazul jucătorilor care fac parte dintr-o facțiune sunteți rugați să-i reclamați liderului intrând pe profilul acestora în tabul 'Faction' și făcând apoi click pe textul 'Report this player to faction leader' în cazul încălcărilor regulamentului facțiunii sau încălcări ușoare de regulament al serverului precum limbaj sau DM. Dacă aveți de făcut reclamații mai grave vă rugăm să-i raportați adminilor.

În cazul reclamațiilor adresate staffului (lideri, helperi, admini) persoana care face reclamația trebuie să fie implicată în mod direct motivului pentru care face reclamația, altfel aceasta va fi ignorată. Puteți sesiza anumite probleme care nu vă implică în mod direct adminilor printr-un PM și aceștia vor decide dacă este necesar să ia măsuri sau nu.

Ne rezervăm dreptul de a sancționa persoanele care fac reclamații total aiurea, jignesc sau înjură în ele, alterează sau șterg conținutul comentariilor după ce reclamația primește răspuns cu warn sau ban de la 1 zi până la permanent în funcție de gravitate.

Nu se permite șantajarea jucătorilor pentru a retrage sau a nu crea o reclamație și nici plătirea unui jucător pentru a retrage sau a nu crea o reclamație. Acest lucru se va sancționa cu warn sau ban în funcție de numărul abaterii și de gravitate. Membrii facțiunilor pot fi sancționați de către admini sau de către lideri pentru astfel de lucruri.

O dovadă este valabilă cel mult 3 zile. Dacă n-ați avut timp să faceți reclamația în acest timp atunci nu o mai faceți deloc.
Toate dovezile din reclamație trebuie să aparțină persoanei care face reclamații. Doar adminii au dreptul de a acționa pe baza dovezilor altora.
Odată făcută o reclamație unui jucător la facțiune, liderul facțiunii trebuie să răspundă la ea în maxim 48 de ore iar reclamatul se poate apăra în cel mult 24 de ore.

 

English

 

The following rules have been altered:

 

5. Înșelătorii și Neatenție / Scams and Negligence

Admins are not responsible for scams, loans or the negligence of players.
If you have to make a deal and do not want any trouble then only do it under the supervention of an admin or helper. Any deal that is not assisted by a member of the staff will be done at your own risk, without receiving support from use if the deal goes wrong.

The cases when an admin will intervene is for players with a maximum level of 10 and only for scams, not negligence. For scams regarding clans, no matter if it's about deals with the clan (selling/exchanging) or asking for a tax to offer different services regarding the clan (invite, rank, clear clan warn, etc.) no matter of the level of the scammed player.
Scams can be punished with warn or ban from 1 to 30 days depending on the admin's decision and the removal of the goods from the account (no matter if you have transferred them on other accounts). Admins reserve their right to compensate or not the scammed person.

 

Website Complaints:

Any complaint made on one of the RPG server websites needs to be supported by concrete evidence, pictures or video.All evidence on the server must include the server's markings with the date, time, account name and server name. We reserve our right to reject any evidence that does not have all of these things.
We accept concrete evidence outside the server, preferably video, in case of complaints for illegal business, account hacking or other serious breaking of the rules.

In case of players that are in a faction you are asked to report them to their leader by entering their profile in the 'Faction' tab and then clicking on the 'Report this player to faction leader' text in case of breaching of faction rules or easy server rules like language or DM. If you have to do more serious complaints then report them to the admins.

In case of complaints against the staff (leaders, helpers, admins) the person making the complaint must be directly involved in the reason stated in the complaint, otherwise the complaint will be ignored. You can point out certain problems that do not involve you directly to admins by PM and they will see if they need to take action or not.

We reserve our right to punish people who make stupid complaints, mock or insult in them, alter or delete the content of commentaries after the complaint has received an answer with warn or ban from 1 day to permanent depending on the situation.

Blackmailing players to withdraw or not to create complaints and paying a player to withdraw or not to create complaints is not allowed. This will be punished with warn or ban depending on the number of the offence and the severity. Faction members can either be punished by admins or by their leaders for such things.

Your proof is only available for 3 days tops. If you didn't have time to make the complain in this time then do not make it at all.
All proof from the complaint must be owned by the person making the complaint. Only admins have the right to act upon other player's proof.
Once you have made a complaint for a player at his faction, the leader must answer it within 48 hours and the reported player can defend himself within 24 hours tops.

 

 

Vă mulțumim.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.