Jump to content

Timp rămas până în 2025

La mulți ani tuturor!

Dacia Logan, pe ultimul loc în clasamentul fiabilității TUV, urmat de Duster și Sandero


TheKillerOne.
 Share

Recommended Posts

Dacia Logan, pe ultimul loc în clasamentul fiabilității TUV, urmat de Duster și Sandero

 

 

Dacia Logan și Duster au ocupat ultimele poziții într-un clasament de fiabilitate creat de TUV care vizează, printre altele, modelele cu vechime de 2-3 ani

TUV a publicat rezultatele clasamentului anual al fiabilității, campionul ediției 2020 — la categoria 0-3 ani — fiind Mercedes-Benz GLC, cu un procentaj al defecțiunilor de doar 2,1%. Topul este completat de Mercedes-Benz SLC (2,2%) și de Porsche 911 (2,2%). Primul model non-german din clasament este Mazda CX-3 (2,7%), care ocupă poziția a șasea; aceasta este totodată și singura prezență non-germană din top 10.

La categoria 0-5 ani, Porsche 911 se situează pe primul loc, cu un procentaj de 3,5%, urmat de Opel Mokka (5,0%) și de Audi TT (5,1%). De altfel, Porsche 911 domină și celelalte clasamente (0-7 ani, 0-9 ani, 0-11 ani).

La capătul celălalt, în segmentul 0-3 ani, ultima poziție este ocupată de Dacia Logan (13,6%); înaintea sa, pe penultima poziție, este Dacia Duster (11,7%). În top 10 cele mai puțin fiabile modele se regăsește și Dacia Sandero (locul 122 din 129, cu 10,3%).

La categoria 0-5 ani, Dacia Logan se situează pe locul 121 (din 126), cu 17,3%. Sandero ocupa poziția 119 (16,7%). Duster nu se regăsește în topul celor mai puțin fiabile modele aici, dar nici în altă categorie.

Logan și Sandero sunt însă prezente și la categoriile 0-7 ani (Logan pe locul 124 din 125, Sandero pe locul 122), 0-9 ani (Logan pe locul 107 din 108, Sandero pe 105) și 0-11 ani (unde Logan ocupă ultimul loc, 98, iar Sandero se clasează pe locul 96).

În articolul de prezentare al raportului, TUV scrie: „Aproape nicio schimbare: cunoștințe vechi, în coada clasamentului', făcând referire aici la modelul Logan, care a pus ADAC în mijlocul unui scandal imediat după lansare, în 2005. Atunci, în urma unui test de eschivă efectuat în condiții discutabile — mașina de test avea una dintre roți schimbate cu cea de rezervă — Logan s-a răsturnat, ceea ce a pornit o întreagă discuție privind echitabilitatea testului.

Din păcate, specialiștii TUV nu au specificat ce defecte au întâlnit la vehiculele pe care le-au testat și nici care sunt cele mai frecvente defecte. Practic, ne spun că au descoperit o problemă pentru un procent de vehicule, fără a ne specifica natura acesteia. Notăm faptul că aceste defecte găsite de TUV ar putea fi doar o problemă minoră, cum ar fi un bec ars, dar pot însemna și defecțiuni semnificativ mai serioase.

 

sursa : auto-bild.ro

Edited by TheKillerOne.
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.