Jump to content

Crusader Kings III


Ailime
 Share

Recommended Posts

Crusader Kings III.jpg

 

Crusader Kings III este un joc de rol și un mare joc de strategie stabilit în Evul Mediu, dezvoltat de Paradox Development Studio și publicat de Paradox Interactive ca o continuare a Crusader Kings (2004) și Crusader Kings II (2012). Jocul a fost anunțat pentru prima dată în timpul PDXCon 2019 în octombrie 2019 și a fost lansat la 1 septembrie 2020.

 

 

Gameplay:

  • Jocul, la fel ca predecesorii săi Crusader Kings și Crusader Kings II, este un mare simulator de jocuri de strategie și dinastie din Evul Mediu, jucătorii pot începe fie în 867, fie în 1066 și pot juca până în 1453. Dinastii pot forma ramuri cadete care au propriile capete și acționează mai ales independent de dinastia părintească. Șefii dinastiilor vor putea folosi o nouă resursă cunoscută sub numele de Renown pentru a-și afirma controlul asupra casei lor. De exemplu, șefii dinastiilor sunt responsabili pentru legitimarea ticăloșilor.

 

  • Personajele au modele de caractere redate în întregime, în loc de portrete 2D. La fel ca în Crusader Kings II, au trăsături care le afectează statisticile și comportamentul. Luarea de opțiuni care se opun trăsăturilor unui personaj va crește stresul acelui personaj. Sistemul genetic al jocului permite personajelor să transmită descendenților lor unele dintre caracteristicile lor. Personajele sunt capabile să-și sperie vasalii să rămână loiali prin creșterea temerii lor, care crește atunci când personajul efectuează acțiuni malefice, cum ar fi executarea sau torturarea altor personaje. Personajele pot selecta unul dintre cele cinci stiluri de viațăa urma. Fiecare stil de viață are trei arbori de abilități care permit personajelor să îmbunătățească abilitățile legate de acel stil de viață.

 

  • Toate religiile și aproape toate tipurile de guvernare pot fi jucate, deși republicile comerciale și teocrațiile nu au putut fi jucate la lansare. Majoritatea liderilor din joc aderă la tipurile de guvernare feudală, tribală sau de clan. Nomazii sunt descriși ca fiind tribali în loc să aibă propriul tip de guvern. Religiile au principii, care sunt bonusuri acordate tuturor practicanților acelei credințe, și Doctrine, care se ocupă de pozițiile bisericii față de probleme precum homosexualitatea și clerul feminin. Jucătorii vor putea să-și dezvolte propriile erezii, cu principiile și doctrinele fiind alese de jucător. Cu cât o erezie se abate de la credința sa originală, cu atât va costa mai multă pietate să o creeze.

 

  • Harta este de aproximativ patru ori mai detaliată decât cea precedentă și puțin mai mare. Exploatațiile sunt descrise direct pe hartă, ceea ce înseamnă că armatele vor trebui să se deplaseze în jurul hărții pentru a asedia fiecare sub-exploatație dintr-un județ, ceea ce reprezintă o schimbare față de predările anterioare. Numărul mediu de exploatații pe județ este de aproximativ trei. Unele dintre aceste exploatații vor începe nedezvoltate (deși vor avea în continuare un „proprietar”) și vor putea fi construite ulterior.

 

  • Taxele sunt reprezentate în primul rând de infanteria țărănească de calitate scăzută. Personajele vor trebui să angajeze bărbați în arme pentru a înfrunta soldați de calitate superioară, cum ar fi arbaleti și cavalerie. Personajele pot transforma alte personaje din curtea sau tărâmul lor cu abilități semnificative de luptă în cavaleri, care sunt extrem de puternici; 20 de cavaleri sunt aproximativ egali cu 200 de taxe țărănești.

 

Crusader Kings III' Gets A Brand New Story Trailer, Release Date And  Gushing Previews

 

Dezvoltare:

  • Directorul jocului, Henrik Fåhraeus, a comentat că dezvoltarea jocului a început „cu aproximativ un an înainte de Imperator ”, indicând ora de începere a anului 2015. Descriind actualul motor de joc al Crusader Kings II ca fiind pavat și „ținut împreună cu bandă”, De asemenea, a declarat că noul joc va avea un motor actualizat (adică Clausewitz Engine + Jomini-toolset) cu mai multă putere pentru a rula noi funcții.

 

  • Așa cum este cazul multor lucrări inedite ale lui Paradox, dezvoltatorii publică un jurnal săptămânal pentru dezvoltatori. Fiecare postare se concentrează pe un singur aspect al jocului, cum ar fi tipurile de guvernare, interfața cu utilizatorul, guvernele, războiul etc. și modul în care acest aspect al jocului va fi tratat în Crusader Kings III și modul în care este diferit de Crusader Kings II. Un videoclip lunar de actualizare este, de asemenea, publicat pe canalul Paradox Interactive YouTube, care rezumă toate modificările care au fost făcute în jurnalele Dev din luna respectivă.

 

  • Jocul este disponibil în două ediții: ediția de joc de bază, care include jocul de bază și un bonus de precomandă, și ediția regală, care include jocul de bază și un permis de expansiune. Pasul de expansiune conține o colecție de pachete de arome și primul pachet de conținut, care a fost dezvăluit a fi RLC Designer DLC, permițând jucătorilor să creeze reguli personalizate. Jocul a fost lansat la 1 septembrie 2020 și este disponibil prin Steam și Xbox Game Pass pentru computer. Crusader Kings III a fost inițial respins de către Consiliul de clasificare australian, despre complicatii legate de clasificarea jocului. Jocul a fost în cele din urmă eliminat și lansat în Australia la șase zile de la lansarea inițială, pe 7 septembrie. Datorită lansării sale întârziate, fereastra bonusului de precomandă a fost extinsă exclusiv până la 21 septembrie pentru utilizatorii australieni Steam.

sursa

Link to comment
Share on other sites

  • Ailime locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.