Jump to content

Au apărut primele poze cu noul Triumph Tiger 1200


A I i n
 Share

Recommended Posts

triumph-tiger-1200-motoit-1.jpg

 

 

Triumph Tiger 1200 trece printr-o schimbare majoră. Noul vârf de gamă adventure al britanicilor este mai îngust și mai compact, redesenat de renumitul Rodolfo Frascoli. Se îndreaptă acum mai mult și spre off-road, cu o roată de 21” și o transmisie mai compactă cu cardan.

 

Nu sunt poze spion, ci sunt cele oficiale publicate de Triumph, arătând fazele finale ale procesului de testare pentru noul Triumph Tiger 1200. Motocicleta apare „camuflată” cu alb-negru, dar se întrevăd deja multe detalii interesante ale motocicletei adventure britanice.

 

Totul este concentrat în jurul nelipsitului motor cu trei cilindri în linie, dar se observă imediat o siluetă mai îngustă, creată de Rodolfo Frascoli, legendarul italian care a desenat și noul Tiger 900. Apartenența la familia Tiger este evidentă din partea frontală, cu noul far cu led. Pe Tiger 1200 ar trebui să-și facă debutul farul adaptiv în viraj, dacă este să ne luăm după banda adezivă care deocamdată ascunde vederii partea inferioară a farului.

 

triumph-tiger-1200-motoit-2.jpg

 

 

Totul apare să fie rezultatul unui proiect complet nou. Motorul tricilindric este mai compact, va avea tot patru supape pe cilindru și accelerație Ride by Wire (cu mai multe moduri de dezvoltare a puterii). Puterea maximă nu a fost comunicată, dar ne așteptăm la aproximativ 145 CP, în configurația Euro 5.

 

Transmisia este complet nouă, cu cutie cu șase trepte și finală cu arbore cardanic (încorporat în noul braț stâng al basculei din aluminiu). Și radiatoarele au fost plasate diferit, probabil în lateral, dacă ne luăm după grilele de protecție prezente pe noul model.

 

triumph-tiger-1200-motoit-3.jpg

 

 

Ciclistica contribuie la procesul de reducere a maselor, noul cadru-grilă fiind combinat cu o furcă inversată și cu un monoamortizor montat pe sistem de pârghii. Suspensiile sunt reglabile electronic, atât ca pretensionare, cât și ca hidraulică (semi-active). Jantele sunt orientate către folosirea în off-road și vedem debutul roții față de 21”, evident cu spițe, combinată cu roata spate de 17”, ambele tubeless. Această versiune s-ar putea numi Rally și se va alătura versiunii stradale de Tiger 1200, cu jante de aliaj și roata față de 19”.

 

Frânele se bazează pe etrierele radiale Brembo pe față, cu ABS Cornering în echiparea de serie, decuplabil doar pe spate pentru off-road. Masa la gol ar trebui să fie undeva pe la 230 kg, cu o economie importantă de greutate față de versiunea actuală. În echiparea de serie, noul Triumph Tiger 1200 va avea parbrizul și șaua reglabile, manșoanele și șaua încălzite, bord TFT cu conectivitate de ultimă generație. Motocicleta a apărut într-o versiune aproape definitivă și ar putea debuta la EICMA, în toamna aceasta. Sau chiar înainte.

 

 

Sursa

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.