Jump to content

Ducati a prezentat modelul Scrambler 1100 Tribute PRO


RW YuukiKING
 Share

Recommended Posts

Scrambler 1100 Tribute PRO

 

 

Scrambler 1100 Tribute PRO reprezintă un omagiu adus motoarelor cu cilindri în V răcite cu aer introduse prima oară de Ducati cu 50 de ani în urmă. 

Creat pentru iubitorii motocicletelor model modern-clasic și pentru pasionații de istoria motocicletelor, Ducati Scrambler 1100 Tribute PRO aduce un omagiu istoriei și realizărilor companiei din Borgo Panigale.

 

Pentru această motocicletă, Centro Stile Ducati s-a inspirat din elementele simbolice ale anilor ’70, cum ar fi culoarea specială „Giallo Ocra”, sigla Ducati proiectată de Giugiaro și roțile cu spițe, care sunt negre și se integrează perfect.

Alte detalii stilistice distincte sunt reprezentate de oglinzile retrovizoare circulare și șaua maro cu cusături duble.

 

 

Scrambler 1100 Tribute PRO

 

 

Din punct de vedere tehnic, motocicleta are caracteristicile familiei Ducati Scrambler 1100 PRO.

Are un design tradițional și în același timp original, un șasiu agil și un motor de 1.079 cmc care livrează 86 CP la 7.500 rpm și un cuplu generos chiar de la turații mici.

Ducati Scrambler 1100 Tribute PRO are în configurație standard trei moduri de pilotaj, fiecare asociat cu diferite moduri de putere și diferite niveluri de control al tracțiunii (DTC).

În plus, datorită farului tehnologie LED, motocicleta este întotdeauna vizibilă și usor de  recunoscut chiar și în timpul zilei.

 

Fișa tehnică Scrambler 1100 Tribute PRO

 

Motor în 4 timpi cu doi cilindri gemeni în L, răcire cu aer, două supape pe cilindru, distribuție Desmodromică, injecție electronică, accelerație Ride by Wire.

Capacitate cilindrică: 1079 cc, cursă și alezaj: 98,0 x 71,0 mm.

Raport de compresie: 11:1.

Putere maximă: 63 kW (86 CP) la 7.500 rpm, cuplu maxim: 88 Nm la 4.750 rpm.

Cutie de viteze cu 6 trepte, ambreiaj multidisc în ulei cu acţionare hidraulică, transmisie finală pe lanț.

 

 

Scrambler 1100 Tribute PRO

 

Cadru din oţel tubular tip grindă cu zăbrele, basculă din aluminiu.

Suspensia față: furcă telescopică hidraulică inversată Marzzochi Ø 45 mm complet reglabilă, cursă roată față:150 mm.

Suspensia spate: amortizor Kayaba cu reglarea preîncărcării și a revenirii, cursă roată spate: 150 mm.

Frână față hidraulică cu dublu disc semi-flotant de Ø 320 mm și etriere radiale Brembo Monobloc M4.32 cu 4 pistonașe, pompă de frână radială, ABS Bosch activ pe viraje.

 

Frână spate hidraulică cu disc de Ø 245 mm și etrier flotant cu 1 pistonaş, ABS activ pe viraje.

Roată faţă 18”/spate 17”, cu jante din aliaj ușor și spiţe.

Anvelopă faţă 120/70 ZR18, spate 180/55 ZR17, Pirelli MT 60 RS.

Ampatament: 1514 mm, înălțime la şa: 810 mm.

Masă la plin: 211 kg, capacitate rezervor: 15 ltr, consum mediu: 5,2 ltr/100 km.

 

 

Sursa

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.