Jump to content

O ofertă de neratat: un exemplar BMW 3.0 CSL a fost scos la licitație. Dar prețul de pornire nu e pentru oricine


Horia.
 Share

Recommended Posts

https%3A%2F%2Fwww.promotor.ro%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F11%2Fbmw-30-csl-este-produs-intro-editie-strict-limitata-7-1.jpg

 

BMW M GmbH a aniversat anul trecut marcarea a 50 de ani de la înființarea companiei și fanii au fost răsfățați cu o serie de modele inedite.

BMW 3.0 CSL a fost modelul reprezentativ pentru acest moment și divizia sport bavareză a decis să construiască doar 50 de unități.

 

O licitație inedită

Singurul exemplar BMW 3.0 CSL alocat pentru Spania și Portugalia a fost scos la licitație chiar de către importatorul oficial BMW.

 

Unitatea cu numărul 41 din această serie limitată a fost scoasă la licitație de BMW Spania cu un preț de 605.000 euro.

 

La această sumă trebuie adăugate și taxele, iar prețul de pornire pentru acest exemplar BMW 3.0 CSL va trece de aproximativ 800.000 de euro.

 

Accesul la licitație se poate face prin accesarea site-ului oficial BMW din Spania de unde cei interesați sunt direcționați spre site-ul companiei ce se va ocupa de vânzarea modelului.

 

O ofertă de neratat: un exemplar BMW 3.0 CSL a fost scos la licitație. Dar prețul de pornire nu e pentru oricine

 

Licitația se desfășoară până pe data de 28 februarie și BMW Spania a anunțat că toți banii obținuți peste suma anunțată vor fi donați în scopuri caritabile

Ce trebuie să știm despre BMW 3.0 CSL

În primul rând versiunea sistemului de propulsie cu tehnologie M TwinPower Turbo, care a fost dezvoltată suplimentar exclusiv pentru BMW 3.0 CSL, oferă o putere maximă de 560 CP.

 

Este un nou record pentru modelele cu şase cilindri în linie de la BMW M GmbH cu omologare rutieră, iar motorul dezvoltă un cuplu maxim de 550 Nm şi se remarcă cu o livrare liniară a puterii până la o turaţie maximă de 7.200 rpm.

 

Propulsorul este asociat cu o cutie de viteze manuală cu şase trepte, ale cărei etajare şi raporturi au fost concepute special pentru a susține caracteristicile de performanţă.

 

BMW 3.0 CSL dispune de componente CFRP pe aproape toate secţiunile caroseriei. Pe lângă plafon, capota faţă şi cea spate, spoilerul faţă şi difuzorul spate sunt realizate în întregime din carbon. Elementele de ataşare a aripilor faţă şi spate, pragurile laterale, difuzorul spate, aripa spate şi spoilerul spate sunt realizate şi ele din acest material high-tech. Toate componentele din carbon sunt fabricate în serii mici, în mare parte manual şi exclusiv pentru BMW 3.0 CSL.

 

O echipă de 30 de tehnicieni special calificaţi şi cu experienţă este responsabilă de configurarea şi asamblarea automobilelor. Datorită complexităţii proceselor din fabrică, fiecare BMW 3.0 CSL trece prin opt cicluri de asamblare la tot atâtea staţii de producţie, procedură care durează până la 10 zile în total.

 

Sursa

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.