Jump to content

Peugeot RCZ testat în premieră în România


LorDyX
 Share

Recommended Posts

open-rcz.jpg?width=273

200 de ani Peugeot. Câte generaţii, ce vârstă. La Mulţi Ani! Identitatea Peugeot a evoluat, iar primul produs este RCZ. L-am condus în România, şi am zâmbit de plăcere.

"Iniţial mi-am spus: Uite altă caroserie frumoasă care va fi învăluită de anonimat, pentru că nu va fi ajutată de o mecanică pe măsură. Ultimele interacţiuni cu modele Peugeot nu îmi garantau perspectiva unui model care să fie mai mult decât o formă frumoasă. Totuşi, ceva mister se aduna în jurul acestui model din punctul meu de vedere, şi asta pentru că review-urile din presa de specialitate de afară erau pozitive."

Un feedback bun venit nu numai de la presa franceză, ci din toate părţile. Cu RCZ am interacţionat acum aproape un an, preţ de câteva minute, la salonul auto de la Geneva. Am admirat linia caroseriei, dar un salon auto, cu atâtea tentaţii în jur, nu este cel mai bun loc unde să analizezi designul unui model. În lumea reală, RCZ este o prezenţă care nu poate fi ignorată. De ce? Pentru că maşina arată senzaţional.

Un Audi TT sau un VW Scirocco par a fi deja modele clasice. Francezii au reuşit să conserve în modelul de serie tot şarmul conceptului 308 RCZ prezentat de Peugeot în 2007. Poate a dispărut evacuarea centrală, dar şi-a făcut apariţia un eleron pe capacul portbagajului care aduce un plus de dramatism liniei exterioare. Dar RCZ este altceva din punct de vedere al designului, datorită formei acoperişului, inspirată de la modelele de competiţie. În motorsport, acest acoperiş este cunoscut sub denumirea "double bubble".

rcz-detalii-15-1600x1200.jpg?width=550&height=367

Scaunele sunt superb desenate, dar lipsa tetierelor se face resimţită în cazul persoanelor care au peste 1,80 metri înălţime. Acoperişul "double bubble" nu este doar un artificiu de design, chiar eliberează spaţiu la nivelul capului pentru persoanele înalte. Există şi un pedalier sport metalic, cu un dozaj la pedala de frână care permite "heel and toe". Poziţia la volan este joasă, sportivă, volanul frumos desenat, dar, din păcate, nu oferă o priză prea bună.

rcz-detalii-9-1600x1200.jpg?width=550&height=367

Dacă vă tentează un RCZ, treceţi pe listă şi o pereche de mănuşi de condus. Tot pentru persoanele înalte, în cazul unei poziţii corecte la volan, accesul la comenzile de pe consola centrală va fi ceva mai greoi, va trebui să vă ridicaţi puţin din scaun pentru a ajunge la ele. Trebuie să pomenesc şi sistemul audio JBL, care oferă o experienţă audio plăcută.

www.promotor.ro

Link to comment
Share on other sites

Foarte frumoasa masina, dar totodata si foarte tentanta, citez "Dacă vă tentează un RCZ, treceţi pe listă şi o pereche de mănuşi de condus."

Bravo celora de la Peugeot pentru aceasta masina!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.