Jump to content

Aston Martin V8 Vantage S


Meghy
 Share

Recommended Posts

Aston Martin V8 Vantage S

 

Cea mai puternică versiune de serie a mezinului Aston Martin V8 apare la Salonul Auto Geneva 2010: Vantage S. Ceea ce înseamnă un surplus de 10 CP şi un look mai apropiat de al lui Aston Martin V12 Vantage.

 

Să recunoaştem: în afara lui Aston Martin Rapide , firma britanică pare să nu mai aibă nimic nou atractiv pentru potenţialii clienţi. Doar versiuni speciale ale modelelor deja existente, cu upgrade-uri destinate mai mult cunoscătorilor.

 

aston-martin-v8-vantage-s-geneva-2011-001.jpg?width=550&height=314

Aston Martin V8 Vantage S pluseaza cu 10 CP, 20 Nm si mici tuse sportive din fibra de carbon

 

Cu ocazia Salonului Auto Geneva 2011, vom avea ocazia să vedem cel mai puternic Aston Martin V8 de serie în acest moment: V8 Vantage S. Unde particula "S" aduce puţin mai mult decât am crede faţă de recentul Aston Martin V8 Vantage N420.

 

În primul rând, din punct de vedere estetic avem câteva tuşe de sportivitate suplimentară, pe bază de fibră de carbon : spoiler frontal cu splitter din carbon, respectiv un spoiler spate realizat, în mare parte, din acelaşi material, incluzând un difuzor decent. Specialiştii vor remarca similitudini cu modelul de curse GT4.

 

aston-martin-v8-vantage-s-geneva-2011-004.jpg?width=550&height=412

 

Dacă ne referim la partea tehnică, puterea motorului este de 430 CP, cu doar 10 CP mai mult decât modelul de bază , iar cuplul motor maxim atinge acum valoarea de 490 Nm (cu 20 Nm mai mult decât la versiunea normală). Marea noutate o reprezintă noua cutie de viteze robotizată cu 7 rapoarte, Sportshift II, care asigură un timp de schimbare a treptelor cu 20% mai rapid decât vechea transmisie. În plus, este mai uşoară cu 24 kg, ceea ce ne duce la o masă totală a lui Aston Martin V8 Vantage S de 1.600 kg.

 

A fost modificată şi direcţia, care acum este mult mai eficientă, iar o bracare completă a roţilor necesită 2,6 rotiri, nu 3, ca înainte. Sistemul de frânare este şi el upgradat, discurile frână pe faţă având acum un diametru de 380 mm, iar rezistenţa la fading a fost îmbunătăţită.

 

aston-martin-v8-vantage-s-geneva-2011-007.jpg?width=550&height=412

 

Raportul de demultiplicare al punţii a fost micşorat, pentru un demaraj mai bun, iar suspensiile spate au fost regândite pentru a asigura roţilor un contact cât mai bun cu solul. Şoferul are acum la dispoziţie butonul "Sport", prin apăsarea căruia motorul "urlă" mai tare, iar timpul de schimbare al treptelor scade, în timp ce sistemul de control al stabilităţii DSC a fost setat pentru a asigura un comportament cât mai sportiv.

 

Se pare că Aston Martin V8 Vantage S va însemna un surplus de 15.000 euro faţă de versiunea normală, ceea ce înseamnă mai puţin de 10% din preţul de achiziţie al unui Aston Martin V8 Vantage. Însă mai multe detalii vom afla cu ocazia salonului elveţian.

 

aston-martin-v8-vantage-s-geneva-2011-010.jpg?width=550&height=412

WARNING

Aston Martin V8 Vantage S va costa cu 15.000 euro mai mult ca versiunea obisnuita[/size]

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.