Jump to content

Opel Antara


Meghy
 Share

Recommended Posts

Combinaţia de offroad şi lux, în stil Opel

 

opel-antara-facelift-2010-1.jpg?width=560&height=350

 

Opel anunţă prezentarea în premieră mondială a lui Opel Antara facelift la Salonul Auto Bologna, în 2 decembrie. Iată primele imagini şi informaţii oficiale.

 

Noul Opel Antara combină abilităţile sportive şi de conducere off-road şi eleganţa urbană cu un nivel ridicat de funcţionalitate şi siguranţă. Aducând îmbunătăţiri gamei de motoare, designului exterior şi confortului interior, Antara poate fi considerat în prezent un nou rival în segmentul din ce în ce mai bogat al SUV-urilor.

 

Cele mai importante modificări au fost realizate în cadrul îmbunătăţirilor aduse gamei de motoare pentru noul model Antara, care va fi prezentat la sfârşitul acestui an. Gama de motoare complet reproiectate, toate conforme cu norma Euro 5, oferă acum performanţe sporite la conducere, precum şi un consum şi emisii semnificativ reduse. Chiar şi cele două transmisii disponibile - una manuală şi una automată, ambele cu şase trepte de viteză - au suferit schimbări majore care sporesc eficienţa şi dinamica.

 

Cel mai nou model din gama de motoare este modernul 2.2 CDTI Turbo diesel, care este disponibil în două variante de putere. Versiunea de 120 kW/163 cp oferă cu 36 cp mai mult decât predecesorul său, iar versiunea de 135 kW/184 cp oferă o putere mai mare cu 34 cp.

 

<embed width="500" height="326" src="http://cache.apropo.ro/4cf768c8b4e9e/videoplayer.swf?key=0729e9d371b4b1294d4e89a6a2f91d26&autostart=false" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.adobe.com/go/getflashplayer" allowfullscreen="true" autoplay="false" />

 

 

Varianta de 163 cp este disponibilă atât pentru versiunea cu tracţiune frontală sau cu tracţiune integrală, cât şi cu transmisia manuală sau automată cu şase trepte de viteză. Motorul de 184 cp oferă, de asemenea, posibilitatea alegerii între transmisia manuală şi cea automată şi este oferit împreună cu tracţiunea integrală ca dotare standard.

 

Gama de motoare pe benzină oferă, de asemenea, mai multă putere. Versiunea de 2,4 litri cu patru cilindri are o putere de 125 kW/170 cp sau cu 30 cp mai multă putere. La fel ca la variantele diesel, acest motor este disponibil cu tracţiune frontală sau integrală şi este combinat cu transmisia manuală sau automată cu şase trepte de viteză.

 

Variantele de motorizare prezintă sincronizare variabilă a arborilor cu came, atât pe partea de admisiem cât şi pe cea de evacuare, ceea ce optimizează cuplul şi performanţa şi reduce emisiile şi consumul de carburant. Un şasiu activ reproiectat i se potriveşte perfect noului Antara, asigurând o manevrare dinamică şi un confort excelent la conducere.

 

<embed width="500" height="326" src="http://cache.apropo.ro/4cf768fd391cd/videoplayer.swf?key=0729e9d371b4b1294d4e89a6a2f91d26&autostart=false" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.adobe.com/go/getflashplayer" allowfullscreen="true" autoplay="false" />

 

Gama de motoare pe benzină oferă, de asemenea, mai multă putere. Versiunea de 2,4 litri cu patru cilindri are o putere de 125 kW/170 cp sau cu 30 cp mai multă putere. La fel ca la variantele diesel, acest motor este disponibil cu tracţiune frontală sau integrală şi este combinat cu transmisia manuală sau automată cu şase trepte de viteză.

 

Variantele de motorizare prezintă sincronizare variabilă a arborilor cu came, atât pe partea de admisiem cât şi pe cea de evacuare, ceea ce optimizează cuplul şi performanţa şi reduce emisiile şi consumul de carburant. Un şasiu activ reproiectat i se potriveşte perfect noului Antara, asigurând o manevrare dinamică şi un confort excelent la conducere.

 

Pe stradă, Opel Antara facelift atrage privirile datorită aspectului său şic şi luxos. Grila frontală nouă cu logoul proeminent îl recomandă imediat ca un membru al familiei Opel. Proiectoarele de ceaţă cu rame cromate şi bara de protecţie pentru pietoni conferă autovehiculului un aspect armonios cu o prezenţă impunătoare. Blocurile optice spate modificate şi jantele de 19 inch din aliaj uşor, dotare opţională, completează aspectul robust.

 

Aspectul sportiv şi elegant al SUV-ului este conferit de către noua consolă centrală prevăzută cu compartimente de depozitare suplimentare, materialele noi şi culorile adăugate la interior şi la exterior. Grafica optimizată a panoului de instrumente şi iluminarea interioară eficientă subliniază ambianţa atrăgătoare.

 

Opel a îmbunătăţit la modelul Antara facelift funcţiile care oferă siguranţa şi confortul. Printre acestea se numără frâna de parcare cu acţionare electrică, dotare standard, sistemul de asistenţă la pornirea în rampă şi indicatorul de schimbare într-o treaptă superioară de viteză, pentru optimizarea consumului de carburant. Datorită acestor modificări, segmentul SUV-urilor compacte înregistrează un nou rival.

 

<embed width="500" height="326" src="http://cache.apropo.ro/4cf76920ad723/videoplayer.swf?key=0729e9d371b4b1294d4e89a6a2f91d26&autostart=false" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.adobe.com/go/getflashplayer" allowfullscreen="true" autoplay="false" />

 

Sursa : promotor.ro

 

P.S:

Am pus videoclipuri, sunt mai convingatoare

Edited by Mr Magie
Link to comment
Share on other sites

Foarte penala =))),mi-ar fi rusine sa am o asemenea masina !

LOL!!Tu esti constient de ce ai scris??

Poate pentru ca nu ai , scrii chestia asta si te simti frustrat.

Ai cumva multi bani ca sa spui ca masina asta e penala?Ai bani?Iati Ferrari si mai taci!

 

P.S:Mereu mi-a placut masina asta, Ford Kuga iarasi imi place.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.