Jump to content

Aston Martin Virage Coupe şi Volante


ShlomY
 Share

Recommended Posts

Aston Martin Virage Coupe şi Volante - noi modele

 

Cu ocazia Salonului Auto Geneva 2011, va fi prezentat noul Aston Martin Virage, model plasat între DB9 şi DBS. Care sunt cam aceeaşi maşină, deci apar semne de întrebare referitor la sintagma ”model nou”...

Coupe-ul de lux Aston Martin DB9 se apropie de pensionare, chiar dacă în 2010 a primit un foarte uşor facelift. Pe baza lui DB9, britanicii au creat Aston Martin DBS, un model exclusivist şi mai performant. Iar acum, la Salonul Auto Geneva 2011, se pare că DB9 va fi responsabil de apariţia unui nou model: Aston Martin Virage.

 

Conform oficialilor, Aston Martin Virage preia tehnologia sportivă de pe DBS şi o combină cu confortul şi luxul oferite de DB9. Prin urmare, Virage se va situa în gama constructorului între DB9 şi DBS. În condiţiile în care DBS este doar o versiune upgradată a lui DB9, este destul de clar că nu vorbim de o maşină complet nouă, Virage fiind mai degrabă o versiune actualizată a lui DB9.

 

Din punct de vedere estetic, afirmaţia de mai sus este pe deplin argumentată, Virage deosebindu-se de DB9 doar la nivelul unor foarte mici detalii - cum ar fi ornamentele de pe aripile faţă, partea inferioară a spoilerului frontal sau forma puţin mai ascuţită a farurilor.

 

56594763581243467877.jpg

 

Şasiul este acelaşi, realizat din aluminiu, iar panourile caroseriei sunt fabricate din aluminiu, magneziu şi materiale compozite. Motorul este acelaşi V12 de 6,0 litri, însă puterea este crescută de la 470 CP la 497 CP, iar cuplul motor maxim ajunge la 570 Nm. Ceea ce înseamnă, ca performanţe, un demaraj 0-100 km/h în 4,6 secunde şi o viteză maximă de 299 km/h.

 

Puterea este transmisă, ca şi până acum, punţii spate, prin intermediul unui cardan realizat din fibră de carbon. Cutia de viteze automată secvenţială "Touchtronic II" are şase trepte şi este de tipul transaxle (fiind montată lângă puntea spate). Prin urmare, Aston Martin Virage beneficiază de o repartiţie 50:50 a masei pe punţi.

 

13297873687004954740.jpg

 

Modificări mult mai importante se regăsesc sub caroserie, în principal în ce priveşte suspensia. Aceasta beneficiază de un nou sistem electronic de control adaptiv al amortizoarelor ADS (Adaptive Damping System), care oferă două moduri de funcţionare, Normal şi Sport, fiecare mod având nu mai puţin de 5 setări, pe care şoferul le poate alege din meniu.

 

Nu lipseşte butonul "Sport", prin apăsarea căruia maşina are un răspuns mai prompt la accelerare, iar schimbarea treptelor din cutia de viteze se realizează mai rapid. De asemenea, sunt oferite standard frâne cu discuri ceramice CCM (Carbon Ceramic Matrix), care cântăresc împreună cu 12,5 kg mai puţin decât un set de patru discuri normale.

 

03143328189734762819.jpg

 

Versiunea decapotabilă Aston Martin Volante oferă un portbagaj de 152 de litri (faţă de 182 litri versiunea Coupe), iar masa totală la gol este de 1.965 kg (în cazul coupe-ului, aceasta este de 1.860 kg). Virage Volante nu aduce, practic, nici un fel de modificare la nivelul soluţiei de capotare/depotare a soft-top-ului faţă de DB9 Volante.

 

Interiorul lui Aston Martin Virage continuă tradiţia fabricării manuale a tapiţeriei din piele, fiind necesare 70 de ore de muncă pentru crearea interiorului unei maşini). Habitaclul pentru 2+2 pasageri este, evident, foarte luxos, dar reuşeşte să ofere un stil deopotrvită modern şi sobru.

 

44386287916297596952.jpg

 

Virage vine standard cu un sistem de navigaţie creat de Garmin, ale cărui indicaţii sunt afişate pe un display de 6,5 inch, iar comanda acestuia este facilitată de un joystick în partea centrală a consolei. Sistemul audio este furnizat de Bang&Olufsen, oferind o putere de 700 W şi toate funcţiile moderne, de la conexiune iPod până la Bluetooth.

 

Preţurile pentru Aston Martin Virage urmează să fie comunicate cu ocazia salonului elveţian, unde noul model va fi expus lângă alte noutăţi, precum Aston Martin V8 Vantage S sau micul Cygnet.

 

33371750235771452356.jpg

 

Sursa: Promotor

Link to comment
Share on other sites

Eu de cate ori vad masina asta imi fac cruce :)) ( N-am vazuto :)) )

 

Nu ne intereseaza ce faci tu cand vezi masina X, Y, Z.

Posteaza legat de masina, nu legat de alte chestii. Daca nu stii sa postezi, nu mai postezi sau incerci sa citesti macar o data regulamentul de pe prima pagina ... 8-|

 

:topic_closed:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.