Jump to content

Opel Corsa OPC


Gat
 Share

Recommended Posts

Opel Corsa OPC Nurburgring Edition are 210 cp

Micro-hothatchurile precum Opel Corsa au fost si ele mereu privilegiate cu o versiune mai sportiva, la fel ca suratele ceva mai mari. Iar de aceasta data, noua generatie de Corsa nu face nici ea exceptie. Noul Corsa OPC lansat nu demult iata ca primeste o editie speciala ce poarta numele circuitului celebru din Germania.

55658429775160245501.jpg

 

 

Opel a creat o editie limitata a lui Corsa OPC, pe care a numit-o Nurburgring Edition. Este vorba de numai 500 de exemplare modificate, mai performante si mai puternice decat un OPC normal, de fabrica.

Motorul turbo de 1.6 litri ce in varianta stoc produce 192 cp mai primeste 18 in plus, iar aceasta editie speciala are acum 210 cp, avand un impresionant raport de 131.4 cp per litru. Puterea crescuta este realizata cu ajutorul unui ECU nou, o turbina modificata, o evacuare sport cu presiune scazuta si optimizata pentru combustibil 100, cifra octanica. Si cuplul a crescut la 250 Nm cu varfuri de 280 Nm cand functia de overboost este activata

Ca si performante, Corsa OPC Nurburgring Edition accelereaza de la 0 la 100 km/h in 6.8 secunde si atinge 230 km/h. Iar de la 80 la 120 km/h, in viteza a 5-a, ajunge in 6.2 secunde

Opel Corsa OPC Nurburgring Edition este disponibil numai in doua culori: rosu Henna si verde-mar Grasshopper. Jantele sunt numai pe 18 inch, forjate din aluminiu, de culoarea gri inchis. Editia speciala mai are spre deosebire de varianta de serie o buza la spoilerul frontal, evacuare dubla din inox si logo-uri Nurburgring la praguri. La interior, scaune Recaro cu cusaturi unice ajuta soferul in viraje.

 

 

Pentru a controla mai bine puterea crescuta, masina a primit si un diferential de tip LSD ce ajuta rotile din fata, cele care au tractiunea, sa isi pastreze aderenta in viraje. Scopul acestui accesoriu este sinonim cu numele masinii: pista de curse. Nici sasiul nu a ramas normal, acesta fiind coborat prin intermediul unei suspensii Bilstein de competitie. Franele Brembo de pe fata sunt acum mai speciale, fiind fabricate din aliaje usoare. Si, cum era si normal, toate sistemele precum ABS, ESP si Controlul Tractiunii au fost recalibrate in functie de puterea noua a masinii

In Germania, masina costa 27.650 de Euro, o pomana mare pentru o masina atat de mica...

 

sursa: 4tuning.ro

Edited by Gat
Link to comment
Share on other sites

Sincer mi se pare urata,si prea mica 192 de "caluti" ....

si mie mi s-a parut umpic deplasat designul exterior al masinii.

192 caluti are varianta stock,citeste atent.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.