Gat Posted April 25, 2011 Share Posted April 25, 2011 Porsche Cayenne In cazul in care planuiai achizitionarea unui Cayenne, ar trebui sa stii ca germanii de la Porsche ti-au pregatit o surpriza - una placuta ce-i drept. Constructorul din Stuttgart a sosit cu o lista plina cu bunatati pentru al sau faimos SUV, lista ce vizeaza in special versiunile Diesel, S Hybrid si Turbo. Deoarece se pare ca ne aflam intr-o criza economica prelungita, ar trebui sa incepem cu imbunatatirile suferite de modelul Porsche Cayenne Diesel. Motorul V6 de trei litri a suferit modificari importante si dezvolta acum 245 CP - cu cinci cai putere mai mult decat pana. Insa nu acest lucru este important. Desi a cunoscut o crestere insignifianta a puterii, SUV-ul diesel din Stuttgart impresioneaza prin consumul de carburant si emisiile de CO2 extrem de reduse: 7.2 litri la 100 kilometri, respectiv 189 grame pe kilometru. Iar asta nu e tot. Propulsorul turbodiesel se poate lauda si cu pierderea a 20 kilograme din greutate (Porsche Cayenne Diesel cantareste acum 2.080 kilograme), performantele suferind de asemenea o usoara imbunatatire: acceleratia de la 0 la 100 km/h a coborat pana la 7.6 secunde, in timp ce viteza maxima a crescut pana la 220 km/h. In cazul modelului Cayenne S Hybrid, germanii de la Porsche au operat modificari semnificative la nivelul sistemului Hybrid Manager, SUV-ul din Stuttgart fiind acum capabil sa ruleze doar in modul complet electric chiar si la temperaturi mai scazute. In ceea ce priveste versiunea de top, Cayenne Turbo, constructorul german ofera multiple optiuni disponibile sub umbrela Porsche Exclusive. Drept urmare, doritorii de senzatii extreme vor putea opta pentru un kit de putere, ce consta in turbine modificate si unitate de control optimizata. Rezultatul? Multumita celor 540 cai putere si 750 Nm, Porsche Cayenne Turbo nu doar ca va accelera de la 0 la 100 km/h in numai 4.6 secunde, insa va atinge si o viteza maxima de 281 km/h. Pentru a face fata surplusului de putere, sistemul de franare PCCB (Porsche Ceramic Composite Brake) a fost de asemenea imbunatatit. La final, germanii de la Porsche anunta si disponibilitatea unor noi optiuni pentru interiorului SUV-ului Cayenne. sursa: 4tuning.ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrYonutz Posted April 26, 2011 Share Posted April 26, 2011 Nu prea imi place noul Cayenne.Cayenne,cel vechi,este mult mai frumos.am vazut noul Cayenne pe viu si tot nu mi-am schimbat parerea. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ShlomY Posted April 26, 2011 Share Posted April 26, 2011 Wrong. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greet Posted April 26, 2011 Share Posted April 26, 2011 Sa stii ca asta e masina adevarata te rupe pana la mare dar si cand te enerveaza unu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alpha287 Posted April 26, 2011 Share Posted April 26, 2011 ON: Mie unul mi se pare destul de bun noul Porsche Cayenne, deoarce m-am documentat putin si am vazut si parerile unor detinatori ai acestui model, si am vazut ca sunt multumiti referindu-se la consumul mai mic si intretinerea sa mai usoara. Dar totusi, cei de la Porsche ar trebui sa ramana la ce stiu ei mai bine sa faca . Sa stii ca asta e masina adevarata te rupe pana la mare dar si cand te enerveaza unu. OFF: Se pare ca deja ai inceput sa faci posturi care nu isi au rostul... Faci posturi pentru +1 iar pentru acest lucru risti warn'up Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts