Jump to content

Tribes: Ascend


Sleke
 Share

Recommended Posts

Tribes

Ascend

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1amo2jv9ylzkq6qkqfp.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Continuarea unei serii clasice de shootere şi simulatoare sci-fi, începută acum mai bine de 16 ani. Probabil unii dintre voi îşi mai aduc aminte de Dynamix, un studio de jocuri înfiinţat înainte de anii ’90, care ne-au adus Red Baron, unul dintre cele mai bune simulatoare de zbor ale acelor ani. Simulatoarele au fost, se pare, preferate de către cei de la Dynamix care, prin 1994, au adus pe calculatoare Metaltech : Earthsiege. Acest joc a reprezentat începutul unei serii lungi de simulatoare şi shootere sci-fi care, într-un final, au adus la jocul de faţă. Earthsiege a fost un simulator de roboţi, în genul seriei MechWarrior. Ca o paranteză, aici este bine de specificat faptul că Dynamix au fost cei care au produs primul joc MechWarrior în ’89.

Povestea din Earthsiege prezintă lupta dintre rasa umană şi o rasă creată artificial, o rasă de cyborgi. Ambele facţiuni aveau proprii roboţi de luptă pe care puteau sa îi piloteze, aducând o diversitate care a lipsit seriei MechWarrior. Earthsiege a fost urmat de o serie de alte jocuri asemănătoare, cele mai notabile titluri fiind Earthsiege 2 şi Starsiege, ultimul simulator de roboţi al seriei, până s-a făcut schimbarea spre first person shooter. Starsiege s-a folosit de faimoasa tehnologie 3Dfx şi de OpenGL pentru redarea unei lumi foarte detaliate şi atent construite.

 

 

 

 

 

 

 

brc60m40auhmwjf1g9q.jpg

 

Starsiege : Tribes ( 1998 )

 

 

 

 

 

 

Şi totul s-a terminat cu Starsiege. Apoi cei de la Dynamix au decis să schimbe puţin lucrurile prin lansarea lui Starsiege : Tribes, un FPS care a rivalizat cu Unreal Tournament Classic, mai puţin la capitolul vizual şi mai mult la gameplay.

Succesul lui Tribes a cerut un sequel. Tribes 2 a fost lansat, un titlu care încă mai este jucat şi în zilele noastre. Comunitatea pe care T2 a reuşit să o adune este impresionantă; nu doar numărul jucătorilor încă activi, însa devotamentul lor pentru un titlu vechi de 10 ani este demn de luat în seamă.

În Tribes 2, la fel ca şi în cazul predecesorului, accentul se pune pe munca în echipă, luptele purtându-se la scară mare, atât în interiorul clădirilor cât şi sub cerul liber. Libertatea de mişcare oferită de hărţi a dus la dezvoltarea a mii de tactici pentru abordarea diverselor obiective. Pur şi simplu, puteai ataca un obiectiv din toate punctele. Punând asta în contrast cu liniaritatea multiplayerului din shooterele recente, unde în cel mai bun caz ai doar două căi de acces spre un obiectiv, ne dovedeşte încă o dată regresia la capitolul gameplay şi progresul doar la cel grafic.

 

 

 

 

 

 

jzltqvs8z908tkfp3usv.jpg

 

Tribes 2 ( 2001 )

 

 

 

 

 

 

 

Şi cu Tribes 2, Dynamix a luat sfârşit. De atunci, seria Tribes a supravieţuit doar datorită fanilor, care au continuat să susţină jocurile până în zilele noastre.

Introducerea lungă a fost necesară pentru a putea înţelege mai bine impactul pe care aceste jocuri l-au avut asupra gamingului în general şi importanţa anunţului lansării unui nou joc acum, în 2011.

A venit momentul ca Hi-Rez Studios să pună mâna pe licenţa şi să înceapă dezvoltarea următorului titlu al seriei. Hi-Rez sunt responsabilii din spatele lui Global Agenda, un alt shooter online sci-fi team-based.

Tribes Ascend va fi un FPS Online, complet gratuit, care promite să onoreze seria. Tipurile de joc disponibile vor fi Capture the Flag, Team Deathmatch şi clasicul Rabbit.

Un lucru foarte interesant reprezintă intenţia celor de la Hi-Rez de a implementa anumite hărţi găsite în Starsiege : Tribes si Tribes 2, evident adaptate la standardele grafice de astăzi.

Sunt promise hărţi în acelaşi stil, atât în aer liber cât şi în oraşe, hărţi care vor oferi atât o diversitate în gameplay şi grafică, caracteristice seriei.

 

 

 

 

 

 

vinavc96y8om77d3hohn.jpg

 

Tribes : Ascend ( 2001 )

 

 

 

 

 

 

 

Jetpack-ul nu va fi nici el omis, acesta reprezentând metoda principală de acoperire a distanţelor lungi. Personajele vor fi împărţite în trei categorii : Light, Medium şi Heavy, fiecare putând căra un anumit tip de armură, număr de arme şi aşa mai departe. În funcţie de rolul ales, agilitatea şi viteza de deplasare vor fi schimbate simţitor, Heavy fiind cel mai leneş, iar Light cel mai rapid. În rest, asteptaţi-vă la o adaptare nouă a unui joc vechi, iar dacă promisiunile sunt îndeplinite, Tribes Ascend va deveni unul dintre cele mai bune shootere online din ultimii ani. Perioada de beta testing este după colt, asa că grăbiţi-vă pe site-ul oficial, faceţi-vă cont şi pregătiţi-vă de luptă.

Jocul va fi lansat doar pentru PC în 2012.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Data lansării :

 

 

Platformă - > Microsoft Windows

- Q1 ( Ianuarie / Februarie / Martie ) 2012

 

 

 

 

 

 

 

Cerinţe de sistem :

 

 

- > Minime

 

OS : Windows XP SP2, Windows Vista sau Windows 7

Procesor : Core 2 Duo 2.4 GHz sau Althon X2 2.7 GHz

RAM : 2 GB ( XP ), 3 GB ( Vista, Windows 7 )

Graphic card : ATI sau Nvidia graphics card cu 512 MB video ram sau mai bun şi Shader Model 3.0+ support. ( ATI Radeon 3870 sau mai mare, Nvidia GeForce 8800 GT sau mai mare ).

Sound card : DirectX compatible sound card

Hard drive : 10 GB free

 

 

- > Recomandate

 

OS : Windows 7 64-bit

Procesor : Quad-core Intel sau AMD CPU

RAM : 4 GB

Graphics card : ATI sau Nvidia graphics card with 1 GB video ram sau mai bun şi Shader Model 3.0+ support ( Nvidia GeForce GTX 560+ sau ATI Radeon 6950+ ).

Sound card : DirectX compatible sound card

Hard drive : 10 GB free

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sursa :

gameup.ro

Edited by Tibyy
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.