Sleke Posted January 3, 2012 Share Posted January 3, 2012 (edited) Guild Wars 2 Guild Wars a fost probabil singurul MMORPG ce a reuşit să ne captiveze atenţia pe mai multe “ fronturi ”. Grafica împreună cu gameplay-ul şi povestea mergând parcă mână în mână să ofere o plăcere imensă în a butona eroul cap coadă prin poveste, de fiecare dată având un mesaj de la sistem în care îmi recomanda să iau o pauză. Desigur, luăm pauză de la poveste şi intrăm în lumea PVP-ului. După ani buni de butonat prin patru facţiuni ( Prophecies, Faction, Nightfall, Eye of the North ) , a sosit vremea în care cei de la NCSOFT vor lansa Guild Wars. Chiar dacă jocul nu are o dată de lansare exactă, cei de la NCSOFT oferă informaţii noi la fiecare mare eveniment. Cu fiecare informaţie nouă, devenind din ce în ce mai convins că va reusi să detroneze predecesorul. Va avea subscripţie lunară după ce îl achiziţionăm ? Nu, jocul va rămâne free to play cum a fost până acum, cei de la NCSOFT mergând din nou pe calea facţiunilor în schimbul plăţii lunare. Tyria Pe tărâmul Tyria, din păcate, pacea nu este ceva permanent, la 250 de ani după ce l-am invins pe The Great Destroyer în ultima campanie Eye of the North, războiul este iar în pragul uşii noastre, pe eroii noştrii nu îi găsim într-o situaţie prea favorabilă. Cei din Tyria sunt loviţi de catastrofe naturale şi sunt încă în razboi cu Charr, aceştia reuşind să recupereze în cele din urmă tărâmurile de drept din Ascalon. Vânătorii Norn din nord, care erau mândrii şi de temut sunt forţaţi de către Jormag să se mute spre sud. Iar mult cunoscuta rasă Asura, deşi avansaţi în tehnologie, sunt nevoiţi să se retragă şi să se mute permanent deasupra solului. Sylvari va fi o nouă rasă introdusă în Guild Wars 2, apărută în ultimii 25 de ani, aceştia nu sunt afectaţi de cataclisme sau războaie, aceştia având o legătură ce nu poate fi explicată cu noii noştrii inamici…Dragonii. Spre deosebire de primul Guild Wars, sau mai bine zis, spre deosebire de restul MMORPG-urilor apărute până în această zi, povestea nu va fi una statică, în Guild Wars 2 jucătorul îşi va crea propria poveste după bunul plac. Nu vom mai caută cu ardoare semnele de exclamare deasupra NPC-ului cu intenţia de a porni într-o misiune, de fiecare dată când intrăm într-o zonă nouă sau avansăm, misiunea se va declanşa singură, având opţiunea să vorbim cu NPC-ul doar dacă vrem să ştim şi cel mai mic detaliu. Odată cu misiunile, apar şi evenimentele dinamice, ne batem cu inamicii dar ia foc o casă, continuăm să răpunem inamicii ? Sau stingem focul ? Sau de ce nu amândouă, alegerea find a jucătorului. Desigur, fiecare decizie va avea şi o repercusiune, dacă jucătorul va alege să nu stingă un orfelinat în flăcări, orfanii vor cutreiera pe străzi. În primul Guild Wars, intrarea în mediul PvE ( Player vs. Environment ) se face printr-un portal aflat în fiecare capăt al oraşului şi fiecare jucător are propriul mediu la dispoziţia sa şi a celorlalţi 7 jucători din party. Ei bine, totul se schimbă în Guild Wars 2, de data aceasta lumea e deschisă, iar portalele ce ne despart de alţi jucători nu vor mai fi. Dacă ne plimbăm prin mediu, putem da de un sat populat de troli sau alte creaturi nu tocmai prietenoase, un eveniment se activează şi îţi cere să dezactivezi arme sau să îndeplineşti anumite obiective, alături de tine se vor putea alătura jucători care să ajute în îndeplinirea obiectivelor, vor fura xp ? Sau iteme? Nici vorbă, fiecare din jucători vor avea parte de recompense egale. Charr, Sylvar, Human, Norn şi Asura Odată cu înaintarea în timp, alianţe şi clase noi îsi fac apariţia, Guild Wars 2 va aduce posibilitatea de a putea juca cu Charr, Asura, Norn, Humans şi Sylvar, fiecare rasă desigur find unică, şi nu doar prin înfăţisare. Cei care aleg rasa Norn vor putea să îşi schimbe forma într-un urs, corb, sau jumătate animal jumătate om. Asura vor putea controla Golemi să lupte de partea lor. Sylvar, ei bine, această rasa au un vis comun şi un simţ empatic, acesta având un impact asupra gameplay-ului şi nu în ultimul rând rasa Charr vor avea maşini de război. La fiecare rasă, desigur, vom avea posibilitatea de a ne alege o clasă din cele sapte ( Engineer, Thief, Guardian, Necromancer, Warrior, Elementalist şi Ranger ). Engineer Mecanicul se va folosi de technologie până la măduva acesteia, vom putea controla o arie plasând turete sau chiar şi mine. La nevoie, vom avea la dispoziţie grenade, pistoale sau puşti. Deşi mecanicul poate folosi doar un singur set de arme pe moment, acesta va beneficia de kituri şi backpack-uri ce ne vor oferi o varietate largă de abilităţi. Weapon Kits – acesta oferă un “ pachet ” de abilităţi ce oferă eroului noi arme la activare, eroul va putea alege de exemplu flamethrower kit pentru a echipa o armă cu efect AoE, aceasta având abilităţi precum Immolate pentru a da damage, Air Blast pentru a ne proteja împotriva atacurilor de distanţă sau Backdraft pentru a aduce inamicul în raza turetelor. Backpack Kits – la activare, acesta va înlocui abilităţile curente cu un nou set. Cum ar fi posibilitatea de a plasa bombe cu diferite efecte ( fum, explozibil sau foc ). Turete – ele vor fi un punct forte în a proteja sau a avansa pe câmpul de bătălie, având posibilitatea de a plasa turete pentru a da heal aliaţilor, turete pentru a doborâ inamicul la pământ sau pentru a servi drept capcană, tureta aruncând o plasă pentru a imobiliza inamicul. Tool Belt – abilităţile sunt plasate deasupra celor de la arme, ele ne vor asigura mici boosturi în health sau damage, sau posibilitatea de a detona manual turete şi chiar minele plasate anterior de către jucător. Thief Clasa ce nu excelează în armură sau viaţa prea mult, în schimb compensează prin atacurile surpriză şi foarte rapide, cu această clasă vom putea deveni invizibili inamicului, de asemenea vom putea fura iteme de la inamici pe care le putem folosi drept armă contra inamicului. Stealth – putem deveni invizibili inamicului sau să ne strecurăm printre grupuri de inamici, în schimb, dacă suntem loviţi de un skill AoE, nu vom mai fi invizibili. Shadow Stepping – eroul poate folosi abilitatea pentru a se teleporta dintr-o locaţie în alta pentru a scăpa de atacuri, sau pentru a declanşa un atac surpriză. Traps – vom putea plasa capcane pentru a controla o arie în favoarea noastră. Guardian Un erou ce poate mânui atât un sceptru pentru a îşi proteja aliaţii de damage masiv, dar poate mânui şi un ciocan imens pentru a îşi nimici inamicii. Gardianul va beneficia de abilităţi pasive ce ne poate mări armura, damage-ul sau rezistenţa la magie. Fiecare gardian are 3 virtuţi, prin Justice el poate arde inamicii, Courage îl protejează chiar şi de o lovitură fatală, iar prin Resolve eroul îşi recapătă viaţa prin regen, reusind să scape din situaţii nefavorabile. Spirit Weapons – putem sumona arme spirit care să lupte alături de noi, pentru un timp limitat desigur, acestea nu vor putea fi atacate de inamici. Symbols – gardianul plasează simboluri pe pământ, acestea oferind bonusuri aliaţilor sau damage inamicilor. Wards – abilitate ce oferă eroului şi aliaţilor să scape de inamici sau pentru a îi ţine la distanţă cât timp eroii de distanţă dau damage, această abilitate blocând trecerea inamicilor. Aegis – va bloca următorul atac, eroul va avea acces la abilitate prin virtutea Courage. Guild Wars 2 va spune la revedere eroilor şi bot-ilor de party, dar vom avea parte de animale de companie care nu vor ocupa slot în party, jucătorul va avea alegerea să farmeze, lupte în pvp sau să facă crafting când are nevoie de bani sau iteme. De asemenea, noul joc ne va oferi posibilitatea de a sări sau să explorăm lumea subacvatică, unul din oraşe, desigur, va fi sub apă iar fiecare abilitate îşi va schimba proprietatea şi efectul sub apă. La fel ca în primul Guild Wars, lumea fantastică Tyria va fi împărţită în mai multe servere, jucătorul va putea schimba serverul cu uşurinţă la nevoie. Odată cu noul joc, ne vor fi introduse şi raid-urile împreună cu instanţele, raid-urile, desigur, vor fi valabile jucătorilor cu level avansat. Vor avea succes sau nu, acest joc merită toată atenţia voastră, pentru simplul fapt că au avut curajul să iasă din tipar, povestea dinamică creată de jucător, misiunile ce pot fi împărţite cu orice jucător şi multe alte elemente ce oferă o plăcere în a butona eroul prin poveste. Cu o bază de 6 milioane de fani şi cu o experienţă acumulată din primul Guild Wars împreună cu cele trei facţiuni, jocul promite mult. Alte imagini : Data lansării : - > Platformă : Microsoft Windows TBA ( To Be Announced ) 2012 Sursa : gameup.ro Edited January 3, 2012 by Tibyy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Jok3r Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 Este ca un fel de WoW? Oricum este foarte, foarte frumos. ON: Felicitari pentru efortul depus si multa bafta in continuare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts