Jump to content

Creatii Rusu

Rusnac Valoare
 Share

Recommended Posts

Frumos , dar mergeau niste dimensiuni mai mici , 500x200 etc...

O sa iti dau PM cu niste site-uri cu tutoriale din ce am inteles ca esti incepator! Acuma sa iti placa sa lucrezi in Photoshop , nu sa te plictisesti cand il deschizi ...

Sese Tu cred ca esti batut in cap:| Tu daca ai mai multa vechime in photoshop sau sti sa-l folosesti.. Bravo tie nu te condam .Dar esti ....Am scris ca sunt incepator nu am zis ca e foarte reusit ..!Posturi pentru +1 Vai de voi:|

Salut ! Sese in locul tau as tacea. Eusebio trb sa il ajutam nu sa il criticam. Rusu pentru inceput poti incepe prin a lucra dupa tutoriale...Si nu ma refer la tutoariale dastea strict cu texte. Incepi prin a invata sa folosesti unelta ,,Smudge,, iti va fi de mare ajutor. Apoi invata sa integrezi un render, aplicarea GM-urilor/alte efecte... si apoi treci la prelucrarea unui text si aplicarea lui in lucrare. Si multa munca .. nu doar o lucrare cu un text si gata numai lucrezi 2 luni. Faci multe chiar daca nu iti ies din prima.. Cu timpul vei vedea ca o sa inceapa sa se potriveasca toate cap la cap. Salut si multa bafta.

Eusebio ti-n sa te anunt ca eu am facut chestia asta dupa un tutorial.. dar na .. tu esti altef decat ceilalti .Te doare mana sa spui cum a zis si bebell .... nu sa incepi cu chesti de genu :Ce e frumos in asta? sau Cu ce sa il ajuti daca nu il intereseaza ... sti tu cumva ca nu ma intereseaza? :-J Mai bine tac sa nu devin eu ala prostul.. Sti ...Nu te pune cu prostu ca are mintea odihnita.. Sorry man dar esti prea banal ... :-J

Bebell am sa mai fac si alte lucrari dar sa deprind si eu mai bine uneltele si celelate ... Nu o sa fie singura mea creeatie .!