Rusnac Valoare Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 Pentru inceput am facut ceea ce am gasit si eu..Sunt incepator asa ca nu fiti duri! Link to comment Share on other sites More sharing options...
FreeedoM Posted February 1, 2012 Share Posted February 1, 2012 Frumos , dar mergeau niste dimensiuni mai mici , 500x200 etc... O sa iti dau PM cu niste site-uri cu tutoriale din ce am inteles ca esti incepator! Acuma sa iti placa sa lucrezi in Photoshop , nu sa te plictisesti cand il deschizi ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fafka Posted February 1, 2012 Share Posted February 1, 2012 Ce e atat de frumos? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SeSe Posted February 1, 2012 Share Posted February 1, 2012 Ce e atat de frumos? idem! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DH01 Posted February 1, 2012 Share Posted February 1, 2012 Interesting effects you have used! Can't wait for more . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rusnac Valoare Posted February 2, 2012 Author Share Posted February 2, 2012 Sese Tu cred ca esti batut in cap:| Tu daca ai mai multa vechime in photoshop sau sti sa-l folosesti.. Bravo tie nu te condam .Dar esti ....Am scris ca sunt incepator nu am zis ca e foarte reusit ..!Posturi pentru +1 Vai de voi:| Link to comment Share on other sites More sharing options...