Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Salut, gradele ti-a fost acordate!
  3. Nume în joc: [420]xMilk[X]eno Contractul ales: AICI
  4. Salut, astept sa modifici link ul de la RPG deoarece ma duce catre profilul meu.
  5. Misiunea săptămânii a fost realizată corect. Ai ocupat locul 1, felicitări! Vei primi premiul în curând. Misiunea săptămânii a fost realizată corect. Ai ocupat locul 1, felicitări! Vei primi premiul în curând.
  6. Today
  7. Pacu

    Cerere grad - Pacu

    Discord ID: pcr.gabriel Gradul/Gradele dorite: Peaceful Faction Member & Donator Link catre profilul RPG: https://www.rpg.b-zone.ro/players/general/Pacu
  8. Nume in joc: MaRvinHAOS Contract: https://imgur.com/a/QK4g7ul
  9. Cererea ta de interviu a fost procesată și aprobată. Contactează un rank 3+ în joc pentru interviu! Numărul cererilor de interviu făcute de tine săptămâna aceasta: 2/3. Numărul interviului aprobat: 1288.
  10. Nume: Septaruu777 Linkul catre profilul de website / RPG: https://www.rpg.b-zone.ro/players/general/Septaruu777 Tipul de interviu dorit: Normal Numele celorlalți participanți (dacă există): - Linkul catre profilul de website al participanților / RPG: - Am luat la cunoștință regulile prezentate pe prima pagină: Da
  11. Numele tau: axi.schweini Rank-ul tau: 6 Playerul testat: DogoDogo Scorul la teorie (x/3): 0/3 Scorul la practic (x/5): 5/5 Raspuns final (Admis - Respins) : admis Alte specificatii: welcome
  12. La IFA 2025 Samsung a adus un telefon nou, S25 FE şi două tablet nou nouţe. Cel mai mic model dintre ele este Galaxy Tab S11, care vine cu ecran de 11 inch, dar păstrează potentul procesor MediaTek Dimensity 9400+. Am pus mâna pe tableta şi găsiţi impresii mai jos. Video hands-on Samsung Galaxy Tab S11 - IFA 2025 Ediţia 5G de aici costă în jur de 1000 de euro şi vine cu stylus la pachet. Are corp metalic unibody, muchii destul de groase şi măsoară 5.5 mm în talie. Are sub 500 grame greutate şi e foarte portabilă. Noul stylus S-Pen are margini angulare, e mai aderent şi parcă mai uşor decât precedentele versiuni. Tableta are 12 GB RAM şi 128 GB stocare şi vestea bună e că are şi slot microSD. Ecranul de 11 inch este evident un AMOLED, care spre deosebire de Tab S11 Ultra nu are vreun breton neplăcut pentru camera selfie. O altă veste bună e că primim şi certificare IP68, deci tableta rezista la stropire şi praf. Bateria de 8400 mAh se încarcă la 45W. Tableta aduce şi Gemini Live, Circle to Search şi Galaxy AI, care te ajută să faci din selfie-uri schiţe sau pop art 3D, îţi reformulează şi scurtează textele, le schimbă tonul şi le corectează. Inclusiv în romană. AI Sound Eraser te scapă de muzică şi zgomot din filmări,iar DeX Mode are multitasking mai bun şi un nou mod Extended. Tableta de productivitate pentru cei mereu în deplasare. E deja disponibilă în România, costă 4.599 lei acum la eMAG. sursa
  13. Se pare că telefonul pliabil tip carte HONOR Magic V5 a fost bine primit în Europa. Spunem asta după ce am aflat că a înregistrat vânzări cu 75% mai mari decât predecesorul Magic V3. A debutat în Europa în august şi a pornit bine la drum. HONOR se lauda cu vânzări mai mari pentru pliabil atât online, cât şi la retailer fizici din Europa. Asta vine şi după o campanie de marketing agresivă, ce a inclus comparaţii cu Galaxy Z Fold 7, în special la capitolul foto. Superlativele incluse aici sunt bateria mare, de 5810 mAh şi talia cea mai subţire din lume, la 4.1 mm. Handsetul are certificare IP58 şi IP59, pentru rezistenţa la apă şi praf. În plus, Magic V5 a obţinut o certificare în Cartea Recordurilor, după ce a ridicat o greutate de 104 kilograme cu un harnaşament special, fără să cedeze. HONOR a prezentat şi rezistenţa telefonului în numeroase ocazii, punându-l în maşini de spălat vase, îngheţându-l, băgându-l la cuptor şi trăgând chiar cu gloanţe în el. Recenzia noastră o găsiţi aici, cu aspectul foto bine detaliat şi cu o cameră periscop telephoto de bună calitate. De remarcat că stocul este epuizat pe eMAG, acolo unde terminalul s-a vândut la suma de 9.999 lei în configurație cu 16 GB RAM și 512 GB de stocare, la pachet cu căștile HONOR Choice. sursa
  14. Xiaomi a dat deja startul rezervărilor „în orb” pentru viitoarea serie de flagship-uri în China, aparent. Vorbim despre seria Xiaomi 16, care ar trebui să includă 4 modele, conform zvonurilor ajunse în online. Toate aceste terminale vor aduce un procesor Snapdragon 8 Elite Gen2, ce promite o performanță de top. Și în ciuda faptului că nu știm exact cum arată terminalele și nu avem specificații clare pentru acestea, fanii Xiaomi le pot deja rezerva în China. Mai jos avem detalii. Qualcomm urmează să anunțe noul Snapdragon 8 Elite Gen2 în perioada 23-25 septembrie, în cadrul Snapdragon Summit 2025. Potrivit informațiilor, Xiaomi va lansa noua serie de telefoane de top pe finalul lunii septembrie, imediat după anunțul Qualcomm. Din informațiile apărute până acum, Xiaomi plănuiește patru modele principale pentru seria 16: Xiaomi 16 Xiaomi 16 Pro Xiaomi 16 Pro Max sau alternativ Pro Mini (numele nu e bătut în cuie) Xiaomi 16 Ultra Prețul de pornire estimat este de 4.299 yuani, adică în jur de 515 euro la cursul actual. Modelul Ultra ar urma să apară abia în prima jumătate din 2026, în timp ce celelalte trei sunt programate pentru lansare chiar în septembrie 2025. Evident, în Europa aceste noi modele vor fi mai scumpe și vor sosi o idee mai târziu. Ne așteptam totuși la un debut global până la finalul acestui an. Este clar că Xiaomi mizează mult pe această generație, mai ales că vrea să fie primul brand care aduce pe piață terminale cu Snapdragon 8 Elite Gen2. Se vehiculează că telefoanele vor primi ecrane noi, cu colțuri rotunjite și un format mai lat pentru un confort vizual sporit. Senzorii foto ar fi îmbunătățită și vor beneficia în continuare de optică LEICA, iar bateriile integrate vor fi generoase, urmând să folosească tehnologie Si/C. Rămâne acum de văzut când vor debuta mai exact telefoanele. Campania de teasing deja a început! sursa
  15. Când ai un Galaxy Z Flip 5 mort și un BlackBerry vechi la îndemână, ce faci? Dacă te cheamă Marcin Plaza, răspunsul e simplu: le combini într-un telefon Android cu tastatură fizică, într-un form factor compact. Proiectul lui Plaza transformă complet un Z Flip 5 într-un slider custom, cu tastatură QWERTY BlackBerry și carcasă din aluminiu prelucrat CNC. Clipul poate fi vizualizat mai jos! Totul a pornit de la un Flip 5 defect. Plaza a decis că display-ul pliabil e prea fragil și a renunțat complet la ideea de ecran interior. A păstrat doar ecranul extern și a integrat o tastatură fizică funcțională, conectată printr-un Arduino Pro Micro care emulează o tastatură USB. Practic, telefonul se comportă ca un BlackBerry modern cu Android. Construcția nu e tocmai simplă, însă. Carcasa a fost modelată de la zero, testată cu prototipuri 3D printate, apoi realizată din aluminiu. A păstrat placa de bază originală, cablul flex, chiar și magnetul pentru atașarea accesoriilor MagSafe. A eliminat piese inutile (inclusiv antena 5G), ca să facă loc noului setup. Iar pentru ca totul să fie utilizabil, Plaza a folosit Good Lock și modulul MultiStar de la Samsung, pentru a forța rularea tuturor aplicațiilor pe ecranul cover. Totul a fost documentat într-un clip pe YouTube, după cum vă spuneam mai sus. E un proiect interesant, o demonstrație asupra ce poți face cu ceva răbdare. Și-acum întrebarea pentru voi: v-ar tenta un telefon Android sub această formă? Rămâne cel puțin un experiment interesant. sursA
  16. Cu debutul iminent al viitorului GLC electric la orizont, Mercedes-Benz dezvăluie imagini cu interiorul noului model. Mercedes-Benz duce ecranele din mașini la un cu totul alt nivel odată cu noul său model electric. GLC EQ va folosi cel mai mare ecran montat vreodată pe o mașină Mercedes-Benz, un panou care se întinde neîntrerupt pe întreaga lățime a planșei de bord. După sistemele din trecut, care înglobau multiple ecrane (chiar și trei) într-un singur ansamblu, Mercedes-Benz implementează acum pe cel mai nou model al său un ecran panoramic, ce se întinde pe toată lățimea planșei de bord. Mercedes-Benz GLC electric debutează la Salonul Auto de la Munchen Noul ecran domină interiorul mașinii, având o diagonală de 39,1 inch. Înlocuind în gamă EQC, crossover-ul electric integrează peste 1.000 de LED-uri individuale în ecranul enorm. Mercedes insistă că Hyperscreen-ul nu este deranjant. Utilizatorii pot ajusta simultan două secțiuni ale ecranului folosind glisoarele încorporate. De remarcat este faptul că este opțional. Dacă nu îl vrei sau alegi o versiune mai slabă de echipare, atunci vei primi ecrane individuale pentru instrumentarul de bord și sistemul multimedia, într-un format mai mic, bineînțeles. Alături de noua generație a SUV-ului, ce rivalizează cu BMW iX3 și Audi Q6 e-tron, Mercedes-Benz va aduce în fața publicului și prototipul VLE, care prezintă viitorul gamei de monovolume electrice Mercedes-Benz. De asemenea, nu va lipsi nici conceptul AMG GT XX, recent dezvăluit. Despre noua generație a bestseller-ului gamei sale, Mercedes-Benz spune că „este iconic, versatil, intuitiv și fluid”, continuând tradiția GLC în mod pur electric. SUV-ul de clasă medie se va alătura gamei Mercedes-Benz, înlocuind atât EQC, cât și EQE SUV, care ar urma să iasă din producție în 2026. sursa
  17. Togg T10X, SUV-ul electric cu care producătorul turc își anunță intrarea pe piața germană, a fost testat în premieră de echipa Autogefühl. Mașina se înscrie în clasa Teslei Model Y și a lui BMW iX3, cu o lungime de aproximativ 4,60 metri și un design cu elemente inspirate de laleaua, simbol regăsit în grila frontală și în logo. Exemplarul testat a fost versiunea cu tracțiune spate, cea mai eficientă din gamă, creditată cu 0–100 km/h în 7,8 secunde; varianta cu două motoare și tracțiune integrală coboară la 4,8 secunde. Capitolul baterii: T10X folosește exclusiv celule LFP, în două capacități, 52 kWh și 88,5 kWh. Pentru Germania este anunțată doar bateria mare. Încărcarea AC este de 11 kW standard, cu opțiune la 22 kW, iar DC atinge un vârf de 180 kW, astfel că 10–80% trece de 30 de minute. La interior, impresionează calitatea de fabricație și materialele: planșă moale, inserții cu aspect de lemn, scaune și volan din piele artificială (opțional, stofă pe versiunile de bază din Turcia). Arhitectura digitală include un instrumentar, un ecran central lat cu „zonă” pentru pasager și un display inferior pentru climă; pasagerul poate rula YouTube în mers, iar dacă șoferul privește, redarea se oprește. La capitolul spații de depozitare e bine să știți că pe T10X nu există frunk, iar portbagajul oferă 440 de litri. Multe funcții sunt ascunse în comenzi „secrete”: două butoane frontale schimbă din mers nivelul de regenerare sau, apăsate simultan, trec la modurile de rulare; un comutator multifuncțional reglează oglinzile; combinații ale selectorului permit activarea/dezactivarea avertizării sonore de limită de viteză și a asistenței de bandă. Există încărcare wireless pentru telefon, dar fără răcire; suporturile de pahare nu sunt adaptive. Lipsesc Apple CarPlay și Android Auto, producătorul mizează pe aplicații integrate (YouTube, WhatsApp etc.). Togg T10X, SUV-ul electric cu care Turcia intră în Germania Pe autostradă, versiunea RWD a atins 184 km/h și s-a dovedit stabilă și relativ silențioasă la 120 km/h, deși geamurile nu au dublă izolație. Direcția răspunde prompt, iar suspensia pare mai fermă în oraș și echilibrată la viteze de drum. Pachetul de asistență a funcționat convingător, cu monitorizare unghi mort dublă (în oglinzi și în bord). Consumul mediu pe un traseu mixt (urban, extraurban, autostradă cu porțiuni rapide) a fost de 22 kWh/100 km, ceea ce sugerează o autonomie reală de aproximativ 400 km pentru bateria de 88,5 kWh, valoare aliniată clasei. Prețurile finale pentru Germania nu erau anunțate la momentul filmării; estimarea pentru bateria mare ar fi aproximativ 50.000 de euro. Concluzia: T10X surprinde prin calitatea percepută, ergonomia spațiului și ținuta sigură inclusiv la viteze mari pe Autobahn. Limitările țin de absența CarPlay/Android Auto și unele funcții care cer o perioadă de „învățare”. În ansamblu, SUV-ul turcesc pare pregătit să intre serios în jocul european. sursa
  18. Suzuki Swift a depășit pragul de 10 milioane de unități vândute la nivel global, realizare atinsă în vara acestui an, la peste 20 de ani de la lansarea primului Swift din 2004. De-a lungul a mai bine de două decenii, modelul a trecut prin patru generații, păstrându-și identitatea de mașină compactă, fiabilă și eficientă, adaptându-se constant la cerințele și standardele pieței. De-a lungul a mai bine de două decenii, modelul a trecut prin patru generații, păstrându-și identitatea de mașină compactă, fiabilă și eficientă, adaptându-se constant la cerințele și standardele pieței. Un model fără pretenții, dar cu o identitate clară De la lansarea modelului, mașina și-a câștigat o reputație de alegere practică pentru șoferii doritori de o mașină accesibilă, cu dimensiuni potrivite pentru oraș și distractivă la condus. A oferit mereu un pachet decent pentru categoria sa, devenind chiar destul de relevant. Swift a câștigat premii precum Car Of The Year în Japonia, dar și în alte țări. Piața din India a apreciat cel mai mult modelul, acolo fiind vândute aproximativ 60% din toate cele peste 10 milioane de mașini. Modelul a fost produs în numeroase țări, precum Japonia, Ungaria, India, China, Pakistan sau Ghana și a fost vândut în peste 170 de țări. Povestea lui Swift merge mai departe Privind spre viitor, povestea micuței mașini nu e gata. Suzuki continuă să producă și să vândă modelul, mizând în continuare pe rețeta ce a funcționat până acum – un hatchback de dimensiuni reduse, simplu, eficient și ușor de întreținut. Totuși, în contextul de astăzi, Swift va trebui să se adapteze erei electrice. La momentul de față Suzuki nu oferă o variantă electrică pentru Swift, dar este din ce în ce mai clar că o asemenea configurație va fi necesară, ceea ce face ca apariția unui Swift electric să fie foarte probabilă. În România, varianta de baza pentru Suzuki Swift are un preț de pornire de 16.625 de euro cu tot cu TVA, pe când varianta Passion, automată, pleacă de la 19.825 de euro, cu TVA inclus. sursA
  19. Noua generație a SUV-ului electric iX3 a fost prezentată oficial. Este prima mașină ce beneficiază de noua filosofie de design Neue Klasse. În curând i se va alătura și un Seria 3 electric. BMW prezintă primul model de serie Neue Klasse, în forma lui iX3. SUV-ul electric se lansează după o lungă așteptare cu o nouă linie de design, tehnologii în premieră și autonomii promițătoare. Cu o lungime de 4.782 de milimetri, o lăţime de 1.895 de milimetri şi o înălţime de 1.635 de milimetri, noul BMW iX3 se încadrează fix în segmentul SUV-urilor de clasă medie, acolo unde va înfrunta în curând Audi Q6 E-Tron, noul Mercedes-Benz GLC EQ, dar și viitorul Volvo EX60. Designul exterior este bazat pe conceptul Vision Neue Klasse X. Astfel că mașina încorporează elemente precum grila frontală, sau ceea ce este o stilizare a designului clasicelor modele BMW. Chiar dacă este un SUV, noul iX3 are un coeficient aerodinamic de doar 0,24. Interiorul este o revoluție pentru BMW Producătorul german pornește pe un nou drum. Interiorul lui iX3 oferă tehnologii în premieră. De acum, un singur ecran central va cuprinde centrul de comandă al mașinii. Un head-up display uriaș, montat la baza parbrizului, va oferi toate informațiile necesare șoferului și pasagerului față. Astfel, BMW optează pentru un design minimalist, fără butoane, care se concentrează pe câteva puncte de interes. Capacitatea portbagajului noului BMW iX3 poate fi mărită de la 520 la maximum 1.750 de litri prin rabatarea elementelor spătarului banchetei, după cum este necesar. Compartimentul de depozitare suplimentar de sub capotă mai oferă o capacitate de stocare de 58 de litri. Clienţii care au nevoie de o capacitate de transport suplimentară îşi pot echipa automobilul cu sistem de remorcare cu rabatare/extensie electrică, disponibil opţional. Sarcina maximă de remorcare a noului BMW iX3 50 xDrive este de 2000 kg. Încă de la lansare, noul BMW iX3 poate fi comandat opţional cu pachetul M Sport sau pachetul M Sport Pro. Aspectul dinamic este accentuat suplimentar de elementele negre lucioase pentru exterior, de scaunele M Sport şi de un volan M în interior. Peste 400 CP și 800 km autonomie cu o singură încărcare BMW iX3 50 xDrive este propulsat de două motoare electrice, care generează împreună o putere 469 CP şi un cuplu de 645 Nm. Acesta accelerează de la 0 la 100 km/h în 4,9 secunde şi atinge o viteză maximă de 210 km/h. Bateria de înaltă tensiune de la BMW iX3 50 xDrive are un conţinut energetic utilizabil de 108,7 kWh, permiţând o autonomie de până la 805 kilometri în ciclul WLTP. O putere maximă de încărcare de 400 kW permite utilizatorilor să-şi alimenteze noul BMW iX3 cu suficientă energie, la o staţie de încărcare rapidă cu curent continuu de 800 V, pentru a adăuga până la 372 de kilometri de autonomie în doar 10 minute. Bateria de înaltă tensiune se poate încărca de la 10% la 80% capacitate în 21 de minute. Preţul de pornire pentru România pentru noul model electric de la BMW este de 65.461 de Euro cu TVA inclus. sursa
  20. Nume în joc: Deliric Contractul ales: Contractul ales
  21. Salut, gradul ti-a fost acordat.
  22. Discord ID: sonohouston Gradul/Gradele dorite: Hitmen Member Link catre profilul RPG: https://www.rpg.b-zone.ro/players/general/HOUSTON.
  23. Cererea ta de interviu a fost procesată și aprobată. Contactează un rank 3+ în joc pentru interviu! Numărul cererilor de interviu făcute de tine săptămâna aceasta: 1/3. Numărul interviului aprobat: 1287.
  24. Nume: whoiss3bi - Linkul catre profilul de website / RPG bar: https://www.rpg.b-zone.ro/players/general/whoiss3bi - Tipul de interviu dorit: Normal - Numele celorlalți participanți (dacă există): - - Linkul catre profilul de website al participanților / RPG bar: - - Am luat la cunoștință regulile prezentate pe prima pagină: Da - Alte precizări: -
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.