Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Today
  3. Iată că Pixel 10 ajunge în sfârșit și pe masa de teste a celor de la iFixit. Aceștia au disecat terminalul pentru a afla cât de ușor se pot schimba componentele și care ar fi scorul de reparabilitate al terminalului. Pare că obține 6 din 10 puncte la acest capitol. Asta înseamnă că nu e tocmai greu de reparat, dar nici prea prietenos cu utilizatorii fără experiență ce doresc să își repare terminalul în regim propriu. Mai jos avem detalii! Începem cu ce-i de bine: portul de încărcare USB-C e modular și poate fi înlocuit ușor. Spatele din sticlă se desprinde fără bătăi de cap, layout-ul intern e aerisit și numărul de șuruburi e mai mic decât la alte flagship-uri. În plus, toate șuruburile sunt de același tip (Torx T3 Plus), ceea ce simplifică mult procesul de demontare. La minusuri intră display-ul și bateria. Ecranul e bine lipit de carcasă, ceea ce face înlocuirea lui o provocare serioasă. Bateria, deși are tab-uri de tragere (pull tabs), rămâne destul de greu de scos fără unelte dedicate. Camera și modulul ei complică accesul la placa de bază, unde se află și noul procesor Tensor G5. Un detaliu interesant este introducerea sistemului de prindere cu magneți „Pixelsnap”, inspirat din MagSafe-ul de la Apple. Acesta nu încurcă totuși procesul de reparație. Ca un mic reminder, a debutat la finalul lunii august, iar varianta Pro XL din serie a primit și un review detaliat din partea noastră, aici. Terminalele din lineup încă se află în perioadă de precomandă, iar prețurile sunt următoarele: Pixel 10 - De la 4.699 lei (1000 lei bonus la buyback prin Flip) Pixel 10 Pro - De la 5.699 lei (1250 lei bonus la buyback prin Flip) Pixel 10 Pro XL - De la 6.699 lei (1250 lei bonus la buyback prin Flip) sursa
  4. După ce modelele dummy ale seriei Galaxy S26 au fost zărite recent pe web, azi avem randări complete pentru Galaxy S26 Pro și S26 Ultra. Schimbările sunt mai interesante decât păreau la început. Mai jos avem detalii! După cum se vehicula inițial, pare că într-adevăr Samsung va renunța oficial la varianta „Plus” în 2026. Modelul de bază de vine acum Galaxy S26 Pro, vom mai avea un S26 Edge ce a apărut recent în randări, dar și camera-phone-ul Galaxy S26 Ultra. Varianta Pro din serie va avea doar 6.7 mm în talie și va primi un ecran de 6.27 inch, cu margini mai subțiri față de S25 și o rată de refresh ra 120Hz. Sub capotă ar trebui să primim 12 GB RAM, 256 GB sau 512 GB de stocare și un procesor Exynos 2600 sau Snapdragon 8 Elite 2 (în funcție de regiunea de comercializare). Acest model va păstra în mare look-ul predecesorului, având 3 senzori foto în partea din spate, amplasați într-un modul alungit. Terminalul ar aduce și o baterie de 4300 mAh ce se încarcă la 45W pe fir, dar va suporta și alimentare Qi2 (cu magneți). În spate vom primi un senzor principal de 50 MP, unul ultrawide de 12 MP, respectiv o cameră telephoto de 10 MP. Trecem la Galaxy S26 Ultra, vedeta seriei. Va aduce un design „serios”, business, dar cu colțuri puțin mai rotunjite de această dată. Dimensiunile sale sunt 163.4 x 77.9 x 7.8 mm, iar ecranul urcă la 6,9 inch, urmând să adopte și sticlă anti-reflex de generația a treia. Sub capotă, Snapdragon 8 Elite 2 la nivel global, până la 16 GB RAM, 1 TB de stocare. La camere, avem un setup demn de gama Ultra: 200 MP principală, 50 MP periscop cu apertură mai largă, 50 MP ultrawide și 12 MP telephoto pentru distanțe scurte. Bateria rămâne la 5.000 mAh, dar primește încărcare rapidă la 60W și Qi2 wireless. Avem de această dată un modul foto mai bine pronunțat, fără acele inele care au iscat controverse în cazul predecesorului. Debutul noii serii Galaxy S26 are loc undeva la începutul lunii ianuarie a anului viitor. sursa
  5. Samsung Galaxy S26 Edge a apărut acum şi într-o serie de randari CAD, după ce scăpase zilele trecute în fotografii de machete. De fapt întreaga serie S26 a scăpat abundent zilele astea pe web, iar asemănarea e izbitoare cu seria iPhone 17. De această dată sursa e una consacrată, OnLeaks, care dezvăluie un Galaxy S26 Edge cu muchii plate, spate plat, ecran plat, dar şi acel modul foto protuberant şi dreptunghiular. Camera rămâne totuşi una duala, că la S25 Edge, probabil tot cu senzor principal de 200 MP şi o cameră ultrawide la pachet. Samsung Galaxy S26 Edge a apărut acum şi într-o serie de randari CAD, după ce scăpase zilele trecute în fotografii de machete. De fapt întreaga serie S26 a scăpat abundent zilele astea pe web, iar asemănarea e izbitoare cu seria iPhone 17. De această dată sursa e una consacrată, OnLeaks, care dezvăluie un Galaxy S26 Edge cu muchii plate, spate plat, ecran plat, dar şi acel modul foto protuberant şi dreptunghiular. Camera rămâne totuşi una duala, că la S25 Edge, probabil tot cu senzor principal de 200 MP şi o cameră ultrawide la pachet. Avem chiar şi dimensiuni pentru noul venit: 158.4 x 75.7 x 5.5 mm, dar grosimea ajunge la 10.8 mm dacă luăm în calcul protuberanta camerei. Păstrează ecranul de 6.7 inch 2K la 120 Hz al predecesorului, dar camera ultrawide de 12 MP de pe S25 Edge ajunge la una de 50 MP aici. A crescut şi capacitatea bateriei, de la 3900 mAh la 4200 mAh şi avem parte şi de suport pentru încărcare Qi2 cu magneţi. Zvonurile vorbesc despre un procesor Qualcomm Snapdragon 8 Elite 2 la interior şi variante cu 12 sau 16 GB RAM. Aparent telefonul ia locul lui S26+ în portofoliu. I se vor alătura un S26 Pro şi S26 Ultra la început de an 2026. sursa
  6. După câteva generații care nu prea au rupt gura târgului, Galaxy Z Fold7 pare să fi prins în sfârșit tracțiune serioasă. Potrivit unui raport publicat de The Elec, cererea este atât de mare încât Samsung a fost nevoită să mărească producția peste planurile inițiale, ceea ce nu se întâmplă prea des în zona pliabilelor. Mai jos avem detalii! Inițial, pentru luna august, compania sud-coreeană estimase o producție de 170.000 de unități. Totuși, pare că s-a ajuns la fabricarea a 430.000 de unități. În iulie, Samsung a produs deja 1.3 milioane de dispozitive Z Fold7. Acum, pentru septembrie, planul de producție este suplimentat cu încă 60.000 de unități, ajungând la un total de 260.000 doar în această lună. În același timp, modelele Flip7 și Flip7FE au parte de o reducere a producției, ceea ce sugerează o schimbare clară în preferințele utilizatorilor. Se pare că publicul s-a săturat de telefoane pliabile tip clapetă și revine în forță la formatul tip carte, mai ales acum că Fold7 a venit cu îmbunătățiri notabile față de Fold6. Un alt detaliu interesant: Samsung a declarat recent că în SUA, Fold7 se vinde cu 50% mai bine decât generația anterioară. Cu aceste cifre în creștere și producția în plină expansiune, este clar că modelul din 2025 a reușit să câștige încrederea pieței. sursa
  7. Mercedes-Benz pare că vrea să readucă pe piață o versiune decapotabilă a SUV-ului emblematic Clasa G. Primul teaser a fost publicat pe social media. Producătorul german confirmă planurile sale de a readuce în gamă o versiune cabriolet pentru SUV-ul Clasa G, la aproape zece ani de când a produs ultimul model de acest fel. Conform Autocar, într-un anunț făcut înainte de Salonul Auto de la München, unde se așteaptă ca noul model să își facă apariția cu ocazia unui discurs a CEO-ului Mercedes-Benz, Ola Källenius, privind strategia viitoare a modelelor, producătorul auto german a declarat că „portofoliul Clasei G va fi extins pentru a include un cabriolet”. Acest nou model va fi vândut global și, pentru prima dată, va ajunge și în SUA. Mercedes-Benz Clasa G Cabriolet va reveni în oferta producătorului german Clasa G a avut varianta cabriolet încă de la bun început. Variantele cu plafon detașabil au fost produse până în 2013. Apoi, în 2017, Mercedes-Benz a lansat Clasa G650 Maybach Landaulet, model ce folosea un motor V12 capabil să producă peste 600 CP. Modelul era bazat pe G63 4×4² și a fost produs în doar 99 de exemplare. O imagine teaser a noului cabriolet Clasa G confirmă o siluetă similară cu modelul existent, deși cu o linie a acoperișului scurtată. Acesta prezintă elemente de stil familiare Clasei G, inclusiv o capotă plată, lumini de semnalizare exterioare deasupra aripilor față, un parbriz vertical și o roată de rezervă montată în spate, dar cu detalii subtile care sugerează un mecanism de rabatare a acoperișului integrat în partea din spate a SUV-ului. Detaliile tehnice încă nu au fost dezvăluite, însă noul model va prelua, cel mai probabil, gama de motorizări de la Clasa G obișnuită. Astfel că am putea vedea propulsoare diesel cu șase cilindri, motoare V8 pe benzină și cine știe, poate chiar și o versiune pur electrică. sursa
  8. Mazda Motor Corporation tocmai a semnat un acord cu orașul Iwakuni și prefectura Yamaguchi pentru construirea „Uzinei Mazda Motor Corporation Iwakuni”, unde se vor fabrica module de baterii de litiu-ion cilindrice, cu ajutorul celor de la Panasonic Energy Co. Fabricarea acestora este programată să înceapă în 2027 și se așteaptă că uzina va avea o capacitate anuală de 10 GWh. Construcția noii fabrici reprezintă un pas important pentru Mazda în direcția electrificării portofoliului său. Aceste module de baterii vor juca un rol esențial în dezvoltarea noilor modele electrice, această investiție sprijinind obiectivele companiei japoneze și contribuind la revitalizarea economică a regiunii Iwakuni, prin crearea de noi locuri de muncă. Producția începe în 2027 și va susține până la 150.000 de vehicule electrice pe an Capacitatea planificată de 10 GWh ar putea echivala cu alimentarea anuală a bateriilor pentru aproximativ 100.000 – 150.000 de vehicule electrice, în funcție de model. Celulele litiu-ion cilindrice sunt renumite pentru densitatea și fiabilitatea lor, reflectând dorința Mazda de a oferi performanță ridicată și autonomie mai mare pentru viitoarele sale modele, într-un moment de tranziție spre electrificare a industriei auto. Această inițiativă face parte din strategia pe termen lung a celor de la Mazda de a răspunde cerințelor tot mai stricte privind emisiile de carbon și de a contribui la un viitor mai sustenabil. Compania își propune ca în anii următori să crească treptat numărul de vehicule electrice produse și vândute, investițiile în componente fiind total necesare. Noua fabrică va reprezenta, de asemenea, un centru de inovație tehnologică pentru Mazda. Astfel, prin această investiție, Mazda Motor Corporation dorește să obțină o poziție mai competitivă pe piața globală a electricelor și compania este pregătită să arate că Mazda va răspunde cerințele viitorului. Datele din această știre sunt bazate pe comunicatul oficial transmis de Mazda. sursa
  9. Volvo XC90 continuă să fie un membru important al gamei producătorului suedez. Chiar dacă actuala generație a fost lansată în urmă cu 10 ani, XC90 refuză să își arate vârsta. La acest lucru contribuie și cea mai nouă actualizare pe care SUV-ul de clasă mare a primit-o anul trecut. Comparativ cu modelul non-facelift, noul Volvo XC90 se remarcă printr-o nouă parte frontală. Aceasta a fost redesenată cu noi faruri, o grilă mai mare, dar și un spoiler ceva mai simplu și modern. De asemenea, și capota motorului a fost schimbată. Modificările continuă pe laterale, deoarece XC90 primește noi modele de jante, cu diametru maxim de până la 22 de inch. Partea din spate nu a trecut printr-o transformare atât de evidentă. Modificările sunt subtile și pot fi observate la nivelul stopurilor sau barei de protecție. Un nou interior mai ergonomic și mai modern Interiorul a suferit, la rândul său, câteva modificări menite să facă mai plăcută viața la bord. Cabina a fost îmbunătățită subtil, cu adăugarea de noi materiale și un ecran tactil dispus în format portret și care măsoară acum 11,2 inch în loc de 9,0 inch. De asemenea, pe acest display rulează un nou sistem de operare, care a fost conceput pentru a fi mai ușor de utilizat. De asemenea, Volvo a ținut cont de feedback-ul clienților și a reproiectat consola centrală. Acum include noi suporturi de pahare, iar pad-ul de încărcare wireless pentru telefoane mobile a fost mutat, pentru a fi mai la îndemâna șoferului sau pasagerului din dreapta. Cât costă noul Volvo XC90? Noi am avut la test versiunea hibridă cu încărcare la priză, în echipare de top. XC90 T8 PHEV folosește un sistem PHEV ce are la bază un motor de 2,0 litri. Ajutat de un motor electric montat pe puntea spate. Puterea totală a sistemului hibrid se ridică la 455 CP și 709 Nm, astfel că SUV-ul greu de peste două tone poate accelera de la 0 la 100 km/h în 5,4 secunde. Așa cum bine știm, toate mașinile noi de la Volvo sunt limitate la 180 km/h. Există și versiuni mild-hybrid, tot cu motor de 2,0 litri. În România, prețul de pornire pentru noul Volvo XC90 este de 65.800 de euro. Însă, dacă vrei o versiune de top, cu motorizare plug-in hybrid, atunci va trebui să scoți din buzunar cel puțin 89.700 de euro. sursa
  10. Mercedes-AMG prezintă noua sa mașină creată special pentru circuit. AMG GT2 Edition W16 nu poate fi condus pe drumurile publice. Portofoliul Mercedes-AMG Motorsport se extinde pentru a include o nouă mașină de curse, creată special pentru clienții particulari, care vor să concureze în competițiile clasei GT2. Producătorul german spune că această nouă actualizare cuprinzătoare a modelului Mercedes-AMG GT2, dezvăluit la sfârșitul anului 2022, „combină caracteristicile fundamentale ale modelului de bază cu referințe tehnice și stilistice la actualul Mercedes-AMG F1 W16 E PERFORMANCE”. De acum, mașina de curse beneficiază de noi elemente aerodinamice, cum ar fi cele active, montate pe aripile față, menite să reducă presiunea din carenajele roților. De asemenea, a fost integrată o funcție Push2Pass, plus sistemul DRS. Toate aceste modificări fac din GT2 Edition W16 cea mai rapidă de curse de la Mercedes-AMG, destinată clienților privați, din toate timpurile. Mercedes-AMG GT2 Edition W16 este inspirat de monoposturile de Formula 1 Echipat cu motorul V8 biturbo de 4,0 litri de la modelul de bază GT2 707 CP, acesta a fost optimizat cu noi turbocompresoare și electronică modificată a motorului. Rezultatul este o putere maximă spectaculoasă de 830 CP. Acest lucru face ca GT2 Edition W16 să fie cel mai puternic vehicul GT construit vreodată de Mercedes-AMG. Funcția Push2Pass oferă încă 100 CP și un cuplu de 200 Newton-metri. Astfel se ating valorile maxime de putere, anume 1.000 Nm, respectiv 830 CP. Puterea motorului este transmisă prin intermediul unei transmisii secvențiale de curse cu șase trepte, cu rapoarte de transmisie modificate. Ca la toate mașinile de curse Mercedes-AMG GT, transmisia este montată pe puntea spate într-o configurație transaxle și conectată la motor printr-un tub de cuplu din fibră de carbon pentru rigiditate torsională. Suspensia dispune de amortizoare complet reglabile. În plus, barele stabilizatoare de pe punțile față și spate pot fi reglate în patru etape pentru a se potrivi cerințelor circuitelor. La final, mașinile sunt vopsite în culorile echipei de Formula 1 Mercedes-AMG Petronas. sursa
  11. - Nume: Doxe.AntiTero - Rank: 5 - Candidat: xGobi - Data si ora: Data 06.09.2025, Ora 13:27 - Rezultat proba teoretica: 2.5/3 - Rezultat proba practica: 8.5/10 - Alte precizari: Welcome!
  12. Nick: Nicolae.Adrian Rank: Assistant Director (6). Am dat test cu: NotEdward[YRN] Data: 06.09.2025. Rezultat proba teoretica: -/3. Rezultat proba armelor: -/6. Rezultat proba practica: -/2. Rezultat total: (Admis/Respins)-Respins. Observator: -. Alte menţiuni: Neprezentare la test.
    Cel mai puternic dezvoltat modpack emo pe care l-am vazut.
  13. Nick: Nicolae.Adrian Rank: Assistant Director (6). Am dat test cu: [eB]Yonut.Cosmin. Data: 06.09.2025. Rezultat proba teoretica: 0.5/3. Rezultat proba armelor: 5/6. Rezultat proba practica: 0/2. Rezultat total: (Admis/Respins)-Admis. Observator: -. Alte menţiuni: Bine ai venit, rau ai nimerit.
  14. Desi ma atrag toate genurile, RPG-ul iese mereu in evidenta pentru mine.
  15. Nick: adrian3 Rang: 4 Data: 05.09.2025 Am dat test cu: Talker Teorie (x/3): 0/3 Practic (x/5): 6/5 Teren (x/4): - Rezultat final ( Trecut / Picat ) : picat Alte precizări: imi pare rau
  16. Eu detin un PlayStation 5.
  17. Eu prefer jocurile multiplayer.
  18. Nick: [oC]Thorstein Rang: Shift Supervisor (5) Data: 05.09.2025 Am dat test cu: kREATIVE Teorie (x/3): - 1/3 Practic (x/5): - 0/5 Teren (x/4): - Rezultat final ( Trecut / Picat ) : Trecut Alte precizări: Felicitări! Nick: [oC]Thorstein Rang: Shift Supervisor (5) Data: 05.09.2025 Am dat test cu: SmileFantastik Teorie (x/3): - 2.5/3 Practic (x/5): - 0/5 Teren (x/4): - Rezultat final ( Trecut / Picat ) : Trecut Alte precizări: Felicitări!
  19. Nick: [PW]IceBB Data sancţionării: 06.09.2025 A fost sancţionat membrul: [nS]iosamuel Sancţionat cu: Demitere Motivul: Limbaj vulgar Dovada (opţional, după caz): https://www.rpg.b-zone.ro/factions/report/195956 Alte precizări: -
  20. Up. Chiar nu mai are nimeni?
  21. Nick: Alessio Rang: 5 Data: 06.09.2025 Am dat test cu: zewts. Teorie (x/3): 2.5/3 Practic (x/5): 2/5 Teren (x/4): - Rezultat final ( Trecut / Picat ) : Trecut Alte precizări: Il salut pe Roberte !!
  22. Nume: Shadow - Linkul catre profilul de website / RPG bar: https://www.rpg.b-zone.ro/players/general/Shadow - Tipul de interviu dorit: Normal - Numele celorlalți participanți (dacă există): - Linkul catre profilul de website al participanților / RPG bar: - Am luat la cunoștință regulile prezentate pe prima pagină: Da - Alte precizări: n-am
  23. Nick: [oS]AgentUndercover Rang:5 Data: 05.09.2025 Am dat test cu: [YKZ]klauUSUPERBET Teorie (x/3): 2,53 Practic (x/5): 0/5 Teren (x/4): - Rezultat final ( Trecut / Picat ) : Trecut Alte precizări: Felicitari, mai invata regulamentul!
  24. Yesterday
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.