Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/24/20 in all areas
-
INGREDIENTE Pentru aluat: 250g untură de porc 250 g unt 82% grăsime 150 g zahăr pudră 4 ouă 1,2 kg făină esență de vanilie Pentru cremă: 500 g unt 82% grăsime (obligatoriu) 400 g zahăr pudră 4-5 linguri cu cacao 400 g alune prajite și măcinate resturi de la nuci (margini sau sfărâmături) esență de rom Realizarea cojilor de nuci: Punem într-un vas adânc untul, untura și zahărul pudră. Mixăm totul până obținem o crema spumoasă, apoi adaugăm ouăle pe rând și amestecăm după fiecare. La final adaugăm vanilia apoi făina în ploaie și frământăm repede aluatul, cu mâna. Nu insistăm mult la frământat pentru că aluatul trebuie să rămână pufos ( La frământare îndelungată aluatul se gumează ). Acoperim aluatul cu folie alimentară și îl punem 30 minute la frigider. Din aluatul obținut facem biluțe pe care le coacem în forma încinsă în prealabil. Încingem forma, punem biluțele de aluat, închidem capacul și punem forma la foc mic, pe aragaz, pentru 3-5 minute ( depinde de formă și de flacără ). După coacere deschidem forma și o răsturnăm cu interiorul în jos, deasupra unei tăvi sau platou. Cojile se desprind și cad singure. Aveți grijă să nu se sfărâme, întrucât sunt foarte fragede. După răcire, curățăm cojile de surplusul de aluat. Resturile și eventualele coji rupte se sfărâmă și se pun la cremă. Crema de ciocolată: În vasul de mixer amestecăm cacaoa, zahărul pudră și untul, apoi adaugăm sfărâmăturile de la nuci, esența de rom și alunele prăjite și măcinate. Umplem nucile cu cremă, ajutându-ne de o lingurță, apoi le unim câte 2. Pudrăm cu zahăr sau cacao. Dacă le doriți cu mult zahăr, le tăvăliți bine, zahărul aderă rapid de cojile de nucă . Sunt foarte fragede și aromate și se păstrează foarte bine chiar 2-4 săptămâni dacă sunt depozitate în cutii închise ermetic. Sursa: bucataras.ro Data: 23 decembrie, anul 20202 points
-
Marius Șumudică a avut parte de o frumoasă surpriză după victoria echipei sale, Gaziantep, cu 3-1 în fața lui Fenerbahce. Jucătorii i-au întors favoarea după ce antrenorul român le-a dat o primă de 50 de mii de euro după succesul cu campioana Istanbul Bașakșehir. ”Înainte de meciul cu Başakşehir le-am promis o primă, dar ei nu au cheltuit banii! Mi-au cumpărat un cadou, un ceas foare scump. Iar acest cadou are și o inscripție pe care scrie "Regele", a dezvăluit Șumudică. Ceasul pe care l-a primit cadou Șumudică este un Rolex în valoare de 20 de mii de dolari. Jucătorii l-au așteptat la vestiar și l-au aclamat până a desfăcut cadoul. Jucătorii de la Gaziantep, ”îndrăgostiți” de Marius Șumudică: ”Îl iubesc, nu am mai lucrat cu un asemenea antrenor” Jean-Armel Kana-Biyik (31 de ani), fundașul celor de la Gaziantep, a vorbit într-un interviu acorddat pentru presa din Turcia despre antrenorul său, Marius Șumudică. Kana-Biyik a fost antrenat de Șumudică și la Kayserispor, formație de care s-a despărțit în vara anului 2019, pentru a semna cu Gaziantep. Jean-Armel Kana-Biyik: ”Îl iubesc pe Marius Șumudică” „Îl iubesc pe Marius Șumudică. Pot spune cu ușurință acest lucru: nu am mai lucrat niciodată cu un asemenea antrenor în cariera mea. Șumudică are o relație foarte bună cu jucătorii, e un antrenor care știe fotbal, știe cum trebuie să joace echipa. Îl iubesc și îl respect foarte mult”, a spus Jean-Armel Kana-Biyik, pentru DHA. Sursa: digisport.ro1 point
-
Regulile momentului stabilesc purtarea obligatorie a măștii de protecție în toate spațiile, fie ele deschise sau închise, dar și excepții de la această obligație. Una dintre situațiile în care nu este obligatorie purtarea măștii este cea în care o persoană suferă de anumite boli ce nu-i permit oxigenarea corectă. Totuși, în aceste cazuri, adeverința prin care se demonstreză existența unor afecțiuni trebuie emisă, așa cum apare în legislație, de către medicul de medicina muncii, nu de către cel de familie. Facem această clarificare în contextul în care, recent, o senatoare a participat la prima ședință a Parlamentului fără mască de protecție, exceptarea fiind motivată printr-o adeverință emisă de un medic de familie. Ordinul comun al Ministerului Sănătății și cel al Afacerilor Interne nr. 874/81/2020 este actul normativ care prevede obligația generală de a purta măști de protecție în orice spațiu public închis, în magazine și alte spații comerciale, în mijloacele de transport în comun, dar și la locul de muncă. După cum este subliniat în ordinul amintit mai sus, masca trebuie purtată “pe toată durata prezenței în aceste spații”. Pe de altă parte, același ordin stabilește și o serie de excepții de la purtarea măștii. Una dintre situațiile exceptate este atunci când vorbim despre o persoană cu anumite boli, ce-i afectează capacitatea de oxigenare. Excepțiile de la portul măștii, printre care și cea legată de existența unei boli, depind, potrivit ordinului, de o evaluare de risc, ce trebuie făcută de medicul de medicina muncii. Așadar, medicul de medicina muncii face evaluarea riscului, nu medicul de familie. Apoi, pe lângă excepția amintită mai sus, ordinul prevede și că, “în funcție de evaluarea riscului, efectuată de medicul de medicina muncii al unității”, mai pot exista și alte excepții: -> angajatul este singur în birou; -> persoana desfășoară activități fizice intense și/sau în condiții de muncă solicitante (temperaturi ridicate, umiditate crescută etc.); -> prezentatorii TV și invitații acestora, cu condiția respectării distanței de trei metri între persoane; -> vorbitorii în public, în spații interioare, cu condiția respectării distanței de trei metri între aceștia și alte persoane; -> copiii cu vârsta mai mică de cinci ani. Sancțiunile pentru nepurtarea măștii sunt stabilite de Legea 55/2020. Mai exact, actul normativ stabilește că “nerespectarea de către persoanele fizice a măsurilor individuale de protecție a vieții și pentru limitarea efectelor tipului de risc produs asupra sănătății persoanelor” se sancționează cu amenzi cuprinse între 500 și 2.500 de lei. Sursa: avocatnet.ro1 point
-
Ingrediente: Pentru foi: 2 ouă 10 linguri cu zahăr 10 linguri cu ulei 10 linguri cu lapte un vârf de sare 1 linguriță rasă cu amoniac 600 grame de făină Pentru cremă: 8 linguri cu făină de tip '00' 6 linguri cu zahăr coaja rasă de la o lămâie 200 grame de unt sucul de la o lămâie Pregatim foile : Punem intr-un castron ouale, zaharul, uleiul si laptele. Mixam bine totul pana ce zaharul s-a topit. Adaugam sarea si amoniacul stins cu putina zeama de lamaie ( sau stins cu otet). Punem apoi faina putin cate putin pana obtinem un aluat potrivit de tare si nelipicios (in functie de calitatea si tipul fainei, este posibil sa marim sau sa diminuam cantitatea acesteia). Lasam aluatul sa se odihneasca pentru circa jumatate de ora. Trecut acest timp, impartim aluatul in patru parti egale. Luam prima bucata de aluat si cu ajutorul unui sucitor intindem o foaie care sa se potrivesca cu marimea tavii pe care vom coace foile la cuptor. Procedam astfel si cu celelalte trei parti de aluat. Intoarcem o tava cu fundul in sus, punem pe ea o foaie de copt si apoi o foaie de aluat. Coacem foaia la cuptorul incins in prealalbil la 150 grade pentru 15 minute sau pana cand foaia se intareste si se coloreaza usor. Coacem astfel si celelalte trei foi ramase. Pregatim crema: Punem intr-o craticioara faina, zaharul, coaja de lamaie si amestecam. Turnam putin cate putin laptele si amestecam continuu cu ajutorul unui tel pentru a forma o pasta. Turnam in continuare intreaga cantitate de lapte si amestecam. Punem craticioara la fiert, la foc potrivit si amestecam in continuu pana ce crema se ingroasa. Inchidem focul, acoperim cu o folie de plastic si lasam sa se raceasca. Cand crema s-a racit, adaugam zeama de lamaie si untul moale (la temperatura camerei) si mixam. Daca va place o crema mai acrisoara, mai adaugati zeama de lamaie. Asamblare prajitura: Tapetam tava pe care am copt foile, cu folie de plastic. Asezam in modul urmator : foaie - crema - foaie - crema - foaie - crema - foaie - crema. Acoperim cu folie de plastic si asezam peste prajitura un tocator, apoi o greutate (eu am pus o carte mai grosa). Lasam prajitura la loc rece peste noapte pana ce foile se inmoaie. A doua zi, indepartam folia de plastic, presaram pe intreaga suprafata nuca de cocos si taiem prajitura dupa placul fiecaruia. P O F T Ă B U N Ă ! ! Sursa: bucataras.ro1 point
-
Un american a rămas 10 ore blocat în mașină după ce un plug de deszăpezire l-a acoperit cu zăpadă. Echipele de salvare l-au găsit din întâmplare, a doua zi. Un bărbat de 58 de ani din zona de nord a statului american New York a fost salvat de echipele de intervenție după ce mașina lui a rămas blocată în nămeți timp de mai bine de 10 ore. S-a întâmplat în timpul unei furtuni de zăpadă care a afectat statul New York săptămâna trecută. Kevin Kresen a ieșit cu mașina în afara șoselei în timpul unei furtuni de zăpadă care a adus cantități imense de zăpadă. La scurt timp, un plug de zăpadă a trecut pe lângă mașina acestuia și a aruncat zăpada de pe șosea. În urma acestei manevre, mașina americanului a fost acoperită într-un strat gros de zăpadă, de peste un metru înălțime. În ciuda apelurilor sale la 112, nimeni dintre cei ajunși la locul în care acesta se lupta cu frigul din mașină nu au reușit să-l găsească sub zăpadă. Cum s fost găsit sub zăpadă americanul blocat în mașină timp de 10 ore Abia a doua zi dimineață, polițiștii din Tioga County au verificat din apelurile la 911 (echivalentul american al numărului de urgență 112) și au decis să investigheze suplimentar. Polițiștii au verificat zona și s-au lovit întâmplător de mașina lui Kresen, pe când încercau să sape în zăpadă pentru a putea verifica adresele de pe cutiile poștale. Kresen era blocat în mașină fără posibilitatea de a se încălzi, din cauză că motorul mașinii sale nu mai funcționa. În momentul în care a fost găsit, acesta suferea de hipotermie și degerături, fiind transportat la spital. Putem spune că americanul a fost chiar norocos: dacă motorul mașinii ar fi fost funcțional, ar fi reușit să se încălzească, dar ar fi fost, cu siguranță, ucis de gazele de eșapament pătrunse în mașină. Zăpada americană nu este ceva de glumit, după cum au descoperit și alți șoferi ghinioniști. Un cuplu din Seattle a rămas blocat sub zăpadă după ce au fost direcționați de navigație pe un drum forestier, fără semnal la telefon. Au fost descoperiți peste două zile de căutări, timp în care au putut totuși să folosească sistemul de climatizare al mașinii pentru a se încălzi. Sursa1 point
-
Mașinile cu volan pe dreapta aduse din Marea Britanie vor deveni neînmatriculabile începând cu 1 ianuarie 2021. Perioada de tranziție după ieșirea Regatului Unit din UE ia sfârșit pe 31 decembrie și, în condițiile în care niciun alt acord nu a fost negociat, primele victime vor fi cei care au mașini cu volan pe dreapta. Ieșirea Marii Britanii din Uniunea Europeană a devenit oficială la 1 ianuarie 2020, iar perioada de tranziție se încheie la rândul ei pe 31 decembrie, în mai puțin de două săptămâni. Din acel moment, Marea Britanie devine o țară terță din punctul de vedere al legislației europene, ceea ce înseamnă că mașinile cu volan pe dreapta aduse de aici nu mai pot fi înmatriculate în România. Măsura a fost anticipată încă de la începutul anului, iar Registrul Auto Român (RAR) a pregătit șoferii pentru această posibilitate. Trebuie știut că măsura nu afectează toate mașinile cu volan pe dreapta și nici pe cele care sunt deja înmatriculate în România. Ce se întâmplă cu mașinile cu volan pe dreapta neînmatriculabile Potrivit Registrului Auto Român, la eliberarea CIV pentru vehiculele rulate (second-hand) nu mai sunt recunoscute omologările UE de tip acordate de Marea Britanie (marca e11), fiind necesară o reomologare individuală conform cerințelor din RNTR-7, aplicabile vehiculelor utilizate care provin din state terţe. În cazul emisiilor poluante se impune condiția privind nivelul minim de poluare Euro 3/Euro III. Totodată, trebuie știut că Inspecția Tehnică Periodică efectuată în Marea Britanie la vehiculele rulate (second-hand) nu mai este acceptată (recunoscută) la omologarea individuală şi eliberarea CIV pentru reînmatriculare în România. Prin urmare, în cazul acestor vehicule, ITP trebuie refăcută la RAR. Aceste măsuri nu afectează mașinile cu volan pe dreapta care provin din Irlanda, care este țară UE și în cazul cărora legislația rămâne neschimbată. De asemenea, mașinile cu volan pe dreapta care au fost deja înmatriculate nu vor fi afectate de aceste schimbări, cel puțin deocamdată. Ce se întâmplă cu mașinile cu volan pe dreapta deja înmatriculate în România Pe termen lung, autoritățile intenționează restricționarea numărului de mașini cu volan pe dreapta aflate în circulație. Schimbări ale legislației interne, dar și a normelor ITP, vor impune de facto mutarea postului de conducere pe partea stângă sau retragerea acestora din circulație. Acest lucru este necesar pentru că mașinile cu volan pe dreapta au fost implicate, de-a lungul timpului, în numeroase accidente rutiere grave. „În ceea ce privește mașinile deja înscrise în circulație dar cu volan pe dreapta, analizăm oportunitatea ca într-un termen rezonabil – spunem noi – deținătorii să fie obligați să mute postul de conducere”, declara acum un an Cristian Bucur, Director Tehnic al Registrului Auto Român. Mutarea postului de conducere este o operațiune costisitoare, care nu are sens economic pentru mașinile second hand vechi. Cel mai probabil, acestea vor fi retrase treptat din circulație. Nu doar condițiile de înmatriculare a mașinilor se schimbă de la 1 ianuarie, ci și procedura de echivalare de echivalare a permiselor de conducere eliberate în Marea Britanie. Sursa1 point
-
Volkswagen continuă planurile pentru o versiune de producție a modelului electric ID Roomzz, a confirmat CEO-ul Ralf Brandstätter. Vestea nu îi afectează pe europeni, asta pentru că modelul va fi disponibil doar pentru piața chineză. Versiunea concept a SUV-ului electric măsoară 4.930 mm lungime, 1.903 mm lățime și 1.675 mm înălțime și se așteaptă să fie populară pentru clienții tineri. „Lucrăm la asta, dar în prezent modelul este dedicat exclusiv pentru piața din China”, a spus Brandstätter. „Există posibilitatea ca acesta să fie vândut pe alte piețe, dar încă nu suntem deciși.” Modelul de producție este setat să utilizeze aceeași versiune a platformei MEB specifice vehiculelor electrice Volkswagen, permițându-i să găzduiască un sistem cu tracțiune integrală cu două motoare și o baterie cu o capacitate de până la 82kWh. Volkswagen și SUV-urile sale electrice Ca şi în versiunile anterioare ale gamei ID., Roomzz are un aspect curat, mai puţin agresiv decât cel al SUV-urilor tipice. Este lipsit de orice fel de grilă frontală, în timp ce elementele de iluminat cu LED rulează pe întreaga lăţime a maşinii, atât în faţă cât şi în spate. Klaus Bischoff, şeful departamentului de proiectare la Volkswagen, explică: „ID. Roomzz ne arată la ce ne putem aştepta de la SUV-urile electrice de dimensiuni mari.” Cu 4,930 mm lungime ID. Roomzz este mai lung decât actualul Tourareg. Conceptul mașinii, anunțat încă de acum doi ani, avea o cabină destul de interesantă. Accesul în aceasta se făcea prin intermediul a patru uşi glisante. Când şoferul se afla la volan scaunele erau amplasate la fel ca la orice maşină convenţională, însă ele se puteau fi configurate diferit. În modul pilot scaunele se roteau spre interior pentru o structură în care pasagerii puteau sta faţă în faţă, în timp ce maşina devenea complet autonomă Volkswagen ID. Roomzz dispune de o baterie de 82kWh care se traduce într-o autonomie de 450 de km în ciclul de testare WLTP. Un sistem de încărcare rapidă de 150kW ar trebui să permită încărcare de la 0 la 80% în 30 de minute, iar un sistem de încărcare inductivă se află printre celelalte caracteristici. Sursa1 point
-
Renault Talisman facelift este disponibil în România, pentru prima oară putând fi configurat cu echiparea de vârf Initiale Paris. Aceasta reunește o gamă de echipamente de top, precum și o atenție pentru detalii impresionantă. Renault Talisman a beneficiat anul acesta de o actualizare cosmetică și tehnologică, iar acum poate fi comandat în noua versiune de clienții din România. Aceștia au la dispoziție trei versiuni de motorizare – două diesel de 2,0 litri (160 CP, respectiv 200 CP) și una pe benzină de 1,33 litri și 160 CP. Indiferent de motorizarea aleasă, Talisman vine cu o cutie automată cu dublu ambreiaj (EDC). Două niveluri de echipare sunt disponibile clienților din România – Intens și Initiale Paris, aceasta din urmă fiind oferit pentru prima oară în gama Talisman. Prețul de pornire al noului model este de 34.200 de euro pentru motorizarea diesel Blue dCi de 160 CP în echipare Intens. Un pas mai sus, versiunea de 200 CP costă 35.150 de euro, în timp ce echiparea Initiale Paris ridică prețul la 40.250. Ceva mai ieftin este motorul pe benzină, care este disponibil exclusiv ca Initiale Paris pentru 36.150 de euro. Renault Talisman facelift în echiparea Initiale Paris. Care sunt noutățile Ca noutăți aduse de facelift remarcăm la exterior o nouă semnătură luminoasă, grila cromată și modificări cosmetice la nivelul spoilerului față. Farurile adaptive sunt echipate cu tehnologia LED Matrix. În interior apare o nouă oglindă electrocromatică fără ramă, precum și sistem de încărcare wireless pentru telefon. În plus, butoanele de reglaj ale sistemului de climatizare integrează acum afișaje digitale pentru temperatură. Noul Talisman este echipat cu ecosistemul Renault Easy Connect, care combină o gamă de aplicații precum My Renault, noul sistem multimedia Renault Easy Link și alte servicii conectate, cum ar fi actualizări automate și controlul vehiculului de la distanță. Ecranul sistemului multimedia are o dimensiune generoasă, cu o diagonală de 9,3 inchi. Echiparea Initiale Paris impresionează prin grija pentru detalii, care este vizibilă la îmbinări și prelucrarea manuală a tapițeriei. Sistemul audio Bose dispune de 13 difuzoare, ceea ce garantează o experiență audio la nivel de audiofil. Tot pentru Initiale Paris, mașina este echipată cu direcția integrală 4Control și tren de rulare adaptiv. Sursa1 point
-
Dragoș Nedelcu a absentat din lotul FCSB-ului în această stagiune, din cauza accidentării grave suferite în iunie, în finalul meciului cu CFR Cluj, 0-1. Revenirea mijlocașului defensiv a fost preconizată de Mihai Stoica pentru luna noiembrie, însă pronosticul managerului general al clubului nu s-a adeverit. Dragoș Nedelcu s-a pregătit în continuare separat în ultimele două luni, dar acum se află pe ultima 100 de metri a procesului de recuperare. Dragoș Nedelcu, aproape de revenire Kinetoterapeutul de la FCSB, Ovidiu Kurti, a publicat pe contul de Instagram un material video cu Dragoș Nedelcu, alături de mesajul: ”Aproape gata”, semn că perioada dificilă prin care a trecut mijlocașul e aproape de final. Dragoș Nedelcu urmează să intre în programul normal al echipei, cel mai probabil, de la 2 sau 3 ianuarie, când întregul lotul se va reuni în vederea pregătirii returului. Dragoș Nedelcu este așteptat să revină la dispoziția staff-ului tehnic atât pentru postul de mijlocaș central pe care îl poate ocupa, cât și pentru disponibilitatea sa de a evolua în centrul defensivei, unde FCSB are doar două soluții, Iulian Cristea și Andrei Miron. Alături de Dragoș Nedelcu, de la începutul anului viitor va intra, foarte probabil, în programul normal al echipei și Lucian Filip, accidentat, de asemenea, în partida din iunie de la Cluj. Sursa: digisport.ro1 point
-
1 point
-
1 point
-
~ ANUNȚ ~ Cu ocazia sărbătorilor, Staff-ul B-Zone a decis să înjumătățească numărul de ore jucate obligatorii pentru această lună atât liderilor cât și membrilor. Drept urmare, un membru va trebui să aibă 10h jucate luna aceasta pentru a nu fi sancționat cu Faction Warn și 5h jucate pentru a nu fi sancționat cu demitere. Atenție! Aceste schimbări se aplică doar pentru această lună (Decembrie). Luna viitoare vom intra în regimul normal de 10-20h jucate - FW și <10h jucate - Demitere. EN: Because of the holidays, the B-Zone Staff decided to halve the minimum number of hours played this month for leaders and members. As a result, a member must have at least 10h played this month in order to dodge a punishment with Faction Warn and 5h played to not get dismissed. Attention! These changes will be applied for this month only (December). The next month we will continue as normal with 10-20h played - FW and less than 10h played - Dismissal.1 point
-
Nick: aky Rank: leader Membrul sancționat:gabrielik Motivul:reclamatie website Dovezi:https://www.rpg.b-zone.ro/factions/report/91887 Sancțiunea:demitere Alte precizări: atentie la neatentie1 point
-
DECRET nr. 1.137 din 23 decembrie 2020 pentru numirea Guvernului României EMITENT PREȘEDINTELE ROMÂNIEI Publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 1285 din 23 decembrie 2020 În temeiul prevederilor art. 85 alin. (1) și ale art. 100 alin. (1) din Constituția României, republicată, având în vedere Hotărârea Parlamentului României nr. 31/2020 pentru acordarea încrederii Guvernului, Președintele României d e c r e t e a z ă: Se numește Guvernul României, în următoarea componență: 1. Florin-Vasile Cîțu - prim-ministru 2. Ilie-Dan Barna - viceprim-ministru 3. Kelemen Hunor - viceprim-ministru 4. Alexandru Nazare - ministrul finanțelor 5. Lucian Nicolae Bode - ministrul afacerilor interne 6. Bogdan Lucian Aurescu - ministrul afacerilor externe 7. Stelian-Cristian Ion - ministrul justiției 8. Nicolae-Ionel Ciucă - ministrul apărării naționale 9. Claudiu-Iulius-Gavril Năsui - ministrul economiei, antreprenoriatului și turismului 10. Virgil-Daniel Popescu - ministrul energiei 11. Cătălin Drulă - ministrul transporturilor și infrastructurii 12. Nechita-Adrian Oros - ministrul agriculturii și dezvoltării rurale 13. Tánczos Barna - ministrul mediului, apelor și pădurilor 14. Cseke Attila Zoltán - ministrul dezvoltării, lucrărilor publice și administrației 15. Cristian Ghinea - ministrul investițiilor și proiectelor europene 16. Raluca Turcan - ministrul muncii și protecției sociale 17. Vlad Vasile Voiculescu - ministrul sănătății 18. Sorin-Mihai Cîmpeanu - ministrul educației 19. Ciprian-Sergiu Teleman - ministrul cercetării, inovării și digitalizării 20. Bogdan Gheorghiu - ministrul culturii 21. Carol-Eduard Novák - ministrul tineretului și sportului PREȘEDINTELE ROMÂNIEI KLAUS-WERNER IOHANNIS București, 23 decembrie 2020.Nr. 1.137. Sursa: legislatie.just.ro Data: 24 decembrie, anul 2020 Ora: 11:191 point
-
Un Craciun Fericit va doresc tuturor, alaturi de cei dragi. Aveti grija de voi. ❤️1 point
-
1 point
-
1 point
-
Bun venit la noi pe comunitate. Pentru un scurt ghid poti intra aici. Sper sa te distrezi la noi.1 point
-
1 point
-
@GoGlE, se acceptă deja, ori că spui "Debarcader LV", ori ca spui "Job Fish".1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00